Kurs „Doradca ds. projektów unijnych” to kompleksowe szkolenie w tematyce dotacji unijnych, przygotowujące do absorpcji i rozliczania funduszy z perspektywy budżetowej UE 2021-2027. Jego ukończenie zapewni zdobycie wszechstronnej wiedzy dotyczącej pozyskiwania, rozliczania i zarządzania projektami UE.
W trakcie szkolenia praktycznego online zostaną zrealizowane zagadnienia z programu kursu „Doradca ds. funduszy europejskich”.
Dodatkowo osoba szkolona będzie mieć możliwość kontaktu (po podpisaniu umowy o poufności) z rzeczywistymi przypadkami i realnymi projektami.
Będzie też mogła uczestniczyć w przygotowaniu przez doświadczonych ekspertów wniosków dotacyjnych dla Klientów marki Doradcy365.
Osoba szkolona uczestniczyć będzie także w procesie wyszukiwania i doboru dotacji oraz pozna praktyczne aspekty na etapie rozliczania i realizacji projektów.
podstawowe informacje o projektach współfinansowanych ze środków UE
ocena szans Wnioskodawcy na otrzymanie dofinansowania
pisanie projektów oraz zasady rozliczania i realizacji
ustalanie wielkości przedsiębiorstwa i powiązań oraz wypełnianie oświadczenia MŚP
wyszukiwanie programów dotacyjnych
innowacje w projektach dotacyjnych
przygotowywanie analiz finansowych do projektów dotacyjnych
dokonywanie zakupów w projektach dofinansowanych – różne ścieżki postępowania
kompletacja dokumentacji na etapie podpisywania umowy o dofinansowanie z Instytucją Pośredniczącą
innowacje w projektach dotacyjnych
księgowość projektów unijnych
kontrola projektów unijnych
nieprawidłowość i nadużycia finansowe
praktyczne aspekty pozyskiwania i rozliczania projektów UE
dotacje z programów miękkich / szkoleniowych
dotacje dla Fundacji i innych NGO’s
dotacje dla rolników
dotacje dla JST
dotacje na cyfryzację przedsiębiorstw
dotacje na internacjonalizację przedsiębiorstw
Głównym celem tego kursu jest zdobycie wszechstronnej wiedzy na temat projektów unijnych, zasad pozyskiwania środków UE, prawidłowego rozliczania i realizacji projektów, kwalifikowalności wydatków, a także praktycznych umiejętności przygotowywania wniosków aplikacyjnych oraz wniosków o płatność. Ponadto uczestnik pozna zasady rozliczania kosztów personelu projektów UE i kwalifikowalności wynagrodzeń oraz zdobędzie praktyczną wiedzę w zakresie przygotowywania harmonogramów realizacji projektów.
Ukończenie tego kursu daje gwarancję zdobycia wymaganych kwalifikacji do prawidłowego pozyskiwania, prowadzenia i rozliczania projektów unijnych.
Kurs ten dedykowany jest w szczególności wszystkim związanym zawodowo z tematyką dotacji unijnych, a także firmom, które chciałyby skorzystać z dofinansowania ze środków UE, przede wszystkim kadrze zarządzającej, księgowym i właścicielom firm. Polecany także jednostkom samorządowym, które realizują projekty unijne oraz organizacjom pozarządowym, które chcą pozyskać środki unijne na swoją działalność, np. Fundacjom, Stowarzyszeniom, Klubom Sportowym.
Szkolenie praktyczne online w firmie Doradcy365 obejmuje:
Kurs ten przygotowuje do pracy nie tylko z projektami firm, ale także:
Dodatkowe korzyści z udziału w kursie to m. in.:
Kurs realizowany jest w okresach miesięcznych. Poniżej najbliższe edycje:
Istnieje możliwość ubiegania się o 90% dofinansowania w ramach Projektu Kierunek – Rozwój, przy czym możliwość otrzymania dofinansowania do Usług mają jedynie Uczestnicy Projektu realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu. Warunkiem uczestnictwa w Projekcie jest spełnienie kryteriów kwalifikacyjnych określonych na stronie www.zainwestujwsiebie.pl.
Każdy Uczestnik Projektu objęty jest usługą doradztwa edukacyjno-zawodowego, podczas której określane są kierunki dalszego rozwoju i sporządzany jest Indywidualny Plan Rozwoju, a w przypadku pogłębionego procesu doradczego – Bilans Kompetencji, a następnie każdy Uczestnik Projektu samodzielnie dokonuje wyboru Usługi, zgodnej z kierunkami rozwoju określonymi w Indywidualnym Planie Rozwoju i/lub Bilansie Kompetencji, spośród ofert dedykowanych dla Uczestników Projektu z Bazy Usług Rozwojowych (www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl).
Podany powyżej program jest jednym z wielu, w ramach których możliwe jest uzyskanie dofinansowania do naszych szkoleń. Wielkość dofinansowania może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania i sytuacji zawodowej.
W celu bezpłatnego doboru przez naszych specjalistów dotacji zapraszamy do zawarcia umowy, w ramach której nasi specjaliści bezpłatnie wyszukają dla Państwa program pomocowy i pomogą w formalnościach związanych z pozyskaniem i rozliczeniem dofinansowania, pod warunkiem wydania kwoty uzyskanej dotacji szkoleniowej na zakupy naszych produktów i usług.
Szczegółowych informacji o możliwej pomocy z naszej strony w tym zakresie udziela nasze Biuro Obsługi Klienta.
W przypadku dofinansowania projektu ze środków publicznych podatek VAT nie będzie naliczany.
