fbpx
 

POMOŻEMY CI OTRZYMAĆ UMORZENIE SUBWENCJISubwencja PFR – Rozliczenie Tarcza Finansowa 1.0

Oferujemy szybką konsultację dowolnej sprawy lub kompleksową pomoc od A do Z w rozliczeniu i uzyskaniu umorzenia subwencji 1.0 z PFR w maksymalnej przysługującej wysokości.

Zobacz jakie to proste.

Nasi doświadczeni eksperci ekspresowo odpowiedzą na Twoje pytania, szybko przeanalizują Twoją sytuację i  będą w stanie wstępnie ocenić to, czy kwalifikujesz się do 100% umorzenia subwencji PRF 1.0 czy przysługuje Ci umorzenie w niższej wysokości. Napiszemy Ci jakich dokładnie danych potrzebujemy, aby ostatecznie przeanalizować sytuację Twojej firmy i przygotować Cię do składania wniosku o umorzenie subwencji PFR. Dokonamy wszystkich niezbędnych obliczeń i pomożemy zebrać wymagane dane. Następnie przygotujemy dla Ciebie procedurę będącą dokładną instrukcją prowadzącą do rozliczenia subwencji on-line. Nasz specjalista będzie towarzyszył Ci online podczas składania wniosku o umorzenie – z  nami to bardzo proste – wypełnienie wniosku z wcześniej przygotowanym przez nas szablonem zajmie Ci tylko około 10 min.

W całym procesie możesz liczyć na wsparcie merytoryczne. Możemy poprowadzić Cię w trakcie składania wniosku drogą telefoniczną, e-mailową, a także audiowizualną (będziemy mieć podgląd Twojego ekranu) – wybór formy współpracy należy do Ciebie! Jeśli PFR zdecyduje o umorzeniu kwoty niższej niż faktycznie przysługująca pomożemy Ci wyjaśnić rozbieżności z odpowiednimi urzędami i przejść postępowanie reklamacyjne z PFR. Skutecznie pomogliśmy kilkuset firmom uzyskać subwencję PFR 1.0 oraz subwencję PFR 2.0. Naszych klientów już teraz przygotowujemy do rozliczenia. Z przyjemnością pomożemy również Tobie!

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Kiedy my prowadzimy Twoje sprawy, Ty możesz skupić się na realizacji ważnych celów Twojej firmy.

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2017/04/blog-post-06-1280x854.jpg

Jak zacząć?

Proces rozliczeń subwencji PFR 1.0. rozpocznie się 29 kwietnia. Już teraz przyjmujemy zapisy na tę usługę, aby nasi Klienci mogli się przygotować do rozliczenia jak najwcześniej.

Skontaktuj się z nami! Jak wolisz – telefonicznie lub e-mailowo. Podaj nam dane kontaktowe do Ciebie i Twojej firmy (nazwa, adres, NIP i nr telefonu).

Dane kontaktowe do Nas znajdziesz na dole strony. Po przesłaniu podstawowych danych Twojej firmy oraz informacji na temat tego kiedy otrzymałeś subwencję PFR 1.0 nasi Doradcy z Działu Obsługi Klienta zweryfikują do jakiego poziomu umorzenia subwencji się kwalifikujesz oraz wyślą Ci pisemną ofertę z zakresem naszej usługi, ceną oraz informacją o dalszej ścieżce postepowania. Czekamy zatem na kontakt od Ciebie! Aby przyspieszyć proces, możesz od razu – wygodnie i o każdej porze – zamówić usługę bezpośrednio na naszej stronie www.

Jaki jest koszt usługi?

Koszt pomocy w rozliczeniu subwencji PFR będzie zależeć od wielkości firmy i wybranej przez Państwa opcji współpracy. Mają Państwo do wyboru 3 warianty:

1) E-konsultacja – od 149 zł netto + VAT

2) Kompleksowe rozliczenie dla mikrofirm to 0,25% kwoty subwencji nie mniej niż 399 zł netto + VAT

2) Kompleksowe rozliczenie dla małych i średnich firm to 0,25% kwoty subwencji nie mniej niż 799 zł netto + VAT

Już teraz wyślij nam swoje zgłoszenie.

Subwencje, dotacje, ulgi w ramach Tarczy Antykryzysowej to nasza codzienność. Jesteśmy merytoryczni i szybcy w działaniu, a wprowadzane przez rząd pomoce dla firm nie mają dla nas tajemnic!

