2 750,00zł
Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem wniosku o przyznanie dofinansowania wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dofinansowania w ramach Działania 1.5 “Wsparcie przedsiębiorstw”.
W KAŻDYM Z PAKIETÓW:
- Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia dotacji;
- Wypełnimy Twój wniosek o dofinansowanie;
- Przygotujemy lub pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki;
- Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej;
- Udzielimy Ci pomocy związanej z wysyłką dokumentów;
- Będziemy monitorować proces oceny wniosku o dofinansowanie i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dotacji;
- Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (na etapie wnioskowania);
DODATKOWO W RAMACH PAKIETU PREMIUM:
- Udzielimy Ci pomocy w rozliczeniu dotacji;
- Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (podczas całego procesu pozyskiwania i rozliczania dotacji);
- Pomożemy Ci na etapie dokonywania zakupów w projekcie;
- Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o wypłatę dotacji;
- Pomożemy Ci wywiązać się z obowiązków dotyczących informacji i promocji w projekcie;
- Pomożemy Ci w razie kontroli projektu;
- Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
- Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu.
Prosimy o zgłaszanie się do nas odpowiednio wcześniej, z uwagi na ograniczoną liczbę Klientów, których możemy przyjąć do procesowania. Kładziemy nacisk na staranne, rzetelne i profesjonalne opracowanie dokumentacji dotacyjnej, stąd potrzebujemy czasu, aby należycie przygotować wniosek.
Termin realizacji usługi: do rozpoczęcia prac przystąpimy niezwłocznie po złożeniu zamówienia i opłaceniu usługi.
- Opis
- Informacje dodatkowe
Opis
Do wyboru oferujemy poniższe warianty płatności:
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 1
7.999 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
3% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
2% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,08% przyznanej dotacji miesięcznie.
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 2
3.999 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
3% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 3% tj. 0,125% przyznanej dotacji miesięcznie.
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 3
0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
4% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 4% tj. 0,17% przyznanej dotacji miesięcznie.
W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 1
5.500 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 2
2.750 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 3
0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
9% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.
Każdy wariant dostępny jest pod warunkiem posiadania wysokiego stopnia innowacyjności i zagwarantowanych źródeł prefinansowania.
Gwarancja (w każdym z wariantów).
W sytuacji gdy przygotowany wniosek nie uzyska dofinansowania w ramach danego naboru wniosków dokonamy wspólnie z Klientem weryfikacji możliwości modyfikacji jego zapisów, możliwości wyeliminowania przyczyn dla których nie uzyskał dofinansowania i będziemy dążyć do jego złożenia w kolejnym możliwym terminie naboru aż do osiągnięcia skutku w postaci przyznania dotacji na dany projekt – bez dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy.
Succes fee rozumiana jest jako sytuacja pozytywnego rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie tj. umieszczenie go na liście projektów rekomendowanych do dofinansowania lub w przypadku braku publikacji takiej listy otrzymania przez Zamawiającego pisma z zaproszeniem do podpisania umowy o dofinansowanie zawierającego wykaz dokumentów do przedłożenia.
Zapewnimy pomoc dotyczącą przygotowania się do złożenia wniosku o przyznanie dofinansowania, doboru odpowiedniej argumentacji oraz zajmiemy się pozyskaniem i rozliczeniem dofinansowania w ramach Działania 1.5 „Wsparcie przedsiębiorstw” programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027.
Szanowni Państwo,
Z racji naszego 20-letniego doświadczenia w pozyskiwaniu różnorodnych dofinansowań, zwieńczonego uzyskaniem ponad 3.000 różnych dotacji dla naszych Klientów, na kwotę ponad 4 miliardów złotych – doskonale zdajemy sobie sprawę, iż przygotowanie dobrego i zasługującego na dofinansowanie projektu jest zajęciem złożonym i czasochłonnym.
Niestety na ogół instytucje udzielające dotacji, ogłaszając nabory wniosków najczęściej pozostawiają tylko 30 dni na przygotowanie kompletu – nierzadko bardzo wymagających dokumentów. W tak krótkim czasie niemożliwe jest zgromadzenie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym zewnętrznych promes bankowych oraz audytu energetycznego oraz innych istotnych dokumentów, od których zależy w przyszłości sukces projektu.
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych świadomych Klientów uruchomiliśmy specjalną możliwość współpracy z nami przy projektach o charakterze inwestycyjnym i badawczo – rozwojowym umożliwiając rzetelne, bezstresowe, a co najważniejsze perfekcyjne przygotowanie całego procesu – po to, aby w końcowym etapie – w ciągu owych 30 dni od ogłoszenia naboru – komfortowo dla Państwa i dla nas wprowadzić wszystkie niezbędne dane i załączniki do generatora wniosków i dysponować obszernych kompletem wiarygodnych działań i dokumentów, które nie będą uznane za gołosłowne.
Zrealizowanie w pełni opisanych przez nas w ramach niniejszej usługi działań, wzbogaconych oczywiście o wiedzę i porady naszych doświadczonych ekspertów – gwarantuje bardzo wysoką ocenę Państwa projektu i tym samym przybliży projekt do uzyskania najwyższego możliwego dofinansowania.
Informacje wstępne o konkursie „Wsparcie przedsiębiorstw”:
Działanie 1.5 „Wsparcie przedsiębiorstw” ma na celu wzmacnianie trwałego wzrostu i konkurencyjności MŚP oraz tworzenie miejsc pracy w MŚP, w tym poprzez inwestycje produkcyjne oraz poprawę warunków do rozwoju pomorskich mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw poprzez realizację kompleksowych i skoordynowanych działań w obszarach usług doradczych, kompleksowego wsparcia inwestorów oraz wsparcia eksportu.
Działanie stanowi kontynuację działań realizowanych w perspektywie finansowej 2014-2020. Przedmiotem projektów będą wyłącznie elementy przedsięwzięć strategicznych zdefiniowanych w RPS w zakresie gospodarki, rynku pracy, oferty turystycznej i czasu wolnego pn. odpowiednio:
- “Pomorski System Usług Informacyjnych i Doradczych”,
- “Invest in Pomerania 2030”,
- “Pomorski Broker Eksportowy 2030”.
Harmonogram programu
Najbliższe nabory zaplanowano na I kwartał 2025 r. Wnioski będzie można składać wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem WOD2021.
Kto może się ubiegać o dofinansowanie?
O dofinansowanie w ramach działania będą mogli ubiegać się:
- inwestorzy (nowi i obecni),
- MŚP,
- pracownicy przedsiębiorstw,
- JST oraz podległe im podmioty,
- instytucje otoczenia biznesu (IOB)
z woj. pomorskiego.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
W ramach projektów “Pomorski System Usług Informacyjnych i Doradczych” realizowany będzie rozwój systemu wsparcia usług doradczych, w tym proinnowacyjnych dla MŚP, na który składają się następujące zadania:
- analiza potrzeb MŚP w zakresie usług doradczych, przeprowadzenie naboru i udzielanie wsparcia;
- podniesienie kompetencji MŚP w zakresie m.in. produktywności, zarządzania poprzez doradztwo, kampanii budujących świadomość;
- cykliczne badania MŚP zwiększające efektywność wsparcia, ewaluacja systemu;
- stworzenie punktu kompleksowej konsultacji dla MŚP w każdym subregionie;
- promocja usług doradczych i informowanie MŚP o dostępnym wsparciu poprzez m.in: seminaria, webinaria, spotkania informacyjne, narzędzia informatyczne;
- akredytacja Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB)/Ośrodków Innowacji (OI) świadczących usługi doradcze;
- nawiązanie bezpośredniej współpracy z lokalnymi IOB/OI świadczącymi usługi doradcze dla MŚP.
W ramach projektów “Invest in Pomerania 2030” realizowany będzie rozwój systemu wsparcia inwestorów, na który składają się następujące zadania:
- rozwój kompleksowej oferty usług dla nowych i obecnych w regionie inwestorów;
- inicjowanie projektów na rzecz zwiększenia atrakcyjności regionu, w tym obsługa projektów inwestycyjnych oraz budowa i rozwój zaplecza badawczo-analitycznego regionu;
- wsparcie przedsiębiorstw w zakresie planowania, przygotowania oraz realizacji inwestycji;
- wsparcie przedsiębiorstw w promowaniu produktów i usług oraz ich oferty jako pracodawcy, tworzenie warunków do przyciągania, zatrzymywania i rozwijania talentów (w tym tworzenie rozwiązań adaptacyjnych);
- wsparcie inwestycji produkcyjnych MŚP realizowanych poza Obszarem Metropolitalnym Gdańsk – Gdynia – Sopot (OMGGS), na obszarach w gorszej sytuacji społeczno-gospodarczej.
