fbpx
 

PREMIUM KURS"Zarządzanie finansami i zapobieganie sytuacjom kryzysowym
w przedsiębiorstwach z branży budowlanej"

Kurs „Zarządzanie finansami i zapobieganie sytuacjom kryzysowym w przedsiębiorstwach z branży budowlanej” to kompleksowe szkolenie w tematyce zarządzania przedsiębiorstwem z branży budowlanej. Jego ukończenie zapewni zdobycie umiejętności przedsiębiorców i kadry zarządzającej w zakresie prawidłowej identyfikacji ryzyk związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, umiejętności oceny sytuacji finansowej, trafnej diagnozy objawów nadchodzącego kryzysu finansowego w firmie, a przede wszystkim zdolności do opracowywania konkretnych strategii i rozwiązań na przekraczanie trudności oraz budowania długoterminowej odporności na kryzysy.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

W trakcie szkolenia praktycznego online zostaną przeanalizowane rzeczywiste przypadki kryzysów finansowych w branży budowlanej.

Uczestnicy szkolenia opracują strategie zarządzania kryzysowego dla swojej firmy oraz przygotują plan poprawy sytuacji swojej firmy.

Dodatkowo zrealizowane zostanie studium przypadków: Radzenie sobie z trudnościami w terminowym regulowaniu zobowiązań.

Osoba szkolona uczestniczyć będzie także w procesie wyszukiwania i doboru preferencyjnych źródeł finansowania.

Zalety kursu

  • Kurs z ekspertami i praktykami w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem oraz dotacji unijnych;
  • Dedykowany w szczególności przedsiębiorcom, kierownikom oraz pracownikom odpowiedzialnym za zarządzanie finansami w przedsiębiorstwach z branży budowlanej. Szkolenie jest dostosowane do różnych poziomów doświadczenia, obejmując zarówno osoby odpowiedzialne za codzienne zarządzanie finansami, jak i tych, którzy podejmują strategiczne decyzje dotyczące rozwoju przedsiębiorstwa w branży budowlanej;
  • Program szkolenia skupia się na specyfice branży budowlanej, dostarczając praktycznych umiejętności, które są istotne dla efektywnego zarządzania finansami i zapobiegania sytuacjom kryzysowym;
  • Kurs merytoryczny z warsztatami praktycznymi uwzględniający unikalne wyzwania i tendencje finansowe charakterystyczne dla branży budowlanej;
  • Uczestnikom przekażemy także gotowe wzorcowe arkusze analityczne dla branży budowlanej, opracowane przez ekspertów na bazie projektów, które uzyskały dofinansowanie, zawierające opisy, budżety, części finansowe zgodne z wymaganiami instytucji organizujących konkursy, ułatwiające monitorowanie sytuacji finansowej i wczesne zapobieganie kryzysom;
  • Dodatkowo udostępnimy nagrania z filmami instruktażowymi – opracowywanymi przez naszych ekspertów – z praktycznymi aspektami opracowywania strategii zarządzania kryzysowego oraz wypełniania arkuszy analitycznych do monitorowania sytuacji finansowej;
  • W cenie materiały szkoleniowe;
  • Imienne certyfikaty dla każdego uczestnika po zakończeniu kursu;
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/02/happy-freelancer-with-tablet-and-laptop-computer-in-coffee-shop-min.jpg

Osoba szkolona uczestniczyć będzie w 40 godzinach zajęć online, podczas których będzie współpracować
z Ekspertami w przygotowywaniu strategii zarządzania kryzysowego.

JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Kurs pozwoli na zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania finansami w branży budowlanej oraz skutecznego przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym.
W programie szczególnie podkreślone są umiejętności rozpoznawania negatywnych czynników wpływających na przedsiębiorstwo w kontekście specyfiki branży budowlanej.

WYJĄTKOWA OFERTA

Zarządzanie finansami
i zapobieganie sytuacjom kryzysowym

w przedsiębiorstwach z branży budowlanej

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/12/kurs-branza-budowlana.jpg

Idea kursu

Idea kursu „Zarządzanie finansami i zapobieganie sytuacjom kryzysowym w przedsiębiorstwach z branży budowlanej” opiera się na dostarczeniu uczestnikom praktycznych narzędzi i umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania finansami w specyficznej branży budowlanej oraz prewencji i skutecznego radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.

Kurs omawia aspekty finansowe w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem dla branży budowlanej, uwzględniając unikalne wyzwania i tendencje finansowe charakterystyczne dla tego sektora.

Program skupia się na praktycznych aspektach zarządzania finansami w przedsiębiorstwach budowlanych, umożliwiając uczestnikom natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy w codziennej praktyce.

Kurs kładzie szczególny nacisk na umiejętność identyfikowania przypadków odstępstw od przyjętych norm w zarządzaniu finansami, inwestycjami i marketingiem w kontekście branży budowlanej.

Uczestnicy zdobędą umiejętności analizy sytuacji kryzysowej, prewencji potencjalnych zagrożeń oraz opracowywania strategii zarządzania kryzysem, z naciskiem na realne sytuacje występujące w branży budowlanej.

Szkolenie uwzględnia dynamiczne zmiany w otoczeniu biznesowym, takie jak nowe regulacje prawne, technologiczne innowacje czy trendy rynkowe, i pomaga przedsiębiorcom dostosować się do tych zmian.

Idea kursu obejmuje również budowanie długoterminowej odporności przedsiębiorstw w branży budowlanej, umożliwiając im przetrwanie i rozwój nawet w trudnych warunkach gospodarczych.

Kurs umożliwia indywidualne dostosowanie do różnych poziomów doświadczenia uczestników, od osób odpowiedzialnych za codzienne operacje finansowe po tych, którzy podejmują strategiczne decyzje na szczeblu zarządzania.

