fbpx
 

Szkolenie „Zarządzanie zmianą” – online (1 dzień)

SKU: SZK040-1

799,00 + VAT

  • Szkolenie „Zarządzanie zmianą” z p.Marcinem Świerkockim – trenerem, coachem i konsultantem rozwojowym
  • Dedykowane w szczególności do menedżerów zarządzających zespołami z różnych szczebli organizacji, kierowników projektów, kierowników zespołów zadaniowych, kierowników zaangażowanych w proces wdrażania zmian oraz tych liderów, którzy uczestniczą w procesie zmian i chcą zrozumieć ich mechanizm.
  • Długość: 1 dzień (1x8h);
  • W cenie materiały szkoleniowe;
  • Imienne certyfikaty dla każdego uczestnika po zakończeniu szkolenia;
  • Szkolenie realizowane online.

Cena netto: od 799 zł netto + VAT/os.

Powyższa kalkulacja powstała przy założeniu grupy min. 10 osobowej w formule online.

W przypadku mniejszej liczby uczestników (min. 5) ceny każdorazowo ustalane są indywidualnie.

 

W celu skomponowania indywidualnej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na podane numery telefonów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@doradcy365.pl

Opis

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

Zmiana w organizacji wymaga prawdziwego wsparcia, jeśli pragnie się uniknąć problemów wywoływanych przez wprowadzanie nowych rozwiązań. Podczas wszystkich działań związanych z reorganizacją niezbędne jest zwrócenie uwagi na psychologiczne zrozumienie procesu zmiany, na komunikację, relacje międzyludzkie oraz sposób przekazywania i wymianę informacji.

Dla kogo?

SKIEROWANE DO:

Menedżerów zarządzających zespołami z różnych szczebli organizacji, kierowników projektów, kierowników zespołów zadaniowych, kierowników zaangażowanych w proces wdrażania zmian oraz tych liderów, którzy uczestniczą w procesie zmian i chcą zrozumieć ich mechanizm.

NABYTE UMIEJĘTNOŚCI:

  • Potrafić się przygotować do zarządzania ludźmi, jak i sobą, w procesie zmian,
  • Uzyskać przyzwolenie i przystąpienie ze strony innych do projektu zmiany,
  • Stworzyć dynamikę działań związanych z projektem zmiany w organizacji,
  • Przewidywać, uprzedzać i minimalizować źródła konfliktu,
  • Zaangażować każdego w podjęte działania,
  • Przyspieszyć i ułatwić wdrożenie nowych narzędzi i metod.
Co zyskasz ?
  • Dostęp do najnowszych technik i narzędzi,
  • Samoocenę, jak i ocenę dokonaną przez innych,
  • Wiedzę i możliwość oddziaływania na swoje umiejętności,
  • Weryfikację swoich założeń, odpowiedź na nurtujące uczestnika pytania.
PROGRAM:

Stworzyć dynamikę zmiany:

  • 3 fazy transformacji organizacji lub systemu: Unfreeze, Change,
  • Refreeze – model zarządzania zmianą K. Lewina,
  • Źródło, natura oraz sposoby wyrażania zastrzeżeń wobec zmian,
  • Warunki, jakie należy stworzyć, aby móc zapobiec, bądź zniwelować czynniki hamujące proces zmian,
  • Kształtowanie postawy pro-aktywnej w warunkach zmiany.

Zdiagnozować projekt nowych funkcji osób:

  • Zakres i cele projektu8-etapowy model zmiany J. Kottera: wdrażanie zmian z mocą i sukcesem,
  • Umiejscowienie wewnętrzne: kartografia uczestników i określenie alternatyw,
  • Globalna strategia wprowadzenia zmian i rozwoju firmy/działu,
  • Budowanie konstruktywnej postawy u uczestników zmiany.

Komunikacja w kontekście zmiany:

  • Różne kanały komunikacji,
  • Potrzeby, jakie należy uwzględnić w procesie komunikacji,
  • Radzenie sobie z obawami i oporem wobec zmian,
  • Pułapki, których należy unikać: słownictwo i postawy.

Optymalizacja metod pracy z ludźmi:

  • Stworzenie modelu wspierania pracowników w czasie przeprowadzania zmian,
  • Bridges Transition Model: zrozumieć, skuteczniej zarządzać i pracować nad osobistą i ludzką stroną zmian,
  • Radzenie sobie z emocjami w procesie zmian,
  • Reakcje osób poddawanych zmianom – różnice indywidualne.

