fbpx
 

POMOŻEMY CI ZDOBYĆ FUNDUSZEWsparcie finansowe Twojej Firmy w ramach rozwiązań z - Tarcz Antykryzysowych

Oferujemy kompleksową pomoc od A do Z w uzyskaniu maksymalnego możliwego wsparcia dla Twojej Firmy ze wszystkich dostępnych programów Tarcz Antykryzysowych

Zobacz jakie to proste.

Nasi doświadczeni Eksperci w ramach e-konsultacji szybko przeanalizują Twoją sytuację i zaproponują dostępne rozwiązania – od sprawdzenia dostępności aktualnych pomocy, przez ocenę czy kwalifikujesz się do uzyskania danego wsparcia, analizę które z dostępnych pomocy jeszcze Ci przysługują, aż po doradztwo co możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na skorzystanie z kolejnych programów Tarczowych oraz pomogą Ci poprawnie rozliczyć dotychczas otrzymane wsparcie. Przede wszystkim – pozyskamy dla Ciebie wybrane wsparcie – przeprocesujemy wnioski i załatwimy wszelkie formalności!

Na ten moment pojawiło się już kilka edycji Tarcz Antykryzysowych, wielu Klientów traci rozeznanie w aktualnie dostępnych pomocach i próbuje odnaleźć się w tej biurokratycznej machinie.

Najczęściej pojawiają się pytania:

  • czy kwalifikuję się do otrzymania wsparcia?
  • jakie formy pomocy są aktualnie dostępne?
  • mam niestandardową sytuację, czy spełniam zasady programu?
  • co muszę zrobić, aby zostało przyznane mi wsparcie?
  • z czego jeszcze mogę skorzystać?
  • czy korzystanie z danej pomocy nie wyklucza starania się o nią ponownie?
  • jak poprawnie wydatkować i rozliczyć uzyskane wsparcie?
  • co jeszcze mogę zrobić dla swojej firmy?
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Kiedy my prowadzimy Twoje sprawy, Ty możesz skupić się na realizacji ważnych celów Twojej firmy.

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2017/04/blog-post-06-1280x854.jpg

Pomożemy we wszystkich wymienionych kwestiach. Dbamy o to, aby nasi Klienci otrzymywali wsparcie w maksymalnej przysługującej im wysokości. To oznacza, że bardzo dokładnie weryfikujemy wszystkie możliwości uzyskania wsparcia dla Klienta w ramach Tarcz Antykryzysowych – nowych, ale i poprzednich (jeśli można jeszcze o nie wnioskować). Pomoc rządowa w ostatnich miesiącach z uwagi na epidemię jest bardzo szeroka, jednak tylko nieliczne osoby korzystają rzeczywiście ze wszystkich dostępnych możliwości.

Po naszej analizie możesz mieć pewność, że żadna forma pomocy Cię nie ominie. Nasi Eksperci Merytoryczni na co dzień pracują z programami Tarczowymi, dlatego są w stanie precyzyjnie określić z jakiego programu możesz jeszcze skorzystać.

Zaoszczędzisz mnóstwo czasu, oddając sprawy w nasze ręce – przejrzenie dostępnych programów oraz kryteriów ich udzielania dla osoby spoza tej branży może okazać się bardzo praco- i czasochłonne.

Przeanalizujemy sytuację Twojej Firmy, przedstawimy wachlarz dostępnych rozwiązań finansowania z Tarcz, przeprocesujemy wnioski o dane wsparcie, dopilnujemy poprawności całej procedury oraz zadbamy o formalności, a na koniec udzielimy wskazówek odnośnie wydatkowania oraz rozliczenia wsparcia.

Jak zacząć?

* Przez cały czas przyjmujemy zgłoszenia naszych Klientów – weryfikujemy wszystkie dostępne programy w ramach Tarcz Antykryzysowych – obecne oraz przeszłe (jeśli nadal można z nich skorzystać).

* Skontaktuj się z nami! Jak wolisz – telefonicznie lub e-mailowo. Podaj nam dane kontaktowe do Ciebie i Twojej firmy (nazwa, adres, NIP i nr telefonu). Dane kontaktowe do Nas znajdziesz na dole strony.

* Możesz także od razu dosłać wypełnioną ankietę (do pobrania poniżej), aby usprawnić i przyspieszyć proces.

