899,00zł
„Bez urzędolenia, czyli skuteczna komunikacja z klientem” – 1-dniowe szkolenie stacjonarne/online
- Szkolenie dedykowane wszystkim osobom, które na co dzień prowadzą pisemną komunikację z Klientem. Polecane w szczególności menadżerom i liderom zespołów, którzy chcą zapewnić, że ich zespół ma umiejętności tworzenia efektywnych wiadomości i maili, które przyczynią się do budowy pozytywnego wizerunku firmy, a także wszystkim osobom, które chcą opanować praktyczne triki językowe i narzędzia do poprawy komunikacji z klientami, niezależnie od branży i stanowiska.
- Długość: 1 dzień (8h);
- W cenie materiały szkoleniowe;
- Imienne certyfikaty dla każdego uczestnika po zakończeniu szkolenia;
- Szkolenie realizowane stacjonarnie lub online.
Cena netto: od 899 zł netto + VAT/os.
Powyższa kalkulacja powstała przy założeniu grupy min. 10 osobowej w formule online. Maksymalna liczba uczestników: 20 osób.
W przypadku mniejszej liczby uczestników (min. 5) ceny każdorazowo ustalane są indywidualnie.
W celu skomponowania indywidualnej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na podane numery telefonów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@doradcy365.pl
- Opis
- Informacje dodatkowe
Opis
Bez urzędolenia, czyli skuteczna komunikacja z klientem
Szkolenie, które zmienia perspektywę patrzenia na komunikację z klientem. Zobacz, jak możesz zwiększyć zrozumienie, poprawić efektywność oraz zbudować trwałe relacje z klientem poprzez małe zmiany w sposobie pisania. Poznaj narzędzia do tworzenia efektywnych wiadomości i maili oraz najbardziej praktyczne triki językowe.
Szkolenie z certyfikowanym konsultantem prostego języka Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego.
Dla kogo?
Program:
W ramach szkolenia zostaną zrealizowane następujące zagadnienia:
Moduł 1. Język w biznesie
- Jak piszemy i jak piszą klienci? – analiza studium przypadku
- Co z tego wynika? – problemy we współczesnej komunikacji
Moduł 2 . STOP URZĘDOLENIU
- Jak stworzyć najgorszą wiadomość do klienta? Przykłady odpowiedzi, których nie chciałbyś otrzymać.
- Główne powody niskiego zadowolenia klienta
- Skutki braku troski o właściwą korespondencję z klientem
Moduł 3. Prościej znaczy lepiej
- Język prosty a język prostacki – gdzie jest granica?
- Dlaczego potrzebujemy prostego języka?
- Główne zasady prostego języka
Moduł 4. Jak pisać, żeby klient chciał czytać?
- Bez „urzędolenia” w komunikacji z klientem
- 10 sprawdzonych sposobów na pisanie dobrych wiadomości
- Gramatyka miłego języka
- Zwroty zakazane i niemile widziane
Moduł 5. Dobre praktyki w komunikacji z klientem
- Standardy korespondencyjnej obsługi klienta
- Co robić a czego unikać, by pisać prosto, ale nadal z klasą?
- Niezbędnik edytorski, czyli zestaw pomocnych narzędzi.
Co zyskasz?
Prowadzący
Pani Magdalena
Psycholog, Trener, Coach. Od 7 lat pracuje jako trener sprzedaży, biznesu i kompetencji miękkich. Ukończyła psychologię ze specjalnością społeczną na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, kompetencje trenerskie zdobyła w Szkole Trenerów Progress, a akredytowany przez EMCC kurs Life and Business Coaching na poziomie EQA PRACTITIONER zrobiła pod okiem praktyków z Norman Benett Group.
W pracy łączy wiedzę psychologiczną z doświadczeniem trenerskim, a także niezmiennym ukierunkowaniem na rozwój. Wierzy, że efektywne szkolenie, to takie, które pozwala uczestnikom doświadczać, stwarza przestrzeń do refleksji i pozwala na nabycie umiejętności w praktyce.
Poprzez realizację szkoleń z zakresu kompetencji społecznych, sprzedażowych i obsługowych, pomaga w osiąganiu założonych celów, poszerzeniu świadomości i zmianie nawyków. W ostatnich latach prowadziła szkolenia, warsztaty i coachingi indywidualne dla pracowników E.ON Polska, Optima Logistics Group oraz Fundacji Rozwoju Aktywności Społecznej Wspólnota.
Na co dzień maluje obrazy i podróżuje, gdy tylko to możliwe.
Informacje dodatkowe
Formuła szkolenia | Online, Stacjonarne |
---|