fbpx
 

ZROBIMY TO DLA CIEBIEDotacja z PAIH
Polskie Mosty Technologiczne

Możemy zaoferować Ci usługę dopasowaną do Twoich potrzeb. Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem dla Ciebie wniosku dotacyjnego wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dotacji.

Zobacz jakie to korzystne.

Zapewnimy pomoc dotyczącą przygotowania się do złożenia wniosku o dofinansowanie inwestycji, doboru odpowiedniej argumentacji oraz zajmiemy się pozyskaniem i rozliczeniem dotacji z programu PAIH „Polskie Mosty Technologiczne”.

Szczegóły naszych rozwiązań oraz cenę usługi poznasz na poniższej stronie.

Współpracując z nami zyskujesz ogrom czasu i pewność!

Przede wszystkim zaoszczędzimy Twój czas potrzebny na zdobycie wiedzy i informacji jak prawidłowo skorzystać z dotacji PAIH dla firm posiadających innowacyjne produkty, usługi bądź technologie i planujących ekspansję na wyselekcjonowane rynki pozaunijne z wykorzystaniem różnych modeli e-commerce.

Jednak największą zaletą współpracy z nami jest Twój spokój ducha, bo z nami nie stracisz szansy na zdobycie dodatkowych środków dla Twojej firmy.

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą, zapoznaj się z informacjami na tej stronie lub pozostaw swoje dane kontaktowe a my Ci je wyślemy e-mailem.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Kiedy my prowadzimy Twoje sprawy, Ty możesz skupić się na realizacji ważnych celów Twojej firmy.

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2017/04/blog-post-10-1280x854.jpg

 

Z uwagi na nasze wieloletnie doświadczenie, pisanie wniosków dotacyjnych, biznesplanów i kontakt z administracją naborów – jest dla nas codziennością. Wnioski przygotowujemy szybko, bezbłędnie, przy minimum formalności z Twojej strony. Nasza usługa pozyskania dotacji jeśli będziesz sobie tego życzyć – może być kompleksowa – jesteśmy wówczas z Tobą począwszy od przygotowania wniosku, po zgromadzenie całej dokumentacji, aż po uzyskanie i prawidłowe rozliczenie dofinansowania. Naszym celem nadrzędnym jest zdjęcie z Ciebie możliwie jak największej ilości zadań w ramach pozyskiwania wsparcia finansowego.

Gwarancja rzetelności

Dajemy Państwu 100% gwarancję poprawności merytorycznej świadczonych przez nas usług, zarówno w kontekście konsultacji dotacji, jak i procesu ich pozyskania. Naszym celem biznesowym jest prawidłowość oraz skuteczność składanych przez nas wniosków, w równym stopniu zależy nam na sprawnym i bezbłędnym prowadzeniu spraw naszych Klientów.

Jak zacząć?

Skontaktuj się z nami – jak wolisz – telefonicznie lub e-mailowo albo zamów usługę bezpośrednio w naszym e-sklepie.

Nasze HITY

Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem dla Ciebie wniosku dotacyjnego wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dotacji, m. in.:
  • Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia projektu;
  • Wypełnimy Twój wniosek o przyznanie dofinansowania;
  • Przygotujemy lub pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki;
  • Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej;
  • Udzielimy Ci pomocy związanej z wysyłką dokumentów;
  • Będziemy monitorować proces oceny wniosku o przyznanie dotacji i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dofinansowania;
  • Udzielimy Ci pomocy w rozliczeniu projektu;
  • Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji;
  • Pomożemy Ci na etapie realizacji usług doradczych i szkoleniowych;
  • Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o refundację kosztów zrealizowanych usług;
  • Pomożemy Ci w razie kontroli projektu;
  • Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
  • Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu.
  • Usługa świadczona zdalnie (100% online).
JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Jeśli nie wiesz, po prostu zadzwoń lub napisz e-mail - nasi konsultanci chętnie podpowiedzą najlepsze rozwiązanie.

W skrócie

Konkurs
„Polskie Mosty Technologiczne”

„Polskie Mosty Technologiczne” to bezzwrotna dotacja ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027.

Projekt stanowi kontynuację inicjatywy realizowanej pod tą samą nazwą przez PAIH w latach 2018-2023.

Dla kogo: Przedsiębiorstwa:

  • z sektora MŚP, prowadzące działalność na terenie RP minimum 2 lata;
  • posiadające innowacyjny produkt, usługę lub technologię;
  • prowadzące działalność w ramach wybranej, względem konkretnego rynku, branży;
  • wpisujące się w KIS (Krajowe Inteligentne Specjalizacje);
  • posiadające udokumentowane doświadczenie w eksporcie (przychody z eksportu);
  • posiadające zasoby kadrowe, finansowe do realizacji projektu (wkład własny finansowy);
  • posiadające działającą stronę internetową.