Uczestnik może dodatkowo, po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu po zakończonym szkoleniu, podjąć współpracę z marką Doradcy365 w zakresie różnych działań związanych z obsługą klientów dotacyjnych, pisaniem i rozliczaniem projektów i uzyskać dzięki temu akredytację marki Doradcy365 – specjalny, dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i posiadanie umiejętności praktycznych z zakresu pozyskiwania i rozliczania dotacji.
Posiadanie akredytacji Doradcy365 uprawnia do nawiązania współpracy z marką Doradcy365 w zakresie opracowywania wniosków o dofinansowanie dla Klientów marki Doradcy365 na pozycji Junior Consultant, dzięki czemu istnieć będzie możliwość pracy dodatkowej i zarabiania dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom.
Istnieje możliwość realizacji tego kursu dedykowanego dla konkretnego projektu lub podmiotu – w takim przypadku jest również możliwość wcześniejszej krótkiej rozmowy z ekspertem prowadzącym celem rozwiania wątpliwości dotyczących usługi.
W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta na podane numery telefonów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@doradcy365.pl – przy większej liczbie zgłoszeń możliwość udzielenia rabatu.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków dotacyjnych. W tym czasie uczestniczył w realizacji – przygotowaniu i rozliczaniu ponad 2.500 projektów dotacyjnych (inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, szkoleniowych, infrastrukturalnych, doradczych i społecznych), na łączną kwotę przekraczającą 1 mld zł.
Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.
W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomaga w trakcie kontroli.
W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – wspomagał efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.
Swoje doświadczenie związane z tematyką dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.
W przeszłości Pan Rafał obsługiwał takie jednostki jak:
Od 2009 roku trener w zakresie szkoleń i warsztatów dla beneficjentów (przedsiębiorców prywatnych, jednostek sektora finansów publicznych) oraz pracowników instytucji pośredniczących i zarządzających z działu rozliczeń i działu kontroli, głównie z zakresu projektów współfinansowanych ze środków UE dotyczących realizacji, kontroli, prawidłowego rozliczenia i księgowości.
Od 2005 roku specjalista w zakresie rozliczanie, realizacji oraz kontroli projektów unijnych. Zajmuje się określaniem szczegółowego zakresu projektu, planowaniem, realizacją i kontrolą harmonogramów rzeczowych i finansowych, oceną ryzyka na poziomie całego cyklu życia projektu, doborem odpowiedniej kardy zaangażowanej w projekt. Główny zakres obowiązków to audyt i przygotowanie jednostki do realizacji projektów współfinansowanych, tworzenie i audyt wniosków rozliczeniowych, tworzenie i/lub dostosowanie dokumentów wewnętrznych jednostki realizującej projekt współfinansowany, kontrola prawidłowości realizacji projektów współfinansowanych w zakresie rzeczowy, finansowym i księgowym.
Od 2005 roku doświadczenie zawodowe związane z księgowością i kadrami oraz zarządzaniem finansami. Dyrektor finansowy, główny księgowy odpowiada w wielu podmiotach za budżetowanie, realizacja planu finansowego i kontrola realizacji planów na poziomie przedsiębiorstw lub projektów inwestycyjnych, zarządzanie długoterminowe i krótkoterminowe, bieżąca kontrola nad optymalnym wykorzystywaniem funduszy. Ma doświadczenie w pełnieniu nadzoru nad obsługą księgowo – kadrowa, księgowością, przygotowaniem sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, opracowaniem pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, listy płac, regulaminy pracy, regulaminy wynagrodzeń, deklaracje do ZUS).
Od 2010 roku doświadczenie zawodowe związane z pełnieniem funkcji kierownika jednostek prawa handlowego (w tym podmiotów notowanych na giełdzie) w branżach konsultingowych, finansowych, informatycznych; związanych z wymianą walut, nieruchomościami, usługami dla biznesu.
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu Ekonomiczny we Wrocławiu.
W ostatnich latach Pani Anna prowadziła szkolenia i warsztaty dla takich jednostek jak:
Od 12 lat zajmuje się pisaniem i rozliczaniem projektów z dofinansowaniem ze środków UE z PUP, ARiMR, LGD, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, BGK.
Posiada kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Project Managera w projekcie dofinansowanym ze środków unijnych. Przez 4 lata była również Członkiem Rady Nadzorczej Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Bucze” w Górkach Wielkich.
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, kierunek Finanse i Rachunkowość, specjalizacja: Finanse, Podatki i Rachunkowość Spółek, a także studia podyplomowe na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, kierunek: Wiedza o Unii Europejskiej „Agro-Unia”.
Po studiach odbyła staż w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Biurze Pomocy Technicznej i Departamencie Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Na co dzień zajmuje się wyszukiwaniem programów dotacyjnych, oceną szans projektu, sporządzaniem dokumentacji aplikacyjnej (wniosków, biznesplanów, studiów wykonalności) oraz rozliczaniem dotacji.
W ostatnich latach Pani Olga obsługiwała takie jednostki jak:
Od 2004 roku zajmuje się funduszami europejskimi oraz tworzeniem biznes planów, studium wykonalności i analiz finansowych, zarówno od strony przygotowania dokumentów, jak również oceny projektów inwestycyjnych. Na co dzień pomaga w pozyskiwaniu funduszy na inwestycje realizowane na terenie całego kraju. W swoim dorobku ma ponad 300 projektów na łączną kwotę ponad 400 mln zł.
Wieloletni trener szkoleń z zakresu współfinansowania inwestycji przy wsparciu środków unijnych, sporządzania biznes planów, studium wykonalności oraz analiz finansowych, posiadający doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji jak również weryfikacji projektów od strony Instytucji Wdrażającej. W ramach przeprowadzonych szkoleń przeszkolił ponad 6 100 osób w trakcie ponad 8 700 godzin szkoleniowych. Ekspert ds. oceny projektów w zakresie studium wykonalności Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
Z wykształcenia jest magistrem ekonomii. Ukończył Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu w Białymstoku, studia podyplomowe z zakresu Zintegrowanych systemów zarządzania jakością, był stypendystą Universidade da Beira Interior w Portugalii. Ukończył kurs trenerski Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych, kurs „Nowoczesny Project Manager – zarzadzanie projektami według IPMA” –szkolenie z zakresu zarządzania projektami oraz kurs „Analityk Finansowy – szkolenia i certyfikacja CFA” – szkolenie zrealizowane przez Danish Technological Institute Polska Sp. z o.o.
