899,00zł
„Mistrzowski Feedback: sztuka skutecznej informacji zwrotnej” – 1-dniowe szkolenie stacjonarne/online
- Szkolenie dedykowane menedżerom i liderom zespołów, osobom pracującym w dziale HR, trenerom, konsultantom, a także wszystkim osobom, które chcą lepiej zrozumieć znaczenie i sposoby udzielania skutecznej informacji zwrotnej, zarówno w kontekście zawodowym, jak i osobistym.
- Długość: 1 dzień (8h);
- W cenie materiały szkoleniowe;
- Imienne certyfikaty dla każdego uczestnika po zakończeniu szkolenia;
- Szkolenie realizowane stacjonarnie lub online.
Cena netto: od 899 zł netto + VAT/os.
Powyższa kalkulacja powstała przy założeniu grupy min. 10 osobowej w formule online. Maksymalna liczba uczestników: 20 osób.
W przypadku mniejszej liczby uczestników (min. 5) ceny każdorazowo ustalane są indywidualnie.
W celu skomponowania indywidualnej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na podane numery telefonów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@doradcy365.pl
- Opis
- Informacje dodatkowe
Opis
Mistrzowski Feedback: sztuka skutecznej informacji zwrotnej
Dla kogo?
Program:
W ramach szkolenia zostaną zrealizowane następujące zagadnienia:
Moduł 1. Wprowadzenie do feedbacku
- Definicja feedbacku i jego znaczenie w kontekście rozwoju zawodowego.
- Omówienie różnicy między pozytywnym a konstruktywnym feedbackiem.
Moduł 2. Elementy skutecznej informacji zwrotnej
- Model CONNECT i jego zastosowanie
- Kryteria konstruktywnego feedbacku: klarowność, konkretność, obiektywność.
- Budowanie zaufania i empatii w procesie udzielania feedbacku.
Moduł 3. Techniki udzielania feedbacku
- Model „kanapki” – stara, dobra metoda, czy przeżytek?
- SPINKA – jako uniwersalna technika przekazywania informacji zwrotnej
- Model coachingowej informacji zwrotnej
- Kaliber specjalny – czyli czego użyć w sytuacjach trudnych.
Moduł 5. Przyjmowanie informacji zwrotnej
- Zrozumienie typowych reakcji na feedback: obrona, zaniepokojenie, złość.
- Techniki radzenia sobie z negatywnymi reakcjami: zachowanie spokoju, empatyczna reakcja, dalsze kierowanie dialogu.
Moduł 6. Praktyczne ćwiczenia i studia przypadków:
- Symulacje udzielania feedbacku w małych grupach.
- Analiza i dyskusja nad przypadkami feedbacku z życia zawodowego.
Co zyskasz?
Po ukończeniu tego szkolenia będziesz w stanie:
- Udzielać konstruktywnego i skutecznego feedbacku, który będzie motywować innych do rozwoju zawodowego.
- Rozumieć znaczenie regularnego udzielania informacji zwrotnej dla efektywnego funkcjonowania zespołu i osiągania celów organizacyjnych.
- Doskonalić umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas udzielania feedbacku, włączając w to skuteczne zarządzanie reakcjami defensywnymi.
- Wykorzystywać zdobytą wiedzę i umiejętności w praktyce zawodowej, poprawiając jakość komunikacji i współpracy w miejscu pracy.
Prowadzący
Pani Magdalena
Psycholog, Trener, Coach. Od 7 lat pracuje jako trener sprzedaży, biznesu i kompetencji miękkich. Ukończyła psychologię ze specjalnością społeczną na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, kompetencje trenerskie zdobyła w Szkole Trenerów Progress, a akredytowany przez EMCC kurs Life and Business Coaching na poziomie EQA PRACTITIONER zrobiła pod okiem praktyków z Norman Benett Group.
W pracy łączy wiedzę psychologiczną z doświadczeniem trenerskim, a także niezmiennym ukierunkowaniem na rozwój. Wierzy, że efektywne szkolenie, to takie, które pozwala uczestnikom doświadczać, stwarza przestrzeń do refleksji i pozwala na nabycie umiejętności w praktyce.
Poprzez realizację szkoleń z zakresu kompetencji społecznych, sprzedażowych i obsługowych, pomaga w osiąganiu założonych celów, poszerzeniu świadomości i zmianie nawyków. W ostatnich latach prowadziła szkolenia, warsztaty i coachingi indywidualne dla pracowników E.ON Polska, Optima Logistics Group oraz Fundacji Rozwoju Aktywności Społecznej Wspólnota.
Na co dzień maluje obrazy i podróżuje, gdy tylko to możliwe.
Informacje dodatkowe
Formuła szkolenia | Online, Stacjonarne |
---|