W ramach naszych obowiązków zarejestrujemy podmiot BDO, będziemy prowadzić aktualizację wpisów i jeśli pojawią się przesłanki prawne, dokonamy wykreślenia podmiotu z rejestru BDO. W zakresie bieżącej obsługi będziemy prowadzić pełną ewidencję w systemie Kart Przekazania Odpadów oraz innych dokumentów, w tym wymaganej sprawozdawczości.
Zdajemy sobie sprawę, że każda firma jest inna i może potrzebować różnych, ściśle dopasowanych do niej rozwiązań, dlatego też każda usługa jest przez nas indywidualnie komponowana i wyceniana. W przypadku prostych spraw – niewielkiej ilości dokumentów przekazywanych rocznie koszt obsługi wynosi już od 199 zł miesięcznie za kompletny outsourcing BDO.
Na jaki okres zawierana jest umowa?
Zazwyczaj umowy zawieramy na okres 1 roku z możliwością jej przedłużenia. Na życzenie możemy przygotować ofertę specjalną zawierająca dowolnie krótszy lub dłuższy okres współpracy.
Gwarancja rzetelności
Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w systemie BDO to nasza codzienność. Nie ma to dla nas tajemnic. Dajemy Ci 100% gwarancję poprawności merytorycznej naszych usług.
Jak zacząć?
Skontaktuj się z nami – jak wolisz – telefonicznie lub emailowo. Podaj nam dane kontaktowe do Ciebie i Twojej firmy (nazwa, adres, NIP, województwo i nr telefonu). Dane kontaktowe do nas znajdziesz na dole strony. Doradcy z Biura Obsługi Klienta wyślą Ci ankietę, która powoli nam na wstępną wycenę naszych usług. W dalszej kolejności otrzymasz ofertę wraz z informacją o dalszej ścieżce postępowania. Czekamy zatem na kontakt od Ciebie!
Rokrocznie wzrasta liczba obowiązków związanych z ochroną środowiska, jakie są nakładane na przedsiębiorców. Wdrożona w zakresie głównych modułów Baza Danych Odpadowych pozwala administracji rządowej i samorządowej na skuteczną kontrolę w zakresie gospodarki odpadami i automatyczne wychwytywanie nieprawidłowości w tym np. niezłożenie na czas wymaganych prawem sprawozdań.
Dzięki naszej usłudze mogą czuć się Państwo bezpiecznie i komfortowo, gdyż to my przejmiemy na siebie obowiązki w tym zakresie. Po Państwa stornie pozostanie jedynie konieczność informowania nas o faktycznych zdarzeniach w zakresie gospodarki odpadami jakie będą u Państwa występowały (np. przekazanie odpadów) – resztą zajmiemy się my.
Warto pamiętać, iż za zaniedbywanie obowiązków z zakresie BDO mogą być nakładane sankcje. Najczęściej stosowane są:
Warto pamiętać, że za niedopełnienie lub zaniedbanie niektórych obowiązków grozi areszt np.
Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami (telefonicznie lub emaliowo) – zapytają oni Państwa o profil działalności, przedstawią możliwe rozwiązania oraz ich ceny i doradzą właściwą ścieżkę postepowania
Zazwyczaj umowy zawieramy na okres 1 roku z możliwością jej przedłużenia. Na życzenie możemy przygotować ofertę specjalną zawierająca dowolnie krótszy lub dłuższy okres współpracy.
34 999,00zł + VAT
Dodaj do koszyka