W ramach projektów “Pomorski Broker Eksportowy 2030” realizowany będzie rozwój systemu wsparcia eksportu, na który składają się następujące zadania:
- wsparcie rozwoju aktywności eksportowej MŚP m.in. poprzez:
- wsparcie rozwoju kompetencji MŚP w zakresie internacjonalizacji oraz dostosowania oferty MŚP do wymagań rynków zagranicznych;
- wsparcie procesów uzyskania międzynarodowych certyfikatów, patentów, uprawnień i pozwoleń;
- wsparcie MŚP w formie grantów na przygotowanie firm i ich indywidualny udział w targach;
- upowszechnienie nowych, internetowych form eksportu produktów, w tym bazujących na wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości;
- monitorowanie eksportu MŚP oraz wyłonienie kluczowych branż dla rozwoju poszczególnych obszarów regionu, produktów eksportowych oraz rynków zbytu;
- wspieranie identyfikacji MŚP i ich regionalnych innowacyjnych produktów na rynkach zagranicznych (w szczególności MŚP z grup branżowych);
- wsparcie udziału MŚP, grup branżowych i międzybranżowych, IOB w międzynarodowych wydarzeniach gospodarczych oraz w nawiązywaniu relacji z zagranicą;
- nawiązanie bezpośredniej współpracy z regionalnymi i lokalnymi IOB organizującymi wydarzenia gospodarcze dla MŚP.
Kluczowe wymagania
- wszystkie przedsięwzięcia, na każdym etapie realizacji, muszą zapewnić poszanowanie praw podstawowych oraz przestrzeganie Karty praw podstawowych Unii Europejskiej i być zgodne z zasadami horyzontalnymi dot.:
- równości kobiet i mężczyzn,
- zapobiegania wszelkiej dyskryminacji,
- zapewnienia dostępności dla osób o ograniczonej mobilności oraz z niepełnosprawnościami,
- wspierania zrównoważonego rozwoju, z uwzględnieniem zasady „nie czyń poważnych szkód” (DNSH).
W odniesieniu do projektów “Pomorski System Usług Informacyjnych i Doradczych”:
- MŚP mogą wybierać usługi doradcze spośród oferty akredytowanych IOB/OI (system popytowy);
- usługi doradcze mogą świadczyć podmioty mające siedzibę na terenie państw członkowskich UE (w szczególnych przypadkach spoza terenu UE);
- IOB będą świadczyły nie tylko usługi proinnowacyjne, ale przede wszystkim specjalistyczne usługi doradcze służące rozwojowi MŚP, m.in. z następujących obszarów tematycznych:
- prawo i podatki;
- finanse i marketing;
- eksport;
- organizacja i zarządzanie;
- technologie informacyjno-komunikacyjne;
- zrównoważony rozwój, ekoefektywność, zielona transformacja;
- wsparcie innowacji;
- IOB, które będą świadczyły usługi doradcze proinnowacyjne, będą musiały dodatkowo uzyskać akredytację z systemu krajowego;
- zastosowane mogą być preferencje dla MŚP z obszarów Inteligentnych Specjalizacji Pomorza (ISP) lub branż kluczowych mających istotne znaczenie dla rozwoju poszczególnych obszarów regionu.
W odniesieniu do projektów “Invest in Pomerania 2030”:
- wsparcie inwestycji produkcyjnych MŚP udzielane będzie w formach bezzwrotnych, pod warunkiem że:
- realizowane będzie w sposób selektywny i obejmie obszary w gorszej sytuacji społeczno-gospodarczej zlokalizowane poza OMGGS, na terenie których mogą być realizowane inwestycje produkcyjne MŚP, oraz
- skoncentruje się na MŚP działających w obszarach ISP oraz branżach kluczowych mających istotne znaczenie dla rozwoju poszczególnych obszarów regionu oraz
- nie przekroczy 4 813 622 EUR;
- na poziomie beneficjenta projektu grantowego w ramach finansowania krzyżowego przewiduje się działania skierowane do pracowników zatrudnionych przez inwestorów, w tym m.in. działania ukierunkowane na przekwalifikowanie i podnoszenie kompetencji – maksymalnie 7% kosztów kwalifikowalnych projektu;
- preferowane będą projekty:
- kompleksowe, partnerskie, będące efektem trwałej współpracy wielu podmiotów, w tym także przedsięwzięcia sieciowe o skali ponadlokalnej;
- ukierunkowane na wzmacnianie odporności gospodarki regionu, poprzez wzrost jej konkurencyjności i produktywności;
- działające stymulująco na stopień internacjonalizacji i zmiany struktury generowania wartości dodanej, wzmacniające atrakcyjność inwestycyjną regionu, wspierające tworzenie wysokiej jakości trwałych miejsc pracy oraz przyczyniające się do wzrostu zatrudnienia;
- charakteryzujące się wysoką wartością dodaną, realizowane na zdegradowanych przestrzennie i ekologicznie terenach obecnie lub dawniej wykorzystywanych pod działalności przemysłową.
