Wizerunek i sprzedaż → to właśnie dwa główne cele, które możesz osiągnąć, jeżeli postawisz na przemyślany i dopasowany do Twojego biznesu marketing internetowy. Nasza rzeczywistość zmienia się szybko, jak w kalejdoskopie, zwłaszcza od wybuchu pandemii w marcu 2020, kiedy wirtualna rzeczywistość nabrała kolosalnego znaczenia zarówno dla codziennego życia każdego z nas, jak i wymiaru biznesowego większości przedsiębiorstw.
Bądźmy szczerzy, Twoi Klienci tam są i czekają na ruch z Twojej strony. Ruch odpowiadający na ich potrzeby ze strony firmy, która wie kim jest, jaką potrzebę na rynku zaspokaja i dlaczego to właśnie ona jest wyborem numer 1 dla wybranej przez siebie grupy odbiorców.
No dobrze, wiesz już, że może faktycznie warto pomyśleć o marketingu internetowym w Twojej firmie… jednak co dalej? Jak w ogóle zacząć jakiekolwiek działania w tym kierunku? Całe szczęście trafiłeś we właściwe miejsce!
W obszarze naszych specjalizacji leżą:
W ramach tej usługi możesz poprosić eksperta o:
W ramach tego pakietu wchodzić mogą takie marketingowe rozwiązania, jak:
W ramach tego pakietu oferujemy:
W ramach tego pakietu oferujemy:
Wyznajemy zasadę holistycznego podejścia do Twojego brandu, dlatego uważamy, że pierwszym krokiem w stronę stworzenia wyróżniającego i skutecznego marketingu internetowego jest rozmowa. Rozmowa ze specjalistą, który dokładnie pozna Twoje potrzeby, wyzwania stojące przed Twoją firmą oraz to, jakie cele może pomóc osiągnąć Ci rozpoczęcie działań marketingowych.
UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ JUŻ TERAZ
Taka rozmowa to idealny początek. Gdy poznasz już naszą opinię i nasze rekomendacje, będziesz wiedzieć, w jakim kierunku ruszyć. Spokojnie! Jesteśmy tutaj dla Ciebie i pomożemy Ci nie tylko solidnym doradztwem, ale również niezawodnym wykonawstwem niezbędnych marketingowych kompetencji→ oczywiście, jeżeli tylko pozwolisz nam towarzyszyć sobie w drodze do stworzenia Twojej osobistej marketingowej maszyny do tworzenia wyników. Zazwyczaj rekomendujemy naszym Klientom metodę małych kroków. W takim wariancie zaczynamy od prowadzenia ich profilu w jednym medium społecznościowym (zazwyczaj Facebook z racji na jego uniwersalność). Profil taki prowadzimy miesiąc, maksymalnie dwa miesiące ze stosunkowo ograniczoną intensywnością publikacji.
Jest to czas, podczas którego oswajasz się z rozwojem marketingu, sprawdzasz postawione hipotezy, a my tworzymy treści wizerunkowe, które realnie wzmacniają Twoją markę, stanowiąc idealną wizytówkę dla Twojego biznesu. Mimo wszystko czasami warto zacząć od razu od wysokiej intensywności działań, a wszystko zależy od indywidualnego przypadku.
Jest to kwestia ułatwiająca praktycznie każdy aspekt funkcjonowania Twojego biznesu. Żyjemy w czasach, gdzie Klient przed podjęciem swojej decyzji zakupowej chce sprawdzić firmę w internecie. Zazwyczaj jest to strona internetowa i/lub profil na Facebook’u (oraz ewentualnie jeszcze w innych mediach społecznościowych). Zakładając więc, że pokaźna liczba Twoich potencjalnych Klientów sprawdzi Twoją firmę, przed podjęciem współpracy… jak myślisz, fakt, iż Twoja marka będzie dobrze prezentowała się w wirtualnej rzeczywistości, utrudni Ci, czy ułatwi doprowadzenie całej transakcji do szczęśliwego końca?
Na swoim internetowym kanale komunikacyjnym możesz komunikować swoją eksperckość, pokazywać swoje osiągnięcia, zadowolonych Klientów Twojej firmy, czy zawczasu rozwiewać potencjalne wątpliwości co do Twojej oferty, na przykład oferując czasowe promocje, gwarancje jakości, czy też tłumacząc odbiorcy to, jak wielką wagę przykładasz akurat do tej kwestii, która potencjalnie może być znakiem zapytania dla Twojego Klienta.
Dla przykładu załóżmy, że prowadzisz biuro rachunkowe. Twój potencjalny Klient może mieć wątpliwości, czy Twoja firma jest na bieżąco ze zmianami w przepisach, w szczególności Nowym Ładem. Jeżeli na swoim profilu udostępniamy post, gdzie pokazujemy, iż byliśmy na szkoleniu u znanego eksperta podatkowego, automatycznie zwiększamy wiarygodność naszej oferty.
Oprócz faktu, że bez wątpienia Twoje działania marketingowe mają przełożenie na to, jak postrzegają Cię Twoi partnerzy, pracownicy, czy Klienci, to również Twój marketing stanowi bardzo atrakcyjną opcję do pozyskiwania Klientów.
Tworzenie wartościowych treści budujących Twój wizerunek to jedno, jednak możemy pójść krok dalej, na przykład posiłkować się reklamami płatnymi FB Ad’s, dzięki którym to możemy pozyskiwać sprzedaże, czy “lead’y”, czyli bezpośrednie kontakty do potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą Klientów. Kluczowe w marketingu jest dokładne poznanie Twojej firmy, tego, jakie ma cele i możliwości, dokładne poznanie potrzeb Twojego Klienta i dopasowanie takich rozwiązań, które będą najskuteczniejsze akurat w Twoim wypadku. Serdecznie zapraszamy Cię na konsultacje, podczas których dokładnie sprawdzimy to, w jaki sposób możesz odnieść sukces w wirtualnej rzeczywistości.
fakt, iż Twoja marka będzie dobrze prezentowała się w wirtualnej rzeczywistości ułatwi Ci sfinalizowanie każdej transakcji
sprawdzone sposoby indywidualnie dopasowane do Twojej sytuacji pozwolą zaoszczędzić Twój czas i pieniądze
współpracuj z profesjonalnymi ekspertami w zakresie zarządzania Twoją firmą