Pani Anita to ceniona ekspertka w dziedzinie nadbudowy ekonomicznej przedsiębiorstw, która przeprowadziła już ponad 1000 szkoleń, zyskując uznanie wśród uczestników i współpracowników. Jej wiedza oparta jest na dwudziestoletnim doświadczeniu, a od siedmiu lat skutecznie pozyskuje dotacje dla różnych przedsiębiorstw. Specjalizuje się w szerokim zakresie projektów, od szkoleniowych i doradczych, po badania i rozwój. Obsługuje branże produkcyjne, chemiczne, usługowe oraz cyfrowe, współpracując również z jednostkami badawczymi przy tworzeniu projektów wsparcia na badania i rozwój.
Realizuje także projekty związane z automatyzacją, robotyzacją oraz cyfryzacją przedsiębiorstw, a także wspiera działania w ramach zielonego ładu i oszczędności energetycznej. Posiada doświadczenie w zakresie funduszy zagranicznych, specjalizując się m.in. w pozyskiwaniu rumuńskich środków dla przedsiębiorców planujących ekspansję na tamtejszy rynek.
Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas licznych warsztatów i prelekcji. Dzięki unikalnemu połączeniu doświadczenia i kreatywnego podejścia do biznesu, Pani Anita tworzy strategie ekspansji uwzględniające wsparcie ekonomiczne. Jest cenioną prelegentką licznych konferencji, w tym „Kompetencje XXI wieku – debata”, „Kongres Kobiet XXI wieku”, „Wsparcie Biznesu – Bibby Financial Polska”, a także wydarzeń takich jak „Polska Firma w Rumunii – Skorzystaj z Szansy Jaką Dają Fundusze Europejskie” i „Seminarium 'Doing Business in Romania’”.
Manager projektów prospołecznych, absolwentka prawa z wieloletnim doświadczeniem współpracy z III sektorem. Od 2010 r. współtworzy, koordynuje i wspiera w pozyskiwaniu finansowania projektów realizowanych na rzecz m.in. uchodźców, osób pozbawionych wolności, osób z niepełnosprawnościami, seniorów oraz dzieci i młodzieży.
W 2019 r. nominowana do tytułu Prawnika Pro Bono w konkursie organizowanym przez Fundację Uniwersyteckich Poradni Prawnych oraz dziennik „Rzeczpospolita”. Autorka publikacji pokonferencyjnych dot. funkcjonowania sektora non-profit. W latach 2014-2022 r. wspierała realizację projektów w sektorze publicznym oraz biznesowym.
Certyfikowany manager Institute of Leadership and Management. Posiada certyfikat potwierdzający umiejętność zarządzania projektami zgodnie z metodyką PM2 Komisji Europejskiej. Twórca „Pracowni Projektów Prospołecznych”. W 2023 r. uzyskała akredytację potwierdzającą posiadanie umiejętności praktycznych z zakresu pozyskiwania i rozliczania dotacji z perspektywy budżetowej UE 2021-2027.
Pan Piotr posiada wieloletnie doświadczenie w konsultingu, koncentrując się na usługach związanych z internacjonalizacją, a także pozyskiwaniu dofinansowań na internacjonalizację, cyfryzację oraz Przemysł 4.0. oraz na usługi doradcze i inwestycje produkcyjne. Specjalizuje się w zdobywaniu środków z różnych instytucji, takich jak PARP, ARP, Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna, instytucje regionalne, NCBiR i BGK. Jego główna specjalność to programy dotacyjne dla Polski Wschodniej.
W ciągu ostatnich 5 lat, Pan Piotr samodzielnie oraz ze swoim zespołem pozyskał setki projektów, zapewniając wsparcie finansowe dla firm z różnych branż, w tym IT, marketingowej, chemicznej, teleinformatycznej, produkcyjnej (wszelakiego rodzaju) i handlowej. Jego umiejętności obejmują również analizy potencjału eksportowego oraz kwestie formalno-prawne związane z ekspansją na rynki zagraniczne.
Od 2016 roku prowadzi własną działalność konsultingową, realizując kompleksowe projekty dla klientów w zakresie pozyskiwania środków ze UE oraz realizacji usług doradczych. Współpracował również z wieloma firmami jako kierownik projektów i specjalista, zdobywając bogate doświadczenie w diagnozie organizacyjnej, analizie strategicznej oraz opracowywaniu strategii w oparciu o Balanced Scorecard (BSC).
Pan Piotr ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie zdobył tytuł magistra prawa. Swoje doświadczenie przekłada także na realizację szkoleń i kursów z zakresu strategii rozwoju, zarządzania projektami, cyfryzacji oraz ekspansji na rynki zagraniczne, dzieląc się wiedzą i najlepszymi praktykami z uczestnikami.
Doradcy365.pl to witryna internetowa firmy DORADCY 365 Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, która prowadzi usługi szkoleniowe i konsultingowe z różnych dziedzin.
Doradcy365.pl prowadzą usługi szkoleniowe i konsultingowe w takich dziedzinach jak: AML, dotacje unijne, audyty energetyczne, cyfryzacja, doradztwo celne, doradztwo prawne, doradztwo podatkowe, doradztwo strategiczne i wiele innych.
