2 490,00zł + VAT
- Szkolenie w temacie „Strategii marketingowej” z p. Dolores Greń – ekspertką w zakresie Mature Marketing;
- Dedykowane w szczególności zarządom, właścicielom firm MŚP, marketerom, kadrze managerskiej, założycielom startupów oraz przyszłym przedsiębiorcom;
- Długość: 3 dni (24 h);
- W cenie materiały szkoleniowe;
- Imienne certyfikaty dla każdego uczestnika po zakończeniu szkolenia;
- Możliwość zrealizowania szkolenia stacjonarnie lub w formule on-line (w niższej cenie ustalanej indywidualnie);
- Możliwość skorzystania z pełnego serwisu w zakresie organizacji szkolenia (sala szkoleniowa, sprzęt, catering, noclegi i inne) – na indywidualne zamówienie Klienta.
Cena netto: od 2490 zł/os.
Powyższa kalkulacja powstała przy założeniu grupy min. 5 osobowej i zapewnienia przez Klienta sali z infrastrukturą oraz cateringu dla uczestników.
W celu skomponowania indywidualnej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na podane numery telefonów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@doradcy365.pl
Produkt dostępny na zamówienie
Opis
Strategia marketingowa
Idea szkolenia
Strategia marketingowa określa tożsamość, wyznacza cele, jest kompasem w drodze rozwoju Twojej marki. Skupienie na operacjach wraca ze zdwojoną siłą, gdyż rozmywa cel, przez co „połowa pieniędzy
wydawanych na marketing jest wyrzucana w błoto, problem w tym, że nie wiadomo która to połowa.”. Znajdziesz tę połowę, aby wspierała Twoje cele biznesowe.
Dla kogo?
Zarządy, właściciele firm MŚP, marketerzy, kadra managerska – kierownicy projektów, brandów, założyciele start–up, przyszli przedsiębiorcy.
Program
- Podwaliny strategii – Big Idea, Twój model i cel biznesowy, budowanie marki i wizerunku, wizja i misja firmy, strategia vs taktyka
- Analizy marketingowe – wewnętrzne i otoczenia, analiza konkurencji, grupy docelowej, tworzenie person
- Marka i komunikacja marketingowa – insighty, archetypy, wyróżniki, RTB, ton głosu, brandbook, określanie UVP, narzędzia komunikacji 4C
- Wdrożenie strategii – kamienie milowe, zasoby i narzędzia, szanse i zagrożenia, kultura organizacyjna i kaskadowanie strategii
- Controling – wskaźniki efektywności, cele strategiczne, ewaluacja strategii według PDCA
Co zyskasz?
- Strategiczne spojrzenie na proces zarządzania marketingiem, który jest domeną całej firmy w 2022 roku
- Narzędzia, które pomogą ugruntować Twoją markę i zbudować jej wyrazistą tożsamość, co przełoży się na przewagę konkurencyjną
- Świadome rozplanowanie cyfrowego otoczenia, które jest nieodzowne we współczesnej strategii B2B i B2C
Prowadząca
Pani Dolores – Mature Marketing
Dzięki ewolucyjnemu podejściu przeprowadza przez strategiczną zmianę w sposób skuteczny i przyjazny. 15 lat doświadczenia w marketingu 360 stopni – po stronie agencji reklamowych, korporacji międzynarodowych, firm rodzinnych dało jej wszechstronne, biznesowe spojrzenie na procesy.
- uczestniczka certyfikowanego programu Charted Instytute of Marketing w Londynie
- absolwentka kursu Orkla Brand Management w Kopenhadze
- 7 letnie doświadczenie jako Head of Marketing w międzynarodowych firmach
- 1000 godzin spędzonych na sali szkoleniowej i doradztwie
- autorka artykułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent, wykładowca