449,00zł + VAT
Szkolenie w temacie „Prosta komunikacja w Urzędzie lub innej instytucji publicznej”
- Dedykowane pracownikom urzędów, instytucji lub jednostek administracji publicznej;
- Długość: 1 dzień (1,5h);
- W cenie materiały szkoleniowe;
- Imienne certyfikaty dla każdego uczestnika po zakończeniu szkolenia;
- Szkolenie realizowane w formule online;
- Na życzenie, za dodatkową opłatą możemy zorganizować szkolenie stacjonarne we Wrocławiu.
Cena netto: od 449 zł netto + VAT/os.
W celu skomponowania indywidualnej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na podane numery telefonów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@doradcy365.pl
Opis
„Prosta komunikacja w Urzędzie lub innej instytucji publicznej”
Idea szkolenia
Czy wiesz, że upraszczając komunikację możesz zaoszczędzić czas i pieniądze? Przekonały się o tym urzędy, ZUS, a wiele firm podpisało Deklarację Prostego Języka. Nasze szkolenie skierowaliśmy dla wszystkich jednostek administracji publicznej, które chcą wyznaczać nowy standard obsługi i zwiększyć efektywność swojej pracy
Cel szkolenia
Pracownicy instytucji i jednostek publicznych podczas szkolenia:
- poznają zasady prostego języka,
- dowiedzą się, jaki standard komunikacyjny stosować w biznesie,
- otrzymają praktyczne narzędzia, którymi mogą posługiwać się w codziennej pracy,
- zrozumieją, co utrudnia skuteczną komunikację.
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest pracownikom urzędów, instytucji lub jednostek administracji publicznej.
Jak będzie wyglądało szkolenie?
To nie będzie sucha teoria. Kurs prowadzimy w formie warsztatów, na których pokazujemy praktyczne wskazówki dotyczące prostego języka. Będzie też trochę humoru i dobrej energii 😊
Program
- Dlaczego nie umiemy dobrze się komunikować?
- Czemu instytucje publiczne ukrywają się za stroną bierną?
- Bezokolicznik używany bez okoliczności.
- Ty i my..
- Imiesłowy i rzeczowniki odczasownikowe..uff..
6. Kogo interesuje podstawa prawna?
7. Kiedy w końcu wezmę oddech?
8. Wykształcenie ma znaczenie! O tym kim jest nasz odbiorca.
9. Hejt na gwiazdki drobnym druczkiem pisane.
10. Czego można dokonać, a czego potrzebować?
11. Jasnopis – dodaj do ulubionych.
12. Czy komunikacja w biznesie ma uczucia?
13. Mądre słowa, trudne zwroty i język specjalistyczny – czyli trochę o naszym ego.
14. Profesjonalizm, a prosta komunikacja.
15. Kiedy trudny język jest potrzebny?
16. Podkreślenia, wytłuszczenia, czy są potrzebne?
17. Firmy, które zrewolucjonizowały komunikację w biznesie.
18. Język inkluzyjny – nie wykluczaj.
Umiejętności po szkoleniu
Uczestnicy będą potrafili:
- pisać tak, żeby odbiorcy tekstu zrozumieli przekaz już po pierwszej lekturze,
- komunikować się w biznesowy i zrozumiały sposób,
- tworzyć atrakcyjne teksty pod kątem lepszego wyszukiwania w sieci i w mediach społecznościowych,
- spojrzeć na tekst i wiedzieć, co z nim jest nie tak.
Prowadzący
Pani Anna
Dzień dobry, nazywam się Anna. Na co dzień pracuję w banku tworząc produkty dla firm. Moją pasją jest dzielenie się wiedzą. Dlatego prowadzę bloga finansowego oraz aktywnie działam w mediach społecznościowych tworząc krótkie filmiki edukacyjne.
Prowadzę szkolenia i wykłady z następujących obszarów:
- Otwarcie i prowadzenie działalności gospodarczej,
- Zarabianie na działalności nierejestrowanej,
- Prosta komunikacja w biznesie,
- Prosta komunikacja w urzędzie i innych podmiotach publicznych,
- Motywacja w codziennej pracy,
- Zwinne metody zarządzania projektami – agile/scrum.