fbpx
 

PREMIUM – pozyskanie dotacji KPO w ramach Działania A 2.2.1. Inwestycje we wdrażanie technologii i innowacji środowiskowych, w tym związanych z GOZ (napisanie wniosku, pomoc przy zawarciu umowy i rozliczenie dotacji)

SKU: DUS218

3 500,00

Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem dla Ciebie wniosku dotacyjnego wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dotacji.

Zajmiemy się przygotowaniem wniosku oraz załączników i pozyskaniem dofinansowania.

  • Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia dotacji;
  • Wypełnimy Twój wniosek o dofinansowanie;
  • Przygotujemy lub pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki – cena obejmuje przygotowanie jednego modelu finansowego;
  • Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej;
  • Udzielimy Ci pomocy związanej z wysyłką dokumentów;
  • Będziemy monitorować proces oceny wniosku o dofinansowanie i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dotacji;
  • Udzielimy Ci pomocy w rozliczeniu dotacji;
  • Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji;
  • Pomożemy Ci na etapie dokonywania zakupów w projekcie;
  • Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o wypłatę dotacji;
  • Pomożemy Ci wywiązać się z obowiązków dotyczących informacji i promocji w projekcie;
  • Pomożemy Ci w razie kontroli projektu;
  • Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
  • Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu.

Prosimy o zgłaszanie się do nas odpowiednio wcześniej, z uwagi na ograniczoną liczbę Klientów, których możemy przyjąć do procesowania. Kładziemy nacisk na staranne, rzetelne i profesjonalne opracowanie dokumentacji dotacyjnej, stąd potrzebujemy czasu, aby należycie przygotować wniosek.

Termin realizacji usługi: do rozpoczęcia prac przystąpimy niezwłocznie po złożeniu zamówienia i opłaceniu usługi.

Do wyboru oferujemy 3 warianty płatności:

WARIANT 1 

7.000 zł  + VAT za wszystkie czynności w etapie I (WSTĘPNYM)  – płatne po podpisaniu umowy.

7.000 zł  + VAT za wszystkie czynności w etapie II (WNIOSKOWANIA) – płatne po zakończeniu prac z Etapu I.

3,5% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

2,5% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,08% przyznanej dotacji miesięcznie.

lub

WARIANT 2 

3.500 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie I (WSTĘPNYM)  – płatne po podpisaniu umowy.

3.500 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie II (WNIOSKOWANIA) – płatne po zakończeniu prac z Etapu I.

5,5% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

3,5% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,125% przyznanej dotacji miesięcznie.

lub

WARIANT 3 

0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie I (WSTĘPNYM)  – płatne po podpisaniu umowy.

0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie II (WNIOSKOWANIA) – płatne po zakończeniu prac z Etapu I.

6,5% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

6,5% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,25% przyznanej dotacji miesięcznie.

W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.

Wariant 3 dostępny jest pod warunkiem posiadania wysokiego stopnia innowacyjności i zagwarantowanych źródeł prefinansowania.

Gwarancja (w każdym z wariantów). W sytuacji gdy przygotowany wniosek nie uzyska dofinansowania w ramach danego naboru wniosków dokonamy wspólnie z Klientem weryfikacji możliwości modyfikacji jego zapisów, możliwości wyeliminowania przyczyn dla których nie uzyskał dofinansowania i będziemy dążyć do jego złożenia w kolejnym możliwym terminie naboru aż do osiągnięcia skutku w postaci przyznania dotacji na dany projekt – bez dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy.

Powyższe ceny nie zawierają kosztów studium wykonalności, które może być dodatkowo płatne.

Prosimy przed złożeniem zamówienia upewnić się w naszym Biurze Obsługi Klienta co do możliwości przyjęcia Państwa zlecenia do realizacji. 

Rekomendujemy przed podjęciem decyzji o ubieganiu się o dotację z programu KPO wykonanie  z pomocą naszych specjalistów szybkiej oceny online szans Państwa projektu na dofinansowanie (koszt takiej analizy wynosi 299 zł + VAT). 

  • Opis
  • Informacje dodatkowe

Opis

Zapewnimy pomoc dotyczącą przygotowania się do złożenia wniosku o dofinansowanie inwestycji, doboru odpowiedniej  argumentacji oraz zajmiemy się pozyskaniem i rozliczeniem dotacji inwestycyjnej z programu KPO – Inwestycja A2.2.1. Inwestycje we wdrażanie technologii i innowacji środowiskowych, w tym związanych z GOZ.

