fbpx
 

ZROBIMY TO DLA CIEBIEDotacja z PARP
Wsparcie firm w okresowych trudnościach

Możemy zaoferować Ci usługę dopasowaną do Twoich potrzeb. Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem dla Ciebie wniosku dotacyjnego wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dotacji.

Zobacz jakie to korzystne.

Zapewnimy pomoc dotyczącą przygotowania się do złożenia wniosku o dofinansowanie inwestycji, doboru odpowiedniej argumentacji oraz zajmiemy się pozyskaniem i rozliczeniem dotacji inwestycyjnej z programu PARP „Wsparcie firm w okresowych trudnościach”.

Szczegóły naszych rozwiązań oraz cenę usługi poznasz na poniższej stronie.

Współpracując z nami zyskujesz ogrom czasu i pewność!

Przede wszystkim zaoszczędzimy Twój czas potrzebny na zdobycie wiedzy i informacji jak prawidłowo skorzystać z dotacji PARP dla firm doświadczających okresowych trudności.

Jednak największą zaletą współpracy z nami jest Twój spokój ducha, bo z nami nie stracisz szansy na zdobycie dodatkowych środków dla Twojej firmy.

Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą, zapoznaj się z informacjami na tej stronie lub pozostaw swoje dane kontaktowe a my Ci je wyślemy e-mailem.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Kiedy my prowadzimy Twoje sprawy, Ty możesz skupić się na realizacji ważnych celów Twojej firmy.

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2017/04/blog-post-10-1280x854.jpg

Z uwagi na nasze wieloletnie doświadczenie, pisanie wniosków dotacyjnych, biznesplanów i kontakt z administracją naborów – jest dla nas codziennością. Wnioski przygotowujemy szybko, bezbłędnie, przy minimum formalności z Twojej strony. Nasza usługa pozyskania dotacji jeśli będziesz sobie tego życzyć – może być kompleksowa – jesteśmy wówczas z Tobą począwszy od przygotowania wniosku, po zgromadzenie całej dokumentacji, aż po uzyskanie i prawidłowe rozliczenie dofinansowania. Naszym celem nadrzędnym jest zdjęcie z Ciebie możliwie jak największej ilości zadań w ramach pozyskiwania wsparcia finansowego.

Gwarancja rzetelności

Dajemy Państwu 100% gwarancję poprawności merytorycznej świadczonych przez nas usług, zarówno w kontekście konsultacji dotacji, jak i procesu ich pozyskania. Naszym celem biznesowym jest prawidłowość oraz skuteczność składanych przez nas wniosków, w równym stopniu zależy nam na sprawnym i bezbłędnym prowadzeniu spraw naszych Klientów.

Jak zacząć?

Skontaktuj się z nami – jak wolisz – telefonicznie lub e-mailowo albo zamów usługę bezpośrednio w naszym e-sklepie.

Nasze HITY

Kompleksowo zajmiemy się przygotowaniem dla Ciebie wniosku dotacyjnego wraz z załącznikami oraz przeprowadzeniem przez proces pozyskania i rozliczenia dotacji, m. in.:
  • Doradzimy Ci jakie dokumenty i informacje należy zgromadzić przed rejestracją wniosku, aby skorzystać z programu i mieć możliwość prawidłowego rozliczenia projektu;
  • Wypełnimy Twój wniosek o przyznanie dofinansowania;
  • Przygotujemy lub pomożemy Ci zgromadzić niezbędne załączniki;
  • Udzielimy Ci pomocy technicznej i merytorycznej;
  • Udzielimy Ci pomocy związanej z wysyłką dokumentów;
  • Będziemy monitorować proces oceny wniosku o przyznanie dotacji i udzielimy Ci pomocy w przypadku potrzeby udzielenia dodatkowych wyjaśnień na potrzeby Instytucji udzielającej dofinansowania;
  • Udzielimy Ci pomocy w rozliczeniu projektu;
  • Przygotujemy odpowiedzi na wszelkie pisma do Instytucji udzielającej dotacji;
  • Pomożemy Ci na etapie realizacji usług doradczych i szkoleniowych;
  • Przygotujemy wnioski sprawozdawcze i wnioski o refundację kosztów zrealizowanych usług;
  • Pomożemy Ci w razie kontroli projektu;
  • Przygotujemy niezbędne dane na etapie ewaluacji projektu po jego zakończeniu;
  • Udzielimy odpowiedzi na wszelkie Twoje pytania, jakie pojawią się w trakcie całego procesu.
  • Usługa świadczona zdalnie (100% online).
JESTEŚ ZAINTERESOWANY?

