fbpx
 

Podkarpackie – dotacja FEPK Działanie 7.8 „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych pracowników oraz przedsiębiorców”

SKU: DUS531

2 750,00

Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem wniosku o przyznanie dofinansowania wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dofinansowania w ramach Działania „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych pracowników oraz przedsiębiorców”.
W KAŻDYM Z PAKIETÓW:
  • Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia dotacji;
  • Wypełnimy Twój wniosek o dofinansowanie;
  • Przygotujemy lub pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki;
  • Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej;
  • Udzielimy Ci pomocy związanej z wysyłką dokumentów;
  • Będziemy monitorować proces oceny wniosku o dofinansowanie i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dotacji;
  • Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (na etapie wnioskowania);
DODATKOWO W RAMACH PAKIETU PREMIUM:
  • Udzielimy Ci pomocy w rozliczeniu dotacji;
  • Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (podczas całego procesu pozyskiwania i rozliczania dotacji);
  • Pomożemy Ci na etapie dokonywania zakupów w projekcie;
  • Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o wypłatę dotacji;
  • Pomożemy Ci wywiązać się z obowiązków dotyczących informacji i promocji w projekcie;
  • Pomożemy Ci w razie kontroli projektu;
  • Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
  • Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu.

Prosimy o zgłaszanie się do nas odpowiednio wcześniej, z uwagi na ograniczoną liczbę Klientów, których możemy przyjąć do procesowania. Kładziemy nacisk na staranne, rzetelne i profesjonalne opracowanie dokumentacji dotacyjnej, stąd potrzebujemy czasu, aby należycie przygotować wniosek.

Termin realizacji usługi: do rozpoczęcia prac przystąpimy niezwłocznie po złożeniu zamówienia i opłaceniu usługi.

  • Opis
  • Informacje dodatkowe

Opis

Do wyboru oferujemy poniższe warianty płatności:

PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 1

7.999 zł  + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.

3% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

2% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,08% przyznanej dotacji miesięcznie.

PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 2

3.999 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA  – płatne po podpisaniu umowy.

4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

3%  od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 3% tj. 0,125% przyznanej dotacji miesięcznie.

PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 3

0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA  – płatne po podpisaniu umowy.

6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

4%  od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 4% tj. 0,17% przyznanej dotacji miesięcznie.

W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.

STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 1

5.500 zł  + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.

4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 2

2.750 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA  – płatne po podpisaniu umowy.

6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 3

0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA  – płatne po podpisaniu umowy.

9% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.

Każdy wariant dostępny jest pod warunkiem posiadania wysokiego stopnia innowacyjności i zagwarantowanych źródeł prefinansowania.
Gwarancja (w każdym z wariantów).

W sytuacji gdy przygotowany wniosek nie uzyska dofinansowania w ramach danego naboru wniosków dokonamy wspólnie z Klientem weryfikacji możliwości modyfikacji jego zapisów, możliwości wyeliminowania przyczyn dla których nie uzyskał dofinansowania i będziemy dążyć do jego złożenia w kolejnym możliwym terminie naboru aż do osiągnięcia skutku w postaci przyznania dotacji na dany projekt – bez dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy.

Succes fee rozumiana jest jako sytuacja pozytywnego rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie tj. umieszczenie go na liście projektów rekomendowanych do  dofinansowania lub w przypadku braku publikacji takiej listy otrzymania przez Zamawiającego pisma z zaproszeniem do podpisania umowy o dofinansowanie zawierającego wykaz dokumentów do przedłożenia.

Zapewnimy pomoc dotyczącą przygotowania się do złożenia wniosku o przyznanie dofinansowania, doboru odpowiedniej  argumentacji oraz zajmiemy się pozyskaniem i rozliczeniem dotacji w ramach Działania „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych pracowników oraz przedsiębiorców” programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia.

 

Szanowni Państwo,

Z racji naszego 20-letniego doświadczenia w pozyskiwaniu różnorodnych dofinansowań, zwieńczonego uzyskaniem ponad 3.000 różnych dotacji dla naszych Klientów, na kwotę ponad 4 miliardów złotych – doskonale zdajemy sobie sprawę, iż przygotowanie dobrego i zasługującego na dofinansowanie projektu jest zajęciem złożonym i czasochłonnym.

Niestety na ogół instytucje udzielające dotacji, ogłaszając nabory wniosków najczęściej pozostawiają tylko 30 dni na przygotowanie kompletu – nierzadko bardzo wymagających dokumentów. W tak krótkim czasie niemożliwe jest zgromadzenie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym zewnętrznych promes bankowych oraz audytu energetycznego oraz  innych istotnych dokumentów, od których zależy w przyszłości sukces projektu.

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych świadomych Klientów uruchomiliśmy specjalną możliwość współpracy z nami przy projektach o charakterze inwestycyjnym i badawczo – rozwojowym umożliwiając rzetelne, bezstresowe, a co najważniejsze perfekcyjne przygotowanie całego procesu – po to, aby w końcowym etapie – w ciągu owych 30 dni od ogłoszenia naboru – komfortowo dla Państwa i dla nas wprowadzić wszystkie niezbędne dane i załączniki do generatora wniosków i dysponować obszernych kompletem wiarygodnych działań i dokumentów, które nie będą uznane za gołosłowne.

