fbpx
 

Małopolskie PREMIUM – pozyskanie i rozliczenie dotacji FEMP w ramach Działania 8.10 „Gospodarka obiegu zamkniętego”

SKU: DUS339

3 999,00

Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem wniosku o przyznanie dofinansowania wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dofinansowania w ramach Działania 8.10 „Gospodarka obiegu zamkniętego”.

Zajmiemy się przygotowaniem wniosku oraz załączników i pozyskaniem dofinansowania.

  • Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia dotacji;
  • Wypełnimy Twój wniosek o dofinansowanie;
  • Przygotujemy lub pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki;
  • Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej;
  • Udzielimy Ci pomocy związanej z wysyłką dokumentów;
  • Będziemy monitorować proces oceny wniosku o dofinansowanie i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dotacji;
  • Udzielimy Ci pomocy w rozliczeniu dotacji;
  • Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji;
  • Pomożemy Ci na etapie dokonywania zakupów w projekcie;
  • Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o wypłatę dotacji;
  • Pomożemy Ci wywiązać się z obowiązków dotyczących informacji i promocji w projekcie;
  • Pomożemy Ci w razie kontroli projektu;
  • Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
  • Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu.

Prosimy o zgłaszanie się do nas odpowiednio wcześniej, z uwagi na ograniczoną liczbę Klientów, których możemy przyjąć do procesowania. Kładziemy nacisk na staranne, rzetelne i profesjonalne opracowanie dokumentacji dotacyjnej, stąd potrzebujemy czasu, aby należycie przygotować wniosek.

Termin realizacji usługi: do rozpoczęcia prac przystąpimy niezwłocznie po złożeniu zamówienia i opłaceniu usługi.

Do wyboru oferujemy 3 warianty płatności :

 

WARIANT 1 

7.999 zł  + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.

3% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

2% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,08% przyznanej dotacji miesięcznie.

lub

WARIANT 2 

3.999 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA  – płatne po podpisaniu umowy.

4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

3%  od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,125% przyznanej dotacji miesięcznie.

lub

WARIANT 3 

0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA  – płatne po podpisaniu umowy.

6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

4%  od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,25% przyznanej dotacji miesięcznie.

W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.

Wariant 3 dostępny jest pod warunkiem posiadania wysokiego stopnia innowacyjności i zagwarantowanych źródeł prefinansowania.

Gwarancja (w każdym z wariantów). W sytuacji gdy przygotowany wniosek nie uzyska dofinansowania w ramach danego naboru wniosków dokonamy wspólnie z Klientem weryfikacji możliwości modyfikacji jego zapisów, możliwości wyeliminowania przyczyn dla których nie uzyskał dofinansowania i będziemy dążyć do jego złożenia w kolejnym możliwym terminie naboru aż do osiągnięcia skutku w postaci przyznania dotacji na dany projekt – bez dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy.

  • Opis
  • Informacje dodatkowe

Opis

Zapewnimy pomoc dotyczącą przygotowania się do złożenia wniosku o przyznanie dofinansowania, doboru odpowiedniej  argumentacji oraz zajmiemy się pozyskaniem i rozliczeniem dofinansowania w ramach Działania 8.10 „Gospodarka obiegu zamkniętego” programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027.

 

Szanowni Państwo,

Z racji naszego 20-letniego doświadczenia w pozyskiwaniu różnorodnych dofinansowań, zwieńczonego uzyskaniem ponad 3.000 różnych dotacji dla naszych Klientów, na kwotę ponad 4 miliardów złotych – doskonale zdajemy sobie sprawę, iż przygotowanie dobrego i zasługującego na dofinansowanie projektu jest zajęciem złożonym i czasochłonnym.

Niestety na ogół instytucje udzielające dotacji, ogłaszając nabory wniosków najczęściej pozostawiają tylko 30 dni na przygotowanie kompletu – nierzadko bardzo wymagających dokumentów. W tak krótkim czasie niemożliwe jest zgromadzenie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym zewnętrznych promes bankowych oraz audytu energetycznego oraz  innych istotnych dokumentów, od których zależy w przyszłości sukces projektu.