* Prześlij zlecenie, abyśmy mogli od razu rozpocząć współpracę i przeanalizować dokładnie przesłane dane.

* Na podstawie przesłanej ankiety nasi Eksperci Merytoryczni przeanalizują sytuację Twojej firmy i określą czy i do których programów w ramach Tarcz Antykryzysowych się kwalifikujesz – ile środków możesz jeszcze pozyskać. Następnie podejmiemy się właściwej realizacji zlecenia – pozyskamy dla Ciebie wsparcie i zajmiemy się wszystkim od A do Z.

Czekamy zatem na kontakt od Ciebie!

* Jeśli już na tym etapie wiesz, że chcesz starać się o konkretne wsparcie tarczowe z naszą pomocą – możesz od razu – wygodnie i o każdej porze – zamówić usługę bezpośrednio na naszej stronie www w e-sklepie.

Wystarczy, że klikniesz w przycisk “Zamów usługę” i zostaniesz przeniesiony do naszego e-sklepu w celu:

  • zakupu szybkiej konsultacji online w celu analizy sytuacji twojej firmy i przysługujących Ci form wsparcia
  • zakupu konkretnej usługi przeprocesowania wniosku o wybraną przez Ciebie formę wsparcia z dostępnych w naszym e-sklepie.

Jaki jest koszt usługi?

Dokładna analiza Twojej ankiety nic nie kosztuje!

  • Jeśli diagnoza wykaże, że niestety nie kwalifikujesz się do uzyskania dodatkowego firnansowania z tarcz antykryzysowych – zapłacisz wyłącznie za szybką e-konsultację.
  • Jeśli diagnoza wykaże, że kwalifikujesz się do uzyskania dodatkowego firnansowania z tarcz antykryzysowych – wówczas na mocy wcześniej podpisanego zlecenia – przeprocesujemy Cię przez wnioskowanie o wskazane formy wsparcia na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, a nasze wynagrodzenia zapłacisz dopiero po uzyskaniu pomocy! Cennik poniżej.

Dzięki takiemu podjeściu nic nie ryzykujesz, a możesz zaoszczędzić dużo czasu, pracy i pozyskać wsparcie, o istnieniu którego być może nawet nie wiedziałeś!

Jesteśmy pewni swojej rzetelności i skuteczności, dlatego płatność za procesowanie wniosku następuje dopiero po sukcesie – uzyskaniu wsparcia.

  • Usługa Cena Termin płatności
    Analiza nadesłanej ankiety i diagnoza przysługujących Państwu pomocy w ramach szybkiej e-konsultacji 149 zł netto + VAT
    Zwolnienie z opłacania składek ZUS za jeden miesiąc 299 zł netto + VAT płatne do 3 dni po uzyskaniu decyzji o zwolnieniu z ZUS
    Świadczenie postojowe ZUS 299 zł netto + VAT płatne do 3 dni po uzyskaniu świadczenia
    Dotacja bezzwrotna 5 tys 299 zł netto + VAT płatne do 3 dni po uzyskaniu świadczenia
    Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników wraz z rozliczeniem wsparcia 299 zł netto + VAT, za przygotowanie wniosku i pierwszego pracownika, każdy następny pracownik to koszt 199 zł netto + VAT płatne do 3 dni po uzyskaniu świadczenia
    Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej 299 zł netto + VAT płatne do 3 dni po uzyskaniu świadczenia

Wsparcie w ramach Tarcz Antykryzysowych to nasza codzienność. Jesteśmy merytoryczni i szybcy w działaniu, a wprowadzane przez rząd pomoce dla firm nie mają dla nas tajemnic!