Nasze HITY

Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczenia Tarczy PFR 1.0 (mikro firma)
  • Przekazanie wytycznych w zakresie prawidłowego wykorzystania i dokumentowania środków z subwencji
  • Przekazanie informacji o zasadach ewentualnego zwrotu subwencji, gdy nie będzie mogła być w całości umorzona
  • Poinformowanie o konieczności spełnienia obowiązków wynikających z Regulaminu programu i Umowy Subwencji przy braku których subwencja podlega zwrotowi
  • Pomoc w prawidłowym rozliczeniu subwencji
  • Pomoc w zgromadzeniu informacji potrzebnych do rozliczenia
  • Weryfikacja danych zaciągniętych z rejestrów publicznych pod kątem zgodności z umową o subwencję
  • Konsultacje merytoryczne z ekspertem (konkretne odpowiedzi na pytania)
  • Pomoc w wyliczeniu kwoty do umorzenia subwencji
  • Pomoc techniczna w całym procesie
  • odwołania od decyzji PFR
  • Usługa świadczona w 100% online
Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczenia Tarczy PFR 1.0 ( firma MŚP)
  • Przekazanie wytycznych w zakresie prawidłowego wykorzystania i dokumentowania środków z subwencji
  • Przekazanie informacji o zasadach ewentualnego zwrotu subwencji, gdy nie będzie mogła być w całości umorzona
  • Poinformowanie o konieczności spełnienia obowiązków wynikających z Regulaminu programu i Umowy Subwencji przy braku których subwencja podlega zwrotowi
  • Pomoc w prawidłowym rozliczeniu subwencji
  • Pomoc w zgromadzeniu informacji potrzebnych do rozliczenia
  • Weryfikacja danych zaciągniętych z rejestrów publicznych pod kątem zgodności z umową o subwencję
  • Konsultacje merytoryczne z ekspertem (konkretne odpowiedzi na pytania)
  • Pomoc w wyliczeniu kwoty do umorzenia subwencji
  • Pomoc techniczna w całym procesie
  • odwołania od decyzji PFR
  • Usługa świadczona w 100% online
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-faq-1.png
W SKRÓCIE

Mówimy prostym językiem
o skomplikowanych sprawach

Już teraz przyjmujemy zapisy na tą usługę, aby nasi Klienci mogli skorzystać z umorzenia subwencji najwcześniej jak będzie to możliwe.
Czym jest TARCZA FINANSOWA PFR 1.0? (rozwiń)

Tarcza Finansowa PFR 1.0 jest programem pomocy dla przedsiębiorstw dotkniętych skutkami epidemii COVID-19. Cel programu to ochrona rynku pracy i zapewnienie firmom płynności finansowej w okresie poważnych zakłóceń w gospodarce.

Ma on pomóc przedsiębiorcom powrócić na ścieżkę wzrostu po zamrożeniu gospodarki w czasie walki z koronawirusem. Programem objętych jest około 3 mln pracowników.

Kiedy będzie można składać wnioski o umorzenie subwencji? (rozwiń)

Wnioski można składać od 29.04.2021 r. Każda firma musi złożyć wniosek o umorzenie subwencji po upływie roku od jej otrzymania.

Jakie branże czy też kody PKD uprawniają do 100% umorzenia subwencji? (rozwiń)

Po spełnieniu pozostałych kryteriów formalnych określonych w zaktualizowanym Regulaminie Subwencji PFR 1.0, o 100% umorzenia będą mogły się ubiegać firmy z następujących branż:

