fbpx
 

PREMIUM – pozyskanie i rozliczenie dotacji FENG w ramach Działania 2.29 „Start-ups Are Us” – nabór dla startupów z branży Edtech

SKU: DUS539

2 500,00 + VAT

Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem wniosku o przyznanie dofinansowania wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dotacji w ramach Działania 2.29 „Start-ups Are Us” programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027.

Zajmiemy się przygotowaniem wniosku oraz załączników i pozyskaniem dofinansowania.

  • Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia dotacji;
  • Wypełnimy Twój wniosek o dofinansowanie;
  • Przygotujemy lub pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki;
  • Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej;
  • Udzielimy Ci pomocy związanej z wysyłką dokumentów;
  • Będziemy monitorować proces oceny wniosku o dofinansowanie i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dotacji;
  • Udzielimy Ci pomocy w rozliczeniu dotacji;
  • Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji;
  • Pomożemy Ci na etapie dokonywania zakupów w projekcie, w tym w zamieszczeniu zapytań ofertowych w Bazie Konkurencyjności lub w innej formie zgodnej z procedurami wybranego programu;
  • Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o wypłatę dotacji;
  • Pomożemy Ci wywiązać się z obowiązków dotyczących informacji i promocji w projekcie;
  • Pomożemy Ci w razie kontroli projektu;
  • Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
  • Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu i zapewnimy pomoc techniczną i merytoryczną w okresie trwania umowy.

Prosimy o zgłaszanie się do nas odpowiednio wcześniej, z uwagi na ograniczoną liczbę Klientów, których możemy przyjąć do procesowania. Kładziemy nacisk na staranne, rzetelne i profesjonalne opracowanie dokumentacji dotacyjnej, stąd potrzebujemy czasu, aby należycie przygotować wniosek.

Termin realizacji usługi: do rozpoczęcia prac przystąpimy niezwłocznie po złożeniu zamówienia i opłaceniu usługi.

Łączna cena za powyższą obsługę wynosi 2.500 zł + VAT za przygotowanie wniosku i doradztwo na etapie aplikowania oraz premia za sukces w wysokości 3% netto + VAT przyznanej dotacji oraz płatność „za rozliczanie” w wysokości 2% netto + VAT przyznanej dotacji.

Premia płatna wyłącznie w przypadku sukcesu projektu tzn. po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

  • Opis
  • Informacje dodatkowe

Opis

Zapewnimy pomoc dotyczącą przygotowania się do złożenia wniosku o dofinansowanie, doboru odpowiedniej  argumentacji oraz zajmiemy się pozyskaniem i rozliczeniem dotacji w ramach konkursu „Start-ups Are Us” programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027.

 

Szanowni Państwo,

Z racji naszego 20-letniego doświadczenia w pozyskiwaniu różnorodnych dofinansowań, zwieńczonego uzyskaniem ponad 3.000 różnych dotacji dla naszych Klientów, na kwotę ponad 4 miliardów złotych – doskonale zdajemy sobie sprawę, iż przygotowanie dobrego i zasługującego na dofinansowanie projektu jest zajęciem złożonym i czasochłonnym.

Niestety na ogół instytucje udzielające dotacji, ogłaszając nabory wniosków najczęściej pozostawiają tylko 30 dni na przygotowanie kompletu – nierzadko bardzo wymagających dokumentów. W tak krótkim czasie niemożliwe jest zgromadzenie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym zewnętrznych promes bankowych oraz audytu energetycznego oraz  innych istotnych dokumentów, od których zależy w przyszłości sukces projektu.

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych świadomych Klientów uruchomiliśmy specjalną możliwość współpracy z nami przy projektach o charakterze inwestycyjnym i badawczo – rozwojowym umożliwiając rzetelne, bezstresowe, a co najważniejsze perfekcyjne przygotowanie całego procesu – po to, aby w końcowym etapie – w ciągu owych 30 dni od ogłoszenia naboru – komfortowo dla Państwa i dla nas wprowadzić wszystkie niezbędne dane i załączniki do generatora wniosków i dysponować obszernych kompletem wiarygodnych działań i dokumentów, które nie będą uznane za gołosłowne.

