1 790,00zł + VAT
- Szkolenie w temacie „Zarządzanie produktem vs kreacja marketingowa” z p. Dolores Greń – ekspertką w zakresie Mature Marketing;
- Dedykowane w szczególności firmom produkcyjnym, firmom B2B – właścicielom firm MŚP, dyrektorom marketingu, dyrektorom działu badań i rozwoju, działów innowacji, zarządzania produktem;
- Długość: 2 dni (16 h);
- W cenie materiały szkoleniowe;
- Imienne certyfikaty dla każdego uczestnika po zakończeniu szkolenia;
- Możliwość zrealizowania szkolenia stacjonarnie lub w formule on-line (w niższej cenie ustalanej indywidualnie);
- Możliwość skorzystania z pełnego serwisu w zakresie organizacji szkolenia (sala szkoleniowa, sprzęt, catering, noclegi i inne) – na indywidualne zamówienie Klienta.
Cena netto: od 1790 zł/os.
Powyższa kalkulacja powstała przy założeniu grupy min. 5 osobowej i zapewnienia przez Klienta sali z infrastrukturą oraz cateringu dla uczestników.
W celu skomponowania indywidualnej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na podane numery telefonów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@doradcy365.pl
Produkt dostępny na zamówienie
Opis
Zarządzanie produktem vs kreacja marketingowa
Idea szkolenia
Innowacyjna myśl techniczna i marketingowa kreatywność, czyli zderzenie dwóch światów, które łącznie mogą dać niesamowity efekt synergii rozwojowej firmy. Postaw na 3 filary – komunikację, procesy i procedury, które wzmacniają postawy proinnowacyjne, by sprzyjać tworzeniu i ulepszaniu wyróżniających produktów. To klucz do przewagi konkurencyjnej i zysków Twojej firmy.
Dla kogo?
Dla firm produkcyjnych, firm B2B – właścicieli firm MŚP, dyrektorzy marketingu, dyrektorzy działu badań i rozwoju, działów innowacji, zarządzania produktem, kadra managerska – kierownicy projektów, produktów.
Program
- Cykl życia produktu – innowacja przewagą marki, produkt vs marka, cykl życia produktu, innowacja vs innowatorzy
- Laboratorium vs rzeczywistość – proces weryfikacji, iteracji pomysłów, procedura new product development (NPD), kreatywność vs zagrożenia natury prawnej
- Rola komunikacji – współpraca międzydziałowa, szanse i zagrożenia, silosowe pułapki
- Procesy pro–innowacyjne w praktyce
• Badania marketingowe, raporty, analizy i nowoczesne narzędzia
• Działania wewnętrzne we współpracy z rynkiem
• Kwalifikowanie projektu do realizacji – czynniki sukcesu - Product manager – rola, zadania, przepływ komunikacji, współpraca, przypadki
Co zyskasz?
- Umiejętność zaplanowania procesu i towarzyszących procedur procesu powstawania nowych produktów
- Uwrażliwienie na zagrożenia, które mogłyby zagrozić współpracy działom badań i kreatywnym
- Nowe spojrzenie jak wzmocnić postawy pro–innowacyjne zespołu
- Przegląd narzędzi, które ułatwiają zaplanować i zrealizować proces NPD
Prowadząca
Pani Dolores – Mature Marketing
Dzięki ewolucyjnemu podejściu przeprowadza przez strategiczną zmianę w sposób skuteczny i przyjazny. 15 lat doświadczenia w marketingu 360 stopni – po stronie agencji reklamowych, korporacji międzynarodowych, firm rodzinnych dało jej wszechstronne, biznesowe spojrzenie na procesy.
- uczestniczka certyfikowanego programu Charted Instytute of Marketing w Londynie
- absolwentka kursu Orkla Brand Management w Kopenhadze
- 7 letnie doświadczenie jako Head of Marketing w międzynarodowych firmach
- 1000 godzin spędzonych na sali szkoleniowej i doradztwie
- autorka artykułów w prasie branżowej, prasie naukowej, prelegent, wykładowca