Razem zrobimy to dobrzeBDO sprawdzenie poprawności wniosku rejestracyjnego

Oferujemy kompleksową pomoc od A do Z w sprawdzeniu poprawności złożonego wniosku rejestracyjnego do BDO i jego poprawienie -jeśli zajdzie taka potrzeba - bez żadnych dodatkowych opłat.

Dlaczego takie sprawdzenie może być potrzebne?

Z naszego doświadczenia wiemy, że wiele firm na przełomie 2019 i 2020 roku dokonywało rejestracji danych w BDO w pośpiechu i bez dostępu do specjalistycznej wiedzy i pomocy ze strony Urzędów Marszałkowskich czy doradców ds. ochrony środowiska. To sprawilo, że w wielu przypadkach wnioski o rejestrację zostały złożone niepotrzebnie lub zawierają istotne błędy.

Na podstawie obowiązujących przepisów prawa niektóre podmioty mogą skorzystać z wyłączeń ustawowych lub wynikających z dopuszczalnych limitów odpadów – nie powodujących konieczności rejestracji.

Inne zaś muszą wypełnić wniosek prawidłowymi danymi kodów odpadów i dokonać zakresu zgłoszenia zgodnego z faktycznie prowadzoną działalnością.

Możliwość zgodnego z prawem wykreślenia podmiotu skutkuje brakiem obowiązków sprawozdawczych, kontrolnych itp., co wiąże się w oczywisty sposób z oszczędnością czasu i pieniędzy.

Z kolei prawidłowe wypełnienie wniosku rejestracyjnego jest warunkiem koniecznym do poprawnego składania wymaganej sprawozdawczości.

 

Przed wykreśleniem danych z rejestru BDO lub aktualizacją wniosku nasi eksperci przeanalizują jej zasadność i doradzą krok po kroku, jak taką zmianę skutecznie przeprowadzić.

Ile to potrwa?

Jeśli sprawnie odpowiesz nam na kilka prostych pytań, całą usługę wykonamy już w ciągu 5 – 7 dni roboczych.

Gwarancja rzetelności

Wypełnianie wniosków rejestracyjnych, aktualizacyjnych czy o wykreślenie danych z BDO to nasza codzienność.
Dla nas nie ma w tym nic skomplikowanego, dlatego spokojnie możesz nam zaufać.
Dajemy Ci 100% gwarancję poprawności merytorycznej naszych usług.

Jak zacząć?

Skontaktuj się z nami – jak wolisz – telefonicznie lub emailowo. Podaj nam dane kontaktowe do Ciebie i Twojej firmy (nazwa, adres, NIP , województwo i nr telefonu) .  Dane kontaktowe  znajdziesz na dole strony.  Doradcy z Działu Obsługi Klienta wyślą Ci pisemną ofertę z zakresem naszej usługi, ceną oraz informacją o dalszej ścieżce postepowania. Czekamy zatem na kontakt z Twojej strony.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Nasze HITY

299
netto + VAT
Rejestracja w BDO
  • Sprawdzimy, czy podlegasz obowiązkowi rejestracyjnemu w BDO – jeśli nie otrzymasz pisemną opinię prawną
  • Zarejestrujemy online Twoją firmę lub organizację
  • W cenie konsultacja z ekspertem ds. ochrony środowiska
  • Usługa świadczona w 100% online
  • Krótkie terminy realizacji – nawet 5-7 dni roboczych po otrzymaniu danych
299
netto + VAT
Aktualizacja wpisu w BDO
  • Sprawdzimy, czy podlegasz obowiązkowi aktualizacyjnemu w BDO – jeśli nie otrzymasz pisemną opinię prawną
  • Zaktualizujemy Twoje dane online
  • W cenie konsultacja z ekspertem ds. ochrony środowiska
  • Usługa świadczona w 100% online
  • Krótkie terminy realizacji – nawet 5-7 dni roboczych po otrzymaniu danych
W skrócie

Mówimy prostym językiem
o skomplikowanych sprawach

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2020/10/abstract-office-desktop-min-scaled.jpg
Najprościej rzecz ujmując, obowiązek wykreślenia danych z BDO lub ich aktualizacji mają firmy, które:
  • prowadzą faktycznie działalność w zakresie innym niż zgłoszona do rejestru
  • prowadzą działalność w zakresie odpadów
  • wytwarzają jedynie odpady o charakterze komunalnym (w dopuszczalnych limitach)
  • podały we wniosku rejestrowym błędne dane, np. w zakresie kodów odpadów
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-faq-1.png

Podstawy
prawne

Jakie są rodzaje sprawozdań składanych do BDO i kto jest zobowiązany do ich składania w BDO?
Ustawa o odpadach Dz.U.2020.797

Art.  50.  [Wpis do rejestru na wniosek]

  1. Marszałek województwa dokonuje wpisu do rejestru na wniosek:

1) z zakresu ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1932, z 2019 r. poz. 1403 oraz z 2020 r. poz. 284):

  1. a) wprowadzających na terytorium kraju produkty,
  2. b) prowadzących odzysk lub recykling odpadów powstałych z produktów,
  3. c) organizacji odzysku,
  4. d) dokonujących eksportu oraz wewnątrzwspólnotowej dostawy odpadów powstałych z produktów w celu poddania ich odzyskowi lub recyklingowi;

2) z zakresu ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1610 oraz z 2020 r. poz. 284):

  1. a) wprowadzających pojazdy,
  2. b) prowadzących punkty zbierania pojazdów,
  3. c) prowadzących stacje demontażu,
  4. d) prowadzących strzępiarki;

3) z zakresu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym:

  1. a) wprowadzających sprzęt lub autoryzowanych przedstawicieli;
  2. b) zbierających zużyty sprzęt,
  3. c) prowadzących zakład przetwarzania,
  4. d) organizacji odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego,
  5. e) prowadzących działalność w zakresie recyklingu,
  6. f) prowadzących działalność w zakresie innych niż recykling procesów odzysku;

4) z zakresu ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2019 r. poz. 521 i 1403 oraz z 2020 r. poz. 150 i 284):

  1. a) wprowadzających baterie lub akumulatory,
  2. b) prowadzących zakłady przetwarzania zużytych baterii lub zużytych akumulatorów,
  3. c) podmiotów pośredniczących;

5) z zakresu niniejszej ustawy:

  1. a) posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów, z wyjątkiem wymienionych w art. 45 ust. 1 pkt 2 i 3,
  2. b) transportujących odpady,
  3. c) sprzedawców odpadów i pośredników w obrocie odpadami, o ile nie podlegają wpisowi do rejestru na podstawie pkt 1 i 3 lub z urzędu,
  4. d) prowadzących zakłady recyklingu statków,
  5. e) wytwórców odpadów obowiązanych do prowadzenia ewidencji odpadów, z wyłączeniem posiadaczy odpadów wymienionych w art. 51 ust. 1 pkt 1 i 2;

6) z zakresu ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi – organizacji samorządu gospodarczego, o których mowa w art. 25 ust. 1 tej ustawy, a także przedsiębiorców:

  1. a) będących organizacjami odzysku opakowań,
  2. b) dokonujących wewnątrzwspólnotowej dostawy:

– odpadów opakowaniowych,

– produktów w opakowaniach,

  1. c) eksportujących:

– odpady opakowaniowe,

– opakowania,

– produkty w opakowaniach,

  1. d) prowadzących recykling lub inny niż recykling proces odzysku odpadów opakowaniowych,
  2. e) wprowadzających opakowania,
  3. f) wprowadzających produkty w opakowaniach.
  4. g) przedsiębiorców prowadzących jednostki handlu detalicznego lub hurtowego, w których są oferowane torby na zakupy z tworzywa sztucznego, objęte opłatą recyklingową, o której mowa w  40austawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi;

7) z zakresu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 i 2020 oraz z 2020 r. poz. 150 i 284):

  1. a) punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych prowadzonych samodzielnie przez gminę lub wspólnie z inną gminą lub gminami,
  2. b) podmiotów, które uzyskały wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
  3. Przed rozpoczęciem działalności w zakresie, o którym mowa w ust. 1, podmiot jest obowiązany uzyskać wpis do rejestru.
  4. Działalność w zakresie, o którym mowa w ust. 1, może prowadzić wyłącznie podmiot wpisany do rejestru.
  5. Przepisów ust. 2 i 3 nie stosuje się do wprowadzającego sprzęt, który korzysta z uprawnienia określonego w art. 25 ust. 1ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
  6. Autoryzowany przedstawiciel jest obowiązany zamieścić w rejestrze wykaz wprowadzających sprzęt, którzy przekazali mu informacje, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
  7. Organizacja samorządu gospodarczego, o której mowa w art. 25 ust. 1ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, składa wniosek o wpis do rejestru niezwłocznie po zawarciu porozumienia, o którym mowa w tym przepisie.
ZWRÓĆ SIĘ DO NAS

Jesteśmy po to, aby odciążyć Twoją firmę
od biurokratycznych procedur

Mamy wyspecjalizowaną drużynę, która weźmie na siebie przygotowanie odpowiedniej dokumentacji , załatwi formalności, a Ty możesz skupić się na celach które chcesz zrealizować.

Inne ważne informacje

Jakie sankcje karne grożą podmiotom za niezgłoszenie zmian do Rejestru BDO, za działanie niezgodne z przepisami?
  • za brak wniosku o wpis do rejestru, zmianę wpisu do rejestru, wykreślenie z rejestru lub złożenie wniosku niezgodnego ze stanem faktycznym – kara aresztu albo grzywny
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2020/10/the-abstract-office-desktop-min-scaled.jpg

Doradztwo od ponad 20 lat
w tym ponad 10 lat doświadczenie w ochronie środowiska

Od 20 lat konsekwentnie rozwijamy nasze kompetencje doradcze, aby móc coraz bardziej kompleksowo zaspokajać potrzeby naszych Klientów - głównie z sektora biznesu.

Skuteczność

Sumaryczny wskaźnik naszej skuteczności, mierzony ilością pozytywnych decyzji wydanych w sprawach którymi się zajmowaliśmy wynosi 92%.

Terminowość

Sumaryczny wskaźnik naszej skuteczności, mierzony ilością pozytywnych decyzji wydanych w sprawach którymi się zajmowaliśmy wynosi 92%.

Wiarygodność

Sumaryczny wskaźnik naszej skuteczności, mierzony ilością pozytywnych decyzji wydanych w sprawach którymi się zajmowaliśmy wynosi 92%.
KROK PO KROKU

Jak wygląda proces
współpracy z nami?

1 KROKSkontaktuj się

podaj nam e-mailowo lub telefonicznie Twoje dane kontaktowe i dane firmy, którą reprezentujesz. Napisz w temacie „Sprawdzenie wniosku rejestrowego BDO”

2 KROKZapoznaj się

z ofertą, którą otrzymasz od nas e-mailowo.

3 KROKZaakceptuj

e-mailowo warunki współpracy.

4 KROKOpłać

wybraną usługę (na życzenie wystawiamy fakturę proforma) i poczekaj chwilę na kontakt od naszego eksperta.

5 KROKOdpowiedz na proste pytania

lub prześlij ekspertowi potrzebne dane. Jeśli masz pytania lub chcesz skonsultować coś z naszym ekspertem – korzystaj śmiało!

6 KROKZłóż z naszym ekspertem wniosek o zmiany w rejestrze BDO

poprowadzi Cię on krok po kroku przez procedurę lub udziel nam pełnomocnictwa – zrobimy to wówczas za Ciebie

7 KROKOpłać opłatę urzędową

Dokonaj wpłaty na podane przez nas konto właściwego Urzędu Marszałkowskiego.

8 KROKPoczekaj na decyzję organu

Otrzymasz na piśmie informacje o wprowadzonej zmianie.
bt_bb_section_top_section_coverage_image
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-experience.png
FAQ

Najczęściej zadawane pytania na temat sprawdzania poprawności rejestracji w BDO

Nie mogę znaleźć kopii wysłanego pocztą lub elektronicznie wniosku rejestracyjnego w BDO – co mam zrobić?

Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami (telefonicznie lub e-maliowo) – uzyskają oni potrzebne dane bezpośrednio z systemu BDO. Nasza usługa zawiera profesjonalną weryfikację poprawności danych zawartych w systemie BDO. Jeśli Państwa wniosek o rejestrację nie został jeszcze rozpatrzony, nasi eksperci pomogą w skontaktowaniu się z właściwym Urzędem Marszałkowskim.

Ile czasu zajmuje ekspertom sprawdzenie wniosku rejestracyjnego BDO?

Jeśli otrzymamy potrzebne dane, to zazwyczaj wniosek jest sprawdzony w ciągu 5-7 dni roboczych.

Co dokładnie wchodzi w zakres usługi?

Zajmujemy się kompleksowo Państwa sprawą. Pierwszą częścią jest analiza faktycznego zakresu Państwa działalności  – na podstawie przygotowanej przez naszych specjalistów ankiety zostanie on precyzyjnie ustalony. W kolejnym etapie przeanalizowane zostanie dokonane przez Państwa zgłoszenie rejestracyjne. Jeżeli w wyniku weryfikacji zajdzie konieczności jego zmiany, wówczas nasi eksperci bez żadnych dodatkowych opłat wypełnią stosowne formularze aktualizacyjne i pomogą wysłać zgłoszenie do właściwego Urzędu Marszałkowskiego.

Na każdym etapie mogą Państwo zadawać pytania naszym ekspertom i korzystać z ich fachowej wiedzy.

Czy opłata za usługę weryfikację zgłoszenia rejestracyjnego do BDO 299 zł + VAT jest jedynym kosztem?

Tak, na rzecz naszej firmy to jedyna opłata, ale trzeba pamiętać, że – jeśli zajdzie konieczność poprawienia zgłoszenia- będzie konieczne uiszczenie opłaty urzędowej bezpośrednio na konto właściwego Urzędu Marszałkowskiego. Opłata ta zazwyczaj wynosi 100 zł i też jest jednorazowa.

Pokrewne usługi

79
netto + VAT
Szybka analiza
  • Szybka analiza wszystkich obowiązków sprawozdawczych i rejestracyjnych Twojej firmy w zakresie ochrony środowiska
  • Konsultacja z ekspertem ds. ochrony środowiska
  • Wywiad w formie e-ankiety
  • Otrzymasz w formie pisemnej zwięzłe zestawienie Twoich obowiązków - konkretny plan działania
  • Usługa świadczona w 100% online
  • Czas realizacji zazwyczaj 5-7 dni roboczych od otrzymania e-ankiety
399
netto + VAT
Sprawozdanie firmy do BDO
  • Zbierzemy dane i wypełnimy za Ciebie sprawozdanie w systemie BDO
  • Wyślemy je za Ciebie na podstawie Twojego upoważnienia
  • W cenie konsultacja z ekspertem ds. ochrony środowiska
  • Usługa świadczona w 100% online
  • Krótkie terminy realizacji – nawet 5-7 dni roboczych po otrzymaniu danych
  • 100% gwarancja poprawności formalnej
299
netto + VAT
Sprawdzenie/ aktualizacja/ wykreślenie firmy w BDO
  • Sprawdzimy, czy prawidłowo złożyłeś wniosek rejestracyjny w BDO
  • Jeśli zajdzie potrzeba, zaktualizujemy Twoje dane w systemie BDO lub wykreślimy Cię z systemu jeśli są ku temu podstawy prawne
  • W cenie konsultacja z ekspertem
  • Usługa świadczona w 100% online
  • Krótkie terminy realizacji – nawet 5-7 dni roboczych po otrzymaniu danych
299
netto + VAT
BDO Rejestracja firmy
  • Sprawdzimy, czy podlegasz obowiązkowi rejestracyjnemu w BDO – jeśli nie otrzymasz pisemną opinię prawną
  • Zarejestrujemy online Twoją firmę lub organizację
  • W cenie konsultacja z ekspertem ds. ochrony środowiska
  • Usługa świadczona w 100% online
  • Krótkie terminy realizacji – nawet 5-7 dni roboczych po otrzymaniu danych
od89 zł
netto + VAT
Outsourcing BDO
  • Przejmiemy na siebie wszystkie bieżące obowiązki związane z BDO Twojej firmy lub organizacji. Cena za miesiąc obsługi
  • Będziemy prowadzić bieżącą ewidencję i wszelkie sprawozdania
  • Udzielimy porad, jak zgodnie z prawem można obniżyć koszty opłat środowiskowych
  • W cenie - bez limitu - konsultacje z ekspertem ds. ochrony środowiska
  • Usługa świadczona w 100% online
  • Każdorazowo indywidualna BEZPŁATNA wycena

Nasi Klienci
Zaufali nam

sksm
yacht
agawa
mind
ford
inferm
fitbit
acana
mapa-zdrowia
spectrum
eckert
mgks
morawa
datart
aliena
olwita
Bez tytułu (1)
dota
of-biz
b3tech
aspa
bomm
nerli
staltrek
transer
am
sportslab
feniks
kwiatysztuczne
anioek
esfiria
daga
magiczna
fundacja
wes
tattoo
koltech
zikop
malmax
fallwork
mrozik
aet
ginter
oniszczuk
amanda_logo1
wroblewski
raf-work
polkowicki
macyszyn
agro
rosik (1)
dartomeks
pepek
jastech
bomard
safedent
pcg
emabo
kamien
hanse
croma
novani
druks
geobear
red snake
novani
Bez tytułu
croma
auto-szlif
soda
rewolk
burgaflex
verton
art
komfort
arror
Właścicielem marki DORADCY365
jest CERES HOLDING Sp. z o.o.
ul. Leszczyńskiego 4/29
50-078 Wrocław

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby obciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Obserwuj nas również w
serwisach społecznościowych

Copyright DORADCY365.