fbpx
 

Poniedziałek - Piątek (08:00 - 17:00)

Jak usprawnić procesy w biurach nieruchomości za pomocą robotyzacji i cyfryzacji?

Biura nieruchomości przetwarzają ogromne ilości danych, które są im potrzebne zarówno do przygotowania ofert dla klientów, jak i w późniejszym czasie do umów. Aby znacząco usprawnić ten proces, można zastosować nowoczesne rozwiązania w formie robotyzacji i cyfryzacji tych czynności.

Zbieranie i przeanalizowanie danych przez zaprogramowanego robota

Każde biuro nieruchomości posiada swój CRM, w którym zbiera wszelkie dane swoich obiektów oraz klientów. Jednak często musi uzupełniać je ręcznie, co zajmuje niezwykle dużo czasu. Większość z tych informacji, które zbiera, ma pewien schemat – dotyczy danych kontaktowych, specyfikacji mieszkań lub domów i oczekiwań klientów.

Dzięki wdrożeniu robotyzacji, specjalnie zaprogramowany algorytm jest w stanie samodzielnie pobierać dane np. z e-maili od klientów i zeskanowanych wcześniej formularzy. Dzięki temu może je od automatycznie zbierać i segregować do CRM-u biura. W ten sposób można uzyskać dokładnie uporządkowane informacje wraz z ich aktualnym statusem. To spore ułatwienie dla pracowników, którzy mogą dysponować gotowymi bazami danych.

Co więcej, można zaprogramować robota w taki sposób, aby samodzielnie, na podstawie zebranych danych od klientów, mógł przygotowywać propozycje ofert nieruchomości. Może także analizować ankiety zadowolenia z przeprowadzonych transakcji i tworzyć z nich statystyki.

Cyfrowe biuro, czyli cyfryzacja dokumentów

Innym ułatwieniem jest cyfryzacja wszelkiego rodzaju papierowych dokumentów, takich jak umowy czy formularze, które muszą zostać zarchiwizowane. Specjalne urządzenie umożliwia ich masowe przeskanowanie, poprzez naklejenie na pierwszą stronę specjalnego kodu kreskowego – ten zaś odczytywany jest przez skaner. Pliki generują się automatycznie i zapisują na komputerze lub w chmurze w odpowiednich folderach.

Dzięki takiemu rozwiązaniu można w łatwy sposób posortować dokumenty, które nie są jeszcze podpisane i wyodrębnić je. Biuro nieruchomości ma zatem mniej pracy manualnej, a dodatkowo znacznie szybciej można znaleźć, poprzez kilka kliknięć, wszystkie cyfrowe umowy pośród tysięcy papierów.

Wsparcie doradcze dla biur nieruchomości

W przypadku chęci skorzystania z robotyzacji i cyfryzacji w biurze nieruchomości, nasi eksperci oferują doradztwo w tym zakresie. Mogą pomóc dobrać odpowiednie rozwiązania, przeanalizować potencjał robotyzacyjny, aby przyniósł on dodatkowo zwrot z inwestycji w tego rodzaju procesy. Doradcy365 są do Twojej dyspozycji, jeśli potrzebujesz skorzystać z tego rodzaju wsparcia.

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
ford
logo warszawa
inferm
logo miasto otwock
logo rmf
logo business mind
logo białystok
bez tytułu
logo bytom
gmina grodzisk
sksm
logo dp
logo kopalnia muzeum nowa ruda
logo szpital tarnów
safedent
logo trzebińskie centrum kultury
logo chełmek
mind
logo uni rol krak
logo medical inventi
logo eisa
logo cpbii
logo lp piła
logo powiat strzeliński
logo czysta polska
logo polska wywiadownia gospodarcza
logo bak żywności
logo gfi
logo grupa image
logo epal
logo aet
fitbit
croma
logo rosik
acana
mapa-zdrowia
spectrum
hanse
datart
Bez tytułu (1)
b3tech
logo setka
nerli
wes
ws
polkowicki
pcg
komfort
logo brs
logo nask
logo vorwerck
logo spectrum
logo soning stal
logo philipiak
logo pinus
logo ilc
logo cejs
logo fatro
logo tomgraf
logo zdrojowa hotels
logo marada autotransport
logo desmi
logo EnMS
zo-lesnica
jastech
fallwork
olwita
Właścicielem marki DORADCY365
jest CERES HOLDING Sp. z o.o.
ul. Leszczyńskiego 4/29
50-078 Wrocław

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zapisz się do naszego newslettera

Copyright DORADCY365.