Małopolskie – dotacja FEWM Działanie 5.5 „Infrastruktura edukacji – ZIT”

SKU: DUS564

2 750,00

Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem wniosku o przyznanie dofinansowania wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dofinansowania w ramach Działania 5.5 „Infrastruktura edukacji – ZIT”.
W KAŻDYM Z PAKIETÓW:
  • Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia dotacji;
  • Wypełnimy Twój wniosek o dofinansowanie;
  • Przygotujemy lub pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki;
  • Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej;
  • Udzielimy Ci pomocy związanej z wysyłką dokumentów;
  • Będziemy monitorować proces oceny wniosku o dofinansowanie i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dotacji;
  • Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (na etapie wnioskowania);
DODATKOWO W RAMACH PAKIETU PREMIUM:
  • Udzielimy Ci pomocy w rozliczeniu dotacji;
  • Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (podczas całego procesu pozyskiwania i rozliczania dotacji);
  • Pomożemy Ci na etapie dokonywania zakupów w projekcie;
  • Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o wypłatę dotacji;
  • Pomożemy Ci wywiązać się z obowiązków dotyczących informacji i promocji w projekcie;
  • Pomożemy Ci w razie kontroli projektu;
  • Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
  • Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu.

Prosimy o zgłaszanie się do nas odpowiednio wcześniej, z uwagi na ograniczoną liczbę Klientów, których możemy przyjąć do procesowania. Kładziemy nacisk na staranne, rzetelne i profesjonalne opracowanie dokumentacji dotacyjnej, stąd potrzebujemy czasu, aby należycie przygotować wniosek.

Termin realizacji usługi: do rozpoczęcia prac przystąpimy niezwłocznie po złożeniu zamówienia i opłaceniu usługi.

  • Opis
  • Informacje dodatkowe

Opis

Do wyboru oferujemy poniższe warianty płatności:

PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 1

7.999 zł  + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.

3% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

2% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,08% przyznanej dotacji miesięcznie.

PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 2

3.999 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA  – płatne po podpisaniu umowy.

4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

3%  od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 3% tj. 0,125% przyznanej dotacji miesięcznie.

PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 3

0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA  – płatne po podpisaniu umowy.

6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

4%  od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 4% tj. 0,17% przyznanej dotacji miesięcznie.

W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.

STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 1

5.500 zł  + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.

4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 2

2.750 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA  – płatne po podpisaniu umowy.

6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 3

0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA  – płatne po podpisaniu umowy.

9% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.

W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.

Każdy wariant dostępny jest pod warunkiem posiadania wysokiego stopnia innowacyjności i zagwarantowanych źródeł prefinansowania.
Gwarancja (w każdym z wariantów).

W sytuacji gdy przygotowany wniosek nie uzyska dofinansowania w ramach danego naboru wniosków dokonamy wspólnie z Klientem weryfikacji możliwości modyfikacji jego zapisów, możliwości wyeliminowania przyczyn dla których nie uzyskał dofinansowania i będziemy dążyć do jego złożenia w kolejnym możliwym terminie naboru aż do osiągnięcia skutku w postaci przyznania dotacji na dany projekt – bez dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy.

Succes fee rozumiana jest jako sytuacja pozytywnego rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie tj. umieszczenie go na liście projektów rekomendowanych do  dofinansowania lub w przypadku braku publikacji takiej listy otrzymania przez Zamawiającego pisma z zaproszeniem do podpisania umowy o dofinansowanie zawierającego wykaz dokumentów do przedłożenia.

Zapewnimy pomoc dotyczącą przygotowania się do złożenia wniosku o przyznanie dofinansowania, doboru odpowiedniej  argumentacji oraz zajmiemy się pozyskaniem i rozliczeniem dofinansowania w ramach Działania 5.5 „Infrastruktura edukacji – ZIT” programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027.

Szanowni Państwo,

Z racji naszego 20-letniego doświadczenia w pozyskiwaniu różnorodnych dofinansowań, zwieńczonego uzyskaniem ponad 3.000 różnych dotacji dla naszych Klientów, na kwotę ponad 4 miliardów złotych – doskonale zdajemy sobie sprawę, iż przygotowanie dobrego i zasługującego na dofinansowanie projektu jest zajęciem złożonym i czasochłonnym.

