Dlaczego takie sprawdzenie może być potrzebne?
Z naszego doświadczenia wiemy, że wiele firm na przełomie 2019 i 2020 roku dokonywało rejestracji danych w BDO w pośpiechu i bez dostępu do specjalistycznej wiedzy i pomocy ze strony Urzędów Marszałkowskich czy doradców ds. ochrony środowiska. To sprawilo, że w wielu przypadkach wnioski o rejestrację zostały złożone niepotrzebnie lub zawierają istotne błędy.
Na podstawie obowiązujących przepisów prawa niektóre podmioty mogą skorzystać z wyłączeń ustawowych lub wynikających z dopuszczalnych limitów odpadów – nie powodujących konieczności rejestracji.
Inne zaś muszą wypełnić wniosek prawidłowymi danymi kodów odpadów i dokonać zakresu zgłoszenia zgodnego z faktycznie prowadzoną działalnością.
Możliwość zgodnego z prawem wykreślenia podmiotu skutkuje brakiem obowiązków sprawozdawczych, kontrolnych itp., co wiąże się w oczywisty sposób z oszczędnością czasu i pieniędzy.
Z kolei prawidłowe wypełnienie wniosku rejestracyjnego jest warunkiem koniecznym do poprawnego składania wymaganej sprawozdawczości.
Przed wykreśleniem danych z rejestru BDO lub aktualizacją wniosku nasi eksperci przeanalizują jej zasadność i doradzą krok po kroku, jak taką zmianę skutecznie przeprowadzić.
Ile to potrwa?
Jeśli sprawnie odpowiesz nam na kilka prostych pytań, całą usługę wykonamy już w ciągu 5 – 7 dni roboczych.
Gwarancja rzetelności
Wypełnianie wniosków rejestracyjnych, aktualizacyjnych czy o wykreślenie danych z BDO to nasza codzienność.
Dla nas nie ma w tym nic skomplikowanego, dlatego spokojnie możesz nam zaufać.
Dajemy Ci 100% gwarancję poprawności merytorycznej naszych usług.
Jak zacząć?
Skontaktuj się z nami – jak wolisz – telefonicznie lub emailowo. Podaj nam dane kontaktowe do Ciebie i Twojej firmy (nazwa, adres, NIP, województwo i nr telefonu). Dane kontaktowe znajdziesz na dole strony. Doradcy z Działu Obsługi Klienta wyślą Ci pisemną ofertę z zakresem naszej usługi, ceną oraz informacją o dalszej ścieżce postepowania. Czekamy zatem na kontakt z Twojej strony.
Art. 50. [Wpis do rejestru na wniosek]
1) z zakresu ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1932, z 2019 r. poz. 1403 oraz z 2020 r. poz. 284):
2) z zakresu ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1610 oraz z 2020 r. poz. 284):
3) z zakresu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym:
4) z zakresu ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2019 r. poz. 521 i 1403 oraz z 2020 r. poz. 150 i 284):
5) z zakresu niniejszej ustawy:
6) z zakresu ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi – organizacji samorządu gospodarczego, o których mowa w art. 25 ust. 1 tej ustawy, a także przedsiębiorców:
– odpadów opakowaniowych,
– produktów w opakowaniach,
– odpady opakowaniowe,
– opakowania,
– produkty w opakowaniach,
7) z zakresu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 i 2020 oraz z 2020 r. poz. 150 i 284):
Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami (telefonicznie lub e-maliowo) – uzyskają oni potrzebne dane bezpośrednio z systemu BDO. Nasza usługa zawiera profesjonalną weryfikację poprawności danych zawartych w systemie BDO. Jeśli Państwa wniosek o rejestrację nie został jeszcze rozpatrzony, nasi eksperci pomogą w skontaktowaniu się z właściwym Urzędem Marszałkowskim.
Jeśli otrzymamy potrzebne dane, to zazwyczaj wniosek jest sprawdzony w ciągu 5-7 dni roboczych.
Zajmujemy się kompleksowo Państwa sprawą. Pierwszą częścią jest analiza faktycznego zakresu Państwa działalności – na podstawie przygotowanej przez naszych specjalistów ankiety zostanie on precyzyjnie ustalony. W kolejnym etapie przeanalizowane zostanie dokonane przez Państwa zgłoszenie rejestracyjne. Jeżeli w wyniku weryfikacji zajdzie konieczności jego zmiany, wówczas nasi eksperci bez żadnych dodatkowych opłat wypełnią stosowne formularze aktualizacyjne i pomogą wysłać zgłoszenie do właściwego Urzędu Marszałkowskiego.
Na każdym etapie mogą Państwo zadawać pytania naszym ekspertom i korzystać z ich fachowej wiedzy.