Nasze HITY

Analiza szans – tarcze antykryzysowe
  • Dokładne sprawdzenie kwalifikowania się firmy do pomocy w ramach wszystkich dostępnych komponentów Tarcz Antykryzysowych (aktualnych oraz poprzednich edycji)
  • Diagnozę dostępnych pomocy możliwych do uzyskania i przedstawienie wyniku analizy
  • Uzyskanie dla Klienta wsparcia (wnioskowanie za pomocą pełnomocnictwa, monitoring procesu, odpowiadanie na konieczność ewentualnych uzupełnień, aż do wypłaty świadczenia na konto Klienta)
  • Rekomendacje dotyczące wydatkowania uzyskanych środków
  • Poprawne rozliczenie otrzymanego wspólnie wsparcia (jeśli dotyczy)
  • Konsultacje z ekspertem w całym procesie
  • Usługa świadczona w 100% online
399
netto + VAT
Kompleksowe doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczenia Tarczy PFR 2.0 (mikro firma)
  • Przekazanie wytycznych w zakresie prawidłowego wykorzystania i dokumentowania środków z subwencji
  • Przekazanie informacji o zasadach ewentualnego zwrotu subwencji, gdy nie będzie mogła być w całości umorzona
  • Poinformowanie o konieczności spełnienia obowiązków wynikających z Regulaminu programu i Umowy Subwencji przy braku których subwencja podlega zwrotowi
  • Pomoc w prawidłowym rozliczeniu subwencji
  • Pomoc w zgromadzeniu informacji potrzebnych do rozliczenia
  • Weryfikacja danych zaciągniętych z rejestrów publicznych pod kątem zgodności z umową o subwencję
  • Konsultacje merytoryczne z ekspertem (konkretne odpowiedzi na pytania)
  • Pomoc w wyliczeniu kwoty do umorzenia subwencji
  • Pomoc techniczna w całym procesie
  • odwołania od decyzji PFR
  • Usługa świadczona w 100% online
999
netto + VAT
Kompleksowe doradztwo w zakresie zawarcia umowy w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK)
  • Przeprowadzenie Klienta przez wszystkie niuanse proceduralne w I etapie wdrażania PPK w firmie tj. do momentu zawarcia umowy o zarządzanie PPK z Instytucją Finansową.
  • Przekazanie wytycznych do opracowanie planu utworzenia PPK w firmie.
  • Przekazanie informacji w zakresie potrzebnych dokumentów, w tym regulaminu wyborów reprezentacji pracowników, oświadczeń, wniosków oraz doradztwo w wyborze formuły PPK.
  • Poinformowanie o możliwych instytucjach finansowych zarządzających PPK.
  • Doradztwo i pomoc przy zawarciu umowy o zarządzanie PPK.
  • Usługa świadczona online i telefonicznie.
  • Konsultacje merytoryczne z ekspertem (konkretne odpowiedzi na pytania).
  • Krótkie terminy realizacji.
  • Usługa świadczona w 100% online.
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-faq-1.png
W SKRÓCIE

Mówimy prostym językiem
o skomplikowanych sprawach

Cały czas prowadzimy analizę spływających do nas zgłoszeń.
Czym jest TARCZA ATYKRYZYSOWA? (rozwiń)

Tarcza Antykryzysowa to wachlarz pomocy przygotowanych przez rząd, który ma na celu ochronę przedsiębiorców, a także pracowników przed kryzysem gospodarczym, wywołanym pandemią Covid-19.

Program koncentruje pomoc na pięciu głównych płaszczyznach:

  • Ochrona miejsc pracy i zapewnienie bezpieczeństwa osób zatrudnionych,
  • Finansowanie przedsiębiorców,
  • Ochrona zdrowia,
  • Wzmocnienie systemu finansowego i gospodarki,
  • Inwestycje publiczne

Tarcza ma za zadanie zapobiec kryzysowi, ustabilizować gospodarkę, a nawet dać jej impuls inwestycyjny.

Wartość pomocy przeznaczonej na ten cel ma szacunkowo wynieść ponad 312 mld zł.

Jakie konkretnie rozwiązania wchodzą w skład TARCZY ANTYKRYZYSOWEJ? (rozwiń)

Do tej pory powstało już kilka programów w ramach TARCZY ANTYKRYZYSOWEJ. Z każdą kolejną edycją, poszerzany jest zakres pomocy udzielanej przedsiębiorcom i pracownikom (rozróżnienie pomiędzy poszczególnymi edycjami dotyczy przede wszystkim okresów wsparcia, branż, którym wsparcie jest udzielane, a także zasad przyznawania pomocy). Programy, z których nasi Klienci korzystają najczęściej to:

  • Zwolnienie ze składek ZUS
  • Niskooprocentowana pożyczka
  • Bezzwrotna dotacja
  • Świadczenie postojowe
  • Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników
  • Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej

Oprócz wyżej wymienionych, nasi Eksperci Merytoryczni w ramach współpracy rekomendują również inne dodatkowe rozwiązania i możliwości, mające na celu odciążenie Państwa firmy w tym trudnym okresie, np. podpowiedzą w jaki sposób nie zapłacić podatku od świadczenia postojowego.