W rezultacie, kurs ma na celu wyposażenie uczestników w kompleksową wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania finansami w branży budowlanej oraz zdolność skutecznego reagowania na sytuacje kryzysowe, co przyczynia się do zrównoważonego i trwałego rozwoju przedsiębiorstw w tej specyficznej dziedzinie.

Ukończenie tego kursu daje gwarancję zdobycia praktycznych umiejętności i wiedzy potrzebnej do efektywnego zarządzania finansami w branży budowlanej oraz skutecznego przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym.

Dla kogo?

Kurs „Zarządzanie finansami i zapobieganie sytuacjom kryzysowym w przedsiębiorstwach z branży budowlanej” jest adresowany głównie do przedsiębiorców, kierowników, menedżerów oraz pracowników w przedsiębiorstwach z branży budowlanej.

Adresaci kursu to m.in.:

  • Przedsiębiorcy w Branży Budowlanej
    • Właścicieli firm budowlanych, przedsiębiorców zajmujących się budownictwem.
  • Kierownicy i Menedżerowie:
    • Prezesów, dyrektorów generalnych, członków zarządu.
    • Osoby odpowiedzialne za strategię finansową i kryzysowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
  • Pracownicy ds. Finansów:
    • Osoby odpowiedzialne za kontrolę finansową, księgowość, budżetowanie w firmach budowlanych.
    • Osoby odpowiedzialne za finanse w kontekście realizacji projektów budowlanych.
  • Osoby z Branży:
    • Architekci, deweloperzy, specjaliści ds. nieruchomości.
    • Pozostałe osoby związane z branżą budowlaną, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu finansów i zarządzania kryzysowego.

Program

Kurs Zarządzanie finansami i zapobieganie sytuacjom kryzysowym w przedsiębiorstwach z branży budowlanej obejmuje poniższe zagadnienia:
  • Analiza Sytuacji Finansowej w oparciu o bilans, rachunek zysków i strat, kluczowe wskaźniki finansowe, lub inne dokumenty (w tym zestawienia wewnętrzne);
  • Kontrola Kosztów: identyfikacja i klasyfikacja kosztów, narzędzia monitorowania i efektywnego zarządzania nimi;
  • Analiza przychodów i rentowności, poszukiwanie źródeł dywersyfikacji, zarządzanie dochodami i inwestycjami: planowanie budżetu, strategie zarządzania dochodami, efektywne inwestowanie, pozyskiwanie finansowania;
  • Zapobieganie Sytuacjom Kryzysowym: identyfikacja zagrożeń, rozpoznawanie sygnałów ostrzegawczych w kontekście projektów budowlanych, strategie prewencji kryzysowej i planowanie awaryjne;
  • Komunikacja i Negocjacje w Sytuacjach Kryzysowych: rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych w trudnych sytuacjach;
  • Budowanie Odporności na Kryzysy: tworzenie planów długoterminowej odporności przedsiębiorstw.

Kurs dostarcza praktycznych narzędzi do efektywnego zarządzania finansami, identyfikowania negatywnych czynników i skutecznego reagowania na sytuacje kryzysowe w specyficznej branży budowlanej.

Ponadto w formie aktywnych warsztatów przeprowadzone zostaną:
  • Analiza rzeczywistych przypadków kryzysów finansowych w branży budowlanej;
  • Opracowywanie konkretnych strategii zarządzania kryzysowego;
  • Studium przypadków: Radzenie sobie z trudnościami w terminowym regulowaniu zobowiązań.
Ramowy program:
  • Wprowadzenie do Finansów w Branży Budowlanej:
    • Charakterystyka branży budowlanej,
    • Specyfika finansów w sektorze budowlanym,
    • Trendy i wyzwania finansowe w branży;
  • Analiza Sytuacji Finansowej:
    • Bilans i rachunek zysków i strat,
    • Analiza finansowa i interpretacja sprawozdań finansowych,
    • Kluczowe wskaźniki finansowe,
    • Analiza trendów finansowych,
  • Identyfikacja Czynników Ryzyka w Branży Budowlanej:
    • Analiza czynników wpływających na ryzyko finansowe,
    • Rozpoznawanie sygnałów ostrzegawczych w kontekście projektów budowlanych,
    • Studia przypadków: Ocena wpływu zmian rynkowych na finanse przedsiębiorstwa;
  • Kontrola Kosztów w Przedsiębiorstwach Budowlanych:
    • Identyfikacja i klasyfikacja kosztów,
    • Analiza budżetu i raportów finansowych,
    • Skuteczne zarządzanie kosztami w projektach budowlanych
    • Narzędzia do monitorowania i kontrolowania wydatków,
  • Planowanie Finansowe w Przedsiębiorstwie Budowlanym:
    • Tworzenie skutecznego planu finansowego dla przedsiębiorstwa budowlanego,
    • Zarządzanie kapitałem i płynnością finansową,
    • Strategie finansowe w kontekście cyklu życia projektu budowlanego;
  • Nowoczesne narzędzia finansowe:
    • Wykorzystanie nowoczesnych technologii i systemów do analizy danych finansowych,
    • Automatyzacja procesów księgowych i raportowania;
  • Zarządzanie Dochodami i Inwestycjami:
    • Planowanie budżetu,
    • Strategie zarządzania dochodami,
    • Efektywne inwestowanie w rozwój,
    • Pozyskiwanie preferencyjne źródeł finansowania,
    • Przypadki odstępstw od norm w inwestycjach i marketingu;
  • Zapobieganie Sytuacjom Kryzysowym:
    • Identyfikacja sytuacji kryzysowych i ich potencjalnych źródeł,
    • Ocena ryzyka i strategie jego minimalizacji,
    • Strategie prewencji kryzysowej,
    • Planowanie awaryjne i scenariusze kryzysowe,
    • Rozpoznawanie sygnałów negatywnych zmian w otoczeniu firmy,
    • Restrukturyzacja zadłużenia;
  • Komunikacja i Negocjacje w Sytuacjach Kryzysowych:
    • Umiejętności komunikacyjne w trudnych sytuacjach,
    • Skuteczna komunikacja z interesariuszami w trudnych sytuacjach,
    • Negocjacje z dostawcami, pracownikami i klientami w okresie kryzysu,
    • Zarządzanie wizerunkiem firmy podczas kryzysu;
  • Doskonalenie umiejętności przywódczych:
    • Rozwijanie umiejętności decyzyjnych w warunkach presji,
    • Motywowanie zespołu w czasie kryzysu;
  • Praktyczne Studium Przypadków:
    • Analiza rzeczywistych przypadków kryzysów finansowych w branży budowlanej,
    • Opracowywanie konkretnych strategii zarządzania kryzysowego,
    • Studium przypadków: Radzenie sobie z trudnościami w terminowym regulowaniu zobowiązań;
  • Budowanie Odporności na Kryzysy:
    • Koncepcja resilience w kontekście przedsiębiorstw budowlanych,
    • Tworzenie planów długoterminowej odporności;
  • Podsumowanie szkolenia i Egzamin Końcowy:
    • Podsumowanie najważniejszych zagadnień i umiejętności – sesja pytań i odpowiedzi,
    • Egzamin sprawdzający nabytą wiedzę.

