5 000,00zł + VAT
W ramach usługi zajmiemy się przeprowadzeniem audytu wzorniczego oraz opracowaniem strategii wzorniczej zgodnej z wymaganiami konkursu „Wzornictwo w MŚP” programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027.
Audyt wzorniczy obejmuje analizę działalności przedsiębiorcy pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych.
Strategia wzornicza to dokument zawierający wnioski z przeprowadzonego audytu wzorniczego oraz rekomendacje odnośnie dalszych działań związanych ze stosowaniem wzornictwa w firmie.
Szczegółowe informacje nt. zawartości merytorycznej opracowania zawarliśmy w opisie usługi (poniżej).
W ramach usługi udzielimy także odpowiedzi na wszelkie pytania jakie pojawią się w odniesieniu do przygotowania strategii wzorniczej.
Podana cena za usługę jest ceną minimalną. W celu indywidualnej wyceny, przed zakupem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Produkt dostępny na zamówienie
- Opis
- Informacje dodatkowe
Opis
Zgodnie z regulaminem wyboru projektów naboru FEPW.01.04 minimalny zakres strategii wzorniczej obejmuje poniższe elementy:
- Charakterystyka dotychczasowej działalności Wnioskodawcy, zawierająca analizę obecnego stanu wzornictwa w przedsiębiorstwie w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej.
- Analiza rynkowa i określenie grupy docelowej.
- Analiza popytu na rynkach docelowych.
- Analiza pozycji konkurencyjnej opartej o podstawowe założenia z zakresu marketing mix.
- Analiza barier formalnych rozwoju przedsiębiorstwa.
- Analiza produktowa konkurencji.
- Opis trendów rynkowych (branżowych, społecznych i technologicznych) o dużym potencjale wpływu na rynek Wnioskodawcy.
- Określenie kierunków i planów rozwoju firmy w zakresie wzornictwa. Analiza oczekiwań i potrzeb przedsiębiorstwa w zakresie wykorzystania procesów wzorniczych dotyczących opracowania i wdrożenia produktu. Wskazanie działań koniecznych dla budowania marki, oferty rynkowej i strategii konkurowania oraz dostosowania wewnętrznych procesów zarządczych w firmie związanych ze stosowaniem wzornictwa.
- Opis innowacji produktowej i jeżeli dotyczy dodatkowo innowacji w procesie biznesowym wprowadzanej w oparciu o projektowanie wzornicze.
- Opis procesu projektowania wzorniczego, obejmującego co najmniej opracowanie projektów oraz prototypów nowego lub znacząco ulepszonego produktu i przeprowadzenie niezbędnych testów.
- Opis procesu opracowania projektu wzorniczego rozumianego jako opracowanie cech technicznych, użytkowych i estetycznych produktu zmierzające do wprowadzenia go do obrotu gospodarczego.
- Wyznaczenie harmonogramu realizacji poszczególnych celów wraz z kosztorysem.
- Przygotowanie briefu projektowego, dokumentu zawierającego założenia dotyczące działań i uczestników projektu wzorniczego oraz procesu wdrażania nowego lub znacząco ulepszonego produktu oraz wszystkie informacje, które mogą mieć wpływ na postać produktu i proces jego wdrażania.
- Ocena możliwości wykorzystania wzornictwa w firmie i jej potencjału w tym zakresie.
- Wskazanie najważniejszych barier obserwowanych przez przedsiębiorstwo w zakresie realizowanego wzornictwa.
- Możliwości rozwiązania problemów wzorniczych w firmie.
Informacje dodatkowe
Wariant płatności | Wariant 1, Wariant 2, Wariant 3, Wariant 4 |
---|