Doradcy365.pl działa od ponad 20 lat i specjalizuje się w pomocy mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom (MŚP), jak również większym korporacjom, uczelniom, samorządom lokalnym i agencjom rządowym. Referencje firmy można zobaczyć pod linkiem: https://doradcy365.pl/referencje/
Z Doradcy365.pl można się skontaktować mailem na biuro@doradcy365.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 500181151.
Klienci doceniają profesjonalizm Doradcy365.pl, szybką reakcję oraz rozsądne ceny. Ponad 91% klientów poleca usługi Doradcy365.pl innym.
Celem kursu jest nauczenie jego uczestników przygotowywania projektów dofinansowanych przez UE, w tym jak przygotowywać aplikacje, zarządzać projektami i rozliczać środki finansowe, jak skutecznie zdobywać środki dla swojej firmy czy Instytucji.
Kurs dedykowany jest osobom, które potrzebują wiedzy i umiejętności odnośnie wyszukiwania, pozyskiwania i rozliczania dotacji unijnych na potrzeby własnej firmy oraz dla osób, które chcą świadczyć usługi przygotowywania wniosków o dotacje unijne dla innych podmiotów. Przede wszystkim polecamy ten kurs firmom konsultingowym oraz kadrze zarządzającej, księgowym i właścicielom firm.
Polecany także jednostkom samorządowym, które realizują projekty unijne oraz organizacjom pozarządowym, które chcą pozyskać środki unijne na swoją działalność, np. Fundacjom, Stowarzyszeniom, Klubom Sportowym.
Udział w kursie może wykupić osoba fizyczna lub osoba prawna. Należy jednak zwrócić uwagę, że w przypadku ubiegania się o dofinansowanie kursu inne zasady obowiązują dla osób fizycznych, a inne dla osób prawnych.
Do zrozumienia kursu nie jest wymagana specjalistyczna wiedza. Uczymy od podstaw, ale z podstawową wiedzą z zakresu ekonomii lub księgowości może być łatwiej.
Osoby, które ukończą kurs nabędą następujące umiejętności:
Absolwenci naszego kursu wykorzystują nabyte umiejętności do pisania wniosków dla swoich firm i instytucji albo do usługowego pisania wniosków na rzecz innych firm. Nabyte umiejętności mogą im również ułatwić znalezienie pracy.
Jeśli dotychczas nie zajmowałeś się pisaniem wniosków o dotacje to w efekcie ukończenia kursu jak najbardziej zdobędziesz nowy zawód.
Absolwenci naszego kursu mają umiejętność pisania wniosków o dotacje z Powiatowego Urzędu Pracy, z Regionalnych Programów Operacyjnych lub z programów ogólnopolskich finansowanych za pośrednictwem PARP, BGK, NCBIR, NFOŚiGW
Absolwenci naszego kursu będą w stanie pisać wnioski na swoje potrzeby, np. o dotacje z Powiatowego Urzędu Pracy, z Regionalnych Programów Operacyjnych lub z programów ogólnopolskich finansowanych za pośrednictwem PARP, BGK, NCBIR, NFOŚiGW.
Kurs będzie prowadzony przez Panią Olgę Pasztaleniec, która ma ponad 12 lat doświadczenia w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie i rozliczaniu projektów. Dodatkowo niektóre zajęcia będą prowadzone przez panią Annę Ciurę-Sierota, pana Rafała Czerkawskiego, panią Anitę Bogusch, pana Marcina Kibitlewskiego, panią Ewę Hys i Pana Piotra Chomicza – wszyscy z wieloletnim doświadczeniem w pisaniu wniosków o dotacje. Czasem są zapraszani też inni specjaliści w zależności od potrzeb grupy.
Kwalifikacje prowadzących to wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie i rozliczaniu projektów oraz kierunkowe wykształcenie, a także szereg ukończonych kursów i szkoleń.
Zarobki przy usługowym pisaniu wniosków za 1 najprostszy wniosek do Powiatowego Urzędu Pracy (w skrócie PUP) o dotację na otwarcie działalności kształtują się na poziomie od 1.000 do 2.000 zł.
Zarobki przy usługowym pisaniu wniosków o dotacje z Regionalnych Programów Operacyjnych – (w skrócie RPO) wynoszą średnio ok. 5000 zł za przygotowanie wniosku i dodatkowo 5% od kwoty dotacji pozyskanej przez klienta.
Ceny za sporządzenie wniosku o dotacje z programów ogólnopolskich obsługiwanych przez PARP, BGK, NCBIR, NFOŚiGW kształtują się na poziomie nawet 10-20 tysięcy zł i dodatkowo 3% do 7% prowizji od uzyskanej od dotacji.
Jest wiele ofert pracy dla osób ze znajomością procedur pozyskiwania środków z dotacji unijnych.
Aktualne oferty pracy dla osób po naszym kursie można znaleźć między innymi pod linkiem. Dodatkowo absolwenci, którzy zdadzą dodatkowy egzamin potwierdzający ich kwalifikacje będą mogli podjąć współpracę z marką Doradcy365.
Ukończenie kursu da ci możliwość znalezienia dobrze płatnej pracy. Będziesz mógł pisać wnioski usługowo, na czym można zarobić od 1.000 zł do 20.000 zł, a nawet więcej w zależności od rodzaju wniosku. Jest też wiele ofert pracy dla osób ze znajomością pisania wniosków o dotacje unijne – zobacz link. Będziesz mógł też zostać partnerem Doradcy365.pl i otrzymywać zlecenia na pisanie wniosków.
Ukończenie kursu umożliwi ci rozszerzenie dotychczasowej działalności o usługę pisania wniosków o dotacje. Będziesz mógł pisać wnioski usługowo, na czym można zarobić od 1.000 zł do 20.000 zł, a nawet więcej w zależności od rodzaju wniosku. Będziesz mógł też zostać partnerem Doradcy365.pl i otrzymywać zlecenia na pisanie wniosków.
