2 750,00zł
Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem wniosku o przyznanie dofinansowania wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dofinansowania w ramach Działania 6.13 „Usługi społeczne i zdrowotne”.
W KAŻDYM Z PAKIETÓW:
- Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia dotacji;
- Wypełnimy Twój wniosek o dofinansowanie;
- Przygotujemy lub pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki;
- Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej;
- Udzielimy Ci pomocy związanej z wysyłką dokumentów;
- Będziemy monitorować proces oceny wniosku o dofinansowanie i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dotacji;
- Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (na etapie wnioskowania);
DODATKOWO W RAMACH PAKIETU PREMIUM:
- Udzielimy Ci pomocy w rozliczeniu dotacji;
- Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (podczas całego procesu pozyskiwania i rozliczania dotacji);
- Pomożemy Ci na etapie dokonywania zakupów w projekcie;
- Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o wypłatę dotacji;
- Pomożemy Ci wywiązać się z obowiązków dotyczących informacji i promocji w projekcie;
- Pomożemy Ci w razie kontroli projektu;
- Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
- Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu.
Prosimy o zgłaszanie się do nas odpowiednio wcześniej, z uwagi na ograniczoną liczbę Klientów, których możemy przyjąć do procesowania. Kładziemy nacisk na staranne, rzetelne i profesjonalne opracowanie dokumentacji dotacyjnej, stąd potrzebujemy czasu, aby należycie przygotować wniosek.
Termin realizacji usługi: do rozpoczęcia prac przystąpimy niezwłocznie po złożeniu zamówienia i opłaceniu usługi.
- Opis
- Informacje dodatkowe
Opis
Do wyboru oferujemy poniższe warianty płatności:
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 1
7.999 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
3% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
2% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,08% przyznanej dotacji miesięcznie.
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 2
3.999 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
3% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 3% tj. 0,125% przyznanej dotacji miesięcznie.
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 3
0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
4% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 4% tj. 0,17% przyznanej dotacji miesięcznie.
W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 1
5.500 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 2
2.750 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 3
0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
9% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.
Każdy wariant dostępny jest pod warunkiem posiadania wysokiego stopnia innowacyjności i zagwarantowanych źródeł prefinansowania.
Gwarancja (w każdym z wariantów).
W sytuacji gdy przygotowany wniosek nie uzyska dofinansowania w ramach danego naboru wniosków dokonamy wspólnie z Klientem weryfikacji możliwości modyfikacji jego zapisów, możliwości wyeliminowania przyczyn dla których nie uzyskał dofinansowania i będziemy dążyć do jego złożenia w kolejnym możliwym terminie naboru aż do osiągnięcia skutku w postaci przyznania dotacji na dany projekt – bez dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy.
Succes fee rozumiana jest jako sytuacja pozytywnego rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie tj. umieszczenie go na liście projektów rekomendowanych do dofinansowania lub w przypadku braku publikacji takiej listy otrzymania przez Zamawiającego pisma z zaproszeniem do podpisania umowy o dofinansowanie zawierającego wykaz dokumentów do przedłożenia.
Zapewnimy pomoc dotyczącą przygotowania się do złożenia wniosku o przyznanie dofinansowania, doboru odpowiedniej argumentacji oraz zajmiemy się pozyskaniem i rozliczeniem dotacji w ramach Działania 6.13 „Usługi społeczne i zdrowotne” programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027.
Szanowni Państwo,
Z racji naszego 20-letniego doświadczenia w pozyskiwaniu różnorodnych dofinansowań, zwieńczonego uzyskaniem ponad 3.000 różnych dotacji dla naszych Klientów, na kwotę ponad 4 miliardów złotych – doskonale zdajemy sobie sprawę, iż przygotowanie dobrego i zasługującego na dofinansowanie projektu jest zajęciem złożonym i czasochłonnym.
Niestety na ogół instytucje udzielające dotacji, ogłaszając nabory wniosków najczęściej pozostawiają tylko 30 dni na przygotowanie kompletu – nierzadko bardzo wymagających dokumentów. W tak krótkim czasie niemożliwe jest zgromadzenie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym zewnętrznych promes bankowych oraz audytu energetycznego oraz innych istotnych dokumentów, od których zależy w przyszłości sukces projektu.
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych świadomych Klientów uruchomiliśmy specjalną możliwość współpracy z nami przy projektach o charakterze inwestycyjnym i badawczo – rozwojowym umożliwiając rzetelne, bezstresowe, a co najważniejsze perfekcyjne przygotowanie całego procesu – po to, aby w końcowym etapie – w ciągu owych 30 dni od ogłoszenia naboru – komfortowo dla Państwa i dla nas wprowadzić wszystkie niezbędne dane i załączniki do generatora wniosków i dysponować obszernych kompletem wiarygodnych działań i dokumentów, które nie będą uznane za gołosłowne.
Zrealizowanie w pełni opisanych przez nas w ramach niniejszej usługi działań, wzbogaconych oczywiście o wiedzę i porady naszych doświadczonych ekspertów – gwarantuje bardzo wysoką ocenę Państwa projektu i tym samym przybliży projekt do uzyskania najwyższego możliwego dofinansowania.