Co zyskasz?

Poprzez realizację warsztatów z zakresu zarządzania finansami i zapobiegania sytuacjom kryzysowym opartych na doświadczeniu prowadzących zdobędziesz wiedzę i umiejętności w zakresie:
  • efektywnego zarządzania w branży budowlanej oraz skutecznego przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym;
  • podejmowania trafnych decyzji w sytuacjach kryzysowych;
  • zdobywania przewagi konkurencyjnej w branży budowlanej.
Korzyści z uczestnictwa w kursie to m. in.:
  • Umiejętności Finansowe:
    • Poszerzenie wiedzy z zakresu analizy finansowej, zarządzania kosztami, planowania budżetu i efektywnego inwestowania m. in. w kontekście projektów budowlanych.
  • Umiejętność Rozpoznawania i Zarządzania Kryzysami:
    • Zdobycie umiejętności identyfikowania i reagowania na sytuacje kryzysowe specyficzne dla branży, co przyczynia się do zwiększenia odporności przedsiębiorstwa na trudności.
  • Zdolność Skutecznego Negocjowania w Sytuacjach Kryzysowych:
    • Nauka umiejętności komunikacji i negocjacji w trudnych sytuacjach, co pomaga w utrzymaniu relacji z dostawcami, klientami i innymi partnerami biznesowymi w okresie kryzysu.
  • Specjalistyczna Wiedza Branżowa:
    • Zrozumienie specyfiki branży budowlanej i dostosowanie zdobytej wiedzy do konkretnych wyzwań, z jakimi przedsiębiorstwa w tej branży mogą się spotkać.
  • Gotowość do Skutecznego Zarządzania Odstępstwami od Norm:
    • Przygotowanie do identyfikowania i zarządzania odstępstwami od przyjętych norm w zakresie zarządzania finansami, inwestycji i marketingu.
Dodatkowo:
  • Potwierdzenie Umiejętności Egzaminem Końcowym:
    • Ukończenie kursu potwierdzone egzaminem końcowym dostarcza dodatkowego potwierdzenia zdobytej wiedzy.
  • Podnoszenie Kwalifikacji w Branży:
    • Zdobywanie dodatkowych kwalifikacji zwiększa atrakcyjność zawodową uczestników w sektorze budowlanym.
  • Certyfikat Ukończenia Kursu:
    • Otrzymanie certyfikatu ukończenia kursu może stanowić dowód nowych umiejętności i kompetencji w dziedzinie zarządzania w branży budowlanej.

Najbliższe terminy:

Kurs realizowany jest w okresach miesięcznych. Poniżej najbliższe edycje:

  • styczeń 2024 – rekrutacja zakończona
  • luty 2024 – rekrutacja zakończona
  • marzec 2024 –rekrutacja zakończona
  • kwiecień 2024 – rekrutacja trwa!
  • maj 2024 – rekrutacja trwa!
  • czerwiec 2024 – rekrutacja trwa!

Rekrutacja trwa!

Istnieje możliwość ubiegania się o 80%-100% dofinansowania, informacji o możliwej pomocy z naszej strony w tym zakresie udziela nasze Biuro Obsługi Klienta.

W przypadku dofinansowania projektu ze środków publicznych podatek VAT nie będzie naliczany.

Zespół nadzorujący

W zależności od dostępnych terminów kurs w zakresie merytorycznym mogą nadzorować następujące osoby:
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/12/01a-scaled.jpg

Rafał Czerkawski

Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach managerskich i zarządczych w różnych podmiotach w tym w bankach, firmach konsultingowych i szkoleniowych, start upach, firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Współuczestniczył w prowadzeniu setek różnych negocjacji zarówno w kwestiach trudnych sporów między interesariuszami jak i złożonych negocjacji handlowych w projektach wartych setki milionów złotych.

Posiada także ponad 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków dotacyjnych. W tym czasie uczestniczył w realizacji – przygotowaniu i rozliczaniu ponad 2.500 projektów dotacyjnych (inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, szkoleniowych, infrastrukturalnych, doradczych i społecznych), na łączną kwotę przekraczającą 1 mld zł.

