1 199,00zł + VAT
- Szkolenie „ Naucz się sprzedawać firmy” –
- Dedykowane w szczególności: Właścicielom firm, doradcom biznesowym, dyrektorom, brokerom, analitykom finansowym, doradcom inwestycyjnym, Inwestorom
- Szkolenie przeprowadzone w formie stacjonarnej
- Długość: 1 dzień
- W cenie materiały szkoleniowe;
Cena netto: od 1199 zł netto + VAT/os.
Powyższa kalkulacja powstała przy założeniu grupy min. 10 osobowej w formule stacjonarnie.
W przypadku mniejszej liczby uczestników (min. 5) ceny każdorazowo ustalane są indywidualnie.
W celu skomponowania indywidualnej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na podane numery telefonów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@doradcy365.pl
Opis
„Naucz się sprzedawać firmy”
Szkolenie z zakresu sprzedaży firm.
Dla kogo?
Szkolenie dla osób, które chcą wiedzieć, jak skutecznie sprzedać firmę, polecane w szczególności: właścicielom firm, doradcom biznesowym, dyrektorom, brokerom, analitykom finansowym, doradcom inwestycyjnym i nwestorom.
Cel szkolenia:
Przekazanie wiedzy praktycznej w zakresie przygotowania firmy na sprzedaż, gwarantującej bezpieczeństwo i maksymalne zyski.
Naszym celem jest przygotowanie uczestnika z pełnego procesu sprzedaży firmy, przejście od wycen po finalizację, a także przygotowanie do Due Diligence i wejście inwestora.
Czego się dowiesz? :
- Jak dokładnie wygląda proces sprzedaży,
- Na co uważać w trakcie negocjacji,
- Na co zwracają uwagę kupujący,
- Jak policzyć wartość firmy,
- Gdzie znaleźć kupujących.
Co zyskujesz?
- Gotowy proces sprzedaży firmy,
- Sprawdzone mechanizmy sprzedaży,
- Zapisy gwarantujące bezpieczeństwo,
- Wiedzę umozliwiającą natychmiastowe działanie,
- Checklisty automatyzujące proces,
- Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,.
- Kalkulator, dzięki któremu wykonasz uproszczoną wycenę firmy wartość 12 000.
Program
Program został podzielony na dwa dni. Dzięki temu możesz zdecydować czy uczestniczyć w obu dniach, czy tylko w jednym, wybranym.
Dzień 1
Czego o sprzedawaniu firm dowiesz się ze szkolenia.
1.Kiedy warto, a kiedy nie warto sprzedawać firmy?
2.Po czym poznać, że firma nadaje się na sprzedaż-audyt kondycji przedsiębiorstwa.
3.Jak ustala się wartość firmy-metody wyceny?
4.Kto kupuje firmy — rodzaje inwestorów?
5.Gdzie znaleźć klienta na naszą firmę?
6.Aspekty podatkowe sprzedaży firmy
7.Aspekty prawne sprzedaży firmy
8.Prawne ograniczenia sprzedaży firm
9.Jak właściciel powinien się zachowywać podczas procesu-aspekt psychologiczny.
10.Co robić po sprzedaży?
11.Jeśli nie sprzedam to co?
12.Na co zwraca uwagę kupujący firmę?
13.Checklisty sprzedaży
Dzień 2
- Przygotowanie firmy na sprzedaż
- Jak określić rentowność-wycena i analiza ekonomiczna firmy?
- Narzędzia stosowane w procesie sprzedaży memorandum / teaser / term-sheet / opcje tag along / drag along
- Jak zwiększyć wartość firmy?
- Co sprawia, że firmy nie da się sprzedać?
- Jak przygotować pracowników na sprzedaż firmy?
Proces
- Jak wyglądają procesy sprzedaży firm?
- Gdzie znaleźć klienta na naszą firmę?
- Jak negocjować ofertę sprzedaży firm?
- Po co nam term-sheet i co to jest?
- Jak się przygotować do Due Diligence?
Prowadzący:
Szkolenie prowadzone przez praktyków Pana Macieja, Pana Pawła i Pana Krzysztofa.
Pan Maciej
Maciej jest przedsiębiorcą z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu różnych biznesów. Sprzedał 4 swoje przedsiębiorstwa. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym dzięki czemu pomógł się rozwinąć kilkunastu podmiotom gospodarczym. Do zadań Macieja w Spółce należy dbanie o strategiczny jej rozwój, holistyczne spojrzenie na biznes oraz odpowiedzialność za pracę działu sprzedaży.
Pan Paweł
Paweł jest przedsiębiorcą od 19 lat z doświadczeniem w szerokim wachlarzu branż. Jego największa firma zatrudniała 80 osób. Sprzedał 4 swoje biznesy. Wykładowca akademicki, autor publikacji biznesowych. Aktywny w social mediach, cały czas poszukując kontaktów do sprzedaży oraz inwestorów zainteresowanych kupnem biznesu. Do zadań Pawła w Spółce należy budowanie wizerunku oraz marketing marki„SprzedajFirme.com”
Pan Krzysztof
Krzysztof od 19 lat zajmuje się realizacją transakcji M&A oraz pozyskiwaniem kapitału rozwojowego dla spółek. Był współwłaścicielem i członkiem zarządu Oliwskiej Grupy Konsultingowej sp. z o.o. oraz Groinvest sp. z o.o. gdzie przeprowadził z sukcesem i zadowoleniem klientów wiele transakcji. Do zadań Krzysztofa w Spółce należy realizacja i koordynacja prowadzonych przez Spółkę projektów sprzedażowych i kapitałowych.