2 750,00zł
Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem wniosku o przyznanie dofinansowania wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dofinansowania w ramach Działania 5.13 “Zdrowy pracownik”.
W KAŻDYM Z PAKIETÓW:
- Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia dotacji;
- Wypełnimy Twój wniosek o dofinansowanie;
- Przygotujemy lub pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki;
- Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej;
- Udzielimy Ci pomocy związanej z wysyłką dokumentów;
- Będziemy monitorować proces oceny wniosku o dofinansowanie i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dotacji;
- Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (na etapie wnioskowania);
DODATKOWO W RAMACH PAKIETU PREMIUM:
- Udzielimy Ci pomocy w rozliczeniu dotacji;
- Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji (podczas całego procesu pozyskiwania i rozliczania dotacji);
- Pomożemy Ci na etapie dokonywania zakupów w projekcie;
- Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o wypłatę dotacji;
- Pomożemy Ci wywiązać się z obowiązków dotyczących informacji i promocji w projekcie;
- Pomożemy Ci w razie kontroli projektu;
- Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
- Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu.
Prosimy o zgłaszanie się do nas odpowiednio wcześniej, z uwagi na ograniczoną liczbę Klientów, których możemy przyjąć do procesowania. Kładziemy nacisk na staranne, rzetelne i profesjonalne opracowanie dokumentacji dotacyjnej, stąd potrzebujemy czasu, aby należycie przygotować wniosek.
Termin realizacji usługi: do rozpoczęcia prac przystąpimy niezwłocznie po złożeniu zamówienia i opłaceniu usługi.
- Opis
- Informacje dodatkowe
Opis
Do wyboru oferujemy poniższe warianty płatności:
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 1
7.999 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
3% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
2% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 2% tj. 0,08% przyznanej dotacji miesięcznie.
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 2
3.999 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
3% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 3% tj. 0,125% przyznanej dotacji miesięcznie.
PREMIUM (wraz z rozliczaniem dotacji)
WARIANT 3
0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
4% od wartości przyznanej dotacji – za pomoc na etapie zakupów w projekcie i w prawidłowym jego rozliczeniu – płatne w ratach miesięcznych przez okres rozliczania projektu np. przy 2-letnim okresie realizacji 1/24 z 4% tj. 0,17% przyznanej dotacji miesięcznie.
W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 1
5.500 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
4% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 2
2.750 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
6% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
STANDARD (bez rozliczania dotacji)
WARIANT 3
0 zł + VAT za wszystkie czynności w etapie WNIOSKOWANIA – płatne po podpisaniu umowy.
9% od wartości przyznanej premia za sukces – płatne po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie.
W przypadku zainteresowania wariantem 3 prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu umówienia e-konsultacji z ekspertem mającej na celu wstępne określenie szans projektu i stopnia przygotowania Państwa firmy do jego realizacji.
Każdy wariant dostępny jest pod warunkiem posiadania wysokiego stopnia innowacyjności i zagwarantowanych źródeł prefinansowania.
Gwarancja (w każdym z wariantów).
W sytuacji gdy przygotowany wniosek nie uzyska dofinansowania w ramach danego naboru wniosków dokonamy wspólnie z Klientem weryfikacji możliwości modyfikacji jego zapisów, możliwości wyeliminowania przyczyn dla których nie uzyskał dofinansowania i będziemy dążyć do jego złożenia w kolejnym możliwym terminie naboru aż do osiągnięcia skutku w postaci przyznania dotacji na dany projekt – bez dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy.
Succes fee rozumiana jest jako sytuacja pozytywnego rozpatrzenia wniosku o dofinansowanie tj. umieszczenie go na liście projektów rekomendowanych do dofinansowania lub w przypadku braku publikacji takiej listy otrzymania przez Zamawiającego pisma z zaproszeniem do podpisania umowy o dofinansowanie zawierającego wykaz dokumentów do przedłożenia.