Jako ekspert i doradca gospodarczy w praktyce wykorzystuje zdobytą wiedzę specjalistyczną wspierając firmy mikro, mśp jak i duże organizacje biznesowe. Współuczestniczył w tworzeniu od podstaw nowych podmiotów oraz doradzał w rozwijaniu istniejących firm.

Posiada kompetencje zwłaszcza w zakresie zarządzania, inwestycji, finansów i marketingu. Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.

W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomaga w trakcie kontroli.

W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – wspomagał efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.

Swoje bogate doświadczenie związane z tematyką zarządzania i negocjacji oraz dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.

W przeszłości Pan Rafał obsługiwał takie jednostki jak:

  • PricewaterhouseCoopers w Warszawie;
  • Ernst & Young Sp. z o.o. w Warszawie;
  • KMPG w Warszawie;
  • Delloite w Warszawie;
  • Narodowy Bank Polski;
  • VOTUM S.A. we Wrocławiu;
  • IBF Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu;
  • Hotel Pałac Jugowice w Jugowicach;
  • Hotel Biały Kamień w Świeradowie Zdroju;
  • Restauracja PANDA SUSHI we Wrocławiu;
  • Drukarnia Kozioł i Wspólnicy w Lubartowie;
  • Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście,
  • VOLVO POLSKA S.A.,
  • SANTANDER BANK S.A.;
  • VIESSMANN POLSKA;
  • PINUS OKNA w Skarbimierzu;
  • NERLI GRUPPEN w Pisarzowicach;
  • ŚNIEŻKA S.A. w Świebodzicach;
  • AET spółka jawna w Ostrowie Wielkopolskim;
  • Cargill Polska Sp. z o.o. w Bielanach Wrocławskich;
  • DIORA ŚWIDNICA S.A.;
  • PTS „TRANSBUD – WROCŁAW” Sp. z o.o.;
  • Przedsiębiorstwo WIELOBRANŻOWE CENTROSTAL WROCŁAW S.A.;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego;
  • Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych Nasławice;
  • WRATISLAVIA POLMOS WROCŁAW S.A.;
  • Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, w Jeleniej Górze, w Wałbrzychu;
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie;
  • Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego w Grodziszczu;
  • Zakłady Chemiczne „Złotniki” S.A. we Wrocławiu;
  • Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddział we Wrocławiu,
  • Muzeum Mazowieckie w Płocku;
  • Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. z o.o. we Wrocławiu;
  • Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa we Wrocławiu;
  • Strzeblowskie Kopanie Surowców Mineralnych w Sobótce.

Anna Ciura-Sierota

Od 2009 roku trener w zakresie szkoleń i warsztatów dla beneficjentów (przedsiębiorców prywatnych, jednostek sektora finansów publicznych) oraz pracowników instytucji pośredniczących i zarządzających z działu rozliczeń i działu kontroli, głównie z zakresu projektów współfinansowanych ze środków UE dotyczących realizacji, kontroli, prawidłowego rozliczenia i księgowości.

Od 2005 roku specjalista w zakresie rozliczanie, realizacji oraz kontroli projektów unijnych. Zajmuje się określaniem szczegółowego zakresu projektu, planowaniem, realizacją i kontrolą harmonogramów rzeczowych i finansowych,  oceną ryzyka na poziomie całego cyklu życia projektu, doborem odpowiedniej kardy zaangażowanej w projekt. Główny zakres obowiązków to audyt i przygotowanie jednostki do realizacji projektów współfinansowanych, tworzenie i audyt wniosków rozliczeniowych, tworzenie i/lub dostosowanie dokumentów wewnętrznych jednostki realizującej projekt współfinansowany, kontrola prawidłowości realizacji projektów współfinansowanych w zakresie rzeczowy, finansowym i księgowym.

Od 2005 roku doświadczenie zawodowe związane z księgowością i kadrami oraz zarządzaniem finansami. Dyrektor finansowy, główny księgowy odpowiada w wielu podmiotach za budżetowanie, realizacja planu finansowego i kontrola realizacji planów na poziomie przedsiębiorstw lub projektów inwestycyjnych, zarządzanie długoterminowe i krótkoterminowe, bieżąca kontrola nad optymalnym wykorzystywaniem funduszy. Ma doświadczenie w pełnieniu nadzoru nad obsługą księgowo – kadrowa, księgowością, przygotowaniem sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, opracowaniem pełnej dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy, listy płac, regulaminy pracy, regulaminy wynagrodzeń, deklaracje do ZUS).

Od 2010 roku doświadczenie zawodowe związane z pełnieniem funkcji kierownika jednostek prawa handlowego (w tym podmiotów notowanych na giełdzie) w branżach konsultingowych, finansowych, informatycznych; związanych z wymianą walut, nieruchomościami, usługami dla biznesu.

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu Ekonomiczny we Wrocławiu.

W ostatnich latach Pani Anna prowadziła szkolenia i warsztaty dla takich jednostek jak:

  • Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
  • Urząd Miasta Kielce;
  • Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego;
  • Centrum Obsługi Projektów Europejskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
  • Cementownia Odra S.A.;
  • Polskie Koleje Państwowe S.A.;
  • Grupowa Oczyszczalnia Ścieków Spółka z o.o. w Łodzi;
  • Miejsce Pamięci i Muzeum Auschwitz-Birkenau;
  • Dom Pomocy Społecznej Junior i Miłkowie;
  • Tatrzański Park Narodowy;
  • Urząd Miasta Zakopane;
  • Filharmonia Pomorska im. Ignacego Jana Paderewskiego w Bydgoszczy;
  • Szkoły Gminy Wrocław i Gminy Czernica;
  • Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Malborku spółka z o.o.;
  • Park Narodowy Gór Stołowych• Gdańska Infrastruktura Wodociągowa i Kanalizacyjna Sp. z o.o.;
  • Centrum Usług Wspólnych w Katowicach;
  • Chorzowsko – Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.;
  • Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ.
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2022/07/Anna-Ciura-Sierota2.jpg
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/12/Zdjecie-Olga-min-scaled.jpg

Olga Pasztaleniec

Od 12 lat zajmuje się pisaniem i rozliczaniem projektów z dofinansowaniem ze środków UE z PUP, ARiMR, LGD, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, BGK.