Informacje wstępne o działaniu „Usługi społeczne i zdrowotne”:
Celem działania 6.13 „Usługi społeczne i zdrowotne” jest zwiększanie równego i szybkiego dostępu do dobrej jakości, trwałych i przystępnych cenowo usług, w tym usług, które wspierają dostęp do mieszkań oraz opieki skoncentrowanej na osobie, w tym opieki zdrowotnej; modernizacja systemów ochrony socjalnej, w tym wspieranie dostępu do ochrony socjalnej, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i grup w niekorzystnej sytuacji; poprawa dostępności, w tym dla osób z niepełnosprawnościami, skuteczności i odporności systemów ochrony zdrowia i usług opieki długoterminowej.
W ramach działania realizowane będą następujące typy projektów:
- Rozwój usług asystenckich wspierających aktywność społeczną, edukacyjną lub zawodową osób z niepełnosprawnościami.
- Rozwój usług mieszkalnictwa o charakterze chronionym lub wspomaganym w połączeniu z usługami wspierającymi.
- Rozwój usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług zdrowotnych.
- Rozwój usług wspierających osoby starsze i osoby z niepełnosprawnością w szczególnie trudnej sytuacji społeczno-ekonomicznej.
- Wsparcie nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
- Upowszechnianie transportu indywidualnego typu door-to-door dla osób z ograniczoną mobilnością.
- Usługi interwencji kryzysowej oraz usługi w zakresie przeciwdziałania przemocy.
- Szkolenie kadr na potrzeby świadczenia usług w społeczności lokalnej.
- Wsparcie opiekunów faktycznych/nieformalnych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.
- Tworzenie centrów usług społecznych i rozwój dostarczanych przez nie usług.
- Wsparcie procesu deinstytucjonalizacji instytucji całodobowych.
- Wsparcie procesu deinstytucjonalizacji opieki medycznej poprzez rozwój usług świadczonych w społeczności lokalnej.
- Programy profilaktyczne chorób będących istotnym problemem zdrowotnym regionu w oparciu o dane z map potrzeb zdrowotnych.
Harmonogram programu
Wnioski o dofinansowanie będzie można składać wyłącznie w formie elektronicznej w systemie SOWA EFS.
Najbliższy nabór dla projektów typu 13. zaplanowano na kwiecień-maj 2025 r.
Kto może się ubiegać o dofinansowanie?
O dofinansowanie mogą ubiegać się
- podmioty administracji publicznej,
- instytucje ochrony zdrowia,
- organizacje społeczne i związki wyznaniowe,
- przedsiębiorstwa,
- partnerstwa,
- służby publiczne
z województwa lubuskiego.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
W ramach projektów typu 3. wsparcie obejmie rozwój (z zachowaniem zasady deinstytucjonalizacji) usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług zdrowotnych świadczonych w społeczności lokalnej w formach dziennych i całodobowych, w tym świadczonych w miejscu zamieszkania.
Projekty typu 4. obejmie rozwój usług wspierających osoby starsze i osoby z niepełnosprawnością w szczególnie trudnej sytuacji społeczno-ekonomicznej, które w przeciwnym wypadku nie miałyby w ogóle dostępu do takich usług w miejscu zamieszkania.
W ramach tego typu realizowane będzie kompleksowe wsparcie obejmujące usługi opiekuńcze, pielęgnacyjne, rehabilitacyjne, asystenckie, wytchnieniowe, pomocy sąsiedzkiej, remontowe, gastronomiczne w miejscu zamieszkania, integrację seniorów ze społecznością lokalną jako gwarancja wydłużenia samodzielności i zwiększenia jakości funkcjonowania).
Typ 5. obejmie wsparcie nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych np. telemedycyny, teleopieki, systemów przywoławczych, wyłącznie jako element wsparcia i pod warunkiem zagwarantowania kompleksowości usługi wsparcia, jak również mających na celu wyłącznie poprawę dostępu do usług zdrowotnych, w szczególności dla osób starszych i z niepełnosprawnościami (w ramach tych działań nie będą finansowane świadczenia zdrowotne – konsultacje medyczne a jedynie szkolenia z korzystania z takiego sprzętu i rozwiązań).
W ramach projektów typu 6. wspierane będą projekty mające na celu upowszechnianie transportu indywidualnego typu door-to-door dla osób z ograniczoną mobilnością jako wsparcie uzupełniające w ramach projektu dotyczącego usług społecznych.
Typ 8. – szkolenie kadr na potrzeby świadczenia usług w społeczności lokalnej – będzie realizowany tylko jako uzupełnienie innych.
Typ 11. obejmie wsparcie procesu deinstytucjonalizacji instytucji całodobowych w tym m.in. poprzez oferowanie takich usług jak wsparcie wytchnieniowe, mieszkalnictwo wspomagane, a także przygotowanie, uzyskanie i zmiana kompetencji oraz udział pracowników tych instytucji w działaniach poza placówkami.