W zależności od naboru dofinansowanie będą mogły otrzymać firmy z następujących branż:

  • kosmetycznej,
  • maszyn i urządzeń,
  • meblarskiej,
  • motoryzacyjnej,
  • pojazdów szynowych,
  • statków specjalistycznych, jachtów i łodzi,
  • wysokich technologii w obszarze bezpieczeństwa i towarów podwójnego zastosowania,
  • budowy i wykańczanie budowli,
  • elektroniki profesjonalnej, mikroelektroniki i fotoniki,
  • IT/ICT,
  • kreatywnej, w tym branży gier komputerowych,
  • medycznej i farmaceutycznej,
  • zielonych technologii,
  • spożywczej.

Cel dofinansowania i typy projektów: Celem Projektu jest wsparcie polskich przedsiębiorstw posiadających innowacyjne produkty, usługi bądź technologie w procesie internacjonalizacji na wyselekcjonowane rynki pozaunijne z wykorzystaniem różnych modeli e-commerce.

Maksymalne dofinansowanie: 87% kosztów kwalifikowalnych w ramach etapu zagranicznego oraz 100% kosztów kwalifikowalnych w ramach etapu krajowego.

Maksymalna wartość dofinansowania wynosi 180 tys. zł w podziale na:

  • wsparcie o charakterze bezgotówkowym na warsztaty, doradztwo ekspertów, strategię ekspansji – 20 tys. zł,
  • wsparcie o charakterze bezgotówkowym na usługi eksperckie Zagranicznych Biur Handlowych PAIH – 10 tys. zł,
  • wsparcie o charakterze gotówkowym w formie refundacji poniesionych wydatków – 150 tys. zł.

Budżet programu: Całkowita wartość projektu wynosi 175 826 067,27 zł, z czego 146 000 000,00 zł stanowi wkład Funduszy Europejskich.

Na co: pokrycie kosztów:

  • warsztatów, doradztwa ekspertów i opracowania strategii ekspansji;
  • usług eksperckich Zagranicznych Biur Handlowych PAIH;
  • poniesionych wydatków.

Wsparcie obejmie dwa etapy:

  1. Etap krajowy o charakterze szkoleniowo-warsztatowym

W ramach pierwszego etapu zostaną zorganizowane 3-dniowe warsztaty dla grantobiorców, których celem będzie m.in. przekazanie wiedzy branżowej o konkretnych rynkach i uwarunkowaniach dla eksportu w tym np. możliwości wykorzystania działań e-commerce, a także wypracowanie strategii ekspansji i przygotowanie przedsiębiorcy do jej wdrożenia na danym rynku zagranicznym.

W ramach warsztatów przewidziane są spotkania networkingowe, prezentacje case study, rozmowy z polskimi przedsiębiorcami mającymi doświadczenie w realizacji działań eksportowych oraz spotkania z praktykami biznesu, przedstawicielami Zagranicznych Biur Handlowych i ekspertami zewnętrznymi.

  1. Etap zagraniczny związany z wdrożeniem wypracowanej strategii

W ramach etapu drugiego przedsiębiorcy będą mogli realizować działania umożliwiające im bezpośrednie wejście na konkretny rynek, m.in. poprzez udział w zagranicznych wyjazdach, misjach i targach. Eksporterzy otrzymają także wsparcie w zakresie certyfikacji produktów i działań informacyjno-promocyjnych oraz doradztwo prawno-techniczne i w zakresie wzornictwa.

Pełny katalog kosztów kwalifikowanych zostanie ogłoszony wraz z dokumentacją do naborów.

Termin naboru wniosków o dofinansowanie: Wnioski o dofinansowanie będzie można składać w trakcie około 10 naborów realizowanych w latach 2024-2029. Przewidywana jest organizacja maksymalnie 4 naborów rocznie – każdy nabór maksymalnie na 4 rynki zagraniczne i wybrane dla każdego rynku branże. Nabory będą ogłaszane cyklicznie, na wybrane rynki i branże.

ZWRÓĆ SIĘ DO NAS

Jesteśmy po to, aby odciążyć Twoją firmę
od biurokratycznych procedur

Mamy wyspecjalizowaną drużynę, która weźmie na siebie sprawdzenie czy kwalifikujesz się do programu, przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, przeprowadzenie Cię przez cały proces… Wszystko po to, abyś mógł szybciej cieszyć się uzyskaną dotacją i skupić się na ważnych celach, które chcesz zrealizować.
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-experience.png
FAQ

Najczęściej zadawane pytania na temat konkursu „Polskie Mosty Technologiczne”.

