2 750,00zł
Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem wniosku o przyznanie dofinansowania wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dofinansowania w ramach Działania „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych pracowników oraz przedsiębiorców”.
W KAŻDYM Z PAKIETÓW:
- Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia dotacji;
- Wypełnimy Twój wniosek o dofinansowanie;
- Przygotujemy lub pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki;
- Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej;
- Udzielimy Ci pomocy związanej z wysyłką dokumentów;
- Będziemy monitorować proces oceny wniosku o dofinansowanie i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dotacji;
- Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (na etapie wnioskowania);
DODATKOWO W RAMACH PAKIETU PREMIUM:
- Udzielimy Ci pomocy w rozliczeniu dotacji;
- Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (podczas całego procesu pozyskiwania i rozliczania dotacji);
- Pomożemy Ci na etapie dokonywania zakupów w projekcie;
- Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o wypłatę dotacji;
- Pomożemy Ci wywiązać się z obowiązków dotyczących informacji i promocji w projekcie;
- Pomożemy Ci w razie kontroli projektu;
- Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
- Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu.
Prosimy o zgłaszanie się do nas odpowiednio wcześniej, z uwagi na ograniczoną liczbę Klientów, których możemy przyjąć do procesowania. Kładziemy nacisk na staranne, rzetelne i profesjonalne opracowanie dokumentacji dotacyjnej, stąd potrzebujemy czasu, aby należycie przygotować wniosek.
Termin realizacji usługi: do rozpoczęcia prac przystąpimy niezwłocznie po złożeniu zamówienia i opłaceniu usługi.
- Opis
- Informacje dodatkowe
Opis
Do wyboru oferujemy poniższe warianty płatności:
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 1
7.999 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
3% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
2% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,08% przyznanej dotacji miesięcznie.
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 2
3.999 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
3% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 3% tj. 0,125% przyznanej dotacji miesięcznie.
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 3
0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
4% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 4% tj. 0,17% przyznanej dotacji miesięcznie.
W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 1
5.500 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 2
2.750 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 3
0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
9% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.
Każdy wariant dostępny jest pod warunkiem posiadania wysokiego stopnia innowacyjności i zagwarantowanych źródeł prefinansowania.
Gwarancja (w każdym z wariantów).
W sytuacji gdy przygotowany wniosek nie uzyska dofinansowania w ramach danego naboru wniosków dokonamy wspólnie z Klientem weryfikacji możliwości modyfikacji jego zapisów, możliwości wyeliminowania przyczyn dla których nie uzyskał dofinansowania i będziemy dążyć do jego złożenia w kolejnym możliwym terminie naboru aż do osiągnięcia skutku w postaci przyznania dotacji na dany projekt – bez dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy.
Succes fee rozumiana jest jako sytuacja pozytywnego rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie tj. umieszczenie go na liście projektów rekomendowanych do dofinansowania lub w przypadku braku publikacji takiej listy otrzymania przez Zamawiającego pisma z zaproszeniem do podpisania umowy o dofinansowanie zawierającego wykaz dokumentów do przedłożenia.
Zapewnimy pomoc dotyczącą przygotowania się do złożenia wniosku o przyznanie dofinansowania, doboru odpowiedniej argumentacji oraz zajmiemy się pozyskaniem i rozliczeniem dotacji w ramach Działania „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych pracowników oraz przedsiębiorców” programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia.
Szanowni Państwo,
Z racji naszego 20-letniego doświadczenia w pozyskiwaniu różnorodnych dofinansowań, zwieńczonego uzyskaniem ponad 3.000 różnych dotacji dla naszych Klientów, na kwotę ponad 4 miliardów złotych – doskonale zdajemy sobie sprawę, iż przygotowanie dobrego i zasługującego na dofinansowanie projektu jest zajęciem złożonym i czasochłonnym.
Niestety na ogół instytucje udzielające dotacji, ogłaszając nabory wniosków najczęściej pozostawiają tylko 30 dni na przygotowanie kompletu – nierzadko bardzo wymagających dokumentów. W tak krótkim czasie niemożliwe jest zgromadzenie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym zewnętrznych promes bankowych oraz audytu energetycznego oraz innych istotnych dokumentów, od których zależy w przyszłości sukces projektu.
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych świadomych Klientów uruchomiliśmy specjalną możliwość współpracy z nami przy projektach o charakterze inwestycyjnym i badawczo – rozwojowym umożliwiając rzetelne, bezstresowe, a co najważniejsze perfekcyjne przygotowanie całego procesu – po to, aby w końcowym etapie – w ciągu owych 30 dni od ogłoszenia naboru – komfortowo dla Państwa i dla nas wprowadzić wszystkie niezbędne dane i załączniki do generatora wniosków i dysponować obszernych kompletem wiarygodnych działań i dokumentów, które nie będą uznane za gołosłowne.