Na etapie wstępnym:

  • Przeprowadzimy działania zmierzające do skonkretyzowania zakresu projektu i jego źródeł finasowania oraz terminów realizacji i budżetu;
  • Dokonamy oceny możliwości wprowadzenia innowacji produktowych oraz procesowych;
  • Dokonamy inwentaryzacji zasobów ludzkich, sprzętowych, finansowych, lokalowych i terenowych;
  • Ustalimy zakres ewentualnych planowanych prac remontowych i adaptacyjnych w zakresie posiadanych nieruchomości;
  • Dokonamy analizy statusu MŚP firmy;
  • Dokonamy analizy wpisu firmy do CRBR;
  • Dokonamy oceny możliwości wprowadzenia innowacji i rozwiązań pro środowiskowych, sprzyjających równości szans i niedyskryminacji, a także w zakresie cyfryzacji, ICT i budowy społeczeństwa informacyjnego;
  • Wybierzemy główne fundusze pomocowe, a następnie będziemy regularnie monitorować je pod kątem dostępności środków finansowych;
  • Udzielimy rekomendacji w zakresie rozpoczęcia procesu pozyskania pozwoleń i uzyskania zgód administracyjnych związanych z planowanymi pracami;
  • Pomożemy w uzyskaniu wstępnych ofert od dostawców robót budowlanych oraz w zakresie zakupu wyposażenia;
  • Udzielimy rekomendacji w zakresie instytucji mogących wydać opinie o innowacyjności projektu, o potencjale rynkowym projektu, oraz o jego pozytywnym wpływie na środowisko, ICT i równość szans;
  • Udzielimy rekomendacji w zakresie instytucji mogących wystosować listy poparcia i zapotrzebowania na planowaną inwestycję (wstępne kontrakty);
  • Udzielimy rekomendacji w zakresie nawiązania współpracy z jednostkami B+R oraz utworzenia własnego Działu B+R;
  • Udzielimy rekomendacji w zakresie nawiązania współpracy partnerskiej z innymi podmiotami z branży a także współpracy międzynarodowej (internacjonalizacja);
  • Udzielimy rekomendacji w zakresie rozpoczęcia procesu związanego z ochroną własności intelektualnej (patenty, ochrona wzorów użytkowych itp.);
  • Udzielimy rekomendacji w zakresie zaangażowanie w działania lokalnej społeczności, w tym charytatywne a także w działania skutkujące uzyskaniem nagród i certyfikatów podnoszących wiarygodność na rynku;
  • Udzielimy rekomendacji w zakresie wzięcia udziału w programach podnoszących kompetencje kadry Wnioskodawcy w kontekście celów przyszłego wniosku o dotację;
  • Udzielimy rekomendacji w zakresie zbudowania pozytywnej historii dotacyjnej poprzez realizację niewielkich projektów doradczych/szkoleniowych dofinansowane z UE;
  • Przeprowadzimy weryfikację oceny wiarygodności firmy/ratingu w bazach, z których korzystają instytucje dotacyjne;

Na etapie aplikowania i rozliczania dotacji:

  • Przygotujemy wymaganą dokumentację konkursową – wniosek, biznesplan (jeśli dotyczy) oraz załączniki;
  • Doradzimy jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia dotacji;
  • Udzielimy pomocy z wysyłką dokumentów za pośrednictwem elektronicznego generatora wniosków lub pokierujemy w zakresie wysyłki dokumentów w formie tradycyjnej;
  • Będziemy monitorować proces oceny wniosku o pomoc finansową i pomożemy w przypadku konieczności udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dotacji;
  • Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji;
  • Udzielimy pomocy na etapie dokonywania zakupów w projekcie, w tym w zamieszczeniu zapytań ofertowych w Bazie Konkurencyjności lub w innej formie zgodnej z procedurami wybranego programu;
  • Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o wypłatę dotacji;
  • Udzielimy pomocy w rozliczeniu dotacji, w wywiązaniu się z obowiązków dotyczących informacji i promocji w projekcie, a także w razie kontroli projektu;
  • Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
  • Udzielimy odpowiedzi na wszelkie pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu i zapewnimy pomoc techniczną i merytoryczną w okresie trwania umowy.
  • Usługa świadczona zdalnie (100% online).

Szanowni Państwo,

Z racji naszego 20-letniego doświadczenia w pozyskiwaniu różnorodnych dofinansowań, zwieńczonego uzyskaniem ponad 3.000 różnych dotacji dla naszych Klientów, na kwotę ponad 4 miliardów złotych – doskonale zdajemy sobie sprawę, iż przygotowanie dobrego i zasługującego na dofinansowanie projektu jest zajęciem złożonym i czasochłonnym.