Ile czasu trwa przygotowanie wniosku do konkursu „Polskie Mosty Technologiczne”?

Czas przygotowania jest zależny w dużym stopniu od szybkości odpowiedzi Klienta na nasze pytania i wypełnienia ankiety prekwalifikacyjnej – zazwyczaj przygotowanie całego kompletu dokumentów wynosi ok 1-2 tygodni.

Czym są Krajowe Inteligentne Specjalizacje?

Krajowe Inteligentne Specjalizacje (KIS) to kluczowe sektory i obszary gospodarki, które Polska uznaje za priorytetowe w rozwoju innowacji i konkurencyjności. W ramach projektów takich jak „Polskie Mosty Technologiczne”, przedsiębiorcy działający w obszarach zgodnych z KIS mają większe szanse na wsparcie i dofinansowanie.

Jakie są aktualne Krajowe Inteligentne Specjalizacje?

Lista aktualnych krajowych inteligentnych specjalizacji obejmuje:

  • KIS 1. ZDROWE SPOŁECZEŃSTWO
  • KIS 2.  NOWOCZESNE ROLNICTWO, LEŚNICTWO I ŻYWNOŚĆ
  • KIS 3. ZRÓWNOWAŻONE (BIO)PRODUKTY, (BIO)PROCESY i ŚRODOWISKO
  • KIS 4. ZRÓWNOWAŻONA ENERGIA
  • KIS 5. INTELIGENTNE BUDOWNICTWO ZEROEMISYJNE
  • KIS 6. TRANSPORT PRZYJAZNY ŚRODOWISKU
  • KIS 7. GOSPODARKA O OBIEGU ZAMKNIĘTYM
  • KIS 8. ZAAWANSOWANE MATERIAŁY I  NANOTECHNOLOGIA
  • KIS 9.  ELEKTRONIKA I FOTONIKA
  • KIS 10. TECHNOLOGIE INFORMACYJNE, KOMUNIKACYJNE ORAZ GEOINFORMACYJNE
  • KIS 11. AUTOMATYZACJA I ROBOTYKA
  • KIS 12. PRZEMYSŁY KREATYWNE
  • KIS 13. TECHNOLOGIE MORSKIE
Na jakie kraje mogę ubiegać się o dofinansowanie w ramach projektu?

Projekt obejmuje wsparcie działań eksportowych na 12 wyselekcjonowanych rynkach pozaunijnych, które mają duży potencjał biznesowy dla polskich przedsiębiorstw. Są to:

  • Brazylia,
  • Chiny,
  • Egipt,
  • Japonia,
  • Kanada,
  • Maroko,
  • RPA,
  • Turcja,
  • USA,
  • Wielka Brytania,
  • Wietnam,
  • Zjednoczone Emiraty Arabskie (ZEA).
Czy można wybrać więcej niż jeden rynek docelowy?

W ramach jednego naboru wnioskodawca może złożyć wniosek wyłącznie na jeden wybrany rynek.

Jak wygląda proces oceny przydatności wybranego rynku dla mojego produktu?

Wnioskodawcy muszą wykonać analizę eksportową dla wybranego rynku, która stanowi element wniosku o grant.

W jaki sposób będzie można składać wnioski o dofinansowanie?

Wnioski będzie można składać wyłącznie w informatycznym Systemie Obsługi Projektów (SOP).

Kiedy ruszy pierwszy nabór?

Pierwszy nabór jest planowany na pierwszą połowę 2025 roku.

Nabory będą powtarzane cyklicznie, co roku na te same rynki, a harmonogramy naborów ogłaszane będą z wyprzedzeniem, tak aby przedsiębiorcy mogli przygotować się do wzięcia w nich udziału oraz równolegle realizować działania w firmie.

Jakie wskaźniki należy osiągnąć w ramach projektu?

Grantobiorcy zobowiązani są do przedstawienia wskaźników takich jak:

  • liczba podpisanych kontraktów handlowych,
  • wysokość przychodów z eksportu na wybrany rynek,
    w ciągu 12 miesięcy od zakończenia projektu.

Poziom postępu realizacji wskaźników będzie monitorowany co 3 miesiące podczas składania wniosku o płatność i zatwierdzony przed złożeniem kolejnych wniosków o płatność.

Projekt zostanie uznany za zrealizowany po osiągnięciu zadeklarowanej liczby zagranicznych kontraktów handlowych oraz osiągnięciu zadeklarowanej wartości przychodów ze sprzedaży poza terytorium Polski.

Ile czasu trwa przygotowanie wniosku do konkursu „Polskie Mosty Technologiczne”?

Czas przygotowania jest zależny w dużym stopniu od szybkości odpowiedzi Klienta na nasze pytania i wypełnienia ankiety prekwalifikacyjnej – zazwyczaj przygotowanie całego kompletu dokumentów wynosi ok 1-2 tygodni.

