Zobacz jakie to proste.
Nasi doświadczeni eksperci ekspresowo odpowiedzą na Twoje pytania, szybko przeanalizują Twoją sytuację i będą w stanie wstępnie ocenić to, czy kwalifikujesz się do 100% umorzenia subwencji PRF 1.0 czy przysługuje Ci umorzenie w niższej wysokości. Napiszemy Ci jakich dokładnie danych potrzebujemy, aby ostatecznie przeanalizować sytuację Twojej firmy i przygotować Cię do składania wniosku o umorzenie subwencji PFR. Dokonamy wszystkich niezbędnych obliczeń i pomożemy zebrać wymagane dane. Następnie przygotujemy dla Ciebie procedurę będącą dokładną instrukcją prowadzącą do rozliczenia subwencji on-line. Nasz specjalista będzie towarzyszył Ci online podczas składania wniosku o umorzenie – z nami to bardzo proste – wypełnienie wniosku z wcześniej przygotowanym przez nas szablonem zajmie Ci tylko około 10 min.
W całym procesie możesz liczyć na wsparcie merytoryczne. Możemy poprowadzić Cię w trakcie składania wniosku drogą telefoniczną, e-mailową, a także audiowizualną (będziemy mieć podgląd Twojego ekranu) – wybór formy współpracy należy do Ciebie! Jeśli PFR zdecyduje o umorzeniu kwoty niższej niż faktycznie przysługująca pomożemy Ci wyjaśnić rozbieżności z odpowiednimi urzędami i przejść postępowanie reklamacyjne z PFR. Skutecznie pomogliśmy kilkuset firmom uzyskać subwencję PFR 1.0 oraz subwencję PFR 2.0. Naszych klientów już teraz przygotowujemy do rozliczenia. Z przyjemnością pomożemy również Tobie!
Jak zacząć?
Proces rozliczeń subwencji PFR 1.0. rozpocznie się 29 kwietnia. Już teraz przyjmujemy zapisy na tę usługę, aby nasi Klienci mogli się przygotować do rozliczenia jak najwcześniej.
Skontaktuj się z nami! Jak wolisz – telefonicznie lub e-mailowo. Podaj nam dane kontaktowe do Ciebie i Twojej firmy (nazwa, adres, NIP i nr telefonu).
Dane kontaktowe do Nas znajdziesz na dole strony. Po przesłaniu podstawowych danych Twojej firmy oraz informacji na temat tego kiedy otrzymałeś subwencję PFR 1.0 nasi Doradcy z Działu Obsługi Klienta zweryfikują do jakiego poziomu umorzenia subwencji się kwalifikujesz oraz wyślą Ci pisemną ofertę z zakresem naszej usługi, ceną oraz informacją o dalszej ścieżce postepowania. Czekamy zatem na kontakt od Ciebie! Aby przyspieszyć proces, możesz od razu – wygodnie i o każdej porze – zamówić usługę bezpośrednio na naszej stronie www.
Jaki jest koszt usługi?
Koszt pomocy w rozliczeniu subwencji PFR będzie zależeć od wielkości firmy i wybranej przez Państwa opcji współpracy. Mają Państwo do wyboru 3 warianty:
1) E-konsultacja – od 149 zł netto + VAT
2) Kompleksowe rozliczenie dla mikrofirm to 0,25% kwoty subwencji nie mniej niż 399 zł netto + VAT
2) Kompleksowe rozliczenie dla małych i średnich firm to 0,25% kwoty subwencji nie mniej niż 799 zł netto + VAT
Już teraz wyślij nam swoje zgłoszenie.
Subwencje, dotacje, ulgi w ramach Tarczy Antykryzysowej to nasza codzienność. Jesteśmy merytoryczni i szybcy w działaniu, a wprowadzane przez rząd pomoce dla firm nie mają dla nas tajemnic!
Tarcza Finansowa PFR 1.0 jest programem pomocy dla przedsiębiorstw dotkniętych skutkami epidemii COVID-19. Cel programu to ochrona rynku pracy i zapewnienie firmom płynności finansowej w okresie poważnych zakłóceń w gospodarce.
Ma on pomóc przedsiębiorcom powrócić na ścieżkę wzrostu po zamrożeniu gospodarki w czasie walki z koronawirusem. Programem objętych jest około 3 mln pracowników.
Wnioski można składać od 29.04.2021 r. Każda firma musi złożyć wniosek o umorzenie subwencji po upływie roku od jej otrzymania.
Po spełnieniu pozostałych kryteriów formalnych określonych w zaktualizowanym Regulaminie Subwencji PFR 1.0, o 100% umorzenia będą mogły się ubiegać firmy z następujących branż:
Każdy przedsiębiorca po wypełnieniu wniosku o umorzenie subwencji dostanie informację i decyzję widoczną w systemie bankowości elektronicznej, pokazującą jaka kwota została umorzona, a jaka jest do spłaty. Otrzyma jednocześnie harmonogram spłat rat, które są rozłożone na dwa lata. Raty będą nieoprocentowane, a sama spłata rozpoczyna się na około 1-2 miesiące od otrzymanej decyzji i harmonogramu. Na przykład firmy, które będą otrzymywały takie decyzje na początku czerwca rozpoczną spłaty od 25 lipca.