Niestety na ogół instytucje udzielające dotacji, ogłaszając nabory wniosków najczęściej pozostawiają tylko 30 dni na przygotowanie kompletu – nierzadko bardzo wymagających dokumentów. W tak krótkim czasie niemożliwe jest zgromadzenie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym zewnętrznych promes bankowych oraz audytu energetycznego oraz  innych istotnych dokumentów, od których zależy w przyszłości sukces projektu.

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych świadomych Klientów uruchomiliśmy specjalną możliwość współpracy z nami przy projektach o charakterze inwestycyjnym i badawczo – rozwojowym umożliwiając rzetelne, bezstresowe, a co najważniejsze perfekcyjne przygotowanie całego procesu – po to, aby w końcowym etapie – w ciągu owych 30 dni od ogłoszenia naboru – komfortowo dla Państwa i dla nas wprowadzić wszystkie niezbędne dane i załączniki do generatora wniosków i dysponować obszernych kompletem wiarygodnych działań i dokumentów, które nie będą uznane za gołosłowne.

Zrealizowanie w pełni opisanych przez nas w ramach niniejszej usługi działań, wzbogaconych oczywiście o wiedzę i porady naszych doświadczonych ekspertów – gwarantuje bardzo wysoką ocenę Państwa projektu i tym samym przybliży projekt do uzyskania najwyższego możliwego dofinansowania.

Informacje wstępne o konkursie „Infrastruktura edukacji – ZIT”:

Działanie 5.5 „Infrastruktura edukacji – ZIT” ma na celu poprawę równego dostępu do wysokiej jakości usług sprzyjających włączeniu społecznemu w zakresie kształcenia, szkoleń i uczenia się przez całe życie poprzez rozwój łatwo dostępnej infrastruktury, w tym poprzez wspieranie odporności w zakresie kształcenia i szkolenia na odległość oraz online.

W ramach działania realizowane będą następujące typy projektów:

  • A. wsparcie infrastruktury ośrodków wychowania przedszkolnego (OWP), z uwzględnieniem zwiększenia ich dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • B. wsparcie infrastruktury szkół ponadpodstawowych prowadzących kształcenie zawodowe w szczególności w branżach kluczowych z punktu widzenia zapotrzebowania regionalnego rynku pracy z uwzględnieniem zwiększenia ich dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  • C. wsparcie infrastruktury typu fablab.
  • D. zwiększenie dostępności szkół podstawowych i ponadpodstawowych prowadzących kształcenie ogólne.
Harmonogram programu

Aktualny nabór dla wszystkich projektów trwa od 18 listopada 2024 r. do 28 lutego 2025 r.

Wnioski można składać wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Systemu IGA.

Kto może się ubiegać o dofinansowanie?

O dofinansowanie w ramach aktualnego naboru mogą ubiegać się m. in.:

  • Jednostki Samorządu Terytorialnego,
  • instytucje nauki i edukacji
  • przedsiębiorstwa

z woj. małopolskiego.

O dofinansowanie projektu w mogą ubiegać się wyłącznie projekty znajdujące się na liście projektów ujętych w strategii ZIT lub liście projektów wynikającej z porozumienia terytorialnego.

Na co można otrzymać dofinansowanie?

W ramach projektów typu A realizowane będą inwestycje w infrastrukturę i niezbędne wyposażenie przedszkoli oraz innych form wychowania przedszkolnego, w tym oddziałów przedszkolnych prowadzonych w szkołach.

Możliwe będzie w szczególności uzyskanie wsparcia w następującym zakresie:

  • budowa nowych obiektów – wyłącznie w uzasadnionym przypadku, np. gdy na terenie planowanej inwestycji nie ma budynków, które można poddać remontowi/ przebudowie, a ich budowa jest niezbędna do realizacji projektu oraz wynika ze szczegółowej diagnozy potrzeb regionalnych w tym zakresie;
  • rozbudowa i/lub przebudowa istniejących obiektów; dopuszcza się prace remontowe w sytuacji, gdy tego typu prace stanowią niezbędny element projektu dla pełnej funkcjonalności inwestycji podstawowej, polegającej na rozbudowie i/lub przebudowie danego obiektu i nie stanowią elementu dominującego kosztowo;
  • prace remontowe, niezwiązane z rozbudową lub przebudową istniejących obiektów – jedynie w sytuacji, gdy są niezbędne dla uzyskania dostosowania obiektu dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi;
  • zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia powiązanego ze zwiększeniem jakości edukacji przedszkolnej lub zwiększeniem dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami;
  • zagospodarowanie bezpośredniego otoczenia funkcjonalnie powiązanego z realizowanym projektem;
  • realizacja działań promocyjnych, informacyjnych oraz działań innych niż inwestycyjne, niezbędnych do realizacji działań inwestycyjnych i z nimi bezpośrednio powiązanych, w szczególności organizacja zajęć z zakresu przeciwdziałania dyskryminacji (finansowanie krzyżowe) w ramach limitu 5%.

W ramach projektów typu B realizowane będzie wsparcie infrastruktury szkół ponadpodstawowych prowadzących kształcenie zawodowe w szczególności w branżach kluczowych z punktu widzenia zapotrzebowania regionalnego rynku pracy z uwzględnieniem zwiększenia ich dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

W ramach projektów typu C realizowane będzie wsparcie infrastruktury specjalistycznej i wyposażenia innowacyjnych pracowni/ laboratoriów typu fablab.

Możliwe będzie jedynie nadawanie nowych funkcji istniejącym już obiektom poprzez rozbudowę, przebudowę, modernizację wraz z ewentualnym zakupem wyposażenia na potrzeby stworzenia innowacyjnych pracowni/ laboratoriów typu fablab (z wyłączeniem budowy nowych budynków).

Przestrzenie typu fablab powinny służyć przede wszystkim podnoszeniu kompetencji zawodowych mieszkańców regionu zgodnie z potrzebami rynku pracy poprzez m.in.:

  • prototypowanie i kreowanie pomysłów,
  • organizację spotkań networkingowych dla osób chcących dzielić się pasją do budowania, projektowania oraz dzielenia się z innymi wiedzą i doświadczeniem,
  • organizację warsztatów, szkoleń, usług doradczych, informacyjnych dedykowanych określonym grupom odbiorców zainteresowanych konkretnym tematem twórczym,
  • promowanie nowoczesnych technologii,
  • promowanie kształcenia przez całe życie.

Wsparcie w szczególności powinno być skoncentrowane na organizacji przestrzeni, w której innowatorzy, studenci, uczniowie otrzymają wsparcie w zakresie podnoszenia umiejętności i zdobywania wiedzy, w szczególności w zakresie: prototypowania, modelowania (eksperymentowania), dostępu do: wiedzy, know – how, parku maszynowego/ urządzeń, a także nabywania umiejętności związanych z branżami/ kompetencjami zielonymi.

Obszarem zainteresowania w tworzonych przestrzeniach mają być technologie ograniczające wpływ działalności człowieka na środowisko naturalne.

Możliwe będzie w szczególności uzyskanie wsparcia w następującym zakresie:

  • rozbudowa, przebudowa, modernizacja przestrzeni typu fablab (z wyłączeniem budowy nowych budynków),
  • zakup niezbędnego sprzętu i wyposażenia,
  • realizacja działań promocyjnych, informacyjnych oraz działań innych niż inwestycyjne, niezbędnych do realizacji działań inwestycyjnych i z nimi bezpośrednio powiązanych, w szczególności działań upowszechniających rozwiązania mające pozytywny wpływ na klimat (finansowanie krzyżowe) – w ramach limitu 5%.

W ramach projektów realizowanych w typie D wspierany będzie rozwój infrastruktury szkół podstawowych i ponadpodstawowych prowadzących kształcenie ogólne w zakresie zwiększenia ich dostępności dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (z wyłączeniem szkół dla dorosłych) w celu umożliwienia realizacji edukacji włączającej poprzez dostosowanie infrastruktury ww. szkół w tym zakresie oraz zakup niezbędnego w tym celu sprzętu i wyposażenia.

Ten typ polega na przeorganizowaniu przestrzeni edukacyjnej, likwidacji barier architektonicznych, dostępności infrastruktury edukacyjnej zarówno w kwestii architektury jak i komunikacji.

Ponadto możliwy jest zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu specjalistycznego.

Możliwe będzie w szczególności uzyskanie wsparcia w następującym zakresie:

  • rozbudowa, przebudowa istniejących obiektów (z wyłączeniem budowy nowych budynków) oraz prace remontowe w sytuacji, gdy tego typu prace stanowią niezbędny element projektu dla pełnej funkcjonalności inwestycji podstawowej polegającej na rozbudowie lub przebudowie danego obiektu i nie stanowią elementu dominującego kosztowo,
  • prace remontowe, niezwiązane z rozbudową lub przebudową istniejących obiektów – jedynie w sytuacji, gdy są niezbędne dla uzyskania dostępności obiektu dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi,
  • zakupu niezbędnego sprzętu i wyposażenia powiązanego z rozwojem edukacji włączającej,
  • zagospodarowanie bezpośredniego otoczenia funkcjonalnie powiązanego z realizowanym projektem,
  • realizacja działań promocyjnych, informacyjnych oraz działań innych niż inwestycyjne, niezbędnych do realizacji działań inwestycyjnych i z nimi bezpośrednio powiązanych, w szczególności organizacja zajęć z zakresu przeciwdziałania dyskryminacji (finansowanie krzyżowe) w ramach limitu 5%.
Kluczowe wymagania
  • Projekty realizowane w ramach działania muszą realizować przynajmniej jedną z poniższych rekomendacji, adekwatną w przypadku typu projektów A lub C oraz co najmniej dwie z poniższych rekomendacji, adekwatnych w przypadku typu projektów B lub D, tj.:
    • mają charakter międzyregionalny lub transnarodowy polegający m.in. na sieciowaniu, wymianie doświadczeń, know-how, wykorzystaniu dobrych praktyk w zakresie zbieżnym z zakresem danego typu projektu (dotyczy projektów typu A, B, C, D);
    • przewidują wszystkie poniższe rozwiązania uwzględniające zasady inicjatywy Nowy Europejski Bauhaus (z ang. New European Bauhaus, NEB) (dotyczy projektów typu A, B, C, D):
      • zrównoważenie środowiskowe/balans środowiskowy, w tym m.in. wkomponowanie elementów przyrody w tkankę miejską, zbilansowanie stref zabudowy miejskiej, dbałość o różnorodność biologiczną,
      • estetyka – uwzględnianie, poza funkcjonalnością – również elementów kompozycji architektonicznej uwzględniającej harmonię, dbałość o jakość i styl przestrzeni, rozwiązania oparte o aspekty przyrodnicze,
      • włączenie społeczne – tworzenie przestrzeni publicznej zachowującej funkcje przyrodnicze z uwzględnieniem aspektu równości i dostępności;
    • wykazują komplementarność z co najmniej jednym projektem współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego lub Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w perspektywie 2021-2027, 2014-2020 lub 2007-2013 w zakresie zbieżnym z zakresem danego typu projektu (dotyczy projektów typu A, B, C, D);
    • przewidują wykorzystanie wytworzonej w ramach projektu infrastruktury lub /i zakupionego sprzętu/wyposażenia do zajęć pozalekcyjnych (dotyczy projektów typu B i D);
    • będą realizowane na obszarze wiejskim o niskim stopniu upowszechnienia wychowania przedszkolnego tzn. na terenie wiejskim w gminie w której odsetek dzieci w wieku 3-5 lat objętych wychowaniem przedszkolnym (wg aktualnych, dostępnych na dzień ogłoszenia naboru danych) jest równy lub niższy od średniej dla Województwa Małopolskiego (dotyczy projektów typu A);
    • przewidują wykorzystanie modelu dostępnej szkoły wypracowanego w ramach POWER (wyłącznie adekwatnie do zakresu projektu), tj. wnioskodawca wskaże treści wniosku o dofinansowanie, który obszar i standard ww. modelu zostanie w nim zastosowany zgodnie z Indywidualnym Planem Poprawy Dostępności (IPPD), o którym mówi MDS (dotyczy projektów typu B i D);
    • przewidują realizację działań wspierających równość szans kobiet i mężczyzn, zapobiegających dyskryminacji w edukacji i przeciwdziałających przemocy (dotyczy projektów typu A, B, C, D);
    • przewidują realizację działań wspierających równość szans kobiet i mężczyzn, zapobiegających dyskryminacji w edukacji (dotyczy projektów tupu B, C).
  • W przypadku realizacji projektu dotyczącego więcej niż jednego typu projektu, projekt musi realizować przynajmniej jedną rekomendację adekwatną dla każdego z typów A lub C osobno oraz przynajmniej dwie rekomendacje adekwatne dla każdego z typów B lub D osobno.
Ile można otrzymać dofinansowania?

Całkowita kwota przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach aktualnego naboru wynosi 43 011 305,28 zł (słownie: czterdzieści trzy miliony jedenaście tysięcy trzysta pięć złotych 28/100).

Maksymalny poziom dofinansowania wynosi 85% kosztów kwalifikowalnych na poziomie projektu.

Po więcej informacji o tym produkcie zapraszamy do naszego eksperta

Pana Rafał Czerkawskiego

Pan Rafał posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków dotacyjnych. W tym czasie uczestniczył w realizacji – przygotowaniu i rozliczaniu ponad 2.500 projektów dotacyjnych (inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, szkoleniowych, infrastrukturalnych, doradczych i społecznych), na łączną kwotę przekraczającą 1 mld zł.

Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.

W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomaga w trakcie kontroli.

W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – wspomagał efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.

Swoje doświadczenie związane z tematyką dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.

W przeszłości Pan Rafał obsługiwał takie jednostki jak:
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2023/12/01a-scaled.jpg
  • PricewaterhouseCoopers w Warszawie;
  • Ernst & Young Sp. z o.o. w Warszawie;
  • KMPG w Warszawie;
  • Delloite w Warszawie;
  • Narodowy Bank Polski;
  • VOTUM S.A. we Wrocławiu;
  • IBF Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu;
  • Hotel Pałac Jugowice w Jugowicach;
  • Hotel Biały Kamień w Świeradowie Zdroju;
  • Restauracja PANDA SUSHI we Wrocławiu;
  • Drukarnia Kozioł i Wspólnicy w Lubartowie;
  • Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście,
  • VOLVO POLSKA S.A.,
  • SANTANDER BANK S.A.;
  • VIESSMANN POLSKA;
  • PINUS OKNA w Skarbimierzu;
  • NERLI GRUPPEN w Pisarzowicach;
  • ŚNIEŻKA S.A. w Świebodzicach;
  • AET spółka jawna w Ostrowie Wielkopolskim;
  • Cargill Polska Sp. z o.o. w Bielanach Wrocławskich;
  • DIORA ŚWIDNICA S.A.;
  • PTS „TRANSBUD – WROCŁAW” Sp. z o.o.;
  • Przedsiębiorstwo WIELOBRANŻOWE CENTROSTAL WROCŁAW S.A.;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego;
  • Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego;
  • Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych Nasławice;
  • WRATISLAVIA POLMOS WROCŁAW S.A.;
  • Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, w Jeleniej Górze, w Wałbrzychu;
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie;
  • Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego w Grodziszczu;
  • Zakłady Chemiczne „Złotniki” S.A. we Wrocławiu;
  • Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddział we Wrocławiu,
  • Muzeum Mazowieckie w Płocku;
  • Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. z o.o. we Wrocławiu;
  • Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa we Wrocławiu;
  • Strzeblowskie Kopanie Surowców Mineralnych w Sobótce.

SZYBKI KONTAKTZadzwoń teraz lub wypełnij formularz

Poniedziałek – Piątek (08:00 – 17:00)

SZYBKI KONTAKTZapytaj o możliwość uzyskania dotacji

Informacje dodatkowe

Wybierz pakiet i wariant

STANDARD WARIANT 1, STANDARD WARIANT 2, PREMIUM WARIANT 1, PREMIUM WARIANT 2

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
logo miasto otwock
ford
logo rmf
bez tytułu
logo dp
logo trzebińskie centrum kultury
uw olsztyn
pup toruń
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
logo uni rol krak
vicotel
Dane naszej firmyDORADCY 365 Sp. z o.o.
53-135 Wrocław
ul. Januszowicka 5

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365

AI Nav