W odniesieniu do projektów “Pomorski Broker Eksportowy 2030”:
- o udziale MŚP w imprezie targowej lub misji gospodarczej decydować będą m.in.:
- stopień przygotowania do ekspansji zagranicznej,
- zbieżność profilu działalności MŚP z tematyką/branżą organizowanego wyjazdu;
- MŚP wybrane do uczestnictwa w imprezach targowych oraz w misjach gospodarczych będą:
- partycypować w kosztach wyjazdu,
- miały możliwość skorzystania z seminariów dotyczących m.in. rozpoczynania i rozwijania działalności eksportowej, różnic kulturowych i konwenansów w biznesie;
- grupy branżowe będą mogły uczestniczyć w tych samych międzynarodowych imprezach wystawienniczych, a uzupełnieniem wyjazdów będzie m.in. doradztwo np. w zakresie marketingu eksportowego, opracowanie analiz rynkowych, pomoc w znalezieniu potencjalnego partnera biznesowego za granicą;
- wszelkie organizowane wydarzenia eksportowe będą w całości dedykowane wyłącznie MŚP;
- preferowane będą projekty:
- z obszarów ISP lub branż kluczowych mających istotne znaczenie dla rozwoju poszczególnych obszarów regionu;
- upowszechniające technologie cyfrowe i usługi;
- innowacyjne, zarówno w zakresie innowacyjnego podejścia do prowadzenia procesów gospodarczych, jak i upowszechniania nowych rozwiązań technologicznych, organizacyjnych i społecznych;
- dla MŚP mających produkty zaawansowane technologicznie lub będących wynikiem prac B+R.
Ile można otrzymać dofinansowania?
Szczegółowe informacje o wysokości dofinansowania zostaną podane po opublikowaniu regulaminów naborów.
Po więcej informacji o tym produkcie zapraszamy do naszego eksperta
Pana Rafał Czerkawskiego
Pan Rafał posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków dotacyjnych. W tym czasie uczestniczył w realizacji – przygotowaniu i rozliczaniu ponad 2.500 projektów dotacyjnych (inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, szkoleniowych, infrastrukturalnych, doradczych i społecznych), na łączną kwotę przekraczającą 1 mld zł.
Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.
W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomaga w trakcie kontroli.
W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – wspomagał efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.
Swoje doświadczenie związane z tematyką dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.
W przeszłości Pan Rafał obsługiwał takie jednostki jak:

- PricewaterhouseCoopers w Warszawie;
- Ernst & Young Sp. z o.o. w Warszawie;
- KMPG w Warszawie;
- Delloite w Warszawie;
- Narodowy Bank Polski;
- VOTUM S.A. we Wrocławiu;
- IBF Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu;
- Hotel Pałac Jugowice w Jugowicach;
- Hotel Biały Kamień w Świeradowie Zdroju;
- Restauracja PANDA SUSHI we Wrocławiu;
- Drukarnia Kozioł i Wspólnicy w Lubartowie;
- Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście,
- VOLVO POLSKA S.A.,
- SANTANDER BANK S.A.;
- VIESSMANN POLSKA;
- PINUS OKNA w Skarbimierzu;
- NERLI GRUPPEN w Pisarzowicach;
- ŚNIEŻKA S.A. w Świebodzicach;
- AET spółka jawna w Ostrowie Wielkopolskim;
- Cargill Polska Sp. z o.o. w Bielanach Wrocławskich;
- DIORA ŚWIDNICA S.A.;
- PTS „TRANSBUD – WROCŁAW” Sp. z o.o.;
- Przedsiębiorstwo WIELOBRANŻOWE CENTROSTAL WROCŁAW S.A.;
- Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego;
- Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego;
- Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych Nasławice;
- WRATISLAVIA POLMOS WROCŁAW S.A.;
- Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, w Jeleniej Górze, w Wałbrzychu;
- Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie;
- Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego w Grodziszczu;
- Zakłady Chemiczne „Złotniki” S.A. we Wrocławiu;
- Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddział we Wrocławiu,
- Muzeum Mazowieckie w Płocku;
- Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. z o.o. we Wrocławiu;
- Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa we Wrocławiu;
- Strzeblowskie Kopanie Surowców Mineralnych w Sobótce.
SZYBKI KONTAKTZadzwoń teraz lub wypełnij formularz
Poniedziałek – Piątek (08:00 – 17:00)
SZYBKI KONTAKTZapytaj o możliwość uzyskania dotacji
Informacje dodatkowe
Wybierz pakiet i wariant | STANDARD WARIANT 1, STANDARD WARIANT 2, PREMIUM WARIANT 1, PREMIUM WARIANT 2 |
---|