Wprowadzenie nowych systemów wspierania pracowników i ich nagradzania:

  • Określenie metod właściwego działania w nowym systemie organizacji,
  • Zdefiniowanie i dostosowanie wskaźników przemian,
  • Sformalizowanie i sposób przedstawienia planu wprowadzania zmian,
  • Zasady kierowania zespołami pracowniczymi w fazie utrwalania przeprowadzonych zmian,
  • Efektywne motywowanie i wspieranie zespołu w procesie zmiany.
JAK PRZEBIEGA SZKOLENIE:

W trakcie warsztatów uczestnicy mają możliwość zastosowania konkretnych narzędzi na rzeczywistych przykładach. Poprzez ćwiczenia i interakcję umożliwia się im przyswojenie całościowej wizji ludzkiego wymiaru procesu zarządzania zmianą w organizacji. Szkolenie w pełni respektuje kulturę organizacyjną panującą u klienta i jednocześnie stawia na wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami.

Prowadzący
Pan Marcin

Od 2000 r. prowadzi projekty rozwijające kompetencje społeczne i menedżerskie.  

Specjalizacja:  

Trener, coach i konsultant weryfikujący kompetencje uczestniczący w procesach AC/DC. Realizuje też szkolenia, oceny 360 stopni, rozmowy feedbackowe, moderuje sesje rozwojowe i pisze artykuły. Robi to z pasją, pełnym przekonaniem i zaangażowaniem. Celem dla niego jest rozwój organizacji poprzez podnoszenie kompetencji osób, inspirowanie ich do produktywnego działania, działania w zgodzie z sobą. Ma to przełożenie na wzajemne długotrwałe relacje biznesowe i satysfakcję klienta. Komunikację w organizacji rozumie jako formę wzajemnej współpracy – dla większej skuteczności, głębszej empatii, z lepszymi emocjami, i dla trwałej pozytywnej zmiany.  Tworzy i projektuje programy rozwojowe aktywizując uczestników, i czuję się komfortowo ucząc i korzystając z dostępnych platform i aplikacji.  

Doświadczenia zawodowe: 

  • Od przeszło 20 lat – trener, coach i konsultant rozwojowy  
  • 2 lata w firmie Meko na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu – odpowiedzialność za P&L, rozwój kanałów dystrybucji, portfolio wprowadzanych na rynek produktów  
  • 3 lata w firmie Friesland Dairy Foods na stanowisku menedżera handlowego – odpowiedzialność za procesy sprzedażowe B2B, marketing i restrukturyzację organizacji  
  • 4 lata w firmie PepsiCo jako menedżer operacyjny – odpowiedzialny za wyniki finansowe, rekrutację, szkolenia, rozwój pracowników i wdrażanie standardów 

W ostatnich latach Pan Marcin Świerkocki prowadził szkolenia i warsztaty dla takich jednostek jak:

  • BWI Group (Cross-cultural awareness)  
  • Michelin (Learning & development)  
  • Scania (Leadership- & Sales Academies)  
  • Toyota (Lean management)   
  • Anwil (Learning & development)  
  • Athlon Car Lease (Cultural transformation)  
  • Credit Suisse (Assessment & consultancy services)  
  • Flint Group (Learning & development)   
  • NORMA Group (Learning & development)  
  • PPG Industries (Leadership Academy)  
  • Rijk Zwaan (Change management)   
  • Semmelrock (Leadership topics)   
  • Semperit (Learning & development)  
  • Siemens (Sales Academy)  
  • UPL (Change management)   
  • PKN Orlen (Learning & development)   
  • BD Becton Dickinson (Learning & development)  
  • Health-Med (Learning & development)  
  • Taros Chemicals (Learning & development)  
  • Dentsu (Design Thinking process}  
  • Henkel (Assessment & consultancy services)  
  • L’oreal (Learning & development)   
  • HP (Sales Academy)  
  • BigPicture (Cultural awareness)  
  • Mbition (Learning & development) 

Nasi Klienci

Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
logo miasto otwock
ford
logo rmf
bez tytułu
logo dp
logo trzebińskie centrum kultury
uw olsztyn
pup toruń
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
logo uni rol krak
vicotel
Dane naszej firmyDORADCY 365 Sp. z o.o.
53-135 Wrocław

ul. Januszowicka 5


Obsługujemy Klientów z całej Polski

Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365