Zrealizowanie w pełni opisanych przez nas w ramach niniejszej usługi działań, wzbogaconych oczywiście o wiedzę i porady naszych doświadczonych ekspertów – gwarantuje bardzo wysoką ocenę Państwa projektu i tym samym przybliży projekt do uzyskania najwyższego możliwego dofinansowania.
Informacje wstępne o działaniu „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych pracowników oraz przedsiębiorców”
Celem działania 7.8 „Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych pracowników oraz przedsiębiorców” jest wspieranie dostosowania pracowników, przedsiębiorstw i przedsiębiorców do zmian, wspieranie aktywnego i zdrowego starzenia się oraz zdrowego i dobrze dostosowanego środowiska pracy, które uwzględnia zagrożenia dla zdrowia.
W ramach działania realizowane będą następujące typy projektów:
- Adaptacja środowiska pracy do potrzeb różnych grup pracowników, w tym upowszechnianie zachowań proekologicznych.
- Wsparcie zrównoważonego pod względem płci uczestnictwa w rynku pracy i zwalczanie wszelkich form dyskryminacji.
- Budowanie i wzmacnianie potencjału organizacji społeczeństwa obywatelskiego.
- Outplacement dla pracowników zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia lub zwolnionych z przyczyn nie dotyczących pracownika oraz osób odchodzących z rolnictwa.
oraz
- Budowanie i wzmacnianie potencjału organizacji społeczeństwa obywatelskiego.
Harmonogram programu
Wnioski o dofinansowanie można składać wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem generatora wniosków w SOWA EFS.
Najbliższy nabór dla projektów „Budowanie i wzmacnianie potencjału organizacji społeczeństwa obywatelskiego” zaplanowano na październik 2024 r.
Kto może się ubiegać o dofinansowanie?
O dofinansowanie będą mogły ubiegać się
- instytucje wspierające biznes,
- organizacje społeczne i związki wyznaniowe,
- osoby fizyczne,
- partnerstwa,
- partnerzy społeczni,
- przedsiębiorstwa,
- przedsiębiorstwa realizujące cele publiczne,
- służby publiczne
z województwa podkarpackiego.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
W ramach projektów typu 1. wspierana będzie adaptacja środowiska pracy do potrzeb różnych grup pracowników, w tym upowszechnianie zachowań proekologicznych m.in. poprzez:
- audyt pracodawcy pod kątem wdrożenia elastycznego systemu pracy oraz wsparcie we wdrażaniu wyników audytu,
- rozwój i adaptacja środowiska pracy i dostosowanie miejsc pracy do potrzeb osób starszych,
- wsparcie pracodawców i pracowników we wprowadzaniu elastycznych form zatrudnienia.
Projekty typu 2. obejmą wsparcie zrównoważonego pod względem płci uczestnictwa w rynku pracy i zwalczanie wszelkich form dyskryminacji, poprzez m.in.:
- wsparcie przedsiębiorstw w rozwiązywaniu problemów związanych z segregacją płci i niwelowaniem różnic w wynagrodzeniu kobiet i mężczyzn,
- wsparcie pracodawców w obszarze zarządzania wiekiem i kompetencjami pracowników, z uwzględnieniem preferencji w rozwoju talentów przywódczych kobiet,
- tworzenie elastycznych ścieżek kariery, miejsc office sharing, ze szczególnymi preferencjami dla kobiet, osób młodych i starszych, z możliwością zaangażowania w tych obszarach organizacji społeczeństwa obywatelskiego i partnerów lokalnych,
- organizacja działań promocyjnych i komunikacyjnych, warsztatów i szkoleń z zakresu niedyskryminacji i zarządzania różnorodnością dla pracodawców i pracowników,
- wsparcie związane ze zwalczaniem wszelkich form dyskryminacji w miejscu pracy.
W ramach projektów typu 5. wspierany będzie outplacement dla pracowników zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia lub zwolnionych z przyczyn nie dotyczących pracownika oraz osób odchodzących z rolnictwa, w tym poprzez współpracę z firmami poszukującymi pracowników ze spersonalizowanymi umiejętnościami lub możliwością przebranżowienia.
W ramach projektów „Budowanie i wzmacnianie potencjału organizacji społeczeństwa obywatelskiego” realizowane będzie wsparcie organizacji społeczeństwa obywatelskiego, m.in. poprzez działania:
- na poziomie samych organizacji,
- skierowane bezpośrednio do organizacji zapewniające lepszą wydolność materialną i finansową (usługi bezpośrednie lub szkolenia/doradztwo),
- promujące budowanie relacji z innymi sektorami,
- budujące refleksyjność działania sektora organizacji pozarządowych,
- w zakresie konsolidacji i samowiedzy środowiska organizacji pozarządowych,
- w zakresie aktywizmu obywatelskiego – podstawy działania sektora społeczeństwa obywatelskiego,
- w zakresie wsparcia i rozwoju partycypacji i rzecznictwa,
- w zakresie kształtowania i realizacji polityk publicznych,
- w zakresie niezbędnego wsparcia technicznego i rozwoju instytucjonalnego (organizational development),
- w zakresie podnoszenia jakości (w tym poprzez rozwój kompetencji kadr) i dostępności usług świadczonych przez organizacje pozarządowe w obszarze EFS+.
