Test wiedzy – Efektywne działanie na Facebooku i Instagramie

Prosimy o podanie danych Państwa podmiotu oraz osoby która ukończyła szkolenia celem wystawienia dla niej imiennego certyfikatu.

Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z obowiązującymi przepisami (RODO) jesteśmy zobligowani do poinformowania Państwa o zasadach przetwarzania danych osobowych.

Szanowni Państwo, niniejszy komunikat jest adresowany do osób fizycznych. Uprzejmie informujemy, iż właścicielem marki Doradcy365.pl jest DORADCY 365 Sp. z o.o. i w związku ze świadczonymi na rzecz Państwa usługami, zgodnie z art. 13 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest DORADCY 365 Sp. z o.o., 53-135 Wrocław ul. Januszowicka 5, tel. 500 181 151, e-mail: biuro@doradcy365.pl

Cel przetwarzania danych osobowych jest uzależniony od treści wiadomości jakie będą Państwo do nas przesyłać. Jeśli z treści zapytania nie wynika nic innego, celem przetwarzania będzie co do zasady skontaktowanie się z Państwem w celu udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie, przygotowanie odpowiedzi na zapytanie, przedstawienie oferty w odpowiedzi na zapytanie lub wystawienie imiennego certyfikatu potwierdzającego uczestnictwo w szkoleniu. Podstawą prawną przetwarzania będzie co do zasady art. 6 ust. 1 lit. b, a w pozostałych przypadkach art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Należące do Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane innym odbiorcom, tj. podmiotom przetwarzającym, które stale współpracują z Administratorem, tj. obsłudze hostingowej, czy też podmiotowi obsługującemu Administratora w kwestiach IT, podmiotom oferującym usługi rozliczeniowe, w tym za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, podmiotom obsługującym korespondencję w tym poczta (kurierzy), podmiotom współpracującym w zakresie obsługi rachunkowo-księgowej, doradcom prawnym i inwestycyjnym, doradcom podatkowym, audytorom, ekspertom z zakresu ochrony danych osobowych oraz IT i tym podobnym osobom, z którymi współpracujemy w celu realizacji zadań naszej Spółki w tym obsługi naszych Klientów i potencjalnych klientów. O ile nie wynika nic innego z charakteru zadanego pytania lub charakteru przesłanej oferty, okresem przetwarzania jest czas trwania korespondencji w sprawie, a w przypadku gdy zapytanie odnosi się do zawartej umowy – przez czas trwania umowy, a następnie przez okres rozliczenia umowy a także przez okres niezbędny do obrony roszczeń i wynikający z przepisów prawa.



Informujemy, że mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych. Informujemy, że w dowolnie wybranym momencie mogą Państwo cofnąć zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem). Informujemy, że mają Państwo prawo do wniesienia skargi w związku z ewentualnymi nieprawidłowościami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, do właściwego organu nadzorczego. Informujemy, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Państwa dane osobowe nie będą poddawane procesowi automatycznego podejmowania decyzji w tym nie będą profilowane ani przekazywane do Państw trzecich. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje o przetwarzaniu swoich danych osobowych, w tym chcą Państwo uzyskać informację o dotychczasowej podstawie przetwarzania danych osobowych, skontaktujcie się Państwo z nami pisząc na adres biuro@doradcy365.pl Zapraszamy do zapoznania się z dokumentem polityka prywatności.

CZĘŚĆ PIERWSZA. TEST SPRAWDZAJĄCY ZDOBYTĄ WIEDZĘ W RAMACH SZKOLENIA „Efektywne działanie na Facebooku i Instagramie