Zrealizowanie w pełni opisanych przez nas w ramach niniejszej usługi działań, wzbogaconych oczywiście o wiedzę i porady naszych doświadczonych ekspertów – gwarantuje bardzo wysoką ocenę Państwa projektu i tym samym przybliży projekt do uzyskania najwyższego możliwego dofinansowania.

Informacje wstępne o konkursie „Start-ups Are Us”:

Priorytet FENG.02 „Środowisko sprzyjające innowacjom” to wspieranie projektów o strategicznym znaczeniu dla polskiej gospodarki, w tym m.in. rozbudowy publicznej infrastruktury badawczej, transferu i komercjalizacji technologii powstających na uczelniach i w instytutach, wzmacnianie potencjału instytucji otoczenia biznesu takich jak akceleratory, klastry, instytucje badawcze, szerokie wsparcie start-upów oraz rozwój przedsiębiorstw rozpoczynających działalność innowacyjną – Innovation Coach.

W ramach konkursu „Start-ups Are Us” PARP organizuje nabór Uczestników krótkoterminowych programów bilateralnych.

Celem organizacji krótkoterminowych programów bilateralnych jest wsparcie startupów w zdobyciu wiedzy oraz pomocy w nawiązaniu kontaktów potrzebnych do rozpoczęcia i rozwijania działalności na rynkach międzynarodowych.

Krótkoterminowe programy bilateralne obejmują:

  • szkolenia realizowane na terenie kraju oraz w formule on-line,
  • misje wyjazdowe do wybranych krajów odbywane w celu poznania warunków funkcjonowania środowiska startupowego istniejącego w tych krajach, uczestnictwo w spotkaniach i nawiązywanie kontaktów przez Uczestników z lokalnymi instytucjami wsparcia biznesu, potencjalnymi kontrahentami, w tym inwestorami, a także w celu udziału w wybranych targach lub konferencjach branżowych.

Celem szkoleń organizowanych w ramach pierwszego etapu programów bilateralnych będzie przygotowanie Uczestników do udziału w misjach wyjazdowych, w tym:

  • przeszkolenie Uczestników z zasad prawidłowej prezentacji przygotowanych przez nich rozwiązań (technologii, produktów lub usług);
  • zapoznanie Uczestników z warunkami panującymi na rynkach krajów, na które będą organizowane misje wyjazdowe, w tym m.in. z warunkami ekonomicznymi, prawnymi, stanem rozwoju branży, panującymi zwyczajami handlowymi;
  • zapoznanie Uczestników z programem poszczególnych misji;
  • wzajemna prezentacja i networking Uczestników.

W ramach drugiego etapu programów bilateralnych Uczestnicy oraz Przedstawiciele Uczestników (maksymalnie jeden Przedstawiciel, reprezentujący jednego Uczestnika) wezmą udział w nie więcej niż czterech krótkich (5-7 dniowych) zagranicznych misjach organizowanych we współpracy z lokalnymi organizacjami otoczenia biznesu posiadającymi wiedzę i doświadczenie w akceleracji startupów na danym rynku.

Misje wyjazdowe będą obejmować:

  • spotkania biznesowe typu b2b i b2c z potencjalnymi kontrahentami i inwestorami,
  • szkolenia i warsztaty prowadzone przez ekspertów zagranicznych dotyczące m.in. ekosystemu startupów istniejącego w danym kraju, specyfiki danego rynku, dostępnych źródeł finansowania, zagadnień formalno-prawnych z obszaru ochrony prawa własności intelektualnej itp.;
  • udział w wydarzeniach gospodarczych, takich jak fora gospodarcze, konferencje, targi branżowe.
Harmonogram programu

Wnioski o dofinansowanie należy składać wyłącznie drogą elektroniczną w LSI PARP. Bieżący nabór trwa od 27 sierpnia do 17 października 2024 r.

Kto może się ubiegać o dofinansowanie?

O dofinansowanie mogą ubiegać się mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa prowadzące działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, potwierdzoną wpisem do odpowiedniego rejestru lub ewidencji, będące startupem prowadzącym działalność gospodarczą na dzień składania Wniosku nie krócej niż przez jeden pełen rok obrachunkowy (obrotowy) i nie dłużej niż przez pięć pełnych lat obrachunkowych (obrotowych), których działalność wpisuje się w branżę Edtech.

Podmioty te muszą również:

  • posiadać Rozwiązanie (technologię, produkt lub usługę) na poziomie: prototypu, MVP (Minimum Viable Product) lub finalnego produktu (przeznaczonego do sprzedaży),
  • posiadać wstępnie opracowany model biznesowy – plan działania startupu, który docelowo umożliwi wygenerowanie przychodów z komercjalizacji Rozwiązania, uwzględniający ekspansję na rynki zagraniczne.
Na co można otrzymać dofinansowanie?

W ramach programu można otrzymać wsparcie w postaci usług świadczonych przez PARP (z pokryciem do 100% kosztów):

  • udziału Uczestnika lub Przedstawiciela Uczestnika w szkoleniach i warsztatach realizowanych na terenie kraju oraz w formule on-line (koszt przygotowania programu szkoleń, wynagrodzenia wykładowców, przygotowanie materiałów szkoleniowych),
  • udziału Uczestnika lub Przedstawiciela Uczestnika w misjach wyjazdowych obejmujących koszty podróży Uczestnika lub Przedstawiciela Uczestnika poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w tym:
    • koszty transportu na miejsce docelowe organizacji misji – np. bilety lotnicze, kolejowe itp. ze wskazanego przez PARP miejsca rozpoczęcia misji w Polsce,
    • koszty zakwaterowania w kraju docelowym misji,
    • koszty transportu lokalnego,
    • częściowe koszty wyżywienia,
    • koszty ubezpieczenia zdrowotnego, od Odpowiedzialności Cywilnej i ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków w kraju organizacji misji wyjazdowej,
    • koszty usług szkoleniowych i akceleracyjnych świadczonych na rzecz Uczestnika lub Przedstawiciela Uczestnika w miejscu organizacji misji wyjazdowej,
    • koszty biletów wstępu Uczestnika lub Przedstawiciela Uczestnika na wydarzenia targowe, warsztatowe lub konferencyjne odbywające się w miejscu organizacji misji wyjazdowej.

Usługi, o których mowa powyżej, zostaną zapewnione przez PARP.

Co ważne, PARP nie pokryje w/w kosztów w przypadku ich poniesienia indywidualnie przez Uczestników lub Przedstawicieli Uczestników.

Pozostałe koszty związane z udziałem w misjach wyjazdowych zostaną pokryte przez Uczestnika ze środków innych niż środki publiczne. W szczególności dotyczy to:

  • kosztów diet Uczestnika lub Przedstawiciela Uczestnika,
  • kosztów wyżywienia nieujętych w programie misji,
  • kosztów opłat wizowych ponoszonych przez Uczestnika lub Przedstawiciela Uczestnika w związku z udziałem w Programie,
  • kosztów transportu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej związane z dojazdem Przedstawiciela Uczestnika na miejsce rozpoczęcia misji wyjazdowej.
Lista rynków

Lista rynków, na które będą organizowane misje wyjazdowe dla Branży Edtech – (ang. Educational Technologies) technologie związane z tworzeniem produktów i usług wykorzystywanych w edukacji, w szczególności opartych na technologiach informacyjnych:

  • USA – I kwartał 2025 r.*
  • Zjednoczone Emiraty Arabskie – II kwartał 2025 r. *
  • Singapur – IV kwartał 2025 r.*
  • Wielka Brytania (Anglia) – I kwartał 2026 r.*

* Istnieje możliwość połączenia wyjazdu z udziałem w wydarzeniach gospodarczych, takich jak fora gospodarcze, konferencje, targi branżowe.

Ile można otrzymać dofinansowania?

Wsparcie udzielane przez PARP w formie świadczenia usług na rzecz Uczestników programu stanowi pomoc de minimis.

Przewidywana kwota środków przeznaczonych przez PARP na finansowanie kosztów poniesionych przez Uczestników krótkoterminowych programów bilateralnych w ramach aktualnego naboru wynosi 4 mln zł (słownie: cztery miliony złotych). PARP może zwiększyć liczbę Uczestników wybieranych w danym naborze, jak również kwotę przeznaczoną na finansowanie kosztów ponoszonych na rzecz Uczestników wybieranych w ramach naboru, która zostanie zwiększona przy zastosowaniu zasady równego traktowania Wnioskodawców.

Szacowana kwota wsparcia (wartość usług) przeznaczona na jednego Uczestnika krótkoterminowych programów bilateralnych wynosi 200 tys. zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).

Ostateczna kwota wsparcia (wartość usług) obliczona dla poszczególnych Uczestników zostanie określona po przeprowadzeniu wszystkich szkoleń i misji przewidzianych dla Uczestników wybranych w ramach danego naboru.

Alokacja wsparcia na realizację Projektu wynosi 17,5 mln zł (słownie: siedemnaście milionów pięćset tysięcy złotych).

Po więcej informacji o tym produkcie zapraszamy do naszego eksperta

Pana Rafał Czerkawskiego

Pan Rafał posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków dotacyjnych. W tym czasie uczestniczył w realizacji – przygotowaniu i rozliczaniu ponad 2.500 projektów dotacyjnych (inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, szkoleniowych, infrastrukturalnych, doradczych i społecznych), na łączną kwotę przekraczającą 1 mld zł.

Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.

W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomaga w trakcie kontroli.

W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – wspomagał efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.

Swoje doświadczenie związane z tematyką dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.

W przeszłości Pan Rafał obsługiwał takie jednostki jak:
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/12/01a-scaled.jpg
  • PricewaterhouseCoopers w Warszawie;
  • Ernst & Young Sp. z o.o. w Warszawie;
  • KMPG w Warszawie;
  • Delloite w Warszawie;
  • Narodowy Bank Polski;
  • VOTUM S.A. we Wrocławiu;
  • IBF Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu;
  • Hotel Pałac Jugowice w Jugowicach;
  • Hotel Biały Kamień w Świeradowie Zdroju;
  • Restauracja PANDA SUSHI we Wrocławiu;
  • Drukarnia Kozioł i Wspólnicy w Lubartowie;
  • Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście,
  • VOLVO POLSKA S.A.,
  • SANTANDER BANK S.A.;
  • VIESSMANN POLSKA;
  • PINUS OKNA w Skarbimierzu;
  • NERLI GRUPPEN w Pisarzowicach;
  • ŚNIEŻKA S.A. w Świebodzicach;
  • AET spółka jawna w Ostrowie Wielkopolskim;
  • Cargill Polska Sp. z o.o. w Bielanach Wrocławskich;
  • DIORA ŚWIDNICA S.A.;
  • PTS „TRANSBUD – WROCŁAW” Sp. z o.o.;
  • Przedsiębiorstwo WIELOBRANŻOWE CENTROSTAL WROCŁAW S.A.;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego;
  • Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych Nasławice;
  • WRATISLAVIA POLMOS WROCŁAW S.A.;
  • Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, w Jeleniej Górze, w Wałbrzychu;
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie;
  • Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego w Grodziszczu;
  • Zakłady Chemiczne „Złotniki” S.A. we Wrocławiu;
  • Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddział we Wrocławiu,
  • Muzeum Mazowieckie w Płocku;
  • Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. z o.o. we Wrocławiu;
  • Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa we Wrocławiu;
  • Strzeblowskie Kopanie Surowców Mineralnych w Sobótce.

SZYBKI KONTAKTZadzwoń teraz lub wypełnij formularz

Poniedziałek – Piątek (08:00 – 17:00)

SZYBKI KONTAKTZapytaj o możliwość uzyskania dotacji

Informacje dodatkowe

Wybierz wariant

WARIANT 1, WARIANT 2

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
logo miasto otwock
ford
logo rmf
bez tytułu
logo dp
logo trzebińskie centrum kultury
uw olsztyn
pup toruń
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
logo uni rol krak
vicotel
Dane naszej firmyDORADCY 365 Sp. z o.o.
53-135 Wrocław
ul. Januszowicka 5

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365