Posiada kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Project Managera w projekcie dofinansowanym ze środków unijnych. Przez 4 lata była również Członkiem Rady Nadzorczej Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Bucze” w Górkach Wielkich.

Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, kierunek Finanse i Rachunkowość, specjalizacja: Finanse, Podatki i Rachunkowość Spółek, a także studia podyplomowe na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, kierunek: Wiedza o Unii Europejskiej „Agro-Unia”.

Po studiach odbyła staż w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Biurze Pomocy Technicznej i Departamencie Rozwoju Obszarów Wiejskich.

Na co dzień zajmuje się wyszukiwaniem programów dotacyjnych, oceną szans projektu, sporządzaniem dokumentacji aplikacyjnej (wniosków, biznesplanów, studiów wykonalności) oraz rozliczaniem dotacji.

W ostatnich latach Pani Olga obsługiwała takie jednostki jak:

  • KOSD Wrocław Sp. z o.o. S. k.;
  • AET Sp. z o.o. S. k.;
  • STO2 Sp. z o.o. (Pyszne.pl);
  • FUNDACJA FILMOWA SE-MA-FOR;
  • SKSM Sp. z o.o.;
  • KAL-PAB Sp. z o.o. S.k.;
  • NERLI GRUPPEN POLAND SP. Z O.O.;
  • WAGNER SERVICE Sp. z o.o.;
  • FOLTRANS CENTER Sp. z o.o.;
  • ZWOLTEX Sp. z o.o.;
  • KOLTECH Sp. z o.o.;
  • Piotr Mazur ARGROTECHNOLOGY;
  • Massimo Sylwia Pochelska;
  • F.H.U. STYL JOANNA SKOCZYLAS;
  • 4EAT Sp. z o.o.;
  • RUCHOME PIASKI PAWEŁ SUŁKOWSKI;
  • PIEKARNIA KLOS WOJCIECH;
  • „DOMINO” Sp. z o.o.;
  • P.H.U. TRANSKOM Robert Białdyga;
  • Pałac Jugowice Sp. z o.o.;
  • Delikatesy Centrum Wiesław Krzewiński;
  • VET STEPS Sp. z o.o.
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-experience.png
FAQ

Najczęściej zadawane pytania na temat KURSU "Zarządzanie finansami
i zapobieganie sytuacjom kryzysowym
w przedsiębiorstwach z branży budowlanej"

Co to jest Doradcy365.pl?

Doradcy365.pl to jedna z marek firmy CERES-HOLDING Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, która prowadzi usługi szkoleniowe i konsultingowe z różnych dziedzin.

W jakich dziedzinach działa Doradcy365.pl?

Doradcy365.pl prowadzą usługi szkoleniowe i konsultingowe w takich dziedzinach jak: AML, dotacje unijne, audyty energetyczne, cyfryzacja, doradztwo celne, doradztwo prawne, doradztwo podatkowe, doradztwo strategiczne i wiele innych.

Jakie doświadczenie ma Doradcy365.pl?

Doradcy365.pl działa od ponad 20 lat i specjalizuje się w pomocy mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom (MŚP), jak również większym korporacjom, uczelniom, samorządom lokalnym i agencjom rządowym. Referencje firmy można zobaczyć pod linkiem: https://doradcy365.pl/referencje/

Jaki jest kontakt do Doradcy365.pl?

Z Doradcy365.pl można się skontaktować mailem na biuro@doradcy365.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 500181151.

Jak klienci oceniają Doradcy365.pl?

Klienci doceniają profesjonalizm Doradcy365.pl, szybką reakcję oraz rozsądne ceny. Ponad 91% klientów poleca usługi Doradcy365.pl innym.

Jaki jest cel tego kursu?

Celem kursu jest wyposażenie uczestników w kompleksową wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania finansami w branży budowlanej oraz zdolność skutecznego reagowania na sytuacje kryzysowe, co przyczynia się do zrównoważonego i trwałego rozwoju przedsiębiorstw w tej specyficznej dziedzinie.

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs „Zarządzanie finansami i zapobieganie sytuacjom kryzysowym w przedsiębiorstwach z branży budowlanej” jest adresowany głównie do przedsiębiorców, kierowników, menedżerów oraz pracowników odpowiedzialnych za zarządzanie finansami w przedsiębiorstwach z branży budowlanej.

Kto może kupić kurs?

Udział w kursie może wykupić osoba fizyczna lub osoba prawna. Należy jednak zwrócić uwagę, że w przypadku ubiegania się o dofinansowanie kursu inne zasady obowiązują dla osób fizycznych, a inne dla osób prawnych.

Jakie umiejętności nabędę w efekcie kursu?