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych świadomych Klientów uruchomiliśmy specjalną możliwość współpracy z nami przy projektach o charakterze inwestycyjnym i badawczo – rozwojowym umożliwiając rzetelne, bezstresowe, a co najważniejsze perfekcyjne przygotowanie całego procesu – po to, aby w końcowym etapie – w ciągu owych 30 dni od ogłoszenia naboru – komfortowo dla Państwa i dla nas wprowadzić wszystkie niezbędne dane i załączniki do generatora wniosków i dysponować obszernych kompletem wiarygodnych działań i dokumentów, które nie będą uznane za gołosłowne.

Zrealizowanie w pełni opisanych przez nas w ramach niniejszej usługi działań, wzbogaconych oczywiście o wiedzę i porady naszych doświadczonych ekspertów – gwarantuje bardzo wysoką ocenę Państwa projektu i tym samym przybliży projekt do uzyskania najwyższego możliwego dofinansowania.

Informacje wstępne o konkursie „Gospodarka obiegu zamkniętego”:

Działanie 8.10 „Gospodarka obiegu zamkniętego” ma na celu umożliwienie regionom i ludności łagodzenia wpływających na społeczeństwo, zatrudnienie, gospodarkę i środowisko skutków transformacji w kierunku osiągnięcia celów Unii na rok 2030 w dziedzinie energii i klimatu oraz w kierunku neutralnej dla klimatu gospodarki Unii do roku 2050 w oparciu o porozumienie paryskie.

W ramach działania wspierane będą projekty z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego realizowane na terenie Małopolski Zachodniej (tj. na terenie powiatów: chrzanowskiego, olkuskiego, oświęcimskiego i/lub wadowickiego).

Zakres wsparcia będzie obejmował następujące typy projektów:

  • A. Upowszechnienie podejścia w zakresie GOZ;
  • B. Inwestycje w zakresie zapobiegania i ograniczenia powstawania odpadów oraz zmniejszenia zużycia zasobów środowiskowych (w tym energii i wody oraz surowców) w procesach komunalnych;
  • C. Inwestycje w zakresie gospodarczego wykorzystania odpadów, ścieków i osadów ściekowych oraz biomasy odpadowej;
  • D. Organizacja lokalnego rynku ponownego wykorzystania odpadów na zasadzie „mój odpad twoim materiałem produkcyjnym”;
  • E. Rozwój systemów przetwarzania odpadów zielonych na potrzeby inne niż wytwarzanie energii;
  • F. Wdrażanie rozwiązań ograniczających konsumpcję – np.: punkty napraw, mechanizmy współdzielenia, wymiana dóbr.
Harmonogram programu

Nabór wniosków zaplanowano na październik-listopad 2024 r.

Kto może się ubiegać o dofinansowanie?

Dofinansowanie będą mogli otrzymać:

  • przedsiębiorcy,
  • podmioty administracji publicznej, w tym jednostki samorządu terytorialnego ich związki i stowarzyszenia, organizacje społeczne i związki wyznaniowe,
  • partnerstwa,
  • przedsiębiorstwa realizujące cele publiczne,
  • służby publiczne

z obszaru Małopolski Zachodniej.

Na co można otrzymać dofinansowanie?

W ramach działania wspierane będą projekty wpływające na zmniejszenie zużycia zasobów, a przez to na stopniowe przechodzenie z linearnego do cyrkularnego modelu gospodarki.

Transformacja w kierunku GOZ polega na podjęciu działań na wszystkich etapach cyklu życia produktu, zaczynając od pozyskania surowca, przez projektowanie, produkcję, konsumpcję, naprawę i regenerację produktu, zbieranie odpadów, aż po ich zagospodarowanie.

Zakres wsparcia będzie obejmował:

W ramach projektów typu A, m.in.:

  • wdrażanie i promocja eko-projektowania (systematycznego uwzględniania aspektów środowiskowych przy projektowaniu produktu z zamiarem poprawienia charakterystyki oddziaływania, jakie dany produkt wywiera na środowisko przez cały cykl życia);
  • wdrażanie systemów zarządzania środowiskowego EMAS lub ISO 14001.

W ramach projektów typu D projekt musi zawierać co najmniej następujące elementy:

  • uruchomienie lokalnej platformy wymiany informacji pomiędzy podmiotami gospodarczymi,
  • inicjowanie współpracy różnych branż przemysłu w celu tworzenia symbioz przemysłowych opartych na wymianie surowców.