1. Czy strona Facebook, konto firmowe Facebook to te same rzeczy?

2. Kierując swoją komunikację do Klienta Indywidualnego w klasycznych branżach będziemy opierali się o:

3. Jakie są główne cele strategii marketingowej w mediach społecznościowych?

4. Jakie czynniki powinny być brane pod uwagę przy planowaniu strategii marketingowej na Facebooku i Instagramie?

5. Dobra reklama charakteryzuje się:

6. Które z poniższych elementów są kluczowe dla skutecznego copywritingu reklamowego w mediach społecznościowych?

7. Jakie formaty treści są najbardziej skuteczne w dotarciu do młodszej grupy odbiorców na Instagramie?

8. Jakie elementy są kluczowe przy tworzeniu grafik do postów na Facebooku i Instagramie?

9. Jakie jest główne zastosowanie narzędzia Facebook Pixel?

10. Reklamy FB Ads to:

11. Jakie elementy są kluczowe przy konfigurowaniu kampanii w Facebook Ads?

12. Jakie działania powinien podjąć marketer, aby poprawić skuteczność kampanii reklamowej na Facebooku?

13. Jakie wskaźniki efektywności kampanii reklamowych na Facebooku są kluczowe?

14. Co jest najważniejszym aspektem przy optymalizacji kampanii reklamowej na Instagramie?

15. Dlaczego firma powinna zainwestować w strategię marketingową?

16. Jaki etap lejka sprzedażowego w B2B NIE występuje?

17. Czy buyer persona w marketingu B2B to zawsze jeden decydent?

18. Jakie parametry powinny być optymalizowane w kampaniach Facebook Ads?

19. Jak należy tworzyć kampanię w Meta Ads?

20. Jaki jest główny cel strategii remarketingowej w Facebook Ads?

21. Jakie wskaźniki efektywności kampanii remarketingowych na Facebooku są kluczowe?

22. Jak używać AI do pracy marketera?

23. Jakie działania są zgodne z polityką Facebooka?

24. W jaki sposób mogę sprawdzić reklamy konkurencji Meta Ads?

25. Jakie są podstawowe zasady skutecznego copywritingu w reklamie na Facebooku?

26. Tworząc grafikę z celem reklamy Lead Ads musimy:

27. Jakie są kluczowe cechy kampanii konwersyjnej w Facebook Ads?

28. Co określa wskaźnik konwersji?

29. Co oznacza skrót CTR?

30. O czym mówi wskaźnik zaangażowania (engagement rate)?

CZĘŚĆ DRUGA. OPINIA O SZKOLENIU „Efektywne działanie na Facebooku i Instagramie

Jaka jest Państwa ogólna ocena szkolenia w skali 1 do 10

Będziemy ogromnie wdzięczni za wszelkie Państwa opinie, spostrzeżenia dotyczące jakości materiałów, wartości merytorycznej, czasu trwania, przekazu wiedzy, przejrzystości treści oraz warunków technicznych naszego szkolenia.

Czy możemy podać do publicznej wiadomości opinię Państwa o naszym szkoleniu?

CZĘŚĆ TRZECIA. OPINIA O CAŁOKSZTAŁCIE WSPÓŁPRACY Z MARKĄ DORADCY365

w ramach usługi GPSR Procedury + szkolenie. Będziemy ogromnie wdzięczni za wszelkie Państwa oceny i opinie dotyczące jakości, szybkości, rzetelności naszej pracy oraz warunków cenowych.

Czy możemy podać do publicznej wiadomości Państwa opinię o całokształcie współpracy z marką Doradcy w ramach produktu "STANDARD Szkolenie Efektywne działanie na Facebooku i Instagramie"?

OSTATNIE PYTANIE Jak bardzo prawdopodobne jest w skali od 0 do 10 czy polecą Państwo swoim znajomym lub rodzinie usługi marki Doradcy365? (0- zdecydowanie nie polecę, 10-zdecydowanie polecę)

Dziękujemy za korzystanie z usług naszej firmy i wypełnienie ankiety

Nasi Klienci

Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
logo miasto otwock
ford
logo rmf
bez tytułu
logo dp
logo trzebińskie centrum kultury
uw olsztyn
pup toruń
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
logo uni rol krak
vicotel
holcim
Dane naszej firmyDORADCY 365 Sp. z o.o.
53-135 Wrocław

ul. Januszowicka 5


Obsługujemy Klientów z całej Polski

Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365