1 199,00zł + VAT
- Szkolenie „Leadership i kierowanie zespołem” – trudne rozmowy z klientami” z p.Marcinem Świerkockim – trenerem, coachem i konsultantem rozwojowym
- Dedykowane w szczególności do menedżerów i kierowników różnych szczebli, posiadających już pewne doświadczenie, których sukces zależy od umiejętnego zarządzania zespołem i którzy chcą realizować swoje projekty z jeszcze lepszymi efektami
- Długość: 2 dni (2x8h);
- W cenie materiały szkoleniowe;
- Imienne certyfikaty dla każdego uczestnika po zakończeniu szkolenia;
- Szkolenie realizowane online.
Cena netto: od 1199 zł netto + VAT/os.
Powyższa kalkulacja powstała przy założeniu grupy min. 10 osobowej w formule online.
W przypadku mniejszej liczby uczestników (min. 5) ceny każdorazowo ustalane są indywidualnie.
W celu skomponowania indywidualnej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na podane numery telefonów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@doradcy365.pl
Opis
LEADERSHIP I KIEROWANIE ZESPOŁEM
Nowoczesna firma potrzebuje menedżerów pracujących w nowym stylu, aby odpowiadać na wyzwania w konfrontacji ze zmianami zachodzącymi w świecie biznesu. Oczekuje się od nich właściwego wytyczania kierunku oraz przekazywania innym możliwości i chęci działania. Mają być bardziej liderami swoich zespołów, a nie tylko osobami zarządzającymi. Być przewidującym strategiem, dobrym sprzedawcą swoich przekonań i trenerem swojej ekipy – takajest główna rola lidera, który chce ciągle iść naprzód. To szkolenie określa wpływ liderów na zespół i pozwala uczestnikom na wybór drogi, którą mają wybrać, aby zbudować umotywowany i produktywny zespół.
SKIEROWANE DO:
Menedżerów i kierowników różnych szczebli, posiadających już pewne doświadczenie, których sukces zależy od umiejętnego zarządzania zespołem i którzy chcą realizować swoje projekty z jeszcze lepszymi efektami.
NABYTE UMIEJĘTNOŚCI:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Potrafić określić swój styl przywództw,
- Posiadać właściwe podejście do zarządzania w różnych, trudnych sytuacjach,
- Kierować innymi mając na uwadze swoje preferencje, potencjał pracownika i ocenę sytuacji,
- Potrafić określić role pracowników w zespole i umiejętnie delegować zadania,
- Zanalizować dynamikę swojego zespołu i odpowiednio motywować.
Co zyskujesz ?
- Dostęp do najnowszych technik i narzędz,
- Samoocenę, jak i ocenę dokonaną przez innych,
- Wiedzę i możliwość oddziaływania na swoje umiejętności,
- Weryfikację swoich założeń, odpowiedź na nurtujące uczestnika pytania.
PROGRAM:
Style kierowania
- Dlaczego ludzie podążają za liderami?
- Czynniki wpływające na wybór stylu kierowania
- Auto – analiza
- Kierowanie zespołem w praktyce
Tworzenie efektywnego zespołu
- Etap dojrzałości pracownika w kontekście jego zaangażowania i kompetencji
- Typy osobowości w zespole
- Fazy budowania zespołu – od formowania się, aż po fazę rozstania
- Przekazanie głównych celów zespołowi
Motywowanie jednostek i zespołu
- Zaspokajanie indywidualnych potrzeb jednostek
- Motywowanie zespołu do realizacji zadań/ celów
- Auto-motywacja wewnętrzna i czynniki ją determinujące
Organizowanie pracy swojej i innych wokół nas
- Złodzieje czasu: częste pułapki, w które wpadaj menedżerowie
- Planowanie czasu i określanie priorytetów
- Bariery pojawiające się przy delegowaniu zadań
- Delegowanie zadań – 4 etapy: co, komu, jak i kiedy przekazać?