Na jakie kraje mogę ubiegać się o dofinansowanie w ramach projektu?

Projekt obejmuje wsparcie działań eksportowych na 12 wyselekcjonowanych rynkach pozaunijnych, które mają duży potencjał biznesowy dla polskich przedsiębiorstw. Są to:

  • Brazylia,
  • Chiny,
  • Egipt,
  • Japonia,
  • Kanada,
  • Maroko,
  • RPA,
  • Turcja,
  • USA,
  • Wielka Brytania,
  • Wietnam,
  • Zjednoczone Emiraty Arabskie (ZEA).
Czy można wybrać więcej niż jeden rynek docelowy?

W ramach jednego naboru wnioskodawca może złożyć wniosek wyłącznie na jeden wybrany rynek.

Jak wygląda proces oceny przydatności wybranego rynku dla mojego produktu?

Wnioskodawcy muszą wykonać analizę eksportową dla wybranego rynku, która stanowi element wniosku o grant.

W jaki sposób będzie można składać wnioski o dofinansowanie?

Wnioski będzie można składać wyłącznie w informatycznym Systemie Obsługi Projektów (SOP).

Kiedy ruszy pierwszy nabór?

Pierwszy nabór jest planowany na pierwszą połowę 2025 roku.

Nabory będą powtarzane cyklicznie, co roku na te same rynki, a harmonogramy naborów ogłaszane będą z wyprzedzeniem, tak aby przedsiębiorcy mogli przygotować się do wzięcia w nich udziału oraz równolegle realizować działania w firmie.

Jakie wskaźniki należy osiągnąć w ramach projektu?

Grantobiorcy zobowiązani są do przedstawienia wskaźników takich jak:

  • liczba podpisanych kontraktów handlowych,
  • wysokość przychodów z eksportu na wybrany rynek,
    w ciągu 12 miesięcy od zakończenia projektu.

Poziom postępu realizacji wskaźników będzie monitorowany co 3 miesiące podczas składania wniosku o płatność i zatwierdzony przed złożeniem kolejnych wniosków o płatność.

Projekt zostanie uznany za zrealizowany po osiągnięciu zadeklarowanej liczby zagranicznych kontraktów handlowych oraz osiągnięciu zadeklarowanej wartości przychodów ze sprzedaży poza terytorium Polski.

Doradztwo od ponad 20 lat
w dziedzinie pozyskiwania dofinansowań, subwencji, ulg i umorzeń

Od 20 lat konsekwentnie rozwijamy nasze kompetencje doradcze, aby móc coraz bardziej kompleksowo zaspokajać potrzeby naszych Klientów, głównie z sektora biznesu.

Skuteczność

Sumaryczny wskaźnik naszej skuteczności mierzony ilością pozytywnych decyzji wydanych w sprawach, którymi się zajmowaliśmy wynosi 92

Terminowość

Dzięki doskonale dopracowanym standardom obsługi klientów 9/10 spraw, które realizujemy kończymy w zaplanowanych terminach.

Wiarygodność

Dzięki doskonale dopracowanym standardom obsługi klientów 9/10 spraw, które realizujemy kończymy w zaplanowanych terminach.
KROK PO KROKU

Jak wygląda proces
współpracy z nami?

1 KROKSkontaktuj się z nami

podaj nam e-mailowo lub telefonicznie Twoje dane kontaktowe i dane firmy, którą reprezentujesz. Napisz w temacie "Polskie Mosty Technologiczne".

2 KROKZapoznaj się z naszą ofertą i złóż zamówienie

Tradycyjnie – za pomocą e-maila lub w naszym e-sklepie na naszej stronie internetowej (dzięki czemu znacząco przyspieszysz realizację zamówienia).

3 KROKOpłać zamówienie

Tradycyjnie – za pomocą faktury proforma, bądź bezpiecznie poprzez e-sklep na naszej stronie internetowej (dzięki czemu znacząco przyspieszysz realizację zamówienia).

4 KROKRozpoczynamy realizację merytoryczną!

Zapoznaj się z informacjami uzyskanymi od nas emailowo i startujemy z obsługą Twojej firmy w zakresie pozyskania dotacji z konkursu „Polskie Mosty Technologiczne”.
bt_bb_section_top_section_coverage_image

Pokrewne usługi

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
logo miasto otwock
ford
logo rmf
bez tytułu
logo dp
logo trzebińskie centrum kultury
uw olsztyn
pup toruń
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
logo uni rol krak
vicotel
Dane naszej firmyDORADCY 365 Sp. z o.o.
53-135 Wrocław
ul. Januszowicka 5

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365