Niestety na ogół instytucje udzielające dotacji, ogłaszając nabory wniosków najczęściej pozostawiają tylko 30 dni na przygotowanie kompletu – nierzadko bardzo wymagających dokumentów. W tak krótkim czasie niemożliwe jest zgromadzenie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym zewnętrznych promes bankowych oraz audytu energetycznego oraz  innych istotnych dokumentów, od których zależy w przyszłości sukces projektu.

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych świadomych Klientów uruchomiliśmy specjalną możliwość współpracy z nami przy projektach o charakterze inwestycyjnym i badawczo – rozwojowym umożliwiając rzetelne, bezstresowe, a co najważniejsze perfekcyjne przygotowanie całego procesu – po to, aby w końcowym etapie – w ciągu owych 30 dni od ogłoszenia naboru – komfortowo dla Państwa i dla nas wprowadzić wszystkie niezbędne dane i załączniki do generatora wniosków i dysponować obszernych kompletem wiarygodnych działań i dokumentów, które nie będą uznane za gołosłowne.

Zrealizowanie w pełni opisanych przez nas w ramach niniejszej usługi działań, wzbogaconych oczywiście o wiedzę i porady naszych doświadczonych ekspertów – gwarantuje bardzo wysoką ocenę Państwa projektu i tym samym przybliży projekt do uzyskania najwyższego możliwego dofinansowania.

Informacje wstępne o Inwestycji A2.2.1. Inwestycje we wdrażanie technologii i innowacji środowiskowych, w tym związanych z GOZ:

Cele szczegółowe komponentu A planu rozwojowego KPO obejmują:

  • ograniczenie wpływu COVID-19 i skutków spowodowanego przez niego kryzysu na przedsiębiorstwa;
  • rozwój narodowego systemu innowacji: wzmocnienie koordynacji, stymulowanie potencjału innowacyjnego oraz współpracy pomiędzy przedsiębiorstwami i organizacjami badawczymi, w tym w zakresie technologii środowiskowych;
  • doskonalenie systemu edukacji, mechanizmów uczenia się przez całe życie w kierunku lepszego dopasowania do potrzeb nowoczesnej gospodarki, wzrostu innowacyjności, zwiększania transferu nowych technologii oraz zielonej transformacji; oraz
  • zwiększenie dopasowania strukturalnego, efektywności i odporności kryzysowej rynku pracy.

Celem Działania A 2.2.1 jest wsparcie przedsięwzięć polegających na wdrażaniu technologii i innowacji środowiskowych, w tym GOZ.

Harmonogram programu

Wnioski w ramach projektów dużych przedsiębiorstw i konsorcjów można składać od 8 sierpnia do 31 października 2024 r.

Wyniki oceny zostaną zatwierdzone w terminie 100 dni kalendarzowych od zakończenia naboru.

Wnioski przyjmowane są w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu informatycznego NCBiR.

Kto może się ubiegać o dofinansowanie?

Działanie jest kierowane do:

  • mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw – wnioski przyjmuje PARP (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości),
  • dużych przedsiębiorstw oraz konsorcjów przedsiębiorstw i jednostek naukowych – wnioski przyjmuje NCBiR (Narodowe Centrum Badań i Rozwoju). MŚP może wziąć udział w przedsięwzięciu jako członek konsorcjum.
Na co można otrzymać dofinansowanie?

Inwestycje MŚP związane z wdrażaniem technologii środowiskowych w tym związanych z GOZ, których efektem będzie lepsza gospodarka materiałowa, zwiększenie efektywności energetycznej i zmiana filozofii firm w kierunku zero waste.

Dofinansowanie obejmie m.in.:

  • zaprojektowanie i przeprowadzenie niezbędnych prac dostosowawczych (prace budowlane, remonty);
  • zakup lub zaprojektowanie nowych technologii;
  • zakupy inwestycyjne (np. zakup środków trwałych innych niż nieruchomości zabudowane i niezabudowane, zakup wyposażenia, zakup oprogramowania i innych wartości niematerialnych i prawnych w formie patentów, licencji, know-how oraz innych praw własności intelektualnej, zakup bardziej przyjaznych dla środowiska maszyn, zakup robót i materiałów budowlanych);
  • szkolenia, przekwalifikowanie pracowników.

Wśród kryteriów wyboru projektów do dofinansowania kładziony jest nacisk na finansową wykonalność projektu, posiadanie odpowiednich zasobów do wdrożenia oraz inwestycje o potencjale rynkowym i szybkim okresie zwrotu.

Inwestycje dużych przedsiębiorstw i konsorcjów związane z wdrażaniem technologii i innowacji środowiskowych, w tym GOZ, m. in.:

  • badania przemysłowe;
  • eksperymentalne prace rozwojowe;
  • pomocy na projekty badawczo-rozwojowe;
  • prace przedwdrożeniowe;
  • prace wdrożeniowe, w tym budowa demonstratora.