Ukończenie kursu umożliwi Ci zwiększenie Twoich zarobków jeśli będziesz w stanie pozyskiwać klientów na usługę pisania wniosków o dotacje lub zatrudnisz się w jednej z firm, które poszukują tego rodzaju specjalistów. Pisząc wnioski usługowo można zarobić od 1.000 zł do 20.000 zł, a nawet więcej w zależności od rodzaju wniosku. Oferty pracy dla osób ze znajomością pisania wniosków o dotacje unijne znajdziesz między innymi pod linkiem. Będziesz mógł też zostać partnerem Doradcy365.pl i otrzymywać zlecenia na pisanie wniosków.
Szkolenie będzie prowadzone w trybie online w wybrane dni tygodnia w godzinach 9:00-14:00/15:00 z dwoma 15-minutowymi przerwami.
Łącznie 116 godzin dydaktycznych zajęć. Całość kursu zostanie zrealizowana w okresie ok. 4-5 tygodni.
Szkolenie będzie prowadzone na platformie Whereby (lub innej o podobnym sposobie działania), która umożliwia kontakt face to face z prowadzącym w czasie rzeczywistym.
Uczestnictwo w szkoleniu wiąże się z minimalnymi wymaganiami technicznymi. Uczestnik powinien posiadać urządzenie typu smartfon, tablet lub komputer z dostępem do Internetu, umożliwiające transmisję dźwięku i obrazu.
Zalecane jest połączenie internetowe o przepustowości co najmniej 1 Mbps dla stabilnej transmisji audio i video.
Uczestnik powinien mieć zainstalowane oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów, np. przeglądarka internetowa oraz oprogramowanie biurowe typu Office do pracy z dokumentami oraz arkuszami kalkulacyjnymi Excel.
Uczestnicy proszeni są o przetestowanie swojego połączenia internetowego i sprzętu przed rozpoczęciem szkolenia.
W najbliższych edycjach kursu nie będzie szkoleń stacjonarnych.
Nagrania kursu nie będą udostępniane. Jedynie w wyjątkowych wypadkach np. absencji uczestnika, za zgodą pozostałych osób, takie nagranie może być udostępnione.
Cena kursu to 6398 zł + VAT (lub bez VAT gdy jest finansowany ze środków publicznych).
W przypadku, gdy razem będą chciały uczestniczyć 2-3 osoby przewidujemy rabat od 5% do 15% dla każdej z nich.
Tak. Płatność może być rozłożona na 2 do 18 nieoprocentowanych rat pod warunkiem terminowych płatności. Finansowanie udzielane jest ze środków naszej firmy na podstawie prostej umowy.
W sprawie uzyskania ewentualnego rabatu proszę się kontaktować z biurem sprzedaży na biuro@doradcy365.pl lub telefonicznie 500181151.
Istnieje możliwość ubiegania się o 90% dofinansowania w ramach Projektu Kierunek – Rozwój, przy czym możliwość otrzymania dofinansowania do Usług mają jedynie Uczestnicy Projektu realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu. Warunkiem uczestnictwa w Projekcie jest spełnienie kryteriów kwalifikacyjnych określonych na stronie www.zainwestujwsiebie.pl.
Każdy Uczestnik Projektu objęty jest usługą doradztwa edukacyjno-zawodowego, podczas której określane są kierunki dalszego rozwoju i sporządzany jest Indywidualny Plan Rozwoju, a w przypadku pogłębionego procesu doradczego – Bilans Kompetencji, a następnie każdy Uczestnik Projektu samodzielnie dokonuje wyboru Usługi, zgodnej z kierunkami rozwoju określonymi w Indywidualnym Planie Rozwoju i/lub Bilansie Kompetencji, spośród ofert dedykowanych dla Uczestników Projektu z Bazy Usług Rozwojowych (www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl).
Szczegółowych informacji o możliwej pomocy z naszej strony w tym zakresie udziela nasze Biuro Obsługi Klienta.
Informacje na temat możliwych dofinansowań szkoleń i usług doradczych można także uzyskać pod linkiem lub kontaktując się z nami na biuro@doradcy365.pl lub telefonicznie 500 181 151.
Kurs spełnia kryteria uzyskania dofinansowania na udział z Powiatowego Urzędu Pracy. Jesteśmy zapisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych i do Bazy Usług Rozwojowych, co pozwala naszym kursantom uzyskiwać różnego rodzaju dofinansowania, w tym z Powiatowego Urzędu Pracy.
Jesteśmy zapisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, co pozwala naszym kursantom uzyskiwać różnego rodzaju dofinansowania, w tym z Powiatowego Urzędu Pracy.
Jesteśmy zapisani do Bazy Usług Rozwojowych co pozwala naszym kursantom uzyskiwać różnego rodzaju dofinansowania, w tym z Powiatowego Urzędu Pracy.
Najbliższy kurs rozpocznie się rozpocznie się 7 października 2024 r. Kolejna edycja startuje w listopadzie 2024 r. Rekrutacja na wszystkie terminy już trwa.
Planujemy robić kolejne edycje kursu.
Można zrezygnować w trakcie trwania kursu, ale nie zwracamy wniesionych opłat.
Po zakończonym kursie każdy uczestnik otrzyma certyfikat i zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Certyfikat ukończenia kursu to rodzaj dyplomu, który można zawiesić np. w swoim biurze.
Na koniec kursu zostaną przeprowadzone dwa egzaminy – egzamin zwykły i egzamin akredytacyjny. Przystąpienie do egzaminów jest dobrowolne.