Jeśli nie wiesz, po prostu zadzwoń lub napisz e-mail - nasi konsultanci chętnie podpowiedzą najlepsze rozwiązanie.

W skrócie

Konkurs
„Wsparcie firm w okresowych trudnościach”

„Wsparcie firm w okresowych trudnościach” to bezzwrotna dotacja ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.

Dla kogo: Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, które przez ostatnie 12 miesięcy prowadziły i prowadzą działalność gospodarczą na terenie Polski, które:

  • doświadczają czasowych trudności w prowadzeniu firmy, lub
  • zauważają pierwsze oznaki kryzysu, możliwe do zatrzymania lub cofnięcia.

Cel dofinansowania i typy projektów: Celem dotacji jest zapewnienia wsparcia finansowego na realizację działań mających na celu ograniczenie wpływu COVID-19 i skutków spowodowanego przez niego kryzysu na przedsiębiorstwa polegające na inwestycjach dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności.

Maksymalne dofinansowanie: 100% kosztów kwalifikowalnych (w ramach pomocy de minims).

Maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych wynosi:

Przedsiębiorstwo niezatrudniające pracowników

(samozatrudnienie)

  

Mikro i małe przedsiębiorstwo

  

Średnie przedsiębiorstwo

do 19 298,00 zł do 77 192,00 zł do 154 384,00 zł

Operator dokonuje ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania usług rozwojowych na jednego pracownika oraz wskazuje maksymalną stawkę za godzinę usługi rozwojowej.

 

Budżet programu: Łączna suma wsparcia finansowego w ramach projektu wynosi 66 mln zł (słownie: sześćdziesiąt sześć milionów złotych).

Na co: pokrycie kosztów usług rozwojowych zakupionych za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych.

W ramach powyższych usług możliwe będzie przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz doradczych z zarządzania przedsiębiorstwem, wynikających z diagnozy potrzeb firmy.

Przedsiębiorcy i ich pracownicy będą mogli również rozwinąć swoje umiejętności zawodowe lub pozyskać nowe, jeśli takie potrzeby zostaną stwierdzone na etapie opracowania diagnozy i wspomogą firmę w procesie wychodzenia z kryzysu.

Usługi rozwojowe będą mogły być realizowane: w formie stacjonarnej lub w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Natomiast przedsiębiorcy nie będą mogli skorzystać z usług świadczonych w formie e-learningu.

Termin naboru wniosków o dofinansowanie: Wnioski o dofinansowanie można składać u Operatorów, którzy są odpowiedzialni za udzielenie wsparcia przedsiębiorcom. Termin składania wniosków trwa od 24 czerwca 2024 r. do 30 kwietnia 2027 r.

W związku z ogromnym zainteresowaniem tym programem eksperci marki Doradcy365 sugerują jak najszybsze rozpoczęcie prac związanych z przygotowaniem wniosku o dofinansowanie.

ZWRÓĆ SIĘ DO NAS

Jesteśmy po to, aby odciążyć Twoją firmę
od biurokratycznych procedur

Mamy wyspecjalizowaną drużynę, która weźmie na siebie sprawdzenie czy kwalifikujesz się do programu, przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, przeprowadzenie Cię przez cały proces… Wszystko po to, abyś mógł szybciej cieszyć się uzyskaną dotacją i skupić się na ważnych celach, które chcesz zrealizować.
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-experience.png
FAQ

Najczęściej zadawane pytania na temat konkursu „Wsparcie firm w okresowych trudnościach”.

Ile czasu trwa przygotowanie wniosku do konkursu „Wsparcie firm w okresowych trudnościach”?

Czas przygotowania jest zależny w dużym stopniu od szybkości odpowiedzi Klienta na nasze pytania i wypełnienia ankiety prekwalifikacyjnej – zazwyczaj przygotowanie całego kompletu dokumentów wynosi ok 1-2 tygodni.

Jak krok po kroku wygląda pozyskanie dotacji z tego konkursu?