Zapewnimy pomoc dotyczącą przygotowania się do złożenia wniosku o przyznanie dofinansowania, doboru odpowiedniej argumentacji oraz zajmiemy się pozyskaniem i rozliczeniem dotacji w ramach Działania 5.13 „Zdrowy pracownik” programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
Szanowni Państwo,
Z racji naszego 20-letniego doświadczenia w pozyskiwaniu różnorodnych dofinansowań, zwieńczonego uzyskaniem ponad 3.000 różnych dotacji dla naszych Klientów, na kwotę ponad 4 miliardów złotych – doskonale zdajemy sobie sprawę, iż przygotowanie dobrego i zasługującego na dofinansowanie projektu jest zajęciem złożonym i czasochłonnym.
Niestety na ogół instytucje udzielające dotacji, ogłaszając nabory wniosków najczęściej pozostawiają tylko 30 dni na przygotowanie kompletu – nierzadko bardzo wymagających dokumentów. W tak krótkim czasie niemożliwe jest zgromadzenie wszystkich wymaganych dokumentów, w tym zewnętrznych promes bankowych oraz audytu energetycznego oraz innych istotnych dokumentów, od których zależy w przyszłości sukces projektu.
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych świadomych Klientów uruchomiliśmy specjalną możliwość współpracy z nami przy projektach o charakterze inwestycyjnym i badawczo – rozwojowym umożliwiając rzetelne, bezstresowe, a co najważniejsze perfekcyjne przygotowanie całego procesu – po to, aby w końcowym etapie – w ciągu owych 30 dni od ogłoszenia naboru – komfortowo dla Państwa i dla nas wprowadzić wszystkie niezbędne dane i załączniki do generatora wniosków i dysponować obszernych kompletem wiarygodnych działań i dokumentów, które nie będą uznane za gołosłowne.
Zrealizowanie w pełni opisanych przez nas w ramach niniejszej usługi działań, wzbogaconych oczywiście o wiedzę i porady naszych doświadczonych ekspertów – gwarantuje bardzo wysoką ocenę Państwa projektu i tym samym przybliży projekt do uzyskania najwyższego możliwego dofinansowania.
Informacje wstępne o działaniu 5.13 „Zdrowy pracownik”:
Celem działania 5.13 „Zdrowy pracownik” jest wspieranie dostosowania pracowników, przedsiębiorstw i przedsiębiorców do zmian, wspieranie aktywnego i zdrowego starzenia się oraz zdrowego i dobrze dostosowanego środowiska pracy, które uwzględnia zagrożenia dla zdrowia.
W ramach działania realizowane będzie eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy.
Harmonogram programu
Aktualny nabór trwa od 28 listopada 2024 r. do 20 lutego 2025 r.
Wnioski można składać wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem systemu teleinformatycznego LSI2021.
Kto może się ubiegać o dofinansowanie?
O dofinansowanie mogą ubiegać się:
- podmioty administracji publicznej,
- instytucje nauki i edukacji,
- instytucje ochrony zdrowia,
- przedsiębiorstwa,
- organizacje społeczne i związki wyznaniowe,
- instytucje wspierające biznes,
- partnerzy społeczni.
Wnioskodawcą w projekcie może być pracodawca, który prowadzi działalność i posiada siedzibę, filię, delegaturę, oddział czy inną prawnie dozwoloną formę organizacyjną działalności podmiotu na terenie województwa śląskiego.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
Projekty obejmą eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy realizowane poza formułą regionalnych programów zdrowotnych jako działanie dostosowane do potrzeb konkretnego pracodawcy i jego pracowników.
Przedsięwzięcia obejmują m.in.
- działania z zakresu edukacji zdrowotnej, działania świadomościowe i profilaktyczne w miejscu pracy, działania szkoleniowe (w tym w zakresie profilaktyki wypalenia zawodowego, chorób zawodowych czynników ryzyka w miejscu pracy),
- poradnictwo psychologiczne,
- działania zwiększające ergonomię pracy (w tym modernizacja stanowiska pracy, dostosowanie warunków pracy),
- wsparcie dla pracodawców przyczyniające się do eliminacji zidentyfikowanych zagrożeń dla zdrowia,
- realizację usług zdrowotnych dla pracowników (badania profilaktyczne i na potrzeby diagnostyki chorób w tym zawodowych – wykraczające poza obowiązkowe badania z zakresu medycyny pracy),
- wdrożenie rozwiązań harmonizujących życie społeczne i zawodowe pracowników tzw. WLB (idea work-life balance).