Kto może skorzystać ze wsparcia? (rozwiń)

Właściwie większość firm może lub będzie mogła skorzystać ze wsparcia. Z uwagi na wielość dostępnych form pomocy oraz kilka edycji programu – ciężko jest w sposób zwięzły, a precyzyjny określić wszystkie warunki i kryteria poszczególnych programów. Stąd też, aby jednoznacznie określić czy dana firma kwalifikuje się do otrzymania konkretnego wsparcia, należy przeprowadzić analizę wszystkich czynników, które mają znaczenie, między innymi takich jak kody PKD, daty funkcjonowania przedsiębiorstwa, spadki przychodów, a także już otrzymanej dotychczas pomocy.

Warto podkreślić, że co kilka tygodni wprowadzane są nowe formy wsparcia, które starają się w sposób względnie satysfakcjonujący odpowiadać na bieżące potrzeby najbardziej poszkodowanych przedsiębiorców przez pandemię koronawirusa.

Choć oczywiście pozostaje pewna grupa branż, które w sposób bezpośredni odczuły negatywne skutki pandemii, a dotychczas były pomijane w pomocy rządowej. Z naszej perspektywy jednak istnieją rozwiązania pomocowe, z których można skorzystać i w takich przypadkach, jak na przykład niskooprocentowane pożyczki lub bardziej opłacalna – bezzwrotna pomoc – w perspektywie kolejnych edycji wsparcia.

Jakie branże czy też kody PKD będą kwalifikowały się do wsparcia? (rozwiń)

Warto pamiętać, że kilka form wsparcia występuje niezależnie od przeważającego kodu PKD Przedsiębiorcy. Stąd, nawet jeśli na liście poniżej nie ma Twojego kodu PKD – warto się do nas zgłosić w celu weryfikacji, czy wykorzystałeś wszystkie przysługujące Ci świadczenia.

Branże, dla których z pewnością możemy zaproponować różne formy pomocy tarczowej to:

 

47.41.Z
47.42.Z
47.43.Z
47.51.Z
47.52.Z
47.53.Z
47.54.Z
47.59.Z
47.64.Z
47.65.Z
47.71.Z
47.72.Z
47.75.Z
47.77.Z
47.81.Z
47.82.Z
47.89.Z
91.02.Z
49.32.Z
49.39.Z 
51.10.Z
52.23.Z
55.10.Z
55.20.Z
55.30.Z
56.10.A
56.10.B
56.21.Z
56.29.Z
56.30.Z 
59.11.Z
59.12.Z
59.13.Z
59.14.Z
59.20.Z
74.20.Z
77.21.Z
77.29.Z
77.39.Z
79.11.A
79.12.Z
79.90.A
79.90.C
82.30.Z
85.51.Z
85.52.Z
85.53.Z
85.59.A
85.59.B
86.10.Z
86.90.A 
86.90.D
90.01.Z
90.02.Z
90.04.Z
93.11.Z
93.13.Z
93.19.Z
93.21.Z
93.29.A
93.29.B
93.29.Z
96.01.Z
96.02.Z
96.04.Z
Ile mogę uzyskać? (rozwiń)

W zależności od wybranej formy pomocy – można uzyskać wsparcie w wymiarze od kilkuset do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wiele zależy także od wielkości firmy (liczby osób zatrudnionych), stopnia spadku przychodów we wskazanych okresach oraz spełnieniu innych, określonych przez poszczególne programy kryteriów.

* Klient, który spełnia wszystkie kryteria kwalifikujące go do pomocy, działający w branży bardzo poszkodowanej przez pandemię, wykazujący duże spadki przychodów we wskazanych okresach i zatrudniający 9 osób, może przykładowo otrzymać wsparcie w maksymalnym wymiarze:

  • Zwolnienie ze składek ZUS – dla samozatrudnionych od 383,83 zł do 1.457,49 zł / m-c.

W przypadku posiadania pracowników ta kwota ulega powiększeniu o ZUS pracowników/zleceniobiorców zależny od wysokości ich wynagrodzeń.

