fbpx
 

Wygodne rozwiązanie Kompleksowa obsługa dotycząca BDO

Oferujemy usługę przejęcia wszelkich spraw związanych z obsługą BDO.

W ramach naszych obowiązków zarejestrujemy podmiot BDO, będziemy prowadzić aktualizację wpisów i jeśli pojawią się przesłanki prawne dokonamy wykreślenia podmiotu z rejestru BDO. W zakresie bieżącej obsługi będziemy prowadzić pełną ewidencję w systemie  Kart Przekazania Odpadów oraz innych dokumentów w tym wymaganej sprawozdawczości.

Zdajemy sobie sprawę że każda firma jest inna i może potrzebować różnych ściśle dopasowanych do niej rozwiązań, dlatego też każda usługa jest przez nas indywidualnie komponowana i wyceniana. W przypadku prostych spraw – niewielkiej ilości dokumentów przekazywanych rocznie koszt obsługi wynosi już od 149 zł miesięcznie za kompletny outsourcing BDO.

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Zazwyczaj umowy zawieramy na okres 1 roku z możliwością ich przedłużenia. Na życzenie możemy przygotować ofertę specjalną zawierająca dowolnie krótszy lub dłuższy okres współpracy.

Gwarancja rzetelności

Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w systemie BDO to nasza codzienność. Nie ma to dla nas tajemnic. Dajemy Ci 100% gwarancję, poprawności merytorycznej naszych usług.

Jak zacząć?

Skontaktuj się z nami – jak wolisz – telefonicznie lub emailowo. Podaj nam dane kontaktowe do Ciebie i Twojej firmy (nazwa, adres, NIP, województwo i nr telefonu).  Dane kontaktowe  znajdziesz na dole strony. Doradcy z Działu Obsługi Klienta wyślą Ci ankietę która powoli nam na wstępną wycenę naszych usług. W dalszej kolejności otrzymasz  ofertę wraz  informacją o dalszej ścieżce postepowania. Czekamy zatem na kontakt od Ciebie.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
W skrócie

Mówimy prosto
o skomplikowanych sprawach

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2020/10/abstract-office-desktop-min-scaled.jpg
Najprościej rzecz ujmując każda firma zarejestrowana w BDO ma pewne obowiązku związane z ewidencją danych i sprawozdawczością. Przykładowe sytuacje, które powodują takie obowiązki:
  • wytwarzanie i przekazywanie odpadów w wyniku świadczenia usług, handlu lub produkcji
  • sprzedaż towarów w internecie
  • używanie opakowań do swojej działalności
  • import/eksport towarów, pojazdów
Z naszego doświadczenia wiemy, że najczęściej obowiązek ten mają:
  • gastronomia (piekarnie, cukiernie, restauracje, bary, kawiarnie dodające opakowania na wynos)
  • sklepy internetowe,
  • sklepy oferujące reklamówki z tworzyw sztucznych,
  • firmy produkcyjne, dystrybucyjne (w zakresie dodawania opakowań do produktów, w tym opakowań kartonowych/ opakowań z tworzyw sztucznych, drewnianych, szklanych).
  • firmy sprowadzających produkty z zagranicy lub wysyłające produkty za granicę,
  • firmy wprowadzające sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterii i  akumulatory, opony/oleje/smary
  • firm wprowadzające pojazdy (w tym sprowadzające pojazdy z zagranicy)
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2020/10/rescue-team-making-discussion-recycle-wooden-desk-min-scaled.jpg
ZWRÓĆ SIĘ DO NAS

Jesteśmy po to, aby odciążyć Twoją firmę
od biurokratycznych procedur

Mamy wyspecjalizowaną drużynę, która weźmie na siebie przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, załatwi formalności a Ty możesz skupić się na celach które chcesz zrealizować.

Inne ważne informacje

Rokrocznie wzrasta liczba obowiązków związanych z ochroną środowiska, jakie są nakładane na przedsiębiorców. Wdrożona w zakresie głównych  modułów Baza Danych Odpadowych powala administracji rządowej i samorządowej na skuteczną kontrolę w zakresie gospodarki odpadami i automatyczne wychwytywanie nieprawidłowości w tym np. nie złożenie na czas wymaganych prawem sprawozdań. Dzięki naszej usłudze mogą czuć się Państwo bezpiecznie i komfortowo, gdyż to my przejmiemy na siebie obowiązki w tym zakresie. Po Państwa storni pozostanie jedynie konieczność informowania nas o faktycznych zdarzeniach w zakresie gospodarki odpadami jakie będą u Państwa występowały (np. przekazanie odpadów) resztą zajmiemy się my.

Warto pamiętać, iż za zaniedbywanie obowiązków z zakresie BDO mogą być nakładane sankcje. Najczęściej stosowane są :

  • kary finansowe (grzywny) od 500 zł do nawet 1 mln zł.

Warto pamiętać, że za niedopełnienie lub zaniedbanie  niektórych obowiązków grozi areszt np.