Wsparcie inicjatywy WLB będzie działaniem wyłącznie uzupełniającym. Powinno zostać powiązane z miejscem pracy w celu polepszenia stanu zdrowia, kreowania prozdrowotnych zachowań w miejscu pracy. Nie ma możliwości finansowania kampanii promocyjnych.
Zgodnie z kryteriami wyboru projektu pracownikom w projekcie należy udzielić wsparcia dotyczącego:
- działań z zakresu edukacji zdrowotnej / działań świadomościowych / szkoleniowych (tj. działania w zakresie poszerzania wiedzy na temat zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy oraz działania prewencyjne lub naprawcze w zakresie czynników szkodliwych lub uciążliwych występujących w miejscu pracy),
- działań zwiększających ergonomię pracy (w tym modernizacja stanowiska pracy, dostosowanie warunków pracy) – wartość wydatków nie może przekroczyć 40% finansowania unijnego,
- realizacji dodatkowych pakietów badań profilaktycznych lub na potrzeby diagnostyki chorób, w tym zawodowych (dla co najmniej 30% osób z grupy docelowej).
Każde z działań powinno stanowić odrębne zadanie, co oznacza że w projekcie należy uwzględnić trzy zadania (cztery, jeśli zaplanuje się uzupełniająco interwencję w zakresie work-life balance).
Kluczowe wymagania
- Przed przystąpieniem do aplikowania o dofinansowanie należy przygotować „Analizę zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy”. Dokument nie będzie załącznikiem do wniosku, ale powinien być dostępny do wglądu na wezwanie Instytucji udzielającej dofinansowania.
- Działania realizowane będą na podstawie indywidualnej pogłębionej diagnozy potrzeb tzw. „Analizy”, która będzie identyfikować zdrowotne czynniki ryzyka w miejscu pracy, problemy i potrzeby zdrowotne pracowników oraz wskaże działania z zakresu niwelowania czynników ryzyka.
- „Analiza” powinna mieć formę dokumentu zawierającego m.in.
- analizę stanowisk obciążających zdrowie pracowników u danego pracodawcy w zakresie zdrowotnych czynników ryzyka, dane statystyczne, dotyczące pracowników, których zdrowie jest narażone ze względu na charakter/warunki u danego pracodawcy, charakterystykę ww. grup pracowników, uwzględniającą m.in. ich staż pracy na stanowisku obciążającym zdrowie, rodzaj problemów zdrowotnych, których doświadczają z uwagi na zatrudnienie u danego pracodawcy,
- potrzeby i oczekiwania pracowników z obciążeniami zdrowotnymi (źródła pozyskanych danych np. ankiety lub wywiady z pracownikami),
- analizę potrzeb w zakresie modernizacji stanowisk (sprzętu i infrastruktury) z uwagi na ich obciążający wpływ na zdrowie pracowników,
- analizę potrzeb w zakresie poprawy ergonomii pracy,
- analizę potrzeb w zakresie rozwiązań harmonizujących życie społeczne i zawodowe pracowników tzw. work life-balance (WLB),
- opis niezbędnych do wdrożenia działań z zakresu profilaktyki chorób (w tym związanych z miejscem pracy) lub wsparcia pracowników w powrotach do pracy / działań z zakresu zapobiegania długotrwałej niezdolności do pracy.
- Projekt jest realizowany wyłącznie na rzecz określonego/określonych we wniosku o dofinansowanie pracodawcy/pracodawców oraz jego/ich pracowników, w zakresie zgodnym z jego/ich zdiagnozowanymi potrzebami.
- Działania realizowane w ramach projektu nie mogą zastępować obowiązkowych działań z zakresu medycyny pracy, do których realizacji jest zobowiązany pracodawca na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących, w tym Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie medycyny pracy.
- Możliwa jest realizacja wyłącznie projektów obejmujących wdrożenie kompleksowych działań przyczyniających się do eliminacji czynników ryzyka dla zdrowia występujących w miejscu pracy.
Ile można otrzymać dofinansowania?
Intensywność wsparcia wynosi do 85% kosztów kwalifikowalnych.