Egzamin akredytacyjny to dodatkowy egzamin potwierdzający kwalifikacje i będący przepustką do współpracy z marką Doradcy365. Osoby które zdają egzamin akredytacyjny uzyskają możliwość odpłatnej współpracy z Doradcy365 przy przygotowywaniu wniosków dla naszych klientów np. o dotacje z PUP, LGD itp.
Świadectwo ukończenia kursu i certyfikat mogą otrzymać tylko osoby z pozytywnym wynikiem egzaminu.
Kurs można zakupić online pod tym linkiem. Można też zwrócić się do nas o przesłanie faktury proforma pisząc na adres mailowy: biuro@doradcy365.pl.
Więcej informacji o kursie można uzyskać na naszej stronie internetowej pod linkiem. Można też wysłać zapytanie mailem na biuro@doradcy365.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 500 181 151.
Kurs był przeprowadzony w sposób profesjonalny. Dużo wiedzy merytorycznej i praktycznej. Pod każdym szkoleniem był dopięty pełny zestaw potrzebnych materiałów, linki i użyteczne strony. Ogrom wiedzy podany w sposób uporządkowany i zrozumiały. Polecam 🙂
Doradcy 365 to marka, którą warto polecić. Szkolenia są prowadzone bardzo profesjonalnie. Ogrom wiedzy a wszystko podane w sposób uporządkowany, z mnóstwem potrzebnych narzędzi do pracy . Ponadto firma oferuje pomoc na każdym etapie i możliwość ciekawej współpracy. Zdecydowanie polecam:)
Szkolenie prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Wiedza przekazywana w przystępny sposób. Ogromna ilość materiałów w różnych postaciach,m.in prezentację, nagrania ze szkoleń udostępniane uczestnikom, które można odtworzyć w każdej chwili, strony internetowe, filmy instruktażowe czy gotowe wnioski, które są świetnym materiałem do dalszej pracy i wiele innych, które nie sposób tutaj wymienić oraz ogromna wiedza prowadzących to wszystko skłania do refleksji, że pieniądze wydane na kurs to inwestycja, które na pewno się zwróci. Szkolenie polecam każdemu,kto chce zgłębić tajniki pisania wniosków oraz ich rozliczenia.
Szkolenie prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Wiedza przekazywana w przystępny sposób. Ogromna ilość materiałów w różnych postaciach,m.in prezentację, nagrania ze szkoleń udostępniane uczestnikom, które można odtworzyć w każdej chwili, strony internetowe, filmy instruktażowe czy gotowe wnioski, które są świetnym materiałem do dalszej pracy i wiele innych, które nie sposób tutaj wymienić oraz ogromna wiedza prowadzących to wszystko skłania do refleksji, że pieniądze wydane na kurs to inwestycja, które na pewno się zwróci. Szkolenie polecam każdemu,kto chce zgłębić tajniki pisania wniosków oraz ich rozliczenia.
Na szkoleniu przekazywany jest bardzo duży zakres wiedzy. Szkoleniowcy przekazują dodatkowo dużo materiałów poglądowych, dzięki czemu możemy zobaczyć jak rzeczywiście wyglądają napisane wnioski, do różnego rodzaju dofinansowań. Ogromnym plusem jest również otwartość szkoleniowców w zakresie pomocy ,,po kursie”, przez co nie tracimy możliwości uzyskania odpowiedzi na pytanie, które może nam się pojawić w trakcie ponownego, samodzielnego przerabiania treści szkoleniowych oraz pytań pojawiających się już podczas pracy z klientem.
Korzystałam z dofinansowania na kurs z WUP, początkowo wystąpił u Państwa problem za zapisem na usługę w BUR i ,,uciekł” mi termin szkolenia, jednakże Doradcy skontaktowali się ze mną, a także z urzędem informując o możliwości uczestnictwa w innym terminie. Mówiąc kolokwialnie, dużym plusem jest fakt, że kontakt ze mną nie został zapomniany i mogłam skorzystać z dofinansowania i uczestniczyć w Państwa szkoleniu. Kontakt z firmą jest bardzo sprawny i szybko realizowana jest odpowiedź na wysłane zapytanie.
Całokształt szkolenia był bardzo dobry pod każdym względem zarówno merytorycznym jak i pod kątem materiałów szkoleniowych. Po całym szkoleniu zdobyłam ogromny zastrzyk wiedzy, za co bardzo dziękuję.
Wcześniej nie znałam marki Doradcy365 i powiem szczerze, że wahałam się podjąć współpracy, ale mimo wszystko zaryzykowałam i nie żałuję. Super współpraca, kontakt, merytoryka doradców to wszystko było jak dla mnie kwintesencją: wiedzy, umiejętności, doświadczenia, pomocy, porady w jednym miejscu. POLECAM
Dużo wiedzy. Notatki porobione a było co notować. Czas trwania kursu wystarczający podobnie jak przekaz wiedzy. Wiele się tutaj nauczyłam i będę podążać ta drogą i pomagać innym. Będę również polecać ten kurs innym. Czasami ścinało obraz ale każdy ma inne łącza internetowe i pewnie przez to te przerwy. Atutem jest to ,że szkolenia były nagrywane i zawsze możemy do nich wrócić. Obszerne materiały, które zostały nam przesyłane na meila po zakończonych zajęciach sa przejrzyste i pomocne.
szkolenie bardzo wartościowe, intensywne, prowadzący przekazywali wiedzę w sposób transparentny elastycznie udzielając odpowiedzi na powstające pytania
Szkolenie zawierające bardzo dużą bazę wiedzy, jednak dla osób początkujących winno być moim zdaniem dłuższe. Sądzę, że dla osób, które napisały choć kilka wniosków będzie rewelacyjne, biorąc dodatkowo pod uwagę życzliwość i otwartość prowadzących.