Prowadzenie zebrań z zespołem
- W jaki sposób odprawy i zebrania zespołu budują współpracę?
- Proces i założenia efektywnej komunikacji z zespołem
- Monitorowanie realizacji celów
- Pozwolić grupie na podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów
Poprawa relacji w grupie
- Przełamanie barier w komunikacji
- Zapobieganie nieporozumieniom i konfliktom
- Doskonalenie procesu komunikacji
Rozwiązywanie trudnych problemów we wzajemnych relacjach
- Władza, a autorytet
- Budowanie zaufania i techniki oddziaływania na pracowników
- Omówienie indywidualnych przypadków z życia zawodowego uczestników
JAK PRZEBIEGA SZKOLENIE:
Metodologia szkolenia obejmuje studia przypadków, ćwiczenia grupowe i wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami. Na podstawie analizy sytuacji z życia zawodowego uczestnicy wypracują własny, autonomiczny styl kierowania, możliwy do wykorzystania w codziennej pracy ze swoim zespołem. Charakter zajęć jest warsztatowy; teoria i aspekty wykładowe ograniczone są do niezbędnego minimum.
Prowadzący
Pan Marcin
Od 2000 r. prowadzi projekty rozwijające kompetencje społeczne i menedżerskie.
Specjalizacja:
Trener, coach i konsultant weryfikujący kompetencje uczestniczący w procesach AC/DC. Realizuje też szkolenia, oceny 360 stopni, rozmowy feedbackowe, moderuje sesje rozwojowe i pisze artykuły. Robi to z pasją, pełnym przekonaniem i zaangażowaniem. Celem dla niego jest rozwój organizacji poprzez podnoszenie kompetencji osób, inspirowanie ich do produktywnego działania, działania w zgodzie z sobą. Ma to przełożenie na wzajemne długotrwałe relacje biznesowe i satysfakcję klienta. Komunikację w organizacji rozumie jako formę wzajemnej współpracy – dla większej skuteczności, głębszej empatii, z lepszymi emocjami, i dla trwałej pozytywnej zmiany. Tworzy i projektuje programy rozwojowe aktywizując uczestników, i czuję się komfortowo ucząc i korzystając z dostępnych platform i aplikacji.
Doświadczenia zawodowe:
- Od przeszło 20 lat – trener, coach i konsultant rozwojowy
- 2 lata w firmie Meko na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu – odpowiedzialność za P&L, rozwój kanałów dystrybucji, portfolio wprowadzanych na rynek produktów
- 3 lata w firmie Friesland Dairy Foods na stanowisku menedżera handlowego – odpowiedzialność za procesy sprzedażowe B2B, marketing i restrukturyzację organizacji
- 4 lata w firmie PepsiCo jako menedżer operacyjny – odpowiedzialny za wyniki finansowe, rekrutację, szkolenia, rozwój pracowników i wdrażanie standardów
W ostatnich latach Pan Marcin Świerkocki prowadził szkolenia i warsztaty dla takich jednostek jak:
- BWI Group (Cross-cultural awareness)
- Michelin (Learning & development)
- Scania (Leadership- & Sales Academies)
- Toyota (Lean management)
- Anwil (Learning & development)
- Athlon Car Lease (Cultural transformation)
- Credit Suisse (Assessment & consultancy services)
- Flint Group (Learning & development)
- NORMA Group (Learning & development)
- PPG Industries (Leadership Academy)
- Rijk Zwaan (Change management)
- Semmelrock (Leadership topics)
- Semperit (Learning & development)
- Siemens (Sales Academy)
- UPL (Change management)
- PKN Orlen (Learning & development)
- BD Becton Dickinson (Learning & development)
- Health-Med (Learning & development)
- Taros Chemicals (Learning & development)
- Dentsu (Design Thinking process}
- Henkel (Assessment & consultancy services)
- L’oreal (Learning & development)
- HP (Sales Academy)
- BigPicture (Cultural awareness)
- Mbition (Learning & development)