  • 17.29.Z – Produkcja pozostałych wyrobów z papieru i tektury;
  • 18.12.Z – Pozostałe drukowanie;
  • 18.13.Z – Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku;
  • 18.14.Z – Introligatorstwo i podobne usługi;
  • 46.42.Z – Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia;
  • 47.71.Z – Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach;
  • 47.72.Z – Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach;
  • 47.76.Z – Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach;
  • 47.81.Z – Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach;
  • 47.82.Z – Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach;
  • 47.89.Z – Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach;
  • 49.39.Z – Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany;
  • 56.21.Z – Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering);
  • 55.10.Z – Hotele i podobne obiekty zakwaterowania;
  • 55.20.Z – Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania;
  • 56.10.A – Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne;
  • 56.10.B – Ruchome placówki gastronomiczne;
  • 56.29.Z – Pozostała usługowa działalność gastronomiczna;
  • 56.30.Z – Przygotowywanie i podawanie napojów;
  • 59.11.Z – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych;
  • 59.12.Z – Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi;
  • 59.13.Z – Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych;
  • 59.14.Z – Działalność związana z projekcją filmów;
  • 59.20.Z – Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych;
  • 73.11.Z – Działalność agencji reklamowych;
  • 74.20.Z – Działalność fotograficzna;
  • 77.21.Z – Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego;
  • 79.11.A – Działalność agentów turystycznych;
  • 79.12.Z – Działalność organizatorów turystyki;
  • 79.11.B – Działalność pośredników turystycznych;
  • 79.90.A – Działalność pilotów wycieczek i przewodników turystycznych;
  • 79.90.B – Działalność w zakresie informacji turystycznej;
  • 79.90.C – Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana;
  • 82.30.Z – Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów;
  • 85.51.Z – Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych;
  • 85.52.Z – Pozaszkolne formy edukacji artystycznej;
  • 85.59.A – Nauka języków obcych;
  • 85.59.B – Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane;
  • 86.90.A – Działalność fizjoterapeutyczna;
  • 86.90.D – Działalność paramedyczna;
  • 90.01.Z – Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych- zespół muzyczny;
  • 90.02.Z – Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych;
  • 90.04.Z – Działalność obiektów kulturalnych;
  • 91.02.Z – Działalność muzeów;
  • 93.11.Z – Działalność obiektów sportowych;
  • 93.12.Z – Działalność klubów sportowych;
  • 93.13.Z – Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej;
  • 93.19.Z – Pozostała działalność związana ze sportem;
  • 93.21.Z – Działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki;
  • 93.29.A – Działalność pokojów zagadek, domów strachu, miejsc do tańczenia i w zakresie innych form rozrywki lub rekreacji organizowanych w pomieszczeniach lub w innych miejscach o zamkniętej przestrzeni;
  • 93.29.B – Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana;
  • 93.29.Z – Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna;
  • 96.01.Z – Pranie i czyszczenie wyrobów włókienniczych i futrzarskich;
  • 96.04.Z – Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej.
Jak będzie wyglądała spłata nieumorzonej części subwencji? (rozwiń)

Każdy przedsiębiorca po wypełnieniu wniosku o umorzenie subwencji dostanie informację i decyzję widoczną w systemie bankowości elektronicznej, pokazującą jaka kwota została umorzona, a jaka jest do spłaty. Otrzyma jednocześnie harmonogram spłat rat, które są rozłożone na dwa lata. Raty będą nieoprocentowane, a sama spłata rozpoczyna się na około 1-2 miesiące od otrzymanej decyzji i harmonogramu. Na przykład firmy, które będą otrzymywały takie decyzje na początku czerwca rozpoczną spłaty od 25 lipca.

Czy od umorzonej części subwencji firma będzie musiała zapłacić podatek dochodowy? (rozwiń)

W świetle obecnie obowiązujących przepisów – umorzona część subwencji stanowi dla przedsiębiorcy przychód do opodatkowania odpowiednio PIT lub CIT. Możliwość dokonania częściowego zwolnienia z podatku CIT/ PIT dokonanych umorzeń jest obecnie analizowana przez Ministerstwo Finansów we współpracy z PFR, a decyzja w tej sprawie zapadnie przed rozpoczęciem procesu umorzeń.

WAŻNE

Nie wiesz czy kwalifikujesz się do uzyskania umorzenia otrzymanej subwencji PFR ?

Zastanawiasz się czy umorzenie Ci przysługuje? Jeśli tak to w jakiej wysokości? Nie wiesz kiedy i jak złożyć rozliczenie z otrzymanej subwencji PFR? Twoja księgowa nie chce lub nie ma czasu przeprowadzić Cię przez ten proces?

Napisz lub zadzwoń do nas – sprawnie przeprowadzimy Cię przez proces rozliczenia subwencji od A do Z.

Z nami to nic skomplikowanego, a realizacja takich zleceń to nasza codzienność poparta kilkuset przypadkami skutecznych realizacji (w ramach Tarczy 1.0 oraz 2.0) oraz tysiącami innych realizacji w ramach dotacji i programów pomocowych z Unii Europejskiej realizowanych w ostatnich 20 latach.
W skrócie

Tarcza Finansowa PFR 1.0 - rozliczenie dla mikrofirm

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2020/11/concept-of-solution-and-domino-effect-slightly-de-focused-and-close-up-shot-selective-focus-min-1-scaled.jpg

Warunki

  • Dla firm zatrudniających od 1 do 9 pracowników (uwaga na powiązania osobowe i kapitałowe pomiędzy firmami, gdyż ich nie uwzględnianie było najczęstszą przyczyną błędów i konieczności zwrotu subwencji w ramach Tarczy 1.0)
  • Obrót lub suma bilansowa za 2019 r. do 2 mln euro (uwaga jw.)
  • Konieczność utrzymania działalności (od momentu otrzymania subwencji nie można zaprzestać prowadzenia działalności gospodarczej, w tym zawiesić działalności, otworzyć likwidacji przedsiębiorcy lub otworzyć postępowania upadłościowego/restrukturyzacyjnego)
  • Konieczność utrzymania poziomu zatrudnienia z końca miesiąca poprzedzającego złożenie subwencji
  • Możliwość umorzenia 100% subwencji z Tarczy Finansowej 1.0 bez konieczności utrzymania zatrudnienia pod warunkiem posiadania odpowiedniego kodu PKD oraz spełnienia warunków formalnych
  • Termin składania wniosków o umorzenie: po roku od otrzymania subwencji z Tarczy Finansowej 1.0)
W skrócie

Tarcza Finansowa PFR 1.0 - rozliczenie dla małych i średnich firm

Warunki 

  • Dla firm zatrudniających do 249 pracowników (uwaga na powiązania osobowe i kapitałowe pomiędzy firmami, gdyż ich nie uwzględnianie było najczęstszą przyczyną błędów i konieczności zwrotu subwencji w ramach Tarczy 1.0)
  • Obrót za 2019 r. mniejszy lub równy kwocie 50 mln euro, a suma bilansowa mniejsza niż 43 mln euro (uwaga jw.)
  • Konieczność utrzymania działalności (od momentu otrzymania subwencji nie można zaprzestać prowadzenia działalności gospodarczej, w tym zawiesić działalności, otworzyć likwidacji przedsiębiorcy lub otworzyć postępowania upadłościowego/restrukturyzacyjnego)
  • Konieczność utrzymania poziomu zatrudnienia w stosunku do średniego stanu zatrudnienia w 2019 r., obliczanego jako średnia z liczby pracowników na dzień 31 grudnia 2019 r. oraz 30 czerwca 2019 r.
  • Odnotowanie straty gotówkowej w wysokości minimum 25% kwoty subwencji
  • Możliwość umorzenia 100% subwencji z Tarczy Finansowej 1.0 bez konieczności utrzymania zatrudnienia pod warunkiem posiadania odpowiedniego kodu PKD oraz spełnienia warunków formalnych
  • Termin składania wniosków o umorzenie: po roku od otrzymania subwencji z Tarczy Finansowej 1.0)
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2021/03/business-people-discussing-results-successful-teamwork-min-scaled.jpg
ZWRÓĆ SIĘ DO NAS

Jesteśmy po to, aby odciążyć Twoją firmę
od biurokratycznych procedur

Mamy wyspecjalizowaną drużynę, która weźmie na siebie sprawdzenie czy kwalifikujesz się do programu, przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, przeprowadzenie Cię przez cały proces… Wszystko po to, abyś mógł szybciej uzyskać subwencję, prawidłowo ją rozliczyć i skupić się na ważnych celach, które chcesz zrealizować.

Jak możemy pomóc przy rozliczeniu subwencji z Tarczy PFR 1.0?

Oferujemy kompleksową pomoc w zakresie rozliczenia subwencji z tego programu w tym:

  • Przekazanie wytycznych w zakresie prawidłowego wykorzystania i dokumentowania środków z subwencji
  • Przekazanie informacji o zasadach ewentualnego zwrotu subwencji, gdy nie będzie mogła być w całości umorzona
  • Poinformowanie o konieczności spełnienia obowiązków wynikających z Regulaminu programu i Umowy Subwencji przy braku których subwencja podlega zwrotowi
  • Pomoc w prawidłowym rozliczeniu subwencji
  • Pomoc w zgromadzeniu informacji potrzebnych do rozliczenia
  • Pomoc w wyliczeniu straty gotówkowej w przypadku MŚP
  • Weryfikacja danych zaciągniętych z rejestrów publicznych pod kątem zgodności z umową o subwencję
  • Konsultacje merytoryczne z ekspertem (konkretne odpowiedzi na pytania)
  • Pomoc w wyliczeniu kwoty do umorzenia subwencji
  • Pomoc techniczna w całym procesie
  • Pomoc w przygotowaniu odwołania od decyzji PFR
  • Usługa świadczona w 100% online
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2021/03/real-estate-agent-customer-shaking-hands-min-scaled.jpg
JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Jeśli nie wiesz, po prostu zadzwoń lub napisz e-mail - nasi konsultanci chętnie podpowiedzą najlepsze rozwiązanie.

Doradztwo od ponad 20 lat
w tym w zakresie subwencji, dotacji i funduszy pomocowych dla firm

Od 20 lat konsekwentnie rozwijamy nasze kompetencje doradcze, aby móc coraz bardziej kompleksowo zaspokajać potrzeby naszych Klientów, głównie z sektora biznesu.

Skuteczność

Sumaryczny wskaźnik naszej skuteczności mierzony ilością pozytywnych decyzji wydanych w sprawach, którymi się zajmowaliśmy wynosi 92

Terminowość

Dzięki doskonale dopracowanym standardom obsługi klientów 9/10 spraw, które realizujemy kończymy w zaplanowanych terminach.

Wiarygodność

Dzięki doskonale dopracowanym standardom obsługi klientów 9/10 spraw, które realizujemy kończymy w zaplanowanych terminach.
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-experience.png
FAQ

Najczęściej zadawane pytania na temat rozliczenia subwencji PFR Tarcza 1.0

Kiedy muszę złożyć wniosek rozliczający subwencję PFR 1.0?

Proces rozliczania subwencji PFR 1.0 startuje 29 kwietnia 2021 r. Oświadczenie o rozliczeniu subwencji należy złożyć po roku od jej otrzymania. Jeśli mają Państwo problem z określeniem kiedy dokładnie należy to zrobić w Państwa przypadku (każda firma ma na to 10 dni roboczych) prosimy o kontakt – pomożemy terminowo złożyć wymagane oświadczenia i informacje.

Jeśli chwilowo zawiesiłam swoją działalność gospodarczą po otrzymaniu subwencji, z powodu dużych trudności finansowych, to czy nadal mogę ubiegać się o jej umorzenie?

Niestety nie, jednym z warunków częściowego umorzenia subwencji jest prowadzenie działalności nieprzerwanie od momentu otrzymania subwencji (nie można zaprzestać prowadzenia działalności gospodarczej, w tym zawiesić działalności, otworzyć likwidacji przedsiębiorcy lub otworzyć postępowania upadłościowego/restrukturyzacyjnego). W przypadku nawet jednodniowego zawieszenia działalności subwencja podlega zwrotowi w całości.

Których pracowników należy uwzględnić w wyliczaniu stanu zatrudnienia na potrzeby rozliczenia subwencji?

Przy wyliczaniu stanu zatrudnienia na potrzeby ustalenia wysokości  umorzenia subwencji należy brać pod uwagę osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy zgłoszone do ubezpieczeń społecznych z kodami ubezpieczenia: 0110, 0111, 0125, 0126, 0120 (w przeliczeniu na pełne etaty) oraz osoby współpracujące z pracodawcą zgłoszone do ubezpieczeń społecznych z kodami: 0411, 0417, 0426, 0428, 0200, 2241, 2242, 0511, 0545. Należy uwzględniać również osoby przebywające na urlopie macierzyńskim, ojcowskim, rodzicielskim, wychowawczym (kody: 1240, 1211).

Jeśli masz problem z prawidłowym określeniem stanu zatrudnienia, przeliczeniem na pełne etaty, ustaleniem stanu zatrudnienia na konkretne daty – zapraszamy do kontaktu z nami – pomożemy Ci ustalić czy warunek dotyczący utrzymania stanu zatrudnienia został przez Ciebie spełniony.

Czy do rozliczenia subwencji mogę zmienić pracownikom umowy o pracę na umowy zlecenia?

Wsparcie w postaci subwencji finansowej ma na celu utrzymanie dotychczasowego poziomu zatrudnienia. Z punktu widzenia warunków programowych, zamiana umowy o pracę na umowę zlecenie jest dopuszczalna. Jednak z pewnością beneficjenci decydujący się na taki ruch powinni spodziewać się tego, że spełnienie przez nich warunków do umorzenia części subwencji będzie dokładnie weryfikowane przez PFR.

Nie jest wykluczone, że – jeśli okaże się, że doszło do zamiany umowy o pracę na 1 etat z wynagrodzeniem np. 4000 PLN na zlecenie na 2 h/mc z wynagrodzeniem 100 zł – zostanie to potraktowane jako nadużycie i będzie mogło stanowić przesłankę do odmowy umorzenia części subwencji. Przestrzegamy pracodawców przed praktykami, które wskazywałyby na celowe działanie, mające na celu wyłudzenie subwencji.

Jak wyliczyć stratę gotówkową w przypadku MŚP?

Strata gotówkowa to skumulowana strata z 12 miesięcy określona na podstawie dokumentów finansowych firmy (różnych w zależności od formy rozliczania działalności). Strata może być liczona od pierwszego miesiąca, w którym odnotowano spadek obrotów w związku z COVID-19 lub od miesiąca, w którym złożono wniosek o subwencję. Jeśli masz problem z wyliczeniem kwoty straty lub z ustaleniem okresu za jaki należy ją wyliczyć zgłoś się do nas.

Czy o umorzenie subwencji z PFR mogę starać się drogą pisemną – pocztową? Nie jestem zwolenniczką rozwiązań internetowych, chciałabym wypełnić wniosek i złożyć go w PFR lub w banku. Czy jest taka możliwość?

Wnioskowanie o umorzenie subwencji odbywać się będzie wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem bankowości elektronicznej w banku, za pośrednictwem którego otrzymano subwencję. Doskonale rozumiemy, że dla wielu naszych Klientów może być to problematyczne. Nie każdy potrafi, lubi czy chce korzystać z tego typu rozwiązań technologicznych. Mamy duże pokłady cierpliwości, chęci i zrozumienia, aby móc przeprowadzić naszych Klientów przez ten proces. Złożenie wniosku o umorzenie subwencji z nami zajmie 10 min, a podczas jego wypełniania, możesz liczyć na rozmowę telefoniczną z naszym doradcą, czy nawet połączenie się za pomocą narzędzi audiowizualnych, które pozwolą na podgląd Twojego ekranu. Brzmi skomplikowanie? Nic bardziej mylnego! Zrobimy wszystko, aby proces ten był szybki, jasny, bezpieczny, skuteczny i bezstresowy.

Czy wniosek o umorzenie subwencji może złożyć tylko ta sama osoba, która wnioskowała o subwencję?

Wniosku o umorzenie subwencji nie musi składać ta sama osoba, która złożyła wniosek o subwencję. Ważne aby była to osoba upoważniona do jednoosobowej reprezentacji firmy zgodnie z dokumentem rejestrowym (CEIDG, KRS) lub na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa.