Dofinansowanie mogą otrzymać przedsięwzięcia, które obejmują:

  • prace B+R w zakresie technologii przyczyniających się do tworzenia rynku surowców wtórnych,
  • finansowanie prac przedwdrożeniowych i wdrożeniowych związanych z wprowadzeniem na rynek rozwiązań opracowanych w ramach przedsięwzięcia
  • finansowanie zakupu infrastruktury B+R.

Wdrożenie wyników prac B+R może być sfinansowane w ramach przedsięwzięcia albo ze środków własnych.

Ile można otrzymać dofinansowania?

Wsparcie w ramach Działania A 2.2.1 będzie udzielane w formie dotacji.

Maksymalna wartość dofinansowania jest uzależniona od wielkości przedsiębiorstwa ubiegającego się o dotację:

  • dla MŚP maksymalny poziom wsparcia wynosi 3,5 mln zł (słownie: trzy i pół miliona złotych), a intensywność wsparcia wynosi do 85% kosztów kwalifikowalnych;
  • dla dużych przedsiębiorstw i konsorcjów nie określono maksymalnego poziomu wsparcia.

Budżet programu wynosi 325 mln zł (słownie: trzysta dwiadzieścia pięć milionów złotych) – dla projektów MŚP; ok. 350 mln zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt milionów złotych) – dla projektów dużych przedsiębiorstw i konsorcjów.

Po więcej informacji o tym produkcie zapraszamy do naszego eksperta

Pana Rafał Czerkawskiego

Pan Rafał posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków dotacyjnych. W tym czasie uczestniczył w realizacji – przygotowaniu i rozliczaniu ponad 2.500 projektów dotacyjnych (inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, szkoleniowych, infrastrukturalnych, doradczych i społecznych), na łączną kwotę przekraczającą 1 mld zł.

Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.

W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomaga w trakcie kontroli.

W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – wspomagał efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.

Swoje doświadczenie związane z tematyką dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.

W przeszłości Pan Rafał obsługiwał takie jednostki jak:
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/12/01a-scaled.jpg
  • PricewaterhouseCoopers w Warszawie;
  • Ernst & Young Sp. z o.o. w Warszawie;
  • KMPG w Warszawie;
  • Delloite w Warszawie;
  • Narodowy Bank Polski;
  • VOTUM S.A. we Wrocławiu;
  • IBF Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu;
  • Hotel Pałac Jugowice w Jugowicach;
  • Hotel Biały Kamień w Świeradowie Zdroju;
  • Restauracja PANDA SUSHI we Wrocławiu;
  • Drukarnia Kozioł i Wspólnicy w Lubartowie;
  • Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście,
  • VOLVO POLSKA S.A.,
  • SANTANDER BANK S.A.;
  • VIESSMANN POLSKA;
  • PINUS OKNA w Skarbimierzu;
  • NERLI GRUPPEN w Pisarzowicach;
  • ŚNIEŻKA S.A. w Świebodzicach;
  • AET spółka jawna w Ostrowie Wielkopolskim;
  • Cargill Polska Sp. z o.o. w Bielanach Wrocławskich;
  • DIORA ŚWIDNICA S.A.;
  • PTS „TRANSBUD – WROCŁAW” Sp. z o.o.;
  • Przedsiębiorstwo WIELOBRANŻOWE CENTROSTAL WROCŁAW S.A.;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego;
  • Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych Nasławice;
  • WRATISLAVIA POLMOS WROCŁAW S.A.;
  • Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, w Jeleniej Górze, w Wałbrzychu;
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie;
  • Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego w Grodziszczu;
  • Zakłady Chemiczne „Złotniki” S.A. we Wrocławiu;
  • Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddział we Wrocławiu,
  • Muzeum Mazowieckie w Płocku;
  • Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. z o.o. we Wrocławiu;
  • Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa we Wrocławiu;
  • Strzeblowskie Kopanie Surowców Mineralnych w Sobótce.

SZYBKI KONTAKTZadzwoń teraz lub wypełnij formularz

Poniedziałek – Piątek (08:00 – 17:00)

SZYBKI KONTAKTZapytaj o możliwość uzyskania dotacji

Informacje dodatkowe

Wybierz wariant

WARIANT 1, WARIANT 2

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
logo miasto otwock
ford
logo rmf
bez tytułu
logo dp
logo trzebińskie centrum kultury
uw olsztyn
pup toruń
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
logo uni rol krak
vicotel
Dane naszej firmyDORADCY 365 Sp. z o.o.
53-135 Wrocław
ul. Januszowicka 5

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365