Kluczowe wymagania
- brak jest możliwości finansowania działań wdrażanych z poziomu centralnego i brak podwójnego finansowania wsparcia realizowanego w FEP z działaniami wdrażanymi w KPO (dot. inwestycji 4.4.1 praca zdalna) oraz FERS (w zakresie zielonych kompetencji, w tym kompetencji niezbędnych do pracy w sektorze zielonej gospodarki oraz zarządzania różnorodnością / wiekiem);
- analizie pod kątem ryzyka podwójnego finansowania będzie podlegać udział tego samego pracownika w tym samym szkoleniu u tego samego wykonawcy (niezależnie od terminu, kiedy szkolenie miało miejsce);
- w odniesieniu do projektów typu 2:
- zapewnione będą preferencje w kryteriach dedykowanych dla projektów i odbiorców z obszarów strategicznej interwencji, w szczególności miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze i obszary zagrożone trwałą marginalizacją;
- forma upowszechnienia działań promocyjnych i komunikacyjnych nie może polegać tylko i wyłącznie na wytworzeniu i rozpowszechnieniu np. ulotek;
- dopuszczalny jest cross-financing do 50%.
Ile można otrzymać dofinansowania?
Intensywność dofinansowania wyniesie 95% kosztów kwalifikowalnych.
Minimalna wartość projektu to 100 tys. zł.
Po więcej informacji o tym produkcie zapraszamy do naszego eksperta
Pana Rafał Czerkawskiego
Pan Rafał posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków dotacyjnych. W tym czasie uczestniczył w realizacji – przygotowaniu i rozliczaniu ponad 2.500 projektów dotacyjnych (inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, szkoleniowych, infrastrukturalnych, doradczych i społecznych), na łączną kwotę przekraczającą 1 mld zł.
Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.
W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomaga w trakcie kontroli.
W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – wspomagał efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.
Swoje doświadczenie związane z tematyką dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.
W przeszłości Pan Rafał obsługiwał takie jednostki jak:
- PricewaterhouseCoopers w Warszawie;
- Ernst & Young Sp. z o.o. w Warszawie;
- KMPG w Warszawie;
- Delloite w Warszawie;
- Narodowy Bank Polski;
- VOTUM S.A. we Wrocławiu;
- IBF Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu;
- Hotel Pałac Jugowice w Jugowicach;
- Hotel Biały Kamień w Świeradowie Zdroju;
- Restauracja PANDA SUSHI we Wrocławiu;
- Drukarnia Kozioł i Wspólnicy w Lubartowie;
- Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście,
- VOLVO POLSKA S.A.,
- SANTANDER BANK S.A.;
- VIESSMANN POLSKA;
- PINUS OKNA w Skarbimierzu;
- NERLI GRUPPEN w Pisarzowicach;
- ŚNIEŻKA S.A. w Świebodzicach;
- AET spółka jawna w Ostrowie Wielkopolskim;
- Cargill Polska Sp. z o.o. w Bielanach Wrocławskich;
- DIORA ŚWIDNICA S.A.;
- PTS „TRANSBUD – WROCŁAW” Sp. z o.o.;
- Przedsiębiorstwo WIELOBRANŻOWE CENTROSTAL WROCŁAW S.A.;
- Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego;
- Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego;
- Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych Nasławice;
- WRATISLAVIA POLMOS WROCŁAW S.A.;
- Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, w Jeleniej Górze, w Wałbrzychu;
- Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie;
- Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego w Grodziszczu;
- Zakłady Chemiczne „Złotniki” S.A. we Wrocławiu;
- Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddział we Wrocławiu,
- Muzeum Mazowieckie w Płocku;
- Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. z o.o. we Wrocławiu;
- Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa we Wrocławiu;
- Strzeblowskie Kopanie Surowców Mineralnych w Sobótce.
SZYBKI KONTAKTZadzwoń teraz lub wypełnij formularz
Poniedziałek – Piątek (08:00 – 17:00)
SZYBKI KONTAKTZapytaj o możliwość uzyskania dotacji
Informacje dodatkowe
Wybierz pakiet i wariant | STANDARD WARIANT 1, STANDARD WARIANT 2, PREMIUM WARIANT 1, PREMIUM WARIANT 2 |
---|