Pokrewne usługi

Dotacja bezzwrotna 5 tys. w ramach Tarczy Antykryzysowej
  • Sprawdzenie kwalifikowania się firmy do uzyskania świadczenia postojowego
  • Zebranie informacji oraz dokumentów (jeśli konieczne) potrzebnych do złożenia wniosku
  • Przeprowadzenie przez cały proces wnioskowania w programie na mocy pełnomocnictwa
  • Monitorowanie procesu oceny wniosku i w razie konieczności - udzielenie dodatkowych wyjaśnień, dokonania uzupełnień
  • Prowadzenie sprawy oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem dalszych procedur, aż do uzyskania wypłaty pomocy finansowej na konto Klienta
  • Doradztwo w zakresie możliwego wydatkowania otrzymanego wsparcia
  • Pomoc w razie kontroli otrzymanego wsparcia przez organ nadzorujący
  • Konsultacja z ekspertem w całym procesie współpracy
  • Usługa świadczona w 100% online
Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników z powiatowego lub wojewódzkiego urzędu pracy w ramach Tarczy Antykryzysowej
  • Sprawdzenie kwalifikowania się firmy do uzyskania dofinansowania do wynagrodzeń pracowników
  • Zebranie informacji oraz dokumentów (jeśli konieczne) potrzebnych do złożenia wniosku
  • Przeprowadzenie przez cały proces wnioskowania w programie na mocy pełnomocnictwa
  • Monitorowanie procesu oceny wniosku i w razie konieczności - udzielenie dodatkowych wyjaśnień, dokonania uzupełnień
  • Prowadzenie sprawy oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem dalszych procedur, aż do uzyskania wypłaty pomocy finansowej na konto Klienta
  • Doradztwo w zakresie możliwego wydatkowania otrzymanego wsparcia oraz optymalnego postępowania mającego na względzie późniejsze poprawne rozliczenie danego programu
  • Poprawne rozliczenie uzyskanego z naszą pomocą wsparcia (załatwienie wszystkich niezbędnych formalności)
  • Pomoc w razie kontroli otrzymanego wsparcia przez organ nadzorujący
  • Konsultacja z ekspertem w całym procesie współpracy
  • Usługa świadczona w 100% online
Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej w ramach Tarczy Antykryzysowej
  • Sprawdzenie kwalifikowania się firmy do uzyskania dofinansowania części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej
  • Zebranie informacji oraz dokumentów (jeśli konieczne) potrzebnych do złożenia wniosku
  • Przeprowadzenie przez cały proces wnioskowania w programie na mocy pełnomocnictwa
  • Monitorowanie procesu oceny wniosku i w razie konieczności - udzielenie dodatkowych wyjaśnień, dokonania uzupełnień
  • Prowadzenie sprawy oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem dalszych procedur, aż do uzyskania wypłaty pomocy finansowej na konto Klienta
  • Doradztwo w zakresie możliwego wydatkowania otrzymanego wsparcia oraz optymalnego postępowania mającego na względzie późniejsze poprawne rozliczenie danego programu
  • Pomoc w razie kontroli otrzymanego wsparcia przez organ nadzorujący
  • Konsultacja z ekspertem w całym procesie współpracy
  • Usługa świadczona w 100% online
Zwolnienie z opłacania składek ZUS za jeden miesiąc w ramach Tarczy Antykryzysowej
  • Sprawdzenie kwalifikowania się firmy do uzyskania zwolnienia z opłacania składek ZUS za dany miesiąc
  • Zebranie informacji oraz dokumentów (jeśli konieczne) potrzebnych do złożenia wniosku
  • Przeprowadzenie przez cały proces wnioskowania w programie na mocy pełnomocnictwa
  • Monitorowanie procesu oceny wniosku i w razie konieczności - udzielenie dodatkowych wyjaśnień, dokonania uzupełnień
  • Prowadzenie sprawy oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem dalszych procedur, aż do uzyskania decyzji o zwolnieniu ze składek ZUS
  • Konsultacja z ekspertem w całym procesie współpracy
  • Usługa świadczona w 100% online
Świadczenie postojowe ZUS w ramach Tarczy Antykryzysowej
  • Sprawdzenie kwalifikowania się firmy do uzyskania świadczenia postojowego
  • Zebranie informacji oraz dokumentów (jeśli konieczne) potrzebnych do złożenia wniosku
  • Przeprowadzenie przez cały proces wnioskowania w programie na mocy pełnomocnictwa
  • Monitorowanie procesu oceny wniosku i w razie konieczności - udzielenie dodatkowych wyjaśnień, dokonania uzupełnień
  • Prowadzenie sprawy oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem dalszych procedur, aż do uzyskania wypłaty pomocy finansowej na konto Klienta
  • Doradztwo w zakresie możliwego wydatkowania otrzymanego wsparcia
  • Pomoc w razie kontroli otrzymanego wsparcia przez organ nadzorujący
  • Konsultacja z ekspertem w całym procesie współpracy
  • Usługa świadczona w 100% online
ZOSTAW DANE KONTAKTOWE

Nasi doradcy wkrótce do Ciebie się odezwą

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2021/02/smiling-woman-headset-presentation-something-min-scaled.jpg

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
logo miasto otwock
ford
logo rmf
bez tytułu
logo dp
logo trzebińskie centrum kultury
uw olsztyn
pup toruń
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
logo uni rol krak
vicotel
Dane naszej firmyDORADCY 365 Sp. z o.o.
53-135 Wrocław
ul. Januszowicka 5

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365