Strony uzgadniają, że „Informacjami Poufnymi” w rozumieniu niniejszej Umowy są wszelkie informacje strategiczne, operacyjne i taktyczne (w rozumieniu planów bieżących działań – w tym planów marketingowych) a w szczególności: ekonomiczne, finansowe, handlowe, marketingowe i sprzedażowe, prawne, organizacyjne, know-how, techniczne, technologiczne, dane osobowe, dane kontrahentów oraz wszelkie inne informacje uznane za poufne lub wszelkie inne informacje, o których Strona informowana wie lub rozsądnie mogłaby przypuszczać, że stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Strony ujawniającej, dotyczące oferowanych przez produktów, usług, rozwiązań systemowych, koncepcji i strategii marketingowych oraz warunków Współpracy. Za Informacje Poufne Strony uznają również przekazane dokumenty i informacje składające się na Ankiety klientów i formularze wewnętrzne (i inne opracowania wewnętrzne przywołane w ich treści załączniki, a także wszelkie informacje/zawartość tych dokumentów.