Pozyskanie dotacji z konkursu „Wparcie firm w okresowych trudnościach” będzie wyglądało podobnie, jak pozyskanie dotacji w ramach SWO, tzn.:

  1. Zgłoszenie Klienta do Biura Obsługi marki Doradcy365;
  2. Wypełnienie ankiety prekwalifikacyjnej (mini wniosek) celem ustalenia, czy projekt kwalifikuje się do programu;
  3. Wydanie wstępnej decyzji prekwalifikacyjnej;
  4. Wybór z pomocą specjalistów marki Doradcy365 usług doradczych i szkoleniowych, z których Wnioskodawca będzie chciał skorzystać;
  5. Zawarcie wstępnej umowy na opracowanie wniosku i pomoc we wszelkich formalnościach związanych z dotacją;
  6. Przygotowanie wniosku o dofinansowanie przez ekspertów marki Doradcy365;
  7. Po rozpatrzeniu i zatwierdzeniu wniosku zawierana jest umowa o dofinansowanie;
  8. Przedsiębiorca/Beneficjent dotacji otrzymuje diagnozę potrzeb przygotowaną przez zewnętrznych ekspertów PARP;
  9. W oparciu o diagnozę Przedsiębiorca korzysta z wybranych usług doradczych i szkoleniowych, opłaca podatek VAT (który można w całości odliczyć);
  10. Firma Doradcy pomaga w rozliczeniu dotacji i uzyskaniu 100% refundacji kosztów w kwocie netto za zrealizowane usługi doradcze i szkoleniowe z PARP.
Jakie usługi będzie można zrealizować w ramach tej dotacji?

Usługi podlegające dofinansowaniu, to:

  • usługi doradcze, oraz
  • usługi szkoleniowe,

zakupione za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Potrzebę realizacji wybranych usług musi wskazywać wykonana diagnoza potrzeb firmy.

Dodatkowo Przedsiębiorcy i ich pracownicy będą mogli rozwinąć swoje umiejętności zawodowe lub pozyskać nowe, jeśli takie potrzeby zostaną stwierdzone na etapie opracowania diagnozy i wspomogą firmę w procesie wychodzenia z kryzysu.

Doradztwo od ponad 20 lat
w dziedzinie pozyskiwania dofinansowań, subwencji, ulg i umorzeń

Od 20 lat konsekwentnie rozwijamy nasze kompetencje doradcze, aby móc coraz bardziej kompleksowo zaspokajać potrzeby naszych Klientów, głównie z sektora biznesu.

Skuteczność

Sumaryczny wskaźnik naszej skuteczności mierzony ilością pozytywnych decyzji wydanych w sprawach, którymi się zajmowaliśmy wynosi 92

Terminowość

Dzięki doskonale dopracowanym standardom obsługi klientów 9/10 spraw, które realizujemy kończymy w zaplanowanych terminach.

Wiarygodność

Dzięki doskonale dopracowanym standardom obsługi klientów 9/10 spraw, które realizujemy kończymy w zaplanowanych terminach.
KROK PO KROKU

Jak wygląda proces
współpracy z nami?

1 KROKSkontaktuj się z nami

podaj nam e-mailowo lub telefonicznie Twoje dane kontaktowe i dane firmy, którą reprezentujesz. Napisz w temacie "Wsparcie firm w okresowych trudnościach".

2 KROKZapoznaj się z naszą ofertą i złóż zamówienie

Tradycyjnie – za pomocą e-maila lub w naszym e-sklepie na naszej stronie internetowej (dzięki czemu znacząco przyspieszysz realizację zamówienia).

3 KROKOpłać zamówienie

Tradycyjnie – za pomocą faktury proforma, bądź bezpiecznie poprzez e-sklep na naszej stronie internetowej (dzięki czemu znacząco przyspieszysz realizację zamówienia).

4 KROKRozpoczynamy realizację merytoryczną!

Zapoznaj się z informacjami uzyskanymi od nas emailowo i startujemy z obsługą Twojej firmy w zakresie pozyskania dotacji z konkursu „Wsparcie firm w okresowych trudnościach”.
bt_bb_section_top_section_coverage_image

Pokrewne usługi

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
logo warszawa
lot crew
gmina smołdzino
logo miasto otwock
ford
logo rmf
bez tytułu
logo dp
logo trzebińskie centrum kultury
uw olsztyn
pup toruń
logo lp piła
nadleśnictwo krotoszyn
logo uni rol krak
vicotel
Dane naszej firmyDORADCY 365 Sp. z o.o.
53-135 Wrocław
ul. Januszowicka 5

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365