Zrealizowanie w pełni opisanych przez nas w ramach niniejszej usługi działań, wzbogaconych oczywiście o wiedzę i porady naszych doświadczonych ekspertów – gwarantuje bardzo wysoką ocenę Państwa projektu i tym samym przybliży projekt do uzyskania najwyższego możliwego dofinansowania.

Informacje wstępne o działaniu „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych pracowników oraz przedsiębiorców”

Celem działania 7.8 „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych pracowników oraz przedsiębiorców” jest wspieranie dostosowania pracowników, przedsiębiorstw i przedsiębiorców do zmian, wspieranie aktywnego i zdrowego starzenia się oraz zdrowego i dobrze dostosowanego środowiska pracy, które uwzględnia zagrożenia dla zdrowia.

W ramach działania realizowane będą następujące typy projektów:

  1. Adaptacja środowiska pracy do potrzeb różnych grup pracowników, w tym upowszechnianie zachowań proekologicznych.
  2. Wsparcie zrównoważonego pod względem płci uczestnictwa w rynku pracy i zwalczanie wszelkich form dyskryminacji.
  3. Budowanie i wzmacnianie potencjału organizacji społeczeństwa obywatelskiego.
  1. Outplacement dla pracowników zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia lub zwolnionych z przyczyn nie dotyczących pracownika oraz osób odchodzących z rolnictwa.

oraz

  • Budowanie i wzmacnianie potencjału organizacji społeczeństwa obywatelskiego.
Harmonogram programu

Wnioski o dofinansowanie można składać wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem generatora wniosków w SOWA EFS.

Najbliższy nabór dla projektów „Budowanie i wzmacnianie potencjału organizacji społeczeństwa obywatelskiego” zaplanowano na październik 2024 r.

Kto może się ubiegać o dofinansowanie?

O dofinansowanie będą mogły ubiegać się

  • instytucje wspierające biznes,
  • organizacje społeczne i związki wyznaniowe,
  • osoby fizyczne,
  • partnerstwa,
  • partnerzy społeczni,
  • przedsiębiorstwa,
  • przedsiębiorstwa realizujące cele publiczne,
  • służby publiczne

z województwa podkarpackiego.

Na co można otrzymać dofinansowanie?

W ramach projektów typu 1. wspierana będzie adaptacja środowiska pracy do potrzeb różnych grup pracowników, w tym upowszechnianie zachowań proekologicznych m.in. poprzez:

  • audyt pracodawcy pod kątem wdrożenia elastycznego systemu pracy oraz wsparcie we wdrażaniu wyników audytu,
  • rozwój i adaptacja środowiska pracy i dostosowanie miejsc pracy do potrzeb osób starszych,
  • wsparcie pracodawców i pracowników we wprowadzaniu elastycznych form zatrudnienia.

Projekty typu 2. obejmą wsparcie zrównoważonego pod względem płci uczestnictwa w rynku pracy i zwalczanie wszelkich form dyskryminacji, poprzez m.in.:

  • wsparcie przedsiębiorstw w rozwiązywaniu problemów związanych z segregacją płci i niwelowaniem różnic w wynagrodzeniu kobiet i mężczyzn,
  • wsparcie pracodawców w obszarze zarządzania wiekiem i kompetencjami pracowników, z uwzględnieniem preferencji w rozwoju talentów przywódczych kobiet,
  • tworzenie elastycznych ścieżek kariery, miejsc office sharing, ze szczególnymi preferencjami dla kobiet, osób młodych i starszych, z możliwością zaangażowania w tych obszarach organizacji społeczeństwa obywatelskiego i partnerów lokalnych,
  • organizacja działań promocyjnych i komunikacyjnych, warsztatów i szkoleń z zakresu niedyskryminacji i zarządzania różnorodnością dla pracodawców i pracowników,
  • wsparcie związane ze zwalczaniem wszelkich form dyskryminacji w miejscu pracy.

W ramach projektów typu 5. wspierany będzie outplacement dla pracowników zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia lub zwolnionych z przyczyn nie dotyczących pracownika oraz osób odchodzących z rolnictwa, w tym poprzez współpracę z firmami poszukującymi pracowników ze spersonalizowanymi umiejętnościami lub możliwością przebranżowienia.