Ukończenie kursu pozwoli uczestnikom zdobyć kompleksowe umiejętności zarządzania finansami, przygotowując ich do skutecznego kierowania przedsiębiorstwem w dynamicznym otoczeniu branży budowlanej. Osoby, które ukończą kurs nabędą następujące umiejętności:

  • zdolność analizy bilansu, rachunku zysków i strat oraz kluczowych wskaźników finansowych w kontekście branży budowlanej;
  • umiejętność identyfikacji, klasyfikacji i skutecznego zarządzania kosztami w przedsiębiorstwach związanych z branżą budowlaną;
  • umiejętność planowania budżetu z uwzględnieniem specyfiki działalności w branży budowlanej;
  • zdolność do skutecznego planowania i podejmowania decyzji inwestycyjnych w kontekście rozwoju przedsiębiorstwa;
  • umiejętność rozpoznawania negatywnych czynników mogących prowadzić do kryzysu oraz strategie prewencji i planowania awaryjnego;
  • rozwijanie umiejętności skutecznej komunikacji w trudnych sytuacjach, zarówno wewnętrznie, jak i z klientami, dostawcami czy partnerami biznesowymi;
  • zdolność do skutecznych negocjacji w okresie kryzysu, mających na celu utrzymanie relacji z interesariuszami;
  • umiejętność analizy rzeczywistych przypadków kryzysów finansowych w branży budowlanej i wypracowywania odpowiednich strategii;
  • tworzenie planów długoterminowej odporności przedsiębiorstwa na zmienne warunki rynkowe.
Jak będę mógł wykorzystać nabyte umiejętności?

Nabyte umiejętności mogą być wykorzystane w różnorodny sposób, przynosząc korzyści zarówno osobiste, jak i zawodowe. Oto kilka konkretnych sposobów, jak możesz wykorzystać zdobyte umiejętności:

  • Zarządzanie Własnym Przedsiębiorstwem:
    • Jeśli jesteś właścicielem lub kierownikiem przedsiębiorstwa budowlanego, zdobyte umiejętności pozwolą ci skuteczniej zarządzać finansami, kontrolować koszty, planować inwestycje i unikać potencjalnych kryzysów.
  • Rozwój Kariery Zawodowej:
    • Ukończenie kursu wzbogaci twoje CV i zwiększy atrakcyjność jako kandydata na stanowiska związane z zarządzaniem finansami w branży budowlanej.
  • Konsulting dla Przedsiębiorstw budowlanych:
    • Zdolność do identyfikowania i rozwiązywania problemów finansowych może cię uczynić cennym konsultantem dla innych firm w branży.
  • Otwarcie Nowego Biznesu:
    • Jeśli planujesz otworzyć własną firmę w sektorze budowlanym, zdobyte umiejętności pomogą ci skuteczniej zarządzać finansami i minimalizować ryzyko kryzysów.
  • Praca w Dziale Finansów:
    • Umiejętności z zakresu analizy finansowej, kontrolowania kosztów i zarządzania inwestycjami są cenione w dziale finansów różnych przedsiębiorstw.
  • Rozwój Osobisty:
    • Nabyte umiejętności, takie jak negocjacje, komunikacja w trudnych sytuacjach czy budowanie odporności na kryzysy, mogą być także zastosowane w sferze osobistej.
  • Kreowanie Strategii Biznesowej:
    • Umiejętność identyfikacji tendencji rynkowych, zagrożeń i możliwości pozwoli ci lepiej kształtować strategię biznesową dla swojego przedsiębiorstwa.
  • Ulepszanie Efektywności Operacyjnej:
    • Skuteczne zarządzanie kosztami i inwestycjami przyczyni się do poprawy ogólnej efektywności operacyjnej firmy.

Dzięki zdobytym umiejętnościom będziesz lepiej przygotowany do podejmowania decyzji finansowych, reagowania na zmienne warunki rynkowe i osiągania sukcesów zarówno w wymiarze biznesowym, jak i indywidualnym.

Czy do zrozumienia kursu potrzebna jest wcześniejsza wiedza z jakichś zagadnień?

Do zrozumienia kursu nie jest wymagana specjalistyczna wiedza. Uczymy od podstaw, ale z podstawową wiedzą z zakresu zarządzania, ekonomii i/lub księgowości może być łatwiej.

Kto będzie prowadził kurs?

Kurs będzie prowadzony przez Pana Rafała Czerkawskiego, który posiada ponad 25 lat doświadczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, negocjacjach, a także w zakresie pozyskiwania dofinansowania dla firm i instytucji. Dodatkowo, niektóre zajęcia będą prowadzone przez Panią Annę Ciurę-Sierota oraz Panią Olgę Pasztaleniec – obie z wieloletnim doświadczeniem w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie i rozliczaniu projektów. Czasem mogą być również zapraszani inni specjaliści, w zależności od potrzeb grupy.

Jakie kwalifikacje mają osoby, które będą prowadzić kurs?

Kwalifikacje Pana Rafała Czerkawskiego, Pani Anny Ciury-Sieroty oraz Pani Olgi Pasztaleniec, którzy prowadzą kurs to wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie i rozliczaniu projektów. To także kierunkowe wykształcenie oraz szereg ukończonych kursów i szkoleń.

Gdzie i w jakiej formie będzie prowadzone szkolenie i ile będzie trwało?

Szkolenie będzie prowadzone w trybie online w wybrane dni tygodnia w godzinach 9:00 – 14:00 z przerwą od 11:30 do 12:00.

Łącznie 40 godzin. Całość kursu zostanie zrealizowana w okresie 2-3 tygodni.

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-faq-2.png
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-callback.png
Czy jest możliwość szkolenia stacjonarnego?

W najbliższych edycjach kursu nie planujemy szkoleń stacjonarnych.

Ile kosztuje udział w kursie?

Cena kursu to 3600 zł + VAT (lub bez VAT gdy jest finansowany ze środków publicznych).

Ile będzie kosztował udział jeśli będzie chciało uczestniczyć w nim kilka osób z firmy?

W przypadku, gdy razem będą chciały uczestniczyć 2-3 osoby przewidujemy rabat od 5% do 15% dla każdej z nich.

Czy mogę zapłacić w ratach?

Tak. Płatność może być rozłożona na 2 do 24 nieoprocentowanych rat pod warunkiem terminowych płatności. Finansowanie udzielane jest ze środków naszej firmy na podstawie prostej umowy.

Czy można dostać jakiś rabat?