Minimalna wartość projektu wynosi 70 tys. zł, a maksymalna to 200 tys. euro (tj. 869 260 zł).
Po więcej informacji o tym produkcie zapraszamy do naszego eksperta
Pana Rafał Czerkawskiego
Pan Rafał posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu środków dotacyjnych. W tym czasie uczestniczył w realizacji – przygotowaniu i rozliczaniu ponad 2.500 projektów dotacyjnych (inwestycyjnych, badawczo-rozwojowych, szkoleniowych, infrastrukturalnych, doradczych i społecznych), na łączną kwotę przekraczającą 1 mld zł.
Ekspert w zakresie pozyskiwania dofinansowań dla przedsiębiorstw – zarówno na rozpoczęcie prowadzenia działalności, jak i jej rozwój, ze źródeł krajowych, jak i UE. Pozyskiwał dotacje w ramach Lokalnych Grup Działania, Regionalnych Programów Operacyjnych, PARP, NCBiR, NFOŚ, WFOŚ i innych.
W ramach kompleksowego doradztwa pomaga w skonstruowaniu pomysłu na projekt, przygotowuje wszelką niezbędna dokumentację oraz koordynuje współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu (np. Uczelniami), kontaktuje się z Instytucjami oraz rozlicza projekty i pomaga w trakcie kontroli.
W kilku podmiotach pełni także funkcję Project Managera, wykorzystując swoje kompetencje i autorskie rozwiązania – wspomagał efektywnie prowadzić procesy inwestycyjne i biznesowe.
Swoje doświadczenie związane z tematyką dotacji przekłada również na realizację szkoleń i kursów w tym zakresie.
W przeszłości Pan Rafał obsługiwał takie jednostki jak:

- PricewaterhouseCoopers w Warszawie;
- Ernst & Young Sp. z o.o. w Warszawie;
- KMPG w Warszawie;
- Delloite w Warszawie;
- Narodowy Bank Polski;
- VOTUM S.A. we Wrocławiu;
- IBF Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu;
- Hotel Pałac Jugowice w Jugowicach;
- Hotel Biały Kamień w Świeradowie Zdroju;
- Restauracja PANDA SUSHI we Wrocławiu;
- Drukarnia Kozioł i Wspólnicy w Lubartowie;
- Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście,
- VOLVO POLSKA S.A.,
- SANTANDER BANK S.A.;
- VIESSMANN POLSKA;
- PINUS OKNA w Skarbimierzu;
- NERLI GRUPPEN w Pisarzowicach;
- ŚNIEŻKA S.A. w Świebodzicach;
- AET spółka jawna w Ostrowie Wielkopolskim;
- Cargill Polska Sp. z o.o. w Bielanach Wrocławskich;
- DIORA ŚWIDNICA S.A.;
- PTS „TRANSBUD – WROCŁAW” Sp. z o.o.;
- Przedsiębiorstwo WIELOBRANŻOWE CENTROSTAL WROCŁAW S.A.;
- Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego;
- Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego;
- Kopalnie Odkrywkowe Surowców Drogowych Nasławice;
- WRATISLAVIA POLMOS WROCŁAW S.A.;
- Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, w Jeleniej Górze, w Wałbrzychu;
- Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie;
- Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego w Grodziszczu;
- Zakłady Chemiczne „Złotniki” S.A. we Wrocławiu;
- Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddział we Wrocławiu,
- Muzeum Mazowieckie w Płocku;
- Międzynarodowy Sąd Arbitrażowy Sp. z o.o. we Wrocławiu;
- Zgromadzenie Sióstr Św. Józefa we Wrocławiu;
- Strzeblowskie Kopanie Surowców Mineralnych w Sobótce.
SZYBKI KONTAKTZadzwoń teraz lub wypełnij formularz
Poniedziałek – Piątek (08:00 – 17:00)
SZYBKI KONTAKTZapytaj o możliwość uzyskania dotacji
Informacje dodatkowe
Wybierz pakiet i wariant | STANDARD WARIANT 1, STANDARD WARIANT 2, PREMIUM WARIANT 1, PREMIUM WARIANT 2 |
---|