Na początek chcielibyśmy Państwu przedstawić proponowane warunki naszej współpracy.
Jako marka Doradcy365 obsługujemy około 6.000 Klientów w dziedzinach takich jak pozyskiwanie dotacji i subwencji, doradztwo gospodarcze, ochrona środowiska, szkolenia. Pełny zakres naszych usług znajdą Państwo wyżej na tej stronie. Większość naszych klientów stanowią firmy z kategorii MŚP, ale obsługujemy także duże firmy, JDG oraz rolników, a także osoby prywatne, również pragnące założyć własną działalność gospodarczą.
Tutaj przeczytacie Państwo więcej na temat tego, kim jesteśmy i czym się zajmujemy: https://doradcy365.pl/historia-firmy/
Obsługa klienta po stronie Eksperta merytorycznego to realizacja konkretnych zadań w zależności od dziedziny, np.:
My zajmiemy się całą resztą tj. marketingiem, udzielaniem wstępnych informacji Klientowi, dostępnością Biura Obsługi Klientów w godzinach 8-18, zawarciem z Klientem umowy, uzyskaniem płatności, co pozwoli ekspertowi na rozpoczęcie prac merytorycznych. W szczególnych przypadkach wspieramy także Ekspertów, np. w uzyskaniu dodatkowych danych od Klienta, gdyby były z tym trudności.
Posiadamy autorskie wzory e-mail i sprawne procedury w zakresie obsługi Klienta, które pozwoliły nam w zeszłym roku na obsługę około 1500 klientów biznesowych korzystających z naszych różnych usług. Jedyną barierą w zwiększeniu sprzedaży był brak wystarczającej liczby Ekspertów merytorycznych, stąd chcemy zwiększyć ich liczbę, by móc skalować nasz biznes i obsługiwać coraz więcej Klientów.
Nasi Eksperci to często osoby prowadzące własne firmy konsultingowo-doradcze i inne osoby pracujące na co dzień zawodowo (np. w urzędach, instytucjach, firmach konsultingowych), współpracujące z nami w godzinach wieczornych, na zasadzie pracy dodatkowej. Oczywiście, taka forma współpracy jest przez nas akceptowalna, przy czym zawsze prosimy Eksperta o bieżące wskazywanie swojej dostępności oraz zaangażowanie w projekt, którego się podejmuje. Czasami zdarza się, że Klient będzie potrzebował porozmawiać z Ekspertem telefonicznie. Wówczas prosimy Państwa, aby oddzwonić do niego – jeśli nie będzie to możliwe w godzinach pracy (np. w czasie przerwy), to rekomendujemy umówić się z Klientem na godziny popołudniowe. Najczęściej kontakt z Klientami jest jednak e-mailowy.
Dbamy o wysoką jakość świadczonych przez Nas usług, dlatego chętnie podejmujemy współpracę z Ekspertami zewnętrznymi, którzy również wykazują wysoką etykę pracy.
W naszej pracy kierujemy się zasadą rzetelności i wzajemnej uczciwości – dotyczy to naszych relacji
z Klientami oraz wszystkimi współpracownikami. Zależy nam na wzajemnym poszanowaniu. Jedną
z zasad, o której przestrzeganie będziemy prosić, będzie lojalność rozumiana jako niekierowanie do naszych Klientów żadnych propozycji usług, które miałyby być świadczone z pominięciem naszej firmy.
Wszelkie kwestie dotyczące naszej współpracy są uregulowane w umowie ramowej, której wzór przekażemy Państwu po zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji. Zakładamy długoterminową współpracę na różnych polach (współpraca może dotyczyć kompleksowej obsługi w wybranej dziedzinie lub wybranych elementów procesu).
Każdorazowo usługi wykonujemy na podstawie formalnego zlecenie od Klienta (w formie standardowej umowy lub poprzez zakup w naszym e-sklepie). W przypadku przydzielenie Państwu do obsługi danej sprawy (po przeprowadzeniu szybkich ustaleń w zakresie stawek/cen) zostanie zawarta z Państwem: