1 199,00zł + VAT
- Szkolenie „Komunikacja i praca zespołowa w oparciu o styl myślenia i działania – FRIS” – z p.Adamem Moszyńskim – trenerem, coachem i konsultantem rozwojowym
- Dedykowane w szczególności do Menedżerów/Kierowników, Coachów/Trenerów, Specjalistów HR. Innych osób, które chcą poznać swój styl myślenia (odbierania informacji z otoczenia) oraz styl działania (reagowania na informacje). Osób budujących zespoły w organizacji i nimi zarzadzającymi.
- Długość: 2 dni (2x8h);
- W cenie materiały szkoleniowe;
- Imienne certyfikaty dla każdego uczestnika po zakończeniu szkolenia;
- Szkolenie realizowane online.
Cena netto: od 1199 zł netto + VAT/os.
Powyższa kalkulacja powstała przy założeniu grupy min. 10 osobowej w formule online.
W przypadku mniejszej liczby uczestników (min. 5) ceny każdorazowo ustalane są indywidualnie.
W celu skomponowania indywidualnej oferty dopasowanej do Państwa potrzeb prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na podane numery telefonów lub poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@doradcy365.pl
Opis
Komunikacja i praca zespołowa w oparciu o styl myślenia i działania – FRIS
Cel szkolenia
Czym jest FRIS®?
FRIS® to licencjonowane narzędzie, które umożliwia rozwój kompetencji miękkich. Metodologia służy do opisu sposobów działania i myślenia. Opiera się o 4 perspektywy: fakty (F), relacje (R), idee (I), i struktury (S). Analiza wszystkich perspektyw pozwala na wyjaśnienie, jakie informacje mają dla badanych największy priorytet. Umożliwia to opisanie ich stylu myślenia i stylu działania. FRIS® wywodzi się z teorii i modeli stosowanych w psychologii poznawczej.
Dla kogo?
Menedżerów/Kierowników, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołem oraz skutecznej komunikacji z pracownikami; Coachów/Trenerów, którzy chcą skutecznie odkrywać zasoby klienta i pomagać we wzmacnianiu jego predyspozycji na drodze jego rozwoju; Specjalistów HR, którzy chcą jeszcze lepiej dopasowywać osoby rekrutujące do stanowisk pracy; Innych osób, które chcą poznać swój styl myślenia (odbierania informacji z otoczenia) oraz styl działania (reagowania na informacje). Osób budujących zespoły w organizacji i nimi zarzadzającymi.
Umiejętności:
NAUCZYSZ SIĘ:
- Efektywnie współpracować,
- Lepiej się komunikować,
- Docierać z argumentami do partnerów.
Korzyści:
- OTRZYMASZ Narzędzia komunikacji z partnerami i budowania pracy zespołowej,
- ZMIENISZ Sposoby prowadzenia komunikacji z partnerami biznesowymi ,
- Metody zarządzania projektami i zespołami ,
- Podejście do budowania zaufania w zespole
Program
- Poznaj siebie, swój zespół i partnerów w biznesie- w co grają ludzie
- Praca zespołowa a grupowa
– Jak budować efektywne zespoły 5 dysfunkcji pracy zespołowej
– 4 płaszczyzny komunikacji – kwadrat komunikacji - Efektywne zespoły – charakterystyka wg Instytutu Gallupa, MIT, Google
- Style myślenia i działania we współpracy z innymi wg Modelu FRIS®
- Różnice w percepcji świata i reakcji na niego z perspektywy różnych stylów myślenia
- Jak mój styl myślenia wpływa na efektywność pracy – jak tym zarządzać
- Strategie zachowań, czyli jak wpływam na otoczenie – korzyści i ryzyka
- Narzędzia diagnostyczne do rozpoznawania, „jak działam ja – jak inni”
- Silne strony poszczególnych stylów myślenia vs „długie ogony”, czyli szkodliwe nawyki
- Komunikacja pomiędzy różnymi stylami myślenia i działania
– Bariery komunikacyjne - Proces konstruowania efektywnego zespołu – moje miejsce w zespole i w procesie współpracy
- Rozwijanie zespołów i wspieranie zarządzania projektami w oparciu o style działania i myślenia
- Narzędzia ułatwiające akceptację odmiennych zachowań podczas negocjacji i komunikowania się z partnerami
- Rozwiązywanie konfliktów przez pryzmat stylów myślenia
Prowadzący
Pan Adam
Trener, Coach, Konsultant Lean management, specjalizujący się w standaryzowaniu pracy, projektowaniu wskaźników do pomiaru efektywności produkcji oraz narzędzi zarządzania wizualnego. Skupia się na zmianie postaw a zdobyte doświadczenie zawodowe na wielu szczeblach pozwala obiektywnie patrzeć na procesy co z kolei pozwala nadawać właściwy kierunek zmianom zachodzącym w organizacjach. Z wykształcenia chemik, trener, z zamiłowania sprzedawca. Miłośnik gór i wspinania , które uprawia od ponad 20 lat. Swoje doświadczenie przekazuje ludziom jako instruktor wspinaczki pokazując, zarówno na ścianie wspinaczkowej jak i na wysokościach ponad 4000 m, jak pasję można łączyć z życiem zawodowym.
Doświadczenie trenerskie i consultingowe
Szkolenia > 1000 h
Wdrożenia u klientów > 1000 h
Wystąpienia publiczne i prezentacja >100 h
FRIS > 100 raportów
Obszar specjalizacji
- Ekspert z zakresu Przemysłu 4.0 w Platformie Przemysłu Przyszłości
- Komunikacja interpersonalna w organizacjach
Wystąpienie publiczne (szefowie, liderzy, brygadziści)
Prowadzenie zebrań i spotkań, delegowanie zadań Komunikacja pionowa i pozioma - Praca zespołowa
Budowanie zespołów, motywowanie pracowników - Szczupła produkcja (Lean management)
Zarządzanie zmianą, Kaizen, Organizacja miejsca pracy – system 5S
Pomiary efektywności, standaryzacja pracy, mapowanie procesów, czas przezbrojenia
Narzędzia do rozwiązywania problemów Narzędzia do kreatywnego myślenia - FRIS style myślenia i działania
Doświadczenie zawodowe
- 2021 Własna działalność – Jabil – Lean Coach – doradztwo w zakresie szczupłej produkcji, Przemysłu 4.0, zarządzania zmianą
- od 2018 do 2020 – APA sp. z o.o.
- Kierownik projektu badawczo rozwojowego. Zarządzanie zespołem, prowadzenie prezentacji wewnętrznych i zewnętrznych, organizowanie eventów.
- od 2017 do 2018 – Instytut Doskonalenia Produkcji
(IDP) Konsultant ds. Lean, wdrożeniowiec ok. 400 dni projektowych w różnych branżach,
prowadzenie warsztatów podczas konferencji Lean Camp, stworzenie gry strategicznej Efektywnia, pisanie artykułów tematycznych. - od 2016 do 2017 – TUV
Koordynator sprzedaży szkoleń technicznych, pozyskiwanie nowych klientów i nowych trenerów do
współpracy, projektowanie nowych szkoleń, pisanie artykułów tematycznych. - od 2013 do 2014 – PSM Technik sp. z o.o.
Tworzenie oddziału spółki na Śląsku – budowanie i zarządzanie zespołem. - od 2012 do 2013 – Harvard Business Review Polska
/ICAN
Key Account Manager
Doradca klienta prestiżowego, aktywna sprzedaż prenumerat i rozwiązań szkoleniowych, pozyskiwanie klientów z grupy Top Managerów - od 2010 do 2011 – Home Broker
- od 2008 do 2010 – APA sp. z o.o.
Tworzenie działu marketingu, działu handlowego, rozwój produktów automatyki budynków, pozyskiwanie klientów przemysłowych, organizacja szkoleń i spotkań biznesowych - od 2000 od 2008 – BRENNTAG POLSKA
Rozwój nowego projektu, współpraca z kluczowymi klientami, rekrutacja i selekcja w ramach podległego makroregionu, organizacja pracy biura i handlowców, realizacja budżetu, negocjacje handlowe, rozwój rynku. Nadzorowany region co roku notował przyrosty sprzedaży i ilości. - 1999 – PPH POCH S.A. Gliwice
Mistrz produkcji, dział marketingu
W ostatnich latach Pan Adam prowadził szkolenia i warsztaty dla takich jednostek jak:
- Mirage Boats – Augustów
- Milano – Tarnowo Podgórne
- APA Gliwice
- Fiege – Szczeciń
- Enter Jastrzębie
- Fabryka Drutu – Gliwice
- Szkoła Montessori – Katowice
- Wetech Mysłowice
- MDS centrum Gliwice
- Restauracja Rodzinna Club 99
- Zakłąd pogrzebowy – bielsko biała
- Canpak
- FUTUREPROCESING Gliwice