  • Niskooprocentowana pożyczka – 5.000 zł
  • Bezzwrotna dotacja – do 31.05.2021 r. nawet 15.000 zł
  • Świadczenie postojowe – 13.000 – 20.800 zł
  • Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników – nawet do 26.746,56 zł
Na co można przeznaczyć środki uzyskane z programów tarczowych? (rozwiń)

Zwolnienie ze składek ZUS jest rodzajem świadczenia, które zwalnia przedsiębiorcę z powinności uiszczenia należności publiczno-prawnej w określonym wymiarze. Zwolnienie dotyczy składek na ubezpieczenia społeczne, składki zdrowotnej, składki na Fundusz Pracy, składki na Fundusz Solidarnościowy, składki na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń́ Pracowniczych oraz składki na Fundusz Emerytur Pomostowych.

Bezzwrotna dotacja 5 tys. jest świadczeniem, które przedsiębiorca może przeznaczyć dowolnie – na bieżące wydatki firmy, tj. rachunki, paliwo, koszty najmu, składek, podatków. Środki pochodzące z dotacji nie podlegają egzekucji sądowej ani administracyjnej.

Rozdysponowanie środków ze świadczenia postojowego nie będzie podlegało kontroli. Nie ma również wytycznych co do kwalifikowalności wydatków w ramach tego świadczenia. Wobec powyższego, przeznaczenie postojowego jest dowolne.

Do otrzymania świadczenia z dofinansowania do wynagrodzeń pracowników kwalifikują się pracownicy zatrudnieni zarówno w oparciu o umowę o pracę, jak i pracownicy zatrudni na podstawie umów cywilnoprawnych, pracujący w pełnym wymiarze czasu. Świadczenie musi zostać przeznaczone na wynagrodzenia pracowników. Z tej formy świadczenia przedsiębiorca będzie musiał się rozliczyć.

Środki uzyskane z dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej przedsiębiorca musi wydać zgodnie z ich przeznaczeniem, tj. na koszty prowadzenia działalności gospodarczej. Warto jednak pamiętać, że Przedsiębiorca nie może otrzymać dofinansowania w części, w której te same koszty prowadzenia działalności gospodarczej zostały albo zostaną sfinansowane z innych środków publicznych.

Czy należy rozliczyć otrzymane wsparcie? (rozwiń)

Większość programów pomocowych w ramach tarczy, została stworzona tak, aby weryfikacja spełnienia warunków „umorzenia” wsparcia nastąpiła w sposób automatyczny, np. wymóg prowadzenia działalności gospodarczej przez okres 3 miesięcy weryfikowany będzie na podstawie rejestrów publicznych – w tym przypadku rejestru CEIDG / bazie REGON / KRS.

Jednakże są wyjątki od tej zasady. Rozliczeniu podlega dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników. W terminie 30 dni od zakończenia okresu dofinansowania, przedsiębiorca zobligowany jest do prawidłowego rozliczenia otrzymanego świadczenia, potwierdzającego wydatkowanie środków zgodnie z ich przeznaczeniem.

 

WAŻNE

Masz więcej pytań? Borykasz się z interpretacją niejasnych przepisów?
U nas uzyskasz wszystkie odpowiedzi.

Naszym głównym atutem jest bardzo dobra znajomość programów tarczowych oraz bardzo szerokie doświadczenie w ich pozyskiwaniu i rozliczaniu. Jeśli masz pytania lub wątpliwości istnieje ogromna szansa, że procesowaliśmy już co najmniej kilku Klientów w zakresie zagadnienia, które jest dla Ciebie problematyczne.

Napisz lub zadzwoń do nas – odpowiemy na Twoje pytania, ocenimy szanse na pozyskanie dodatkowego wsparcia, sprawnie przeprowadzimy przez proces od A do Z.

Z nami to nic skomplikowanego, a realizacja takich zleceń to nasza codzienność. Skutecznie zrealizowaliśmy już kilkaset wniosków o dofinansowania w ramach Tarcz Antykryzysowych.

Odezwij się do nas – napisz wiadomość na adres: biuro@doradcy365.pl
W skrócie

Jak możemy pomóc przy uzyskaniu wsparcia w ramach Tarcz Antykryzysowych?

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2020/11/concept-of-solution-and-domino-effect-slightly-de-focused-and-close-up-shot-selective-focus-min-1-scaled.jpg

Oferujemy kompleksową pomoc w zakresie diagnozy przysługującego Klientowi wsparcia w ramach wszystkich dostępnych programów Tarcz Antykryzysowych, a także pozytywnego przeprocesowania wniosków o uzyskanie pomocy i jej poprawne rozliczenie.

Oferujemy:

  • Analizę sytuacji firmy na podstawie przesłanej ankiety
  • Diagnozę dostępnych pomocy możliwych do uzyskania
  • Doradztwo jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed wnioskowaniem, aby z powodzeniem i bezproblemowo skorzystać z wybranego programu tarczowego
  • Wypełnienie wszystkich niezbędnych dokumentów i wniosku za Klienta na podstawie pełnomocnictwa (lub poprowadzenie Klienta przez wniosek za pomocą rozmowy telefonicznej lub audiowizualnej – z podglądem ekranu Klienta – do Państwa wyboru!)
  • Monitorowanie procesu oceny wniosku o daną pomoc i wsparcie Klienta w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień, dokonania uzupełnień
  • Prowadzenie sprawy oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem dalszych procedur, aż do uzyskania wypłaty pomocy finansowej na Państwa konto
  • Sprawdzenie prawidłowości zapisów umów / regulaminów / decyzji przyznanych form wsparcia
  • Doradztwo w zakresie możliwego wydatkowania otrzymanego wsparcia oraz optymalnego postępowania mającego na względzie późniejsze poprawne rozliczenie danego programu lub przygotowania się do korzystania z prawdopodobnych kolejnych (planowanych przez rząd) form wsparcia
  • Poprawne rozliczenie uzyskanego z naszą pomocą wsparcia (załatwienie wszystkich niezbędnych formalności)
  • Doradztwo w całym procesie współpracy – udzielenie odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwości Klienta!
ZWRÓĆ SIĘ DO NAS

Jesteśmy po to, aby odciążyć Twoją firmę
od biurokratycznych procedur

Mamy wyspecjalizowaną drużynę, która weźmie na siebie sprawdzenie czy kwalifikujesz się do programu, przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, przeprowadzenie Cię przez cały proces… Wszystko po to, abyś mógł szybciej uzyskać subwencję, prawidłowo ją rozliczyć i skupić się na ważnych celach, które chcesz zrealizować.
JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Jeśli nie wiesz, po prostu zadzwoń lub napisz e-mail - nasi konsultanci chętnie podpowiedzą najlepsze rozwiązanie.

Doradztwo od ponad 20 lat
w tym w zakresie subwencji, dotacji i funduszy pomocowych dla firm

Od 20 lat konsekwentnie rozwijamy nasze kompetencje doradcze, aby móc coraz bardziej kompleksowo zaspokajać potrzeby naszych Klientów, głównie z sektora biznesu.

Skuteczność

Sumaryczny wskaźnik naszej skuteczności mierzony ilością pozytywnych decyzji wydanych w sprawach, którymi się zajmowaliśmy wynosi 92

Terminowość

Dzięki doskonale dopracowanym standardom obsługi klientów 9/10 spraw, które realizujemy kończymy w zaplanowanych terminach.

Wiarygodność

Dzięki doskonale dopracowanym standardom obsługi klientów 9/10 spraw, które realizujemy kończymy w zaplanowanych terminach.
KROK PO KROKU

Jak wygląda proces
współpracy z nami?

Możesz też od razu zamówić usługę bezpośrednio na naszej stronie internetowej korzystając z e-sklepu.

* Masz do wyboru usługę Szybkiej e-konsultacji, dzięki której przesłaniu nam uzupełnionej ankiety, przejdziesz od razu do kroku 3.

* Jeśli natomiast doskonale wiesz z jakiego programu pomocowego chcesz skorzystać i interesuje Cię przeprocesowanie przez wniosek i rozliczenie konkretnego wsparcia – wykup wybraną usługę w e-sklepie, dzięki temu od razu przejdziesz do kroku 6.

1 KROKSkontaktuj się z nami

Podaj nam e-mailowo Twoje dane kontaktowe i dane firmy, którą reprezentujesz. Napisz w temacie „Tarcza Antykryzysowa”. Możesz też od razu zamówić usługę bezpośrednio na naszej stronie internetowej korzystając z e-sklepu: Szybka e-konsultacja

2 KROKPoznanie Twojej sytuacji

Wypełnij i odeślij nam ankietę (możesz ją pobrać poniżej) oraz zlecenie, które Ci prześlemy. Akceptujemy plik Word, pdf, ale także skany i zdjęcia dokumentów.

3 KROKAnaliza Twojej sprawy

Po otrzymaniu ankiety, nasi Eksperci Merytoryczni dokładnie przeanalizują sytuację Twojej firmy. Z dostępnych programów tarczowych wybiorą te, z których możesz jeszcze skorzystać. Jeśli na tym etapie będą mieli dodatkowe pytania – skontaktują się z Tobą. Wszystko po to, aby mieć pewność, że przedstawimy Ci pełny obraz sytuacji i wachlarz dostępnych rozwiązań.

4 KROKWynik analizy i nasza oferta współpracy

Dostaniesz od nas wiadomość z wynikiem analizy. Odpowiemy na nurtujące Cię pytanie: czy i o jakie (jeszcze) pomoce w ramach Tarcz Antykryzysowych możesz wnioskować.

* Jeśli okaże się, że kwalifikujesz się do uzyskania dodatkowego wsparcia tarczowego, na mocy podpisanego zlecenia, będziemy kontynuować zlecenie: kompleksowo pozyskamy oraz rozliczymy wskazane w analizie dofinansowanie.

* Jeśli okaże się, że NIE kwalifikujesz się do uzyskania dodatkowego wsparcia tarczowego, zyskasz pewność takiego stanu rzeczy.

5 KROKEtap prac merytorycznych

Ekspert merytoryczny na podstawie udzielonego pełnomocnictwa przygotuje i złoży wnioski na ustalone formy wsparcia za Ciebie. Dodatkowo, będzie monitorował proces jego oceny, będzie także odpowiadał w razie konieczności uzupełnień, na koniec przekaże Ci informacje na temat wydatkowania otrzymanych świadczeń oraz ewentualnej procedury ich rozliczenia.

6 KROKUzyskanie wsparcia – wypłata środków na Twoje konto

Sukces w naszej współpracy! Teraz możesz cieszyć się uzyskanymi dodatkowo środkami, proces nastąpił przy minimum Twojego czasu i zaangażowania. Gratulujemy podjęcia dobrej decyzji i zaufania naszym Ekspertom!

Wystawimy Ci fakturę proforma, zgodnie z cennikiem - bez dodatkowych kosztów czy kruczków prawnych. Cenimy sobie transparentność, szybkość działania i dokładność.

Jesteśmy po to, by pomagać naszym Klientom!