W ramach projektów „Budowanie i wzmacnianie potencjału organizacji społeczeństwa obywatelskiego” realizowane będzie wsparcie organizacji społeczeństwa obywatelskiego, m.in. poprzez działania:

  • na poziomie samych organizacji,
  • skierowane bezpośrednio do organizacji zapewniające lepszą wydolność materialną i finansową (usługi bezpośrednie lub szkolenia/doradztwo),
  • promujące budowanie relacji z innymi sektorami,
  • budujące refleksyjność działania sektora organizacji pozarządowych,
  • w zakresie konsolidacji i samowiedzy środowiska organizacji pozarządowych,
  • w zakresie aktywizmu obywatelskiego – podstawy działania sektora społeczeństwa obywatelskiego,
  • w zakresie wsparcia i rozwoju partycypacji i rzecznictwa,
  • w zakresie kształtowania i realizacji polityk publicznych,
  • w zakresie niezbędnego wsparcia technicznego i rozwoju instytucjonalnego (organizational development),
  • w zakresie podnoszenia jakości (w tym poprzez rozwój kompetencji kadr) i dostępności usług świadczonych przez organizacje pozarządowe w obszarze EFS+.
Kluczowe wymagania
  • brak jest możliwości finansowania działań wdrażanych z poziomu centralnego i brak podwójnego finansowania wsparcia realizowanego w FEP z działaniami wdrażanymi w KPO (dot. inwestycji 4.4.1 praca zdalna) oraz FERS (w zakresie zielonych kompetencji, w tym kompetencji niezbędnych do pracy w sektorze zielonej gospodarki oraz zarządzania różnorodnością / wiekiem);
  • analizie pod kątem ryzyka podwójnego finansowania będzie podlegać udział tego samego pracownika w tym samym szkoleniu u tego samego wykonawcy (niezależnie od terminu, kiedy szkolenie miało miejsce);
  • w odniesieniu do projektów typu 2:
    • zapewnione będą preferencje w kryteriach dedykowanych dla projektów i odbiorców z obszarów strategicznej interwencji, w szczególności miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze i obszary zagrożone trwałą marginalizacją;
    • forma upowszechnienia działań promocyjnych i komunikacyjnych nie może polegać tylko i wyłącznie na wytworzeniu i rozpowszechnieniu np. ulotek;
    • dopuszczalny jest cross-financing do 50%.
Ile można otrzymać dofinansowania?

Intensywność dofinansowania wyniesie 95% kosztów kwalifikowalnych.

Minimalna wartość projektu to 100 tys. zł.

Po więcej informacji o tym produkcie zapraszamy do naszego eksperta

Pana Rafał Czerkawskiego

Pan Rafał posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków dotacyjnych. W tym czasie uczestniczył w realizacji – przygotowaniu i rozliczaniu ponad 2.500 projektów dotacyjnych (inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, szkoleniowych, infrastrukturalnych, doradczych i społecznych), na łączną kwotę przekraczającą 1 mld zł.

Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.

W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomaga w trakcie kontroli.

W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – wspomagał efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.

Swoje doświadczenie związane z tematyką dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.

W przeszłości Pan Rafał obsługiwał takie jednostki jak:
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/12/01a-scaled.jpg
  • PricewaterhouseCoopers w Warszawie;
  • Ernst & Young Sp. z o.o. w Warszawie;
  • KMPG w Warszawie;
  • Delloite w Warszawie;
  • Narodowy Bank Polski;
  • VOTUM S.A. we Wrocławiu;
  • IBF Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu;
  • Hotel Pałac Jugowice w Jugowicach;
  • Hotel Biały Kamień w Świeradowie Zdroju;
  • Restauracja PANDA SUSHI we Wrocławiu;
  • Drukarnia Kozioł i Wspólnicy w Lubartowie;
  • Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście,
  • VOLVO POLSKA S.A.,
  • SANTANDER BANK S.A.;
  • VIESSMANN POLSKA;
  • PINUS OKNA w Skarbimierzu;
  • NERLI GRUPPEN w Pisarzowicach;
  • ŚNIEŻKA S.A. w Świebodzicach;
  • AET spółka jawna w Ostrowie Wielkopolskim;
  • Cargill Polska Sp. z o.o. w Bielanach Wrocławskich;
  • DIORA ŚWIDNICA S.A.;
  • PTS „TRANSBUD – WROCŁAW” Sp. z o.o.;
  • Przedsiębiorstwo WIELOBRANŻOWE CENTROSTAL WROCŁAW S.A.;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego;
  • Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych Nasławice;
  • WRATISLAVIA POLMOS WROCŁAW S.A.;
  • Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, w Jeleniej Górze, w Wałbrzychu;
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie;
  • Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego w Grodziszczu;
  • Zakłady Chemiczne „Złotniki” S.A. we Wrocławiu;
  • Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddział we Wrocławiu,
  • Muzeum Mazowieckie w Płocku;
  • Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. z o.o. we Wrocławiu;
  • Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa we Wrocławiu;
  • Strzeblowskie Kopanie Surowców Mineralnych w Sobótce.

SZYBKI KONTAKTZadzwoń teraz lub wypełnij formularz

Poniedziałek – Piątek (08:00 – 17:00)

SZYBKI KONTAKTZapytaj o możliwość uzyskania dotacji

Informacje dodatkowe

Wybierz pakiet i wariant

STANDARD WARIANT 1, STANDARD WARIANT 2, PREMIUM WARIANT 1, PREMIUM WARIANT 2

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
logo miasto otwock
ford
logo rmf
bez tytułu
logo dp
logo trzebińskie centrum kultury
uw olsztyn
pup toruń
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
logo uni rol krak
vicotel
Dane naszej firmyDORADCY 365 Sp. z o.o.
53-135 Wrocław
ul. Januszowicka 5

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365