Kluczowe wymagania
- projekty będą realizowane zgodnie z przyjętymi przez Komitet Monitorujący kryteriami wyboru projektów;
- projekty będą realizowane zgodnie z Wytycznymi Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącymi realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027 oraz pozostałymi obowiązującymi wytycznymi i innymi przepisami prawa krajowego i unijnego;
- szczegółowy zakres interwencji w obszarze usług społecznych będzie na początku wdrażania Programu wynikał z uzgodnień z podmiotem odpowiedzialnym za koordynację obszaru włączenia społecznego, następnie zaś z regionalnego planu rozwoju usług społecznych/regionalnego planu deinstytucjonalizacji;
- programy profilaktyczne i inne usługi zdrowotne finansowane z EFS+ będą wdrażane przy zapewnieniu m.in. dostępności i udziału osób w szczególnie trudnej sytuacji, adresowania działań na białe plamy w dostępie do usług, a także koordynacji usług zdrowotnych i społecznych;
- środki EFS+ nie będą mogły być przeznaczone na finansowanie leczenia;
- wsparcie z zakresu usług społecznych będzie dotyczyć wyłącznie usług świadczonych w społeczności lokalnej;
- w przypadku wspierania dzieci interwencja będzie zgodna z Zaleceniami Rady (UE) 2021/1004 z dnia 14 czerwca 2021 r. w sprawie ustanowienia europejskiej gwarancji dla dzieci, która zapobiega wykluczeniu społecznemu dzieci przez zapewnienie im dostępu do kluczowych usług;
- część środków będzie przeznaczona na działania na rzecz integracji obywateli państw trzecich;
- projekty będą mogły być realizowane również na zasadzie partnerstwa z udziałem Partnerów, będących podmiotami wymienionymi w katalogu Beneficjentów;
- preferowane będą projekty, których wsparcie realizowane będzie na Obszarach Strategicznej Interwencji wskazanych w Strategii Rozwoju Województwa Lubuskiego 2030.
Ile można otrzymać dofinansowania?
Maksymalny, dopuszczalny poziom dofinansowania projektu ze środków EFRR wynosi 95% kosztów kwalifikowalnych na poziomie projektu (środki UE + współfinansowanie ze środków krajowych przyznane beneficjentowi przez właściwą instytucję).
Po więcej informacji o tym produkcie zapraszamy do naszego eksperta
Pana Rafał Czerkawskiego
Pan Rafał posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków dotacyjnych. W tym czasie uczestniczył w realizacji – przygotowaniu i rozliczaniu ponad 2.500 projektów dotacyjnych (inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, szkoleniowych, infrastrukturalnych, doradczych i społecznych), na łączną kwotę przekraczającą 1 mld zł.
Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.
W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomaga w trakcie kontroli.
W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – wspomagał efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.
Swoje doświadczenie związane z tematyką dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.
W przeszłości Pan Rafał obsługiwał takie jednostki jak:
- PricewaterhouseCoopers w Warszawie;
- Ernst & Young Sp. z o.o. w Warszawie;
- KMPG w Warszawie;
- Delloite w Warszawie;
- Narodowy Bank Polski;
- VOTUM S.A. we Wrocławiu;
- IBF Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu;
- Hotel Pałac Jugowice w Jugowicach;
- Hotel Biały Kamień w Świeradowie Zdroju;
- Restauracja PANDA SUSHI we Wrocławiu;
- Drukarnia Kozioł i Wspólnicy w Lubartowie;
- Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście,
- VOLVO POLSKA S.A.,
- SANTANDER BANK S.A.;
- VIESSMANN POLSKA;
- PINUS OKNA w Skarbimierzu;
- NERLI GRUPPEN w Pisarzowicach;
- ŚNIEŻKA S.A. w Świebodzicach;
- AET spółka jawna w Ostrowie Wielkopolskim;
- Cargill Polska Sp. z o.o. w Bielanach Wrocławskich;
- DIORA ŚWIDNICA S.A.;
- PTS „TRANSBUD – WROCŁAW” Sp. z o.o.;
- Przedsiębiorstwo WIELOBRANŻOWE CENTROSTAL WROCŁAW S.A.;
- Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego;
- Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego;
- Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych Nasławice;
- WRATISLAVIA POLMOS WROCŁAW S.A.;
- Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, w Jeleniej Górze, w Wałbrzychu;
- Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie;
- Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego w Grodziszczu;
- Zakłady Chemiczne „Złotniki” S.A. we Wrocławiu;
- Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddział we Wrocławiu,
- Muzeum Mazowieckie w Płocku;
- Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. z o.o. we Wrocławiu;
- Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa we Wrocławiu;
- Strzeblowskie Kopanie Surowców Mineralnych w Sobótce.
SZYBKI KONTAKTZadzwoń teraz lub wypełnij formularz
Poniedziałek – Piątek (08:00 – 17:00)
SZYBKI KONTAKTZapytaj o możliwość uzyskania dotacji
Informacje dodatkowe
Wybierz pakiet i wariant | STANDARD WARIANT 1, STANDARD WARIANT 2, PREMIUM WARIANT 1, PREMIUM WARIANT 2 |
---|