bt_bb_section_top_section_coverage_image

Pokrewne usługi

Analiza szans - tarcze antykryzysowe
  • Dokładne sprawdzenie kwalifikowania się firmy do pomocy w ramach wszystkich dostępnych komponentów Tarcz Antykryzysowych (aktualnych oraz poprzednich edycji)
  • Diagnozę dostępnych pomocy możliwych do uzyskania i przedstawienie wyniku analizy
  • Uzyskanie dla Klienta wsparcia (wnioskowanie za pomocą pełnomocnictwa, monitoring procesu, odpowiadanie na konieczność ewentualnych uzupełnień, aż do wypłaty świadczenia na konto Klienta)
  • Rekomendacje dotyczące wydatkowania uzyskanych środków
  • Poprawne rozliczenie otrzymanego wspólnie wsparcia (jeśli dotyczy)
  • Konsultacje z ekspertem w całym procesie
  • Usługa świadczona w 100% online
Zwolnienie z opłacania składek ZUS za jeden miesiąc w ramach Tarczy Antykryzysowej
  • Sprawdzenie kwalifikowania się firmy do uzyskania zwolnienia z opłacania składek ZUS za dany miesiąc
  • Zebranie informacji oraz dokumentów (jeśli konieczne) potrzebnych do złożenia wniosku
  • Przeprowadzenie przez cały proces wnioskowania w programie na mocy pełnomocnictwa
  • Monitorowanie procesu oceny wniosku i w razie konieczności - udzielenie dodatkowych wyjaśnień, dokonania uzupełnień
  • Prowadzenie sprawy oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem dalszych procedur, aż do uzyskania decyzji o zwolnieniu ze składek ZUS
  • Konsultacja z ekspertem w całym procesie współpracy
  • Usługa świadczona w 100% online
Świadczenie postojowe ZUS w ramach Tarczy Antykryzysowej
  • Sprawdzenie kwalifikowania się firmy do uzyskania świadczenia postojowego
  • Zebranie informacji oraz dokumentów (jeśli konieczne) potrzebnych do złożenia wniosku
  • Przeprowadzenie przez cały proces wnioskowania w programie na mocy pełnomocnictwa
  • Monitorowanie procesu oceny wniosku i w razie konieczności - udzielenie dodatkowych wyjaśnień, dokonania uzupełnień
  • Prowadzenie sprawy oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem dalszych procedur, aż do uzyskania wypłaty pomocy finansowej na konto Klienta
  • Doradztwo w zakresie możliwego wydatkowania otrzymanego wsparcia
  • Pomoc w razie kontroli otrzymanego wsparcia przez organ nadzorujący
  • Konsultacja z ekspertem w całym procesie współpracy
  • Usługa świadczona w 100% online
Dotacja bezzwrotna 5 tys. w ramach Tarczy Antykryzysowej
  • Sprawdzenie kwalifikowania się firmy do uzyskania świadczenia postojowego
  • Zebranie informacji oraz dokumentów (jeśli konieczne) potrzebnych do złożenia wniosku
  • Przeprowadzenie przez cały proces wnioskowania w programie na mocy pełnomocnictwa
  • Monitorowanie procesu oceny wniosku i w razie konieczności - udzielenie dodatkowych wyjaśnień, dokonania uzupełnień
  • Prowadzenie sprawy oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem dalszych procedur, aż do uzyskania wypłaty pomocy finansowej na konto Klienta
  • Doradztwo w zakresie możliwego wydatkowania otrzymanego wsparcia
  • Pomoc w razie kontroli otrzymanego wsparcia przez organ nadzorujący
  • Konsultacja z ekspertem w całym procesie współpracy
  • Usługa świadczona w 100% online
Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników z powiatowego lub wojewódzkiego urzędu pracy w ramach Tarczy Antykryzysowej
  • Sprawdzenie kwalifikowania się firmy do uzyskania dofinansowania do wynagrodzeń pracowników
  • Zebranie informacji oraz dokumentów (jeśli konieczne) potrzebnych do złożenia wniosku
  • Przeprowadzenie przez cały proces wnioskowania w programie na mocy pełnomocnictwa
  • Monitorowanie procesu oceny wniosku i w razie konieczności - udzielenie dodatkowych wyjaśnień, dokonania uzupełnień
  • Prowadzenie sprawy oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem dalszych procedur, aż do uzyskania wypłaty pomocy finansowej na konto Klienta
  • Doradztwo w zakresie możliwego wydatkowania otrzymanego wsparcia oraz optymalnego postępowania mającego na względzie późniejsze poprawne rozliczenie danego programu
  • Poprawne rozliczenie uzyskanego z naszą pomocą wsparcia (załatwienie wszystkich niezbędnych formalności)
  • Pomoc w razie kontroli otrzymanego wsparcia przez organ nadzorujący
  • Konsultacja z ekspertem w całym procesie współpracy
  • Usługa świadczona w 100% online
Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej w ramach Tarczy Antykryzysowej
  • Sprawdzenie kwalifikowania się firmy do uzyskania dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej
  • Zebranie informacji oraz dokumentów (jeśli konieczne) potrzebnych do złożenia wniosku
  • Przeprowadzenie przez cały proces wnioskowania w programie na mocy pełnomocnictwa
  • Monitorowanie procesu oceny wniosku i w razie konieczności - udzielenie dodatkowych wyjaśnień, dokonania uzupełnień
  • Prowadzenie sprawy oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem dalszych procedur, aż do uzyskania wypłaty pomocy finansowej na konto Klienta
  • Doradztwo w zakresie możliwego wydatkowania otrzymanego wsparcia oraz optymalnego postępowania mającego na względzie późniejsze poprawne rozliczenie danego programu
  • Pomoc w razie kontroli otrzymanego wsparcia przez organ nadzorujący
  • Konsultacja z ekspertem w całym procesie współpracy
  • Usługa świadczona w 100% online
ZOSTAW DANE KONTAKTOWE

Nasi doradcy wkrótce do Ciebie się odezwą

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2021/02/smiling-woman-headset-presentation-something-min-scaled.jpg

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
logo miasto otwock
ford
logo rmf
bez tytułu
logo dp
logo trzebińskie centrum kultury
uw olsztyn
pup toruń
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
logo uni rol krak
Właścicielem marki DORADCY365
jest CERES-HOLDING Sp. z o.o.
53-135 Wrocław
ul. Januszowicka 5

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365.