  • przekazanie odpadów do transportu podmiotom  które nie posiadają wymaganego prawem  zezwolenia na ich przewóz.
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2020/10/the-abstract-office-desktop-min-scaled.jpg

Doradztwo od ponad 20 lat
w tym ponad 10 lat doświadczenie w ochronie środowiska

Od 20 lat konsekwentnie rozwijamy nasze kompetencje doradcze, aby móc coraz bardziej kompleksowo zaspokajać potrzeby naszych Klientów - głównie z sektora biznesu.

Skuteczność

Sumaryczny wskaźnik naszej skuteczności, mierzony ilością pozytywnych decyzji wydanych w sprawach, którymi się zajmowaliśmy wynosi 92%.

Terminowość

Dzięki doskonale dopracowanym standardom obsługi klientów 9/10 spraw, które realizujemy kończymy w zaplanowanych terminach.

Wiarygodność

Rzetelne wykonanie usług powoduje, że ponad 91% Klientów poleca nasze usługi swoim znajomym i kontrahentom.
KROK PO KROKU

Jak wygląda proces
współpracy z nami?

1 KROKSkontaktuj się

podaj nam e-mailowo lub telefonicznie Twoje dane kontaktowe i dane firmy którą reprezentujesz. Napisz w temacie „Kompleksowa obsługa dotycząca BDO”

2 KROKZapoznaj się

z Ankietą którą otrzymasz od nas emailowo.

3 KROKWypełnij i wyślij ankietę

Pozwoli nam ona na wycenę usługi

4 KROKPorozmawiaj z ekspertem

Ustal z z naszym ekspertem który będzie dedykowany do obsługi Twojej firmy wszelkie istotne dla Ciebie aspekty

5 KROKZapoznaj się z ofertą

którą wyślemy Ci po analizie Twoich potrzeb.

6 KROKZaakceptuj ofertę

którą otrzymasz od nas emailem.

7 KROKPodpisz umowę

Którą przygotujemy na odstawie zaakceptowanej oferty

8 KROKGotowe

Startujemy z obsługą Twojej firmy w zakresie BDO
bt_bb_section_top_section_coverage_image
https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-experience.png
FAQ

Najczęściej zadawane pytania do tej usługi

Nie wiem czy w przypadku mojej firmy bardziej korzystne będzie zlecanie outsourcingu BDO czy korzystanie z usług Doradców365 ad hoc – w miarę potrzeb - co mam zrobić?

Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami (telefonicznie lub emaliowo) – zapytają oni Państwa o profil działalności, przedstawią możliwe rozwiązania oraz ich ceny i doradzą właściwą ścieżkę postepowania

Na jaki okres jest zawierana umowa w zakresie kompleksowej obsługi dotyczącej BDO?

Zazwyczaj umowy zawieramy na okres 1 roku z możliwością ich przedłużenia. Na życzenie możemy przygotować ofertę specjalną zawierająca dowolnie krótszy lub dłuższy okres współpracy

Co dokładnie wchodzi w zakres usługi ?

Zajmujemy się kompleksowo Państwa firmą w zakresie BDO.

Jeśli to jeszcze nie nastąpiło, dokonamy rejestracji Państwa firmy w BDO.

Będziemy na bieżąco aktualizować Państwa dane w miarę potrzeb.

·         Przejmiemy na siebie wszystkie bieżące obowiązki
·         Będziemy prowadzić bieżącą ewidencję i wszelkie sprawozdania
·         Udzielimy porad, jak zgodnie z prawem można obniżyć koszty opłat środowiskowych
·         W cenie – bez limitu – konsultacje z ekspertem ds. ochrony środowiska dot. BDO

Pokrewne usługi

ZOSTAW DANE KONTAKTOWE

Nasi doradcy wkrótce do Ciebie się odezwą

https://doradcy365.pl/wp-content/uploads/2021/02/smiling-woman-headset-presentation-something-min-scaled.jpg

Nasi Klienci
Zaufali nam

logo lasy państwowe
logo uni przyr wroc
ford
logo warszawa
inferm
logo miasto otwock
logo rmf
logo business mind
logo białystok
bez tytułu
logo bytom
gmina grodzisk
sksm
logo dp
logo kopalnia muzeum nowa ruda
logo szpital tarnów
safedent
logo trzebińskie centrum kultury
logo chełmek
mind
logo uni rol krak
logo medical inventi
logo eisa
logo cpbii
logo lp piła
logo powiat strzeliński
logo czysta polska
logo polska wywiadownia gospodarcza
logo bak żywności
logo gfi
logo grupa image
logo epal
logo aet
fitbit
croma
logo rosik
acana
mapa-zdrowia
spectrum
hanse
datart
Bez tytułu (1)
b3tech
logo setka
nerli
wes
ws
polkowicki
pcg
komfort
logo brs
logo nask
logo vorwerck
logo spectrum
logo soning stal
logo philipiak
logo pinus
logo ilc
logo cejs
logo fatro
logo tomgraf
logo zdrojowa hotels
logo marada autotransport
logo desmi
logo EnMS
zo-lesnica
jastech
fallwork
olwita
Właścicielem marki DORADCY365
jest CERES-HOLDING Sp. z o.o.
ul. Leszczyńskiego 4/29
50-078 Wrocław

Obsługujemy Klientów z całej Polski
Jesteśmy po toaby odciążyć Cię od biurokratycznych procedur
Bądż na bieżąco Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych

Copyright DORADCY365.