W świetle obecnie obowiązujących przepisów – umorzona część subwencji stanowi dla przedsiębiorcy przychód do opodatkowania odpowiednio PIT lub CIT. Możliwość dokonania częściowego zwolnienia z podatku CIT/ PIT dokonanych umorzeń jest obecnie analizowana przez Ministerstwo Finansów we współpracy z PFR, a decyzja w tej sprawie zapadnie przed rozpoczęciem procesu umorzeń.
Warunki
Warunki
Oferujemy kompleksową pomoc w zakresie rozliczenia subwencji z tego programu w tym:
Proces rozliczania subwencji PFR 1.0 startuje 29 kwietnia 2021 r. Oświadczenie o rozliczeniu subwencji należy złożyć po roku od jej otrzymania. Jeśli mają Państwo problem z określeniem kiedy dokładnie należy to zrobić w Państwa przypadku (każda firma ma na to 10 dni roboczych) prosimy o kontakt – pomożemy terminowo złożyć wymagane oświadczenia i informacje.
Niestety nie, jednym z warunków częściowego umorzenia subwencji jest prowadzenie działalności nieprzerwanie od momentu otrzymania subwencji (nie można zaprzestać prowadzenia działalności gospodarczej, w tym zawiesić działalności, otworzyć likwidacji przedsiębiorcy lub otworzyć postępowania upadłościowego/restrukturyzacyjnego). W przypadku nawet jednodniowego zawieszenia działalności subwencja podlega zwrotowi w całości.
Przy wyliczaniu stanu zatrudnienia na potrzeby ustalenia wysokości umorzenia subwencji należy brać pod uwagę osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy zgłoszone do ubezpieczeń społecznych z kodami ubezpieczenia: 0110, 0111, 0125, 0126, 0120 (w przeliczeniu na pełne etaty) oraz osoby współpracujące z pracodawcą zgłoszone do ubezpieczeń społecznych z kodami: 0411, 0417, 0426, 0428, 0200, 2241, 2242, 0511, 0545. Należy uwzględniać również osoby przebywające na urlopie macierzyńskim, ojcowskim, rodzicielskim, wychowawczym (kody: 1240, 1211).
Jeśli masz problem z prawidłowym określeniem stanu zatrudnienia, przeliczeniem na pełne etaty, ustaleniem stanu zatrudnienia na konkretne daty – zapraszamy do kontaktu z nami – pomożemy Ci ustalić czy warunek dotyczący utrzymania stanu zatrudnienia został przez Ciebie spełniony.
Wsparcie w postaci subwencji finansowej ma na celu utrzymanie dotychczasowego poziomu zatrudnienia. Z punktu widzenia warunków programowych, zamiana umowy o pracę na umowę zlecenie jest dopuszczalna. Jednak z pewnością beneficjenci decydujący się na taki ruch powinni spodziewać się tego, że spełnienie przez nich warunków do umorzenia części subwencji będzie dokładnie weryfikowane przez PFR.
Nie jest wykluczone, że – jeśli okaże się, że doszło do zamiany umowy o pracę na 1 etat z wynagrodzeniem np. 4000 PLN na zlecenie na 2 h/mc z wynagrodzeniem 100 zł – zostanie to potraktowane jako nadużycie i będzie mogło stanowić przesłankę do odmowy umorzenia części subwencji. Przestrzegamy pracodawców przed praktykami, które wskazywałyby na celowe działanie, mające na celu wyłudzenie subwencji.
Strata gotówkowa to skumulowana strata z 12 miesięcy określona na podstawie dokumentów finansowych firmy (różnych w zależności od formy rozliczania działalności). Strata może być liczona od pierwszego miesiąca, w którym odnotowano spadek obrotów w związku z COVID-19 lub od miesiąca, w którym złożono wniosek o subwencję. Jeśli masz problem z wyliczeniem kwoty straty lub z ustaleniem okresu za jaki należy ją wyliczyć zgłoś się do nas.
Wnioskowanie o umorzenie subwencji odbywać się będzie wyłącznie elektronicznie za pośrednictwem bankowości elektronicznej w banku, za pośrednictwem którego otrzymano subwencję. Doskonale rozumiemy, że dla wielu naszych Klientów może być to problematyczne. Nie każdy potrafi, lubi czy chce korzystać z tego typu rozwiązań technologicznych. Mamy duże pokłady cierpliwości, chęci i zrozumienia, aby móc przeprowadzić naszych Klientów przez ten proces. Złożenie wniosku o umorzenie subwencji z nami zajmie 10 min, a podczas jego wypełniania, możesz liczyć na rozmowę telefoniczną z naszym doradcą, czy nawet połączenie się za pomocą narzędzi audiowizualnych, które pozwolą na podgląd Twojego ekranu. Brzmi skomplikowanie? Nic bardziej mylnego! Zrobimy wszystko, aby proces ten był szybki, jasny, bezpieczny, skuteczny i bezstresowy.
Wniosku o umorzenie subwencji nie musi składać ta sama osoba, która złożyła wniosek o subwencję. Ważne aby była to osoba upoważniona do jednoosobowej reprezentacji firmy zgodnie z dokumentem rejestrowym (CEIDG, KRS) lub na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa.