W ramach naszych obowiązków zarejestrujemy podmiot BDO, będziemy prowadzić aktualizację wpisów i jeśli pojawią się przesłanki prawne dokonamy wykreślenia podmiotu z rejestru BDO. W zakresie bieżącej obsługi będziemy prowadzić pełną ewidencję w systemie Kart Przekazania Odpadów oraz innych dokumentów w tym wymaganej sprawozdawczości.
Zdajemy sobie sprawę że każda firma jest inna i może potrzebować różnych ściśle dopasowanych do niej rozwiązań, dlatego też każda usługa jest przez nas indywidualnie komponowana i wyceniana. W przypadku prostych spraw – niewielkiej ilości dokumentów przekazywanych rocznie koszt obsługi wynosi już od 149 zł miesięcznie za kompletny outsourcing BDO.
Na jaki okres zawierana jest umowa?
Zazwyczaj umowy zawieramy na okres 1 roku z możliwością ich przedłużenia. Na życzenie możemy przygotować ofertę specjalną zawierająca dowolnie krótszy lub dłuższy okres współpracy.
Gwarancja rzetelności
Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w systemie BDO to nasza codzienność. Nie ma to dla nas tajemnic. Dajemy Ci 100% gwarancję, poprawności merytorycznej naszych usług.
Jak zacząć?
Skontaktuj się z nami – jak wolisz – telefonicznie lub emailowo. Podaj nam dane kontaktowe do Ciebie i Twojej firmy (nazwa, adres, NIP, województwo i nr telefonu). Dane kontaktowe znajdziesz na dole strony. Doradcy z Działu Obsługi Klienta wyślą Ci ankietę która powoli nam na wstępną wycenę naszych usług. W dalszej kolejności otrzymasz ofertę wraz informacją o dalszej ścieżce postepowania. Czekamy zatem na kontakt od Ciebie.
Rokrocznie wzrasta liczba obowiązków związanych z ochroną środowiska, jakie są nakładane na przedsiębiorców. Wdrożona w zakresie głównych modułów Baza Danych Odpadowych powala administracji rządowej i samorządowej na skuteczną kontrolę w zakresie gospodarki odpadami i automatyczne wychwytywanie nieprawidłowości w tym np. nie złożenie na czas wymaganych prawem sprawozdań. Dzięki naszej usłudze mogą czuć się Państwo bezpiecznie i komfortowo, gdyż to my przejmiemy na siebie obowiązki w tym zakresie. Po Państwa storni pozostanie jedynie konieczność informowania nas o faktycznych zdarzeniach w zakresie gospodarki odpadami jakie będą u Państwa występowały (np. przekazanie odpadów) resztą zajmiemy się my.
Warto pamiętać, iż za zaniedbywanie obowiązków z zakresie BDO mogą być nakładane sankcje. Najczęściej stosowane są :
Warto pamiętać, że za niedopełnienie lub zaniedbanie niektórych obowiązków grozi areszt np.
Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami (telefonicznie lub emaliowo) – zapytają oni Państwa o profil działalności, przedstawią możliwe rozwiązania oraz ich ceny i doradzą właściwą ścieżkę postepowania
Zazwyczaj umowy zawieramy na okres 1 roku z możliwością ich przedłużenia. Na życzenie możemy przygotować ofertę specjalną zawierająca dowolnie krótszy lub dłuższy okres współpracy
Zajmujemy się kompleksowo Państwa firmą w zakresie BDO.
Jeśli to jeszcze nie nastąpiło, dokonamy rejestracji Państwa firmy w BDO.
Będziemy na bieżąco aktualizować Państwa dane w miarę potrzeb.
· Przejmiemy na siebie wszystkie bieżące obowiązki
· Będziemy prowadzić bieżącą ewidencję i wszelkie sprawozdania
· Udzielimy porad, jak zgodnie z prawem można obniżyć koszty opłat środowiskowych
· W cenie – bez limitu – konsultacje z ekspertem ds. ochrony środowiska dot. BDO