Szkolenie oczywiście nie sprawi, że wszystkie parametry wszystkich Programów będziemy mieli w małym palcu. Otrzymujemy ogrom wiedzy w krótkim czasie. Dowiemy się jednak, jak dobrać Program do naszych potrzeb, jak wypełnić wniosek, aby poprawić jego odbiór przez osoby oceniające, jak przygotować analizę finansową projektu i jak go rozliczyć. Bardzo dobra baza do wejścia w świat Projektów Unijnych.
Bardzo dobrze przygotowane szkolenie z dużą ilością wartościowej wiedzy przekazywanej w jasny i profesjonalny sposób.
Szkolenie bardzo profesjonalne. Duży zakres informacji i bardzo miła atmosfera.
Wysokiej jakości szkolenie, duża wiedza prowadzących, miła atmosfera.
Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie, przekazana została ogromna wiedza merytoryczna, duża ilość materiałów w postaci prezentacji, ćwiczeń, stron www, nagrane materiały ze szkolenia i udostępnione dla uczestników pozwolą w dowolnej chwili na ich ponowne odtworzenie. Szkolenie to polecam każdemu, kto interesuje się tematyką wyszukiwania dotacji, pisania wniosków oraz ich rozliczania 🙂
Szkolenie mocne merytorycznie. Wiele cennych wskazówek do pisania wniosków. Myślę że po tej dawce wiedzy i usystematyzowaniu jej będę mógł pisać wnioski bez większych problemów.
Jestem bardzo zadowolona z kursu i polecam go wszystkim. Bardzo dużo wiedzy merytorycznej, udzielone odpowiedzi na każde pytania, specjalistyczne materiały, bardzo miła atmosfera. Polecam
Prowadzący szkolenie wykazali się ogromną wiedzą merytoryczną oraz zdolnością efektywnego nauczania. Treści zostały przekazane w klarowny i zrozumiały sposób, podparty przykładami. Dziękuję 🙂
Szkolenie przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie zarówno pod względem jak i szczegółowości. Bardzo dużo wiedzy praktycznej, prowadzący z ogromnym doświadczeniem, wykorzystujący je podczas prowadzenia zajęć. Wiedza przekazywana uczestnikom w sposób przyjazny, możliwość aktywnego brania udziału w szkoleniu, zadawania pytań, prowadzący bardzo mocno zaagnażowani.
Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Poziom wiedzy i doświadczenie ekspertów prowadzących zajęcia jest ogromny. Wszystkie informacje na bieżąco są podawane, zagadnienia w przystępny i zrozumiały sposób są omawiane. Materiały ze szkolenia od razu są kursantom przesyłane. Jestem pod wielki wrażeniem organizacji kursu oraz wiedzy ekspertów. Bardzo dziękuję za możliwość uczestnictwa i przekazaną wiedzę.
Bardzo dobrze przygotowany kurs, merytorycznie i organizacyjnie, podobało mi się, ze była cały czas możliwość zadawania pytań, trenerzy bardzo dostępni i przyjaźni. Współpraca na kursie na celujący, polecam każdemu, na pewno skorzystam z kolejnych szkoleń.
Szkolenie mega profesjonalne, bardzo dużym ułatwieniem jest możliwość nagrywania i dzięki temu odsłuchiwania w razie potrzeby niezbędnych informacji.
Jestem bardzo zadowolony, jakością zdecydowanie udało się wam przewyższyć cenę.
Bardzo dobre szkolenie, ukierunkowane na praktyczną stronę pozyskiwania dofinasowań.
Szkolenie jest doskonale przygotowane, z wyraźnym naciskiem na praktyczne aspekty doradztwa. Prowadzący posiadają imponującą wiedzę merytoryczną, którą potrafią przekazać w sposób zrozumiały i angażujący. Ich doświadczenie praktyczne jest widoczne w każdym aspekcie szkolenia, co dodatkowo zwiększa jego wartość.
Komunikacja podczas szkolenia jest płynna i efektywna. Prowadzący są otwarci na pytania i dyskusje, co sprzyja lepszemu zrozumieniu tematu. Dodatkowo, materiały szkoleniowe są jasne, zrozumiałe i pełne praktycznych przykładów.
Szkolenie online jest wygodne i elastyczne, umożliwiając uczestnikom naukę we własnym tempie. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które cenią sobie możliwość samodzielnego planowania czasu.
To połączenie teorii z praktyką, dostarczane przez doświadczonych i kompetentnych prowadzących, czyni to szkolenie godnym polecenia.
Szkolenie zostało przeprowadzone na najwyższym poziomie, dzięki nagrywaniu materiałów szkoleniowych można ponownie powracać do szkolenia i usystematyzować swoją wiedzę. Ogromna ilość wiedzy, świetnie przygotowane materiały szkoleniowe.
Polecam: duża dawka wiedzy, profesjonalizm oraz rzetelność prowadzenia, a dobrane metody przekazania i utrwalenia wiedzy i sposób ich przekazania bardzo trafione.
W dniach 11-29 września 2023 miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu e-learningowym „Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027 plus szkolenie praktyczne online w firmie DORADCY365”.
Szkolenie pod względem merytorycznym i praktycznym przygotowane było ściśle pod poziom wiedzy i zaawansowania osób w nim biorących udział. Uzyskałam wiele szczegółowych i wyczerpujących informacji, których nie znalazłabym w załączonych instrukcjach, czy odpowiedziach do danej aplikacji.
Udział w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwolił mi na poznanie meandrów wniosków zarówno aplikacyjnych jak i rozliczeniowych. Miałam możliwość nauczenia się analizy finansowej wniosku, co pozwoli mi na samodzielne tworzenie biznes planu.
Dziękuję Wszystkim wykładowcom za zaangażowanie oraz chęć podzielenia się ogromną wiedzą wynikającą z ich wieloletniej praktyki.