W ramach projektów typu E realizowane będą projekty obejmujące m. in.:

  • selektywną zbiórkę odpadów zielonych w podziale na frakcje ułatwiające ich późniejsze przetworzenie;
  • inwestycje w zakresie przetwarzania odpadów zielonych;

Możliwa jest także realizacja projektów o charakterze uniwersalnym tzn. łączących w jednym projekcie elementy inwestycyjne z nieinwestycyjnymi, w tym działania informacyjne, promocyjne, doradcze jako niedominujący element projektu.

Szczegółowe warunki wsparcia oraz zasady realizacji projektów, ujęte zostaną w regulaminie naboru.

Ile można otrzymać dofinansowania?

Maksymalna intensywność dofinansowania wyniesie 85% kosztów kwalifikowalnych.

Minimalna wartość wydatków kwalifikowalnych w projekcie dla projektów typu D wyniesie 4 500 000 zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych).

 

Po więcej informacji o tym produkcie zapraszamy do naszego eksperta

Pana Rafał Czerkawskiego

Pan Rafał posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków dotacyjnych. W tym czasie uczestniczył w realizacji – przygotowaniu i rozliczaniu ponad 2.500 projektów dotacyjnych (inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, szkoleniowych, infrastrukturalnych, doradczych i społecznych), na łączną kwotę przekraczającą 1 mld zł.

Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.

W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomaga w trakcie kontroli.

W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – wspomagał efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.

Swoje doświadczenie związane z tematyką dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.

W przeszłości Pan Rafał obsługiwał takie jednostki jak:
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/12/01a-scaled.jpg
  • PricewaterhouseCoopers w Warszawie;
  • Ernst & Young Sp. z o.o. w Warszawie;
  • KMPG w Warszawie;
  • Delloite w Warszawie;
  • Narodowy Bank Polski;
  • VOTUM S.A. we Wrocławiu;
  • IBF Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu;
  • Hotel Pałac Jugowice w Jugowicach;
  • Hotel Biały Kamień w Świeradowie Zdroju;
  • Restauracja PANDA SUSHI we Wrocławiu;
  • Drukarnia Kozioł i Wspólnicy w Lubartowie;
  • Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście,
  • VOLVO POLSKA S.A.,
  • SANTANDER BANK S.A.;
  • VIESSMANN POLSKA;
  • PINUS OKNA w Skarbimierzu;
  • NERLI GRUPPEN w Pisarzowicach;
  • ŚNIEŻKA S.A. w Świebodzicach;
  • AET spółka jawna w Ostrowie Wielkopolskim;
  • Cargill Polska Sp. z o.o. w Bielanach Wrocławskich;
  • DIORA ŚWIDNICA S.A.;
  • PTS „TRANSBUD – WROCŁAW” Sp. z o.o.;
  • Przedsiębiorstwo WIELOBRANŻOWE CENTROSTAL WROCŁAW S.A.;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego;
  • Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych Nasławice;
  • WRATISLAVIA POLMOS WROCŁAW S.A.;
  • Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, w Jeleniej Górze, w Wałbrzychu;
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie;
  • Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego w Grodziszczu;
  • Zakłady Chemiczne „Złotniki” S.A. we Wrocławiu;
  • Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddział we Wrocławiu,
  • Muzeum Mazowieckie w Płocku;
  • Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. z o.o. we Wrocławiu;
  • Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa we Wrocławiu;
  • Strzeblowskie Kopanie Surowców Mineralnych w Sobótce.

SZYBKI KONTAKTZadzwoń teraz lub wypełnij formularz

Poniedziałek – Piątek (08:00 – 17:00)

SZYBKI KONTAKTZapytaj o możliwość uzyskania dotacji

Informacje dodatkowe

Wybierz wariant

WARIANT 1, WARIANT 2

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
logo miasto otwock
ford
logo rmf
bez tytułu
logo dp
logo trzebińskie centrum kultury
uw olsztyn
pup toruń
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
logo uni rol krak
vicotel
Dane naszej firmyDORADCY 365 Sp. z o.o.
53-135 Wrocław
ul. Januszowicka 5

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365