W sprawie uzyskania ewentualnego rabatu proszę się kontaktować z biurem sprzedaży na biuro@doradcy365.pl lub telefonicznie 500181151.

Czy można uzyskać dofinansowanie na udział w kursie?

Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania na zakup kursu w wysokości 80%-100%.

Informacje na ten temat możliwych dofinansowań można uzyskać pod linkiem: https://tiny.pl/c5cwl
lub kontaktując się z nami na biuro@doradcy365.pl lub telefonicznie 500181151.

Czy kurs spełnia kryteria uzyskania dofinansowanie na udział w kursie z Powiatowego Urzędu Pracy?

Kurs spełnia kryteria uzyskania dofinansowania na udział z Powiatowego Urzędu Pracy. Jesteśmy zapisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych i do Bazy Usług Rozwojowych, co pozwala naszym kursantom uzyskiwać różnego rodzaju dofinansowania, w tym z Powiatowego Urzędu Pracy.

Czy jesteście zapisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych?

Jesteśmy zapisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, co pozwala naszym kursantom uzyskiwać różnego rodzaju dofinansowania, w tym z Powiatowego Urzędu Pracy.

Czy jesteście zapisani do Bazy Usług Rozwojowych?

Jesteśmy zapisani do Bazy Usług Rozwojowych co pozwala naszym kursantom uzyskiwać różnego rodzaju dofinansowania, w tym z Powiatowego Urzędu Pracy.

Kiedy rozpoczyna się kurs?

Najbliższy kurs rozpocznie się rozpocznie się w styczniu. Terminy rozpoczęcia kolejnych edycji kursu to luty i marzec. Rekrutacja na wszystkie terminy już trwa.

Czy będą dodatkowe terminy kursu?

Planujemy robić kolejne edycje kursu.

Czy mogę zrezygnować w trakcie trwania kursu?

Można zrezygnować w trakcie trwania kursu, ale nie zwracamy wniesionych opłat.

Czy dostanę świadectwo ukończenia kursu?

Po zakończonym kursie każdy uczestnik otrzyma certyfikat i zaświadczenie o ukończeniu kursu.

Co to jest certyfikat ukończenia kursu?

Certyfikat ukończenia kursu to rodzaj dyplomu, który można zawiesić np. w swoim biurze.

Czy kurs kończy się egzaminem?

Na koniec kursu zostanie przeprowadzony egzamin. Przystąpienie do egzaminu jest dobrowolne.

Czy aby dostać świadectwo ukończenia kursu muszę zdać egzamin?

Świadectwo ukończenia kursu i certyfikat mogą otrzymać tylko osoby z pozytywnym wynikiem egzaminu.

Jak mogę zakupić kurs?

Kurs można zakupić online klikając link. Można też zwrócić się do nas o przesłanie faktury proforma pisząc na adres mailowy: biuro@doradcy365.pl.

Jak mogę uzyskać więcej informacji o kursie?

Więcej informacji o kursie można uzyskać na naszej stronie internetowej pod linkiem. Można też wysłać zapytanie mailem na biuro@doradcy365.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 500181151.

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/03/Projekt-bez-tytulu-28-e1678119914166.jpg
ZOSTAW DANE KONTAKTOWE

Nasi doradcy wkrótce do Ciebie się odezwą

Zadowoleni Klienci polecają nasze kursy

Szkolenie "Kontrola ewidencji księgowej w projektach INTERREG na lata 2021-2027"

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/12/ref.-uw-szczecin.jpg
ZACHODNIOPOMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI w Szczecinie

mgr inż. Barbara Wójcik

Wydział Infrastruktury, Rolnictwa i Rozwoju Regionalnego

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/12/ref.-ewa-hys.jpg
Doradztwo & Zarządzanie dla NGO i biznesu

Ewa Hys

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

Warszawa

Leszek Krawczyk

Właściciel firmy konsultingowej

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

Górażdże Cement S.A

Małgorzata Gozdek

Inżynier Specjalista ds. Kontroli Budżetu i Dokumentacji
Zespół Projektowy

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

W dniach 11-29 września 2023 miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu e-learningowym „Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027 plus szkolenie praktyczne online w firmie DORADCY365”.

Szkolenie pod względem merytorycznym i praktycznym przygotowane było ściśle pod poziom wiedzy i zaawansowania osób w nim biorących udział. Uzyskałam wiele szczegółowych i wyczerpujących informacji, których nie znalazłabym w załączonych instrukcjach, czy odpowiedziach do danej aplikacji.

Udział w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwolił mi na poznanie meandrów wniosków zarówno aplikacyjnych jak i rozliczeniowych. Miałam możliwość nauczenia się analizy finansowej wniosku, co pozwoli mi na samodzielne tworzenie biznes planu.

Dziękuję Wszystkim wykładowcom za zaangażowanie oraz chęć podzielenia się ogromną wiedzą wynikającą z ich wieloletniej praktyki.

Dzięki DORADCOM365 oraz ich wsparciu mogę samodzielnie rozpocząć pisanie wniosków w ramach projektów unijnych.

Jeżeli ktoś ma wątpliwości czy zapisać się na szkolenie, niech rozwieje swoje wątpliwości. Naprawdę warto!

Synteza OZE Sp.k. J. Kręblasz, A. Łukasik, Lublin

Renata Lauer

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

Kurs doradcy projektów unijnych organizowany przez Doradcy 365 jest rewelacyjny, potężna dawka wiedzy przekazana w dostępny sposób przez doświadczonych prowadzących.

Potrzebujesz ogarnąć dotacje dla swoich potrzeb typu: ocieplenie domu, wymiana pieca, fotowoltaika, założenie działalności gospodarczej, rozszerzenie i dofinansowanie dotacjami już prowadzonej działalności, uzyskasz informacje jak to poprowadzić samodzielnie lub z pomocą zespołu Doradcy 365.

