1 699,00zł + VAT
- Szkolenie „DISC Trade Advisor” z p. Agnieszką Szachniewicz i p. Tomaszem Gworys – ekspertami szkoleń Kinetic progress, trenerami i facyliatorami DISC;
- Dedykowane w szczególności pracownikom działów sprzedaży i obsługi Klienta, przedsiębiorcom prowadzącym działalność nastawioną na sprzedaż towarów i usług;
- Długość: 2 dni (2x8h);
- W cenie materiały szkoleniowe;
- Imienne certyfikaty dla każdego uczestnika po zakończeniu szkolenia;
- Szkolenie realizowane stacjonarnie;
- Możliwość skorzystania z pełnego serwisu w zakresie organizacji szkolenia (sala szkoleniowa, sprzęt, catering, noclegi i inne) – na indywidualne zamówienie Klienta.
Cena netto: od 1699 zł netto + VAT/os.
Powyższa kalkulacja powstała przy założeniu grupy min. 15 osobowej i zapewnienia przez Klienta sali z infrastrukturą oraz cateringu dla uczestników. Maksymalna liczba uczestników: 20 osób.
W przypadku mniejszej liczby uczestników (min. 5) ceny każdorazowo ustalane są indywidualnie.
Dodatkowo każdy z uczestników może wypełnić kwestionariusz DISC (co jest zalecane) w cenie 300 zł za osobę (w cenę wliczone jest wypełnienie kwestionariusza, raport o danej osobie oraz godzinna konsultacja z prowadzącymi na temat raportu – jak wykorzystać mocne strony, jak pracować, żeby było danej osobie efektywniej i lżej i wiele innych aspektów).
W celu skomponowania indywidualnej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na podane numery telefonów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@doradcy365.pl
Produkt dostępny na zamówienie
Opis
DISC Trade Advisor – szkolenie dla działów handlowych
Cel szkolenia:
Poznanie oraz nabycie umiejętności rozpoznawania stylów zachowań DISC Klientów. Zrozumienie zachowań Klientów oraz poznanie własnego stylu zachowań. Podniesienie kompetencji w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta poprzez lepsze dopasowanie oferty do Klienta, identyfikowanie potrzeb Klienta oraz przewidywanie jego zachowań. Nabycie umiejętności w zakresie dopasowania rozwiązań do stylu zachowań Klienta na poziomie treści i przekazu. Podniesienie własnej efektywności oraz produktywności w odniesieniu do roli handlowca. Umiejętne wykorzystanie mocnych stron przy budowaniu długofalowych relacji z Klientem opartych na lojalności Klienta.
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest pracownikom działów sprzedaży i obsługi Klienta, przedsiębiorcom prowadzącym działalność nastawioną na sprzedaż towarów i usług.
Program
- Model DISC – wprowadzenie
- Czym jest Model DISC,
- Zastosowanie Modelu DISC,
- Geneza ludzkich zachowań,
- Poglądowy, indywidualny kwestionariusz stylu zachowań.
- Charakterystyka stylów zachowań według DISC
- Zasady działania Klientów o poszczególnych stylach,
- Sposoby reagowania w sytuacjach trudnych,
- Inteligencja emocjonalna a styl zachowań,
- Cechy stylów.
- Rozpoznawanie poszczególnych stylów DISC
- Wskaźniki niewerbalne charakteryzujące Klienta o danym stylu zachowań,
- Wskaźniki werbalne charakteryzujące Klienta o danym stylu zachowań,
- Niezwerbalizowane potrzeby Klientów reprezentujących poszczególne style zachowań.
- Komunikacja z Klientami reprezentującymi określony styl zachowań
- Potrzeby komunikacyjne Klientów o określonym stylu,
- Dopasowanie indywidualnego stylu komunikacji, do stylu komunikacji Klienta.
- Sytuacje trudne w sprzedaży i obsłudze klienta – mit trudnego Klienta
- Przekonania w pracy handlowca,
- Zachowania w sytuacjach trudnych,
- Przyczyny i podłoża sytuacji trudnych między handlowcami i Klientami,
- Efektywne rozwiązywanie sytuacji trudnych mające na celu budowanie długofalowych relacji z Klientami.