Dzięki DORADCOM365 oraz ich wsparciu mogę samodzielnie rozpocząć pisanie wniosków w ramach projektów unijnych.
Jeżeli ktoś ma wątpliwości czy zapisać się na szkolenie, niech rozwieje swoje wątpliwości. Naprawdę warto!
Kurs doradcy projektów unijnych organizowany przez Doradcy 365 jest rewelacyjny, potężna dawka wiedzy przekazana w dostępny sposób przez doświadczonych prowadzących.
Potrzebujesz ogarnąć dotacje dla swoich potrzeb typu: ocieplenie domu, wymiana pieca, fotowoltaika, założenie działalności gospodarczej, rozszerzenie i dofinansowanie dotacjami już prowadzonej działalności, uzyskasz informacje jak to poprowadzić samodzielnie lub z pomocą zespołu Doradcy 365.
Jeśli szukasz źródła dodatkowych dochodów dzięki szkoleniom i współpracy z doświadczonym zespołem Doradcy 365 to odpowiednia droga dla rozwoju twojej kariery zawodowej. Pomagają nawet w uzyskaniu dofinansowania do kursów, więc nie czekaj i sprawdź informacje.
Jestem bardzo zadowolona z wyboru szkolenia przeprowadzonego przez Państwa Firmę.
Tematyka szkolenia została dobrana w taki sposób, aby uczestnicy po kursie mieli ogólne rozeznanie w tematyce dotacji i potrafili sprawnie poruszać się po tym obszarze, a jednocześnie celnie wytypowano obszary, które mogą sprawiać problemy w pracy doradcy ds. projektów unijnych i omówiono je ze szczególną precyzją.
Szkolenie było przeprowadzone bardzo merytorycznie. Czas trwania szkolenia był adekwatny do ilości i poziomu trudności zagadnienia. Trenerzy przekazywali wiedzę w taki sposób, żeby uczestnicy mogli zrozumieć nawet bardzo zawiłe treści. Jakość materiałów, które otrzymałam, sprawia, że będę po nie sięgać, dopóki sama nie poczuję się pewnie na nowym gruncie. Sposób prowadzenia zajęć i warunki techniczne bardzo mi odpowiadały.
Z przekonaniem mogę polecić kurs każdemu, kto szuka dużej dawki praktycznej wiedzy, przekazanej w bardzo przystępny sposób. W mojej ocenie jakość szkolenia jest zdecydowanie ponadprzeciętna.
Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie. Ogromna ilość materiałów i praktycznych przykładów. Bardzo polecam.
Kurs był merytoryczny, wiedza została przekazana w bardzo przejrzysty sposób.
Zakres szkolenia bardzo odpowiadał mojej potrzebie uzupełnienia wiedzy w zakresie funduszy unijnych a także potwierdził i rozszerzył dotychczasowe umiejętności z tej dziedziny. Warto docenić szeroką wiedzę i umiejętności komunikacyjne prelegentów, prowadzenie kursu było profesjonalne w każdym aspekcie. Poziom informacji przekazywanych w trakcie kursu i dostępność prowadzących oraz cena zachęca do skorzystania z kolejnych szkoleń w tej firmie.
Dziękuję za możliwość uczestniczenia w tak dobrze przygotowanym szkoleniu. Wiedza jaką zaprezentowano myślę, że na początek kariery w zupełności wystarczy. Ponadto sam kontakt z prowadzącymi jest na duży plus oraz chęć pomocy z Państwa strony sprawił, że z przyjemnością będę się w przyszłości kontaktował i współpracował.
W maju 2023 r. ukończyłam, trwające niemal cały miesiąc, szkolenie e-learningowe, którego główną prowadzącą była Pani Olga Pasztaleniec. Dzięki zaangażowaniu, wiedzy i otwartości Pani Olgi czas szkolenia był intensywny i ciekawy.
Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich Wykładowców.
Szkolenie bardzo dobrze zorganizowane, ogrom wiedzy merytorycznej i praktycznej. Kadra prowadząca wyczerpująco odpowiada na zadawane pytania, atmosfera przyjazna, bardzo dziękuję za szkolenie.
Kurs „Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027” + szkolenie praktyczne online w firmie Doradcy365” spełnił moje oczekiwania. Wiedza została przekazana w sposób zwięzły, zrozumiały.
Był bardzo merytoryczny i wyczerpujący. Prowadzący prowadzili zajęcia z pełnym zaangażowaniem i chęcią pomocy, odpowiadali na zadawane pytania i dzielili się własnym doświadczeniem. Polecam każdemu, kto chce rozpocząć prace w zakresie tematyki dotacji.
Dziękuję
Zdecydowanie rekomenduję szkolenia z zakresu dotacji prowadzone przez firmę DORADCY365. Prowadzący posiadają duże doświadczenie i obszerną wiedzę, którą w sposób profesjonalny i przystępny przekazują uczestnikom.
Należy zwrócić również uwagę na profesjonalizm szkoleń po stronie Firmy a także na stworzenie bardzo przyjaznej dla kursantów atmosfery.
Umiejętności teoretyczne, praktyczne zdobyte na szkoleniu będą przydatne zarówno w dalszym toku edukacji, jak i będą stanowić cenny atut zwiększający szanse w pracy związanej z dotacjami.
Mam nadzieję na dalszą współpracę.
Z wielką przyjemnością polecam kurs „Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027” organizowany przez firmę Doradcy 365.
Fenomenalnie kompetentni i zaangażowani trenerzy przekazali nam kompendium wiedzy dotyczące samego pisania wniosków, rozliczania a także ogrom wiedzy teoretycznej.
Brałem już udział w podobnym kursie, jednak dopiero teraz uzyskałem wiedzę i umiejętności dające możliwość skutecznej, samodzielnej pracy.
Gorąco polecam.