Jeśli szukasz źródła dodatkowych dochodów dzięki szkoleniom i współpracy z doświadczonym zespołem Doradcy 365 to odpowiednia droga dla rozwoju twojej kariery zawodowej. Pomagają nawet w uzyskaniu dofinansowania do kursów, więc nie czekaj i sprawdź informacje.

osoba prywatna, Lwówek Śląski

Piotr Kędziora

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

Dziękuję za możliwość uczestniczenia w tak dobrze przygotowanym szkoleniu. Wiedza jaką zaprezentowano myślę, że na początek kariery w zupełności wystarczy. Ponadto sam kontakt z prowadzącymi jest na duży plus oraz chęć pomocy z Państwa strony sprawił, że z przyjemnością będę się w przyszłości kontaktował i współpracował.

K.J.D. CONSULTING, Lublin

Kamil Dąbrowski

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

W maju 2023 r. ukończyłam, trwające niemal cały miesiąc, szkolenie e-learningowe, którego główną prowadzącą była Pani Olga Pasztaleniec. Dzięki zaangażowaniu, wiedzy i otwartości Pani Olgi czas szkolenia był intensywny i ciekawy.
Dziękuję i pozdrawiam Wszystkich Wykładowców.

Eko-Lab Consulting Sp. z o.o., Radomsko

Małgorzata Bogacka Eko - Lab Consulting

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

Szkolenie bardzo dobrze zorganizowane, ogrom wiedzy merytorycznej i praktycznej. Kadra prowadząca wyczerpująco odpowiada na zadawane pytania, atmosfera przyjazna, bardzo dziękuję za szkolenie.

Jolanta Iwańcio

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

Świeżo po kursie mogę powiedzieć, że to dokładnie to czego oczekiwałem 🙂 Wyczerpująco pod względem tematów, zajęcia z praktykami w branży, było miło, dzięki!
osoba prywatna, Warszawa

Piotr Andrzejczak

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

Kurs „Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027” + szkolenie praktyczne online w firmie Doradcy365” spełnił moje oczekiwania. Wiedza została przekazana w sposób zwięzły, zrozumiały.

Był bardzo merytoryczny i wyczerpujący. Prowadzący prowadzili zajęcia z pełnym zaangażowaniem i chęcią pomocy, odpowiadali na zadawane pytania i dzielili się własnym doświadczeniem. Polecam każdemu, kto chce rozpocząć prace w zakresie tematyki dotacji.

Dziękuję

Izabela Kozyra-Szymczak, Gołuchów

Izabela Kozyra-Szymczak

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

Zdecydowanie rekomenduję szkolenia z zakresu dotacji prowadzone przez firmę DORADCY365. Prowadzący posiadają duże doświadczenie i obszerną wiedzę, którą w sposób profesjonalny i przystępny przekazują uczestnikom.

Należy zwrócić również uwagę na profesjonalizm szkoleń po stronie Firmy a także na stworzenie bardzo przyjaznej dla kursantów atmosfery.

Umiejętności teoretyczne, praktyczne zdobyte na szkoleniu będą przydatne zarówno w dalszym toku edukacji, jak i będą stanowić cenny atut zwiększający szanse w pracy związanej z dotacjami.

Mam nadzieję na dalszą współpracę.

Górażdże Cement S.A.

Małgorzata Gozdek

Inżynier Specjalista ds. Kontroli Budżetu i Dokumentacji
Zespół Projektowy

PREMIUM Kurs „Doradca ds. projektów unijnych”

Z wielką przyjemnością polecam kurs „Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027” organizowany przez firmę Doradcy 365.

Fenomenalnie kompetentni i zaangażowani trenerzy przekazali nam kompendium wiedzy dotyczące samego pisania wniosków, rozliczania a także ogrom wiedzy teoretycznej.

Brałem już udział w podobnym kursie, jednak dopiero teraz uzyskałem wiedzę i umiejętności dające możliwość skutecznej, samodzielnej pracy.

Gorąco polecam.

osoba prywatna, Czersk

Tomasz Bernady

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
inferm
logo miasto otwock
ford
logo rmf
logo business mind
logo białystok
bez tytułu
logo bytom
gmina grodzisk
gmina puck
sksm
logo dp
logo kopalnia muzeum nowa ruda
logo szpital tarnów
safedent
logo trzebińskie centrum kultury
logo chełmek
uw olsztyn
zachodniopomorski urząd wojewódzki w szczecinie
urząd pracy w gdyni
pup toruń
pup zielona góra
pup konin
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
nadleśnictwo lubliniec
nadleśnictwo syców
mind
logo uni rol krak
międzynarodowe centrum muzyki
logo medical inventi
związek banków polskich
logo eisa
logo cpbii
logo powiat strzeliński
logo czysta polska
logo polska wywiadownia gospodarcza
logo bak żywności
logo gfi
logo grupa image
logo epal
logo aet
edp
fitbit
croma
logo rosik
acana
mapa-zdrowia
spectrum
hanse
datart
Bez tytułu (1)
b3tech
logo setka
nerli
wes
ws
polkowicki
pcg
komfort
logo brs
logo nask
logo vorwerck
logo spectrum
logo soning stal
logo philipiak
logo pinus
logo ilc
logo cejs
logo fatro
logo tomgraf
logo zdrojowa hotels
logo marada autotransport
logo desmi
logo EnMS
zo-lesnica
jastech
fallwork
olwita
rpph ziębice
litoral baza nurkowa
górażdże
stowarzyszenie nil
seka
logo great polonia
Właścicielem marki DORADCY365
jest CERES-HOLDING Sp. z o.o.
53-135 Wrocław
ul. Januszowicka 5

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365.

Phone