- Analiza poszczególnych stylów zachowań handlowców i Klientów oraz ich wzajemne odziaływanie
- Indywidualna analiza SWOT handlowca o określonym stylu,
- Analiza SWOT Klienta o określonym stylu,
- Minimalizowane zagrożeń mogących mieć wpływ na świadome bądź nieświadome „sabotowanie” sprzedaży przez handlowców o poszczególnych stylach zachowań.
Co zyskasz?
- Poznając model DISC dowiesz się, z czego wynikają różnice w zachowaniach handlowców oraz Klientów.
- Rozpoznając poszczególne style zachowań Klientów, będziesz mógł podnieść swoją efektywność w zakresie obsługi Klienta oraz realizacji założonych celów sprzedażowych.
- Uczestnictwo w szkoleniu umożliwi Ci podniesienie kompetencji związanych z usprawnieniem komunikacji, określeniem najlepszego dla Ciebie sposób realizacji celów poprzez umiejętne budowanie relacji z każdym z typów Klienta według metodologii DISC.
Umiejętności:
- rozpoznawania stylów zachowań w modelu DISC,
- lepszego zrozumienia siebie i zachowań Klientów (zrozumienie różnic w zachowaniu),
- efektywnego komunikowania się z klientem reprezentującym określony styl,
- lepszego dopasowania oferty do Klienta o określonym stylu,
- wpływania na decyzje zakupowe Klientów,
- minimalizowania sytuacji stresowych w pracy z „trudnym Klientem”,
- budowania długotrwałych relacji z poszczególnymi Klientami.
Prowadzący
Pani Agnieszka
Trener biznesu, trener i facylitator DISC, konsultant MaxieDISC, konsultant biznesowy, mentor MaxieDISC. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego (Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii), Warszawskiej Wyższej Szkoły Nauk Pedagogicznych na kierunku Trener w organizacji oraz Szkoły Trenerów Sprzedaży (SPTS). Uzyskała międzynarodowy certyfikat DISC trainer & facylitator, konsultanta oraz konsultanta biznesowego Maxie DISC, psychologii osobowości, certyfikację z zakresu komunikacji interpersonalnej i Design Thinking w Biznesie. Obecnie w trakcie certyfikacji; Lean Passion. Autorka i współautorka wielu programów rozwojowych i szkoleń m.in. „Efektywna komunikacja. W drodze do sukcesu”, cyklu szkoleń profilowanych „DISC Advisor”.
Współpracowała z firmami z sektora bankowego, telekomunikacyjnego, instytucjami samorządowymi i uczelniami wyższymi m.in. Santander Consumer Bank, Krajowy Rejestr Długów, T-mobile Polska S.A., Orange Polska S.A. Krajowy Rejestr Długów BIG S.A., PKO BP.
Inspiruje do zmian i tworzenia nowych rozwiązań. Pomaga menadżerom oraz liderom wzmacniać oraz rozwijać umiejętności, a także tworzyć efektywne i współpracujące ze sobą zespoły.
Specjalizacja: szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, komunikacji, współpracy w zespole, szkolenia z zakresu rozwijania kompetencji menedżerskich, które każdorazowo mogą zostać oparte o metodologię DISC i Design Thinking.
Pan Tomasz
Trener biznesu z akredytacją Brian Tracy International (certyfikat Master Class Business Trainer), międzynarodowy trener i facylitator DiSC, konsultant i mentor MaxieDISC, ekspert MPA.
Autor i współautor, wyjątkowych na polskim rynku, szkoleń między innymi „DISC Advisor” czy „Zwiększenie efektywności szkolenia – trener w dobie nowych technologii”. Wspiera procesy rekrutacyjne.
Główna specjalizacja to szkolenia oparte na modelu DISC z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji, pracy zespołowej oraz szkolenia rozwojowe dla menadżerów i trenerów. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi korporacjami (np.: T-Mobile Polska S.A., Orange Polska S.A.) jak również mniejszymi firmami także rodzinnymi.
Duża ilość przepracowanych godzin na sali szkoleniowej i szkoleniach on-line (łącznie ponad 2800 godzin tylko w ostatnich trzech latach) oraz na treningach praktycznych owocuje tym, że jako trener, każdorazowo jest przygotowany do modyfikacji szkolenia w taki sposób, aby było ono skuteczne i niosło